Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • redfoxy

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2015 16dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
martor regenerare



Skip ads

  • 80alex

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2013 1.7DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Salutare domnilor. Am și eu o problema cu regenerarile dese, singura sintoma este martor motor aprins și cod eroare P049D care spune ceva de EGR. Am curãțat EGR și senzorul MAP SAU MAF nu știu exact cum se cheamã cel dupã galeria de admise. Cat de gravã este situația. Menționez cã este prima mea mașina diesel și deja mã zgârii pe ochi. Tip motor 1.7DTE Astra J. Mulþumesc anticipat.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
redfoxy a scris:martor regenerare


ledul ala l-ai montat tu sau asa e din fabricã?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu are cum sa fie de fabrica , eu il am pus pe oglinda laterala stanga.
Skip ads

  • AValentin669

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Buna tuturor , Sper ca scriu unde trebuie ,, La mine e ceva ciudat , Detin un opel Astra J de 1.7 din 2012 , am luat masina in octombrie anu trecut , Tin sa precizec ca nici o data nu mi sa aprons martoru de la filtru de particule dar , am avut erroarea acea cu Check Vehicule soon , am fost la mecanic, mi-a spus ca masina nu a reusit sa isi faca regenerarea , mi-a scos eroarea am facut un drum cum mi-a spus turata , de atunci o luna nu am mai avut nimic ,,, acuma de 2 saptamai apare din nou Check vechicule soon + Power engine reduced! , nu am simitit nimic la masina mergea perfect, am fost iara cu ea la mecanic , acelasi rezultat Dpf nu a reusit sa isi faca regenerare , iara scos eroarea dai din nou vro 20 km turata nu a mai aparut eroarea vreo 2 zile , iara Check Vehicule soon uramat repede de Power Engine Reducet, opresc masina o pornesc din nou si se aprinde si martoru galben Check Engine ,, ! Repet niciodata nu mi-a aparut martoru de la regenerare filru , dar pe diagnoza tot erroarea cum ca nu isi face regenerarea ,, Acuma sunt cu check engine pornit trebe sa ma duc iara la mecanic,.
Ce parere aveti,,?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Probabil nu lasi masina sa isi faca regenerarile si opresti motorul cand este in regenerare si de aceea patesti asa . Atunci cand porneste regenerarea ,calculatorul porneste si dezaburirea lunetei si incalzirea oglinzilor laterale , asa ca eu am pus o rezistenta si un led pe oglinda laterala stanga legat de la incalzirea oglinzii si cand porneste regenerarea se aprinde ledul si nu opresc motorul pana nu se stinge ledul , chiar daca exact atunci ajung acasa ,ma plinb cu masina turata pana se termina regenerarea.Asa nu ratez nici o regenerare.Posibil ai dpf-ul infundat din cauza ca nu lasi sa se termine regenerarile si in cazul asta o sa contaminezi si uleiul repede , nu mai zic ca o sa te lase si dpf-ul la un moment dat si la cat costa......
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
@AValentin669...eu cand am ajuns on situatia in care esti tu acum...am apelat la demontarea DPF-ului si curatarea lui chimica..pneumatica..etc.
Dar mare atentie unde il demontezi ca mie ka service au reusit sa.mi rupa 2 senzori si toba finala.
De atunci imi pleaca regenerarea la peste 280km numai in oras.
  • AValentin669

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Da exact , l-am dat jos sa il curete , ptoblema sa gasit alta , cica am o problema le da pe.tester , valorile de la combuatibil , masina pornita la relanti trebuie sa aibe intre 0-20 , la mine oschila intre 21 -31 baieti mi-au zis ca din cauza asta imi tremura masina intre 1500 -2000 de turati si asa am infundat filtru .. acuma ei o zi ca trebuie sa imi rezolv ff repede problema asta ca altfel iara stric dpf-ul din cauza fumului negru .. Ma poate ajuta carrva cu vreun sfat sau unde sa ma duc ? cica trebuie sa merg la un mecanic ff bun pentru ca sunt f multe cauze , injector, regulator presune, poma . si daca dau de cine trebe nu sa le.schimb.prin eliminare , eu.sunt.din arad ,daca stiti pe.undeva prin.zona unu care ma.poate ajuta va rog ...
Skip ads

  • criste

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2016

  • Mesaj Privat
AVicleanu a scris:Salut..am o problema cu regenerarea filtrului la opel astra j 2011..in aceasta iarna regenerarile se fac des undeva la 100km fata de anul trecut cand nu a facut deloc toata iarna...defapt poate el a facut dar nu sa aprins martorul...de precizat e ca am avut probleme cu o bujie si am lasat-o cam mult timp pana sa o schimb..intr-un final am fost la reprezentanta si am schimbat-o acum 2 saptamani si mi s-a zis ca datoritaa bujiei nu se faceau arderile complete si de asta se facea mai des..ok am zis perfect deci totul revine la normal acum, numai ca duminica pe 29.01.17 sa aprins matrorul de la filtru am mers mai bine de 1 ora si tot nu si-a favut regenerarea...astazi avand un timp mai liver am plecat iar cu ea am mers 3 ore cu ea turata in 3000 si tot nimic....sa intamplat cuiva cv asemanator sau aveti ceva sfaturi ?


Am patit si eu la fel, dupa 3 ore de mers la 3000 ture am reușit sa termin regenerarea. Dupa aceasta viata uleiului a scazut cu 21 procente . Acum incerc sa fiu mai atent cand isi face regenerare si sa numai opresc motorul in timpul acesteia. Urmatoarea regenerare dupa aceasta de 3 ore am vãzut ca s-a facut la 350km, mers mai mult exterior iar viata uleiului a scazut cu 1 procent.
  • redfoxy

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2015 16dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:
redfoxy a scris:martor regenerare


ledul ala l-ai montat tu sau asa e din fabricã?


Eu l-am montat
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Eu nu as gauri nimic in bord ....dar fiecare cum crede..
  • 80alex

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2013 1.7DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2019

  • Mesaj Privat
80alex a scris:Salutare domnilor. Am și eu o problema cu regenerarile dese, singura sintoma este martor motor aprins și cod eroare P049D care spune ceva de EGR. Am curãțat EGR și senzorul MAP SAU MAF nu știu exact cum se cheamã cel dupã galeria de admise. Cat de gravã este situația. Menționez cã este prima mea mașina diesel și deja mã zgârii pe ochi. Tip motor 1.7DTE Astra J. Mulþumesc anticipat.


Problemã rezolvatã. Am schimbat EGR
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
De ce nu l-ai curatat , se demonteaza f.usor si de obicei nu prea pica si te costa mai nimic , puteai singur sa il dai jos ,curatat , pus la loc , totul dura max. juma. de ora.
  • redfoxy

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2015 16dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:Eu nu as gauri nimic in bord ....dar fiecare cum crede..


Fiecare cu alegerea lui
  • criste

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salut,

Problema cu regenerarea lunga a inceput acum 600km cand regenerarea a durat o ora de mers la 2600-3000ture treapta 2.
Primul mesaj care a aparut in bord a fost

dupa 30min s-a schimbat in acesta

am mai mers inca 30min si a disparut de pe ecran mesajul.
Viata uleiului a scazut cu 20%.

De atunci am mai avut o regenerare scurta la 350km mers mixt, viata ulei a scazut cu 1% si inca o regenerare lunga la 250km, mers 80% urban, pe care nu am reusit sa o termin dupa o ora de mers si a oprit masina cu mesajul afisat in bord.


Credeti ca ar fi bine sa mai incerc inca o regenerare in mers sau sa o duc la un mecanic/service sa depisteze cauza regenerarii lungi?
Am fost la cativa mecanici cu aceasta problema, dar acestia mi-au propus sa anulez dpf-ul.

Alte probleme la masina:
Ocileaza la relanti cu motorul cald.
Se mai aude cateodata un tacanit de injectie cand accelerez
si in treapa a 3-a la mers constant, 2000-2200 ture se mai aude cateoadata tacanitul de injectie.

Masina: Astra J 2011 A17DTJ 80kw, 275000 km.

Va multumesc!


MODEL: Astra 2011
MOTOR: A17DTJ
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
intai vezi daca ai ceva erori stocate, sa poti sa-ti dai seama daca sunt probleme sau nu.
nu e normal totusi ca o regenerare sa dureze 30min/1h...
totodata, regenerarea NU se face in tr2 cu 3000-3500rpm !
incearca sa mergi cu masina la drum lung, turatie intre 2000-2500rpm, sau maxim 3000rpm! nu mai omorati motoarele degeaba peste 3000rpm la regenerare, ca nu face bine!... obligatoriu si cu o viteza cat mai mare 80-100-120kmh, tr 4-5-6... si cat mai constant (vezi unde poti merge si unde ai loc )
  • criste

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Am verificat cu op-com:
Grad incarcare filtru 95%.
Erori nu am stocate.

Am mai incercat o regenerare astazi in treapta 2 2500-2800ture si dupa 20min de mers am verificat cu testerul si aveam 96% grad incarcare dpf, apoi inca 20min treapta 3 2500ture si am vazut ca ramas la 96% gradul de incarcare.

Cred ca ceva il înfundã de nu se poate regenera.
Sa fie din injectoare sau regulator de presiune de pe pompa de injectie?

Masina trage, are putere, nu are erori, dar parca se aude un pic tacanit de injectie cand este turata.
  • criste

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Atasez valorile din op-com dupa 55min de mers cu masina treapta 2 -2700ture 20min, treapta 3 - 2500ture 20min.

Measuring blocks information:

Sensor 1 Exhaust Gas Temperature 248 °C
Sensor 1 Exhaust Gas Temperature 1.39 V
Sensor 2 Exhaust Gas Temperature 259 °C
Sensor 2 Exhaust Gas Temperature 1.41 V
DPF Differential Pressure Sensor 6 kPa
DPF Differential Pressure Sensor 0.59 V
DPF Soot Accumulation 96%
DPF Regeneration Status 0%
HO2S 1 1.966 lambda
HO2S 1 0.686 V
Engine Speed 2.804 RPM
Desired Idle Speed 900 RPM
ECT Sensor 92 °C
IAT Sensor 1 25 °C
MAF Sensor 36.95 g/s
Engine Load 5.90%
Accelerator Pedal Position 0%
Intake Air Flow Valve Position 68%
Boost Pressure Sensor 105 kPa
BARO (Barometric Pressure) 99.0 kPa
System Voltage 12.2 V
Vehicle Speed 45 km/h
Engine Runtime 00:55:33

Valori injectoare la rece:

Fuel Heater Command Off
Fuel Temperature Sensor 1 17 °C
Fuel Temperature Sensor 2 16 °C
Fuel Temperature Sensor 2 3 V
Fuel Rail Pressure Regulator Command 35.70%
Fuel Rail Pressure Regulator Command 1.733 mA
Desired Fuel Rail Pressure 29.2 MPa
Fuel Rail Pressure Sensor 29.3 MPa
Fuel Rail Pressure Sensor 1.47 V
Engine Speed 849 RPM
Desired Idle Speed 850 RPM
ECT Sensor 18 °C
IAT Sensor 1 23 °C
MAF Sensor 13.13 g/s
Engine Load 42.40%
Accelerator Pedal Position 0%
Intake Air Flow Valve Position 92%
Boost Pressure Sensor 98 kPa
BARO (Barometric Pressure) 99.0 kPa
Tank Sensor 1.53 V
System Voltage 14.6 V
Vehicle Speed 0 km/h
Cylinder 1 Balancing Rate -0.066 ms
Cylinder 2 Balancing Rate -0.078 ms
Cylinder 3 Balancing Rate 0.086 ms
Cylinder 4 Balancing Rate 0.038 ms
Engine Runtime 00:00:39

Mentionez ca am si led la oglinda care imi arata cand incepe regenerarea.
Ledul sta aprins 12-15min si se stinge, dar filtrul nu se regenereaza!
Poate isi da cineva seama de ce nu se regenereaza dpf-ul dupa ce vede aceste valori.
  • criste

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Am reușit sa regenerez filtru de particule astazi care era incarcat 97% .

Cum am procedat:
Am curatat egr;
Am înlocuit regulator presiune pompa injectie ;

Am plecat la drum(in bord aveam mesajul "filter particle full, continue driving), mers la 2000ture pana temperatura a ajuns la 90 grade, apoi:
- treapta 2 la 2800ture, se aprinde ledul de la oglinda care indica ca inceput regenerarea si ramane aprins 20min, dupa care se stinge, semn ca regenerarea sa incheiat - fara succes, mesajul ramane in bord, continui sa merg;
- treapta 3 la 2700 ture, incepe o noua regenerare, 20min - fara succes;
- treapta 4 la 2600- 2800ture, incepe o noua regenerare, dureaza cam 15 min si imi dispare mesajul din bord si ledul se stinge - regenerare realizatã!

Dupa aceasta regenerare verific gradul de incarcare al dpf-ului cu opcom care arata 37%.
Nu credeam ca se mai poate regenera de la valoarea aceasta. Inainte de aceasta regenerare vorbisem cu 2 mecanici care mi-au zis ca nu se mai poate regenera de la valoarea aceasta, iar singura solutie este curatirea, inlocuirea sau anularea dpf-ului.

Acum ramane sa depistez cauza regenerarii lungi.
  • SPopa977

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2011 17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2019

  • Mesaj Privat
riff1 a scris:Salut
Aceeasi problema am avut si eu dar la mine s-a rezolvat cand am mers in Gemania si acolo a am schimbat injectoarele. Din pacate a trebuit sa le schimb pe toate 4. M-au costat ceva bani dar sunt multumit ca s-a rezolvat problema. Incearca sa faci un test la injectoare dar sa fie unii care se pricep. Sincer la noi deocamdata in service nu se pricep la defectiunile ce tin de filtrul de particule. Doar sa-ti faca o regenerare fortata ai platit si dupa 2 saptamani aceeasi problema. Ca sfat mai bine mergi in Germania daca vrei sa schimbi injectoarele la noi sunt f scumpe si mana de lucru lasa de dorit. Aceleasi probleme aveam si eu schimbam uleiul la nici 1000 de km. Vroiau sa schimb filtrul de particule, am fost si am curatat filtrul de particole undeva prin Colentina si surpriza dupa 2 saptamani s-a aprins din nou. La fiecare sf. de saptamana ieseam pe autostrada sa desfund filtrul de particule nu stiam unde sa mai merg si ce sa-i mai fac. De cand am schimbat injectoarele nu am mai avut probleme cu filtrul de particule.

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR