Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu se aprinde nici un martor in bord. Singurul lucru care apare pe display-ul de bord este consumul marit ( 4.5l/h in loc de 05-06l/h in mod normal ). Acul turometrului sta putin mai ridicat decat in mod normal...undeva la 1000rpm. Cei care au urechea foarte "fina" isi dau seama cand incepe regenerarea...se aude un fel de "duduit" mai ales in frana de motor.
Skip ads

  • george_iordan2008

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salut Marinpop monteazati un led pe dezaburirea de la oglinda stânga și mașina de cate ori întra în regenerare dpf ledul se aprinde și așa vezi ca își face regenerare. Multa bafta și drumuri lungi.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
La masina lui, nu cred ca merge cu led la dezaburire oglinda,cel putin la mine nu merge,probabil daca este legat pe dezaburire luneta.
  • lcm

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut...Nu pot scapa de aceste erori ( adica eu le sterg si ele apar inainte sau dupa regenerare ) in special P2084 ...Este normal sau trebuie sa schimb senzorul ? Daca trebuie schimbat as dori si eu o locatie a senzorului P2084 Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit Range/Performance (Bank 1 Sensor 2).
U0029-7F stie cineva ce poate fi ?
Mentionez ca inainte de regenerare apare eroarea SVS si la scurt timp intra in regenerare in cele mai multe cazuri . Am si situatii cand dupa regenerare apare eroare SVS iar cand verific cu op com este cea din imagine P2084.

Multumesc in avans...
Skip ads

  • tamisa

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Zafira 2009 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
La un motor 1.7 cdti A17 DTJ dupã regenerare la câte procente rãmâne Dpf-ul? La mine nu scade mai puțin de 29 %. Multumesc
  • george_iordan2008

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2017

  • Mesaj Privat
E bine Tamisa la mine rãmâne undeva pe la 40%.
  • tamisa

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Zafira 2009 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Revin cu o întrebare din Opcom se poate pune o anumita valoare la încãrcarea dpf? Multumesc
  • SAlin258

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Am luat un Astra H 1.9 CDTI, Z19DT din 2006 acum o luna.
A doua zi dupa ce-am luat-o s-a aprins martorul bujii intermitent si asa am mers cu ea de atunci si n-a avut nimic.
Am fost la un tester, mecanicul mi-a zis ca presiunea e -2 si nivelul de saturatie e 322, si cica ar fi anulat.
Am avut o eroare de la senzor 2 temp DPF, era cablul rupt, l-a facut si a disparut spira, si-a facut prima regenerare.
Dupa 2 zile iar a pornit spirala aia si acum isi face incontinuu, cand are chef. Mi s-a spus sa merg cu ea cu a 4 a in 3000 de ture, asa am facut, 80 KM plimbat de nebun doar o singura data a pornit, culmea, cand intru in oras sau fix cand trebuie sa opresc undeva isi face. NU STIU ce are, ma dispera masina asta, ma uit la ea si imi vine sa-i dau foc, stiu ca n-o mai am si gata.
Regenerarile dureaza 2, 3 min maxim..
Nu ar fi mai OK sa il anulez? Unde pot sa fac asta? Eu sunt din Piatra Neamt.
Skip ads

  • Tool

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 B16DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Toatã lumea vorbește de acel timp necesar regenerãrii. Pe majoritatea paginilor din acest topic colegii spun ca e necesar în jur de 10-15 min ca un ciclu de regenerare sa se încheie. La opelu meu Astra j 1.6 cdti an fab 2015 în ultimul an nu am ratat nici o regenerare, drept urmare nici nu am probleme cu Filtru de particule. Un ciclu de regenerare ține exact 7 km parcurși. Indiferent de viteza cu care rulez. In oraș cu 40,50,60 km/h sau extra urban cu viteze mari.
Cam asta vroiam sa menționez : numãrul de km necesari unui ciclu de regenerare.
Alte pãreri?
  • tamisa

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Zafira 2009 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
La motoarele 1.7 cdti fara 3000 de ture constant in viteza a IV nu porneste regenerarea.Trebuie sa mergi cam 15-17 km pentru o regenerare completa.La mine cand saturatia DPF este de 90% atunci incepe procesul de regenerare,daca nu o duc in turatia de mai sus nu creste temperatura in DPF mai mult de 450 grade,daca merg constant cu 3000 ture in viteza a IV temperatura se duce la 600-650 grade si regenerarea incepe.La alte modele am inteles ca regenerarea se face si la viteze mai mici si la intervale mai mari.In oras saturatia ajunge la 90% dupa vreo 300-350 km,la drumuri exterioare ,daca prind si autostrada,sare de 600 km.Cam asta e cu regenerarea la mine,are un soft tare ciudat,trebuie multa atentie fata de alte motoare.
  • lcm

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut din nou...Tot nu pot scapa de acesta erore ( adica eu o sterg si ea apare inainte sau dupa regenerare ) P2084 ...Este normal sau trebuie sa schimb senzorul ? Daca trebuie schimbat as dori si eu o locatie a senzorului P2084 Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit Range/Performance (Bank 1 Sensor 2).
Mentionez ca inainte de regenerare apare eroarea SVS si la scurt timp intra in regenerare in cele mai multe cazuri . Am si situatii cand dupa regenerare apare eroare SVS iar cand verific cu op com este P2084. Am achizitionat o interfata ( Icar Pro Vgate Bluetooth 4.0 ) si pot urmari gradul de incarcare DPF. Nu stiu daca este normal , dar a pornit regenerarea si la 50...55% grad incarcare DPF (cam 280...300 km parcursi de la ultima regenerare) apoi a-II-a zi a aparut iar SVS P2084...
  • victor2018

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salut Icm,
Eroarea P2084 am avut-o și eu la Astra J. Degeaba o ștergeam pentru ca apãrea din ce în ce mai des, dar niciodatã în mers și doar la pornire motor. La mine s-a rezolvat dupã curãțarea senzorului de temperatura poziționat pe DPF(cred ca asa este și la Insignia) și a mufei de conectare (am urmãrit traseul cablului de la senzorul de pe DPF pana la mufa) cu spray de contacte. De atunci nu a mai reapãrut. Dacã nu merge asa, trebuie înlocuit senzorul. Are codul de produs trecut pe el, unde intra în DPF.
Skip ads

  • lcm

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc....o sa verific.
  • defix

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, am gãsit furtunele care intra in DPF sparte, cu ce pot fi înlocuite ca sa reziste la presiune si temperatura? cica nu vin decât pe original si dureazã o sãptãmana dar plec in concediu si nu pot pleca așa. Ms frumos!
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Care furtune cel din cauciuc pune o pozã
  • defix

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Da, sint doua bucãți subțiri de 6 si de 8mm si lungi de 10-15cm
  • ema82

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Salutare dragi colegi
Va cer si eu o parere. Nu stiu ce anume este mai bine sa fac,adica mai exact am de ales intre a renunta la DPF, fizic si resoftat sau sa cumpar un alt DPF.
Voi ce spuneti ca este mai indicat? Am gasit pe un site un filtru de particule,dar sincer nu stiu cat este de ok din punct de vedere calitativ,atasez cateva poze pentru a va da si voi cu parerea.
  • ema82

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Astept cu nerabdare parerile voastre,intre timp am gasit pe cineva in zona mea dispus sa-mi anuleze filttrul de particule fizic + resoftare in schimbul a 900 ron.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Ema82 Faci bine eu l-am anulat de aproape 4 ani consum mai puțin și motorul evacueazã mai bine prin modificarea de soft nu trebuie sã crești prea mult presiunea motorinei in flaut și în injectoare
  • ema82

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Multumesc tare mult pentru raspuns Matei,sunt bine venite si alte pareri din partea colegilor care au renuntat la filtrul de particule.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR