Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • ney

  • Mesaje scrise: 966
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
In legatura cu uleiul , dexos 2 acea c3 12, merge la 1.4 net 140cp, pana la urma ?
Sau as vrea o recomandare pt o marca si un tip de ulei pt. acest motor, fara sa creez discutii fara sfarsit
Am luat de curand astra j cu acest motor(2014)
Skip ads

  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
SStoica892 a scris:Salutare tuturor! Doresc sa achizitionez un Astra J in ciuda tuturor gurilor rele ce critica opelurile. Sunt posesor de Corsa D si sincer in cei 11 ani singurele defectiuni notabile au fost o sonda lamda si reconditionarea alternatorului. Am totusi cateva nelamuriri.
1. Merita cele 200kg in plus pt varianta sedan ? (masina va trebui sa acomodeze 2 adulti si un bebe + accesorii gen carut) Stiu ca se castiga aprox 90L insa manevrarea bagajelor devine mai dificila spre deosebire de hatchb.
2. Motorul de 1.6 aspirat din experienta voastra face fata caroseriei? Am vazut cateva review-uri si era recdomandat motorul 1.4turbo din perspectiva consumui, insa nu ma declar fan al motoarelor foarte complexe.
3. Intentionez sa o cumpar SH, de la 2013 in sus deoarece am inteles ca au rezolvat din anul acela si marea majoritate a problemelor de la cutie (treapta 1 si 2). Intrebarea este daca la motorul 1.4T in momentul in care s-a trecut la EuroVI, au trecut si la injectie directa?Este vre-o diferenta notabila la consum intre cele 2 tipuri Euro5 Euro6?
Mutumesc frumos! Cu stima!

Sedanul e mai greu cu ~100 kg si nu cu 200 kg....
Motorul este acelasi, cu injectie multipunct.
E mai bine, cel cu injectie directa e mai pretentios, are filtru de particule....
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
ney a scris:Salut!
In legatura cu uleiul , dexos 2 acea c3 12, merge la 1.4 net 140cp, pana la urma ?
Sau as vrea o recomandare pt o marca si un tip de ulei pt. acest motor, fara sa creez discutii fara sfarsit
Am luat de curand astra j cu acest motor(2014)

Mobil 1 ESP X3 0w40
  • SStoica892

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Va multumesc din suflet pentru multitudinea de informatii. Chiar eram curios si de consum. Stilul de condus este in general unul temperat. Depinde acum daca sunt sau nu si pasageri in masina (stiu ca in spate fiecare manevra este perceputa mult mai accentuat). Masina va fi folosita zilnic in mediu urban (dus intors de la servici - 2200km/Luna) iar in weekenduri deplasari extraurbane(600-800km/Luna). La aspectul racirii habitaclului in momentul in care ai nevoie sa umbli in porbagaj chiar nu m-am gandit! Cred ca decizia legata de caroserie este evidenta. Raman insa temator de turbina aceea. Nefiind o masina luata de noua, nu prea ai cum sa intuiesti stilul de exploatare si de aici nici posibilie probleme. Daca te uiti online la cate piese dependente unele de altele sunt si cati senzori, te ia capul. Nu vreau sa ma gandesc la scenariul mecanicului care se scarpina in cap si abordeaza stilul de reparatie "la ghici" (ca sunt pline serviceruile de ei...chiar si cele profi).
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca iti e frica de senzori, Astra J nu e pentru tine...
Masina asta are o galeata de senzori care dau simptome care mai de care...
Din fericire insa, diagnoza te duce de cele mai multe ori spre problema sau foarte aproape de ea...

Legat de turbina, nu cred ca sunt aceleasi probleme ca la diesel.
  • SStoica892

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Parerile sunt atat de impartite, docmai deaceea am vrut sa va intreb pe voi. Una e sa vezi parerea unui posesor de asa ceva si alta e sa mergi pe teorie. Ma bucur ca am aflat ca nu au pus injectie directa la modelele mai noi. Am mai vazut oferte decente la unele Astre, dupa 2016 si nu mai stiu pe unde am citit ca o data cu trecerea la Euro6 s-a trecut la "GDI".
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Astra K are injectie directa.
  • GDom

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2018 1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2018

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:Daca iti e frica de senzori, Astra J nu e pentru tine...
Masina asta are o galeata de senzori care dau simptome care mai de care...
Din fericire insa, diagnoza te duce de cele mai multe ori spre problema sau foarte aproape de ea...

Legat de turbina, nu cred ca sunt aceleasi probleme ca la diesel.
Dar ce masina dupa 2010 nu e plina de senzori? 😀😀 Toate au o multime de senzori pe ea.Turbina se poate repara si nu costa mult in comparatie cu una noua.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
injectia directa s-a pus doar pe modelele noi aparute incepand cu 2015 (generatia astra K)...
astra j a fost produsa din 2009 si era deja pe piata.
cel mai probabil opel nu a vrut sa introduca motorizarea cu injectie directa pe astra J (asta insemnand in acelasi timp probabil si DPF) pentru ca ar fi crescut pretul si toata lumea ar fi mers pe astra k.

astra k a fost alta treaba, fiind produsa din 2015, reglementarile in legatura cu injectia directa se stiau si au cam fost obligati sa introduca si DPF la aceste motorizari...

ma refer aici strict la motoarele pe benzina, la diesel DPF exista incepand de la masinile EURO 4...
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 1,054
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2016 1,4 XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2016

  • Mesaj Privat
DPF la K pe benzina a fost introdus odata cu norma de poluare 6.2 (2018)....eu am masina din 2016 si nu are DPF !
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
SStoica892 a scris:...Masina va fi folosita zilnic in mediu urban (dus intors de la servici - 2200km/Luna) iar in weekenduri deplasari extraurbane(600-800km/Luna)...


2200 km/luna serviciu inseamna cca 100km/zi serviciu. Inseamna 50 dus urban si 50 intors urban. Scuze... in ce oras locuiesti de naveta urbana este 100km/zi?

La 3k km pe luna, de ce nu te duci spre diesel...
  • akim

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2016 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
DPF - Diesel Particulate Filter (motorinã)
GPF - Gasoline Particulate Filter (benzinã)
Skip ads

  • catalin1985

  • Mesaje scrise: 792
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2009

  • Mesaj Privat
PEmil a scris:
SStoica892 a scris:...Masina va fi folosita zilnic in mediu urban (dus intors de la servici - 2200km/Luna) iar in weekenduri deplasari extraurbane(600-800km/Luna)...


2200 km/luna serviciu inseamna cca 100km/zi serviciu. Inseamna 50 dus urban si 50 intors urban. Scuze... in ce oras locuiesti de naveta urbana este 100km/zi?

La 3k km pe luna, de ce nu te duci spre diesel...


Emil,aceiasi naveta o am si eu pe luna.in jur de 2500 km numai traseul dus-intors de la serviciu.pe langa alte curse ajung spre 3000 km pe luna.
De ce nu am ales diesel?pt problemele care apar la diesel,turbo,injectoare,egr,dpfetc.motorina de la noi este foarte proasta,indiferent cat de atent esti tu in exploatarea masinii,ai de suferit din cauza combustibilului.am fost de diesel timp de 7 ani,astra g,inainte de astra j.
Am ales benzina + gpl.la naveta asta ies la un consum de 10-11 gaz.deci un 5-6 benzina.exact un consum de diesel.
  • i.bogdan

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
SStoica892 a scris:Salutare tuturor! Doresc sa achizitionez un Astra J in ciuda tuturor gurilor rele ce critica opelurile. Sunt posesor de Corsa D si sincer in cei 11 ani singurele defectiuni notabile au fost o sonda lamda si reconditionarea alternatorului. Am totusi cateva nelamuriri.
1. Merita cele 200kg in plus pt varianta sedan ? (masina va trebui sa acomodeze 2 adulti si un bebe + accesorii gen carut) Stiu ca se castiga aprox 90L insa manevrarea bagajelor devine mai dificila spre deosebire de hatchb.
2. Motorul de 1.6 aspirat din experienta voastra face fata caroseriei? Am vazut cateva review-uri si era recdomandat motorul 1.4turbo din perspectiva consumui, insa nu ma declar fan al motoarelor foarte complexe.
3. Intentionez sa o cumpar SH, de la 2013 in sus deoarece am inteles ca au rezolvat din anul acela si marea majoritate a problemelor de la cutie (treapta 1 si 2). Intrebarea este daca la motorul 1.4T in momentul in care s-a trecut la EuroVI, au trecut si la injectie directa?Este vre-o diferenta notabila la consum intre cele 2 tipuri Euro5 Euro6?
Mutumesc frumos! Cu stima!

Eu inainte de sedan am avut Corsa.Daca ai ci copil .. Corsa devine mult prea mica.Ce inseamna pt tine cele 200 de kg in plus? Vei avea ubn confort mai mare, un spatiu de depozitare in portbagaj mai mare. Singurul inconvenient este cel al posibilitatii de a cara obiect voluminoase. 1.4 T este un motor bun.Aspiratele chiar daca nu iti vor da o putere prea mare sunt simple si bune pt GPL(eu am pe 1.4 GPL). In rest consumul va fi mai mare. injectie directa nu vei gasi pe sedan. japonezii au cea mai buna injectie directa.
Singura problema pe care o vad ca diferenta intre cele doua masini, este faptul ca e prea mare si in capitala va fi o problema cu locurile de parcare, la Corsa gaseam f. usor. Daca cumperi un J sa nu uiti sa aiba senzori parcare spate. Te vor ajuta mult
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
SStoica892 a scris:Va multumesc din suflet pentru multitudinea de informatii. Chiar eram curios si de consum. Stilul de condus este in general unul temperat. Depinde acum daca sunt sau nu si pasageri in masina (stiu ca in spate fiecare manevra este perceputa mult mai accentuat). Masina va fi folosita zilnic in mediu urban (dus intors de la servici - 2200km/Luna) iar in weekenduri deplasari extraurbane(600-800km/Luna). La aspectul racirii habitaclului in momentul in care ai nevoie sa umbli in porbagaj chiar nu m-am gandit! Cred ca decizia legata de caroserie este evidenta. Raman insa temator de turbina aceea. Nefiind o masina luata de noua, nu prea ai cum sa intuiesti stilul de exploatare si de aici nici posibilie probleme. Daca te uiti online la cate piese dependente unele de altele sunt si cati senzori, te ia capul. Nu vreau sa ma gandesc la scenariul mecanicului care se scarpina in cap si abordeaza stilul de reparatie "la ghici" (ca sunt pline serviceruile de ei...chiar si cele profi).

Toate mașinile dupã 2008-2009 sunt garnisite cu senzori de toate neamurile, iar injectie directa a început cam tot de pe atunci. Am avut un Citroen C4 cu injectie directa si timp de 8 ani nu am avut cea mai mica problema legatã de aceștia, injectoare sau motor. Trebuia doar urmãrit nivelul de ulei, pentru ca gdi-ul consuma ulei de nou, la mașina mea acesta fiind de 100-150 ml/1000 km în functie de regimul de exploatare, iar dacã scãdea nivelul sub 1/2 intre minim si maxim, afecta ungerea la lanțul de distributie, se amorsau valvele cu dificultate, etc. Astra J B14 NET nu este asa de complexã, iar dacã urmãrești acest forum vei vedea ca nu au fost prea multe defecțiuni majore. Cat despre personalul de service, nu este de comentat pentru ca d'alde Dorel sunt peste 95% si este greu sa treci de la târnãcop la montat distributie sau curatat corp de clapeta si resetat dupã aceea. Baftã!
  • SStoica892

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Senzorii au fost dati ca exemplu in contextul unui motor "dopat"nu in contextul unei masini moderne obisnuite (dupa 2008). Era vorba de teama de complexitatea motorului. Cat despre cei 200Kg in plus, atat am vazut pe Autodata. Din pacate nu am avut o sursa mai buna pt detalii tehnice. Am o colega ce a vanat motorul 1.2TSI revizuit, cel pus pe golf 7, de teama problemelor nenumarate la intinzatorul de distributie problematic si al softului turbinei de care se vaita multa lume pe alte forumuri si precum spune si colegul Silviu Mustata, dupa 4000Km s-a trezit cu martorul de nivel de ulei aprins in bord. Oricum am taiat de pe lista grupul VAG, desi colega se lauda cu un consum extrem de mic pe o octavia 3. Dar parca designul interior oarecum fluid si ft asemanator cu cel al insigniei ma atrage mai mult. Sa nu uit de micile detalii la care Opel a fost atent, care te fac sa te simti ca intr-o masina ceva mai pretentioasa, pe care eu le regasesc in batrana mea corsa: *o descui si ilumineaza ceasuri si toate butoanele de care ai nevoie (geamuri, ventilatie, faruri) * nu iti dezactiveaza geamurile chiar daca nu mai esti cu cheia in pozitia de contact si multe alte mici amanunte pe care la alte masini nu le regasesti. P.S. Pe un alt forum am vazut un comentariu relativ acid, cum in cazul unui sofer mai inalt (1.80), in spate spatiul la picioare e comparativ cu o corsa. Really?...
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Motorul acesta are puterea maxima la o turatie relativ micã fata de altele, 4900 rpm, fata de 6000 rpm, iar intre 4900 si 6000 are palier de putere maximã și o datã ce te-ai adaptat si cu cutia "lungã", cele 200 kg nu prea se mai simt asa pregnant. Este drept, in oraș nu este Ferrari, dar nu te faci de rusine, însã pe autostrada rulezi liniștit cu 140 km/h undeva pe la 2800 rpm în treapta a 6-a.
Cat despre nivelul de ulei, nu este nici o rușine sã mai scoti joja când iti mai aduci aminte cam o data pe lunã ca sa nu plângi mai târziu. La C4 Vti, dupã neglijarea nivelului de ulei sau experimente cu alte uleiuri decât cel dat de PSA (Total 5w30 ineo-ecs) au cam schimbat bãieții distributia cu tot cu patine pe la 40-50 k km în loc de 150 k km dar le-a cam afectat sistemul de actionare al valvelor (distributie total variabilã ca la BMW, cãci sunt motoare construite în comun).
Motorul de 1.2 tsi de la vag nu mai știe nici el ce este de cat l-au modificat și tot nu le-a ieșit, basca este destul de astmatic.
Concluzia este ca orice mașinã are chichitele ei de exploatare pe care trebuie sa le respecti cu sfințenie. Problema este ca nici prin service-uri nu prea le știu mulþi s-au nu vor sa le spunã, las ca merge și așa...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
masina perfecta nu exista.
orice masina se mai strica din cand in cand in functie de regimul de exploatare...
dar totusi, sunt masini mai fiabile si sunt masini mai putin fiabile (si asta nu se reflecta doar in pret, pot fi masini foarte scumpe care pica in draci, sunt masini foarte ieftine cu care mergi si te rogi sa crape ca sa-ti iei alta mai noua)...

eu pana acum am mers cu mai multe masini (proprietati terte), dar masini conduse mai mult timp au fost dacia 1300, un renault symbol, vectra c si astra j...
dintre toate cele de mai sus, vectra c mi s-a parut cea mai fiabila, cu toate ca am cumparat-o sh, cu multi km (de fapt nici nu stiu cati km are in realitate, eu sunt al 2-lea proprietar in romania, adusa de samsari din olanda inainte sa ajunga la primul proprietar).
apoi mi se pare astra j mult peste symbol (din orice punct de vedere).
dacia 1300 a fost masina cea mai simpla, fara probleme, fara senzori, o demontai in mijlocul drumului, o montai la loc si plecai mai departe...
  • DeeaS

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Hello lume!
Vin si eu cu o mare dilemã. Pana de curand cand si-a dat duhul intr-un accident rutier am avut o Astra H 1.7 Dti 101 CP Hatchback, nu as fi intenționat sã renunț la ea în viitorul apropiat pentru cã era cam tot ce aveam nevoie. Bun, acum ca nu mai este masina mama s-a gândit sã îmi facã o surprizã si a dat deja acontul pentru o Astra J Sedan însã eu sunt cumva neîmpãcatã cu alegerea ei pentru cã la acelasi pret ar fi Crossland-ul care poate mi-ar fi mai util in ceea ce priveste copilul si necesitatea de spatiu. Am condus deja Astra,mi se pare minunatã, confortabilã si stabilã dar ma dispera stalpul lateral din fațã pentru ca restrictioneaza vizibilitatea, Crossland-ul nu am apucat sa il conduc pentru ca mama a doua zi a și dat avansul.
ÃŽn ceea ce priveste aspectul Astra este clar câștigãtoare, Crossland mi se pare putin ciudatica la exterior in schimb imi place enorm de mult bordul si ma incanta dotarile care sunt putin peste Astra
Ce ma mai sperie la Astra este consumul pentru ca pe diesel doar iarna ajungeam la 5L în rest era undeva la 4.5L mixtul.. Stiu ca sunt clase diferite dar efectiv este foarte grea alegerea. Probleme de femeie Smile)))


Atasez configurarea de la Astra in ideea de a ma ajuta cu alegerea mașinii. Sincer simt ca aceasta trebuie sa fie masina mea dar sunt zapacita rãu🙈
Si pentru ca tot am citit despre vestita punte Watt, dealer-ul a spus cã este inclusa in pachet cu frana de parcare electricã si cotierã.


  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Bine ai venit printre noi!

Esti prima, cred, reprezentanta a sexului frumos 😁 care posteazã aici.

Eu cred ca e o alegere buna pentru ca ai mers, voit sau nu, pe Astra.
Pana acum nu au fost probleme notabile cu acest model.
Dacã îl comparam cu Crossland nu putem sa spunem ca va trece testul timpului. Estecm Peugeot.😁😁
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR