Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
se pare ca confunzi tensiunea cu curentul (intensitatea).. tensiunea e stabilizata .. la 12 V.. da nu e totuna sa mergi cu un consumator sau cu 10.. mai ales daca unii dintre ei nu sunt poftiti.. stim toti ca daca pornesti clima sau iluminatul creste un pic turatia ca sa se echilibreze pierderea de curent....sau mai bine cum scade scurt intensitatea farurilor daca scade turatia.. la contact direct cu tabla lacuita n-ai scurtcircuit.. lacul este izolator, la instalatia de aprindere si de pornire iti trebuie curent (intensitate) mai mult decat tensiune... poti sa ai 13V la bornele bateriei si sa nu-ti porneasca cum trebuie.. daca bateria nu mai acumuleaza sarcina si nu mai poate debita destul curent (intensitate)
Skip ads

  • cristian.capra

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,
luciraica a scris:am patit-o eu la Dacia parintilor... era taiat manunchiul de cabluri ce duc in usa haionului.. iluminare numar, dezaburire...si de fiecare data cand porneam dezaburirea spate si luminile concomitent mergea motorul aiurea.. si asta aleatoriu.. M-a chinuit o iarna intreaga de am si stricat motorul.. nu mi-am dat seama ptr. ca nu s-au ars sigurantele

Poate nu s-au ars sigurantele pentru ca "sarcina" era distribuita.
Am condus si eu o Dacie la firma unde am lucrat si avea o problema "care nu a fost rezolvata, nici electricianul de la service nu a rezolvat-o"
in momentul cand aprindeam avariile, se oprea motorul pur si simplu. La semnalizare era ok. Nu cunosc instalatia electrica de la Dacie, si sincer nici nu ma intereseaza, dar nu cred ca se poate aplica comparatia.

Am avut si eu o problema de missfire, si am rezolvat-o prin scoaterea fiselor de pe modul si curatrea lor cu o carpa cu spirt sanitar (asta aveam la indemana) alcool.
O alta problema ar putea fi de la contacul de masa al modulului de aprindere, sau chiar, cum a spus un coleg mai sus, modulul de aprindere.
Sa nu uitam ca si chiar ECU ar putea avea probleme. Dar sa nu dam in balarii.

O zi buna, si drum intins.
  • fibby_1981

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Daca maine ramane cum am stabilit cu cineva de la reprezentanta opel, voi merge sa studiem mai amanuntit problema.
Din toata documentatia pe care am facut-o pana acum reiese ca acest cod p030X "miss fire cilinder 1;2;3;4" este vag dpdv al cauzelor ce pot provoca defectul.
Eu am ajuns la concluzia ca poate fi de la :
- bujie
- modul aprindere
- injector
- pompa benzina
- culbutor
- tachet
- segment
- piston crapat
- supapa admisie sau evacuare deteriorata
- garnitura supapa
- in ultima instanta ECU
- sau combinatii ale celor de mai sus
In afara de cele de mai sus mai pot conduce catre aceasta problema si EGR, catalizator, sonda Lambda, debitmetru, senzor turatie, clapeta de acceleratie, etc, dar in cele mai multe cazuri acestea vor genera automat un alt cod de erroare in afara de "miss fire cylinder".
Sunt unii utilizatori de Opel care scapa de problema mai repede cu putin noroc, remediind din prima sau primele incercari exact cauza care a produs defectul de functionare, dar altii si ma numar si eu printre ei ne miscam putin mai greu din lipsa de timp, bani si inspiratie.
Cu toate acestea sper ca toti cei ce-si toaca nervii cu aceasta problema sa o rezolve repede si costurile sa fie mici si poate ma repet, dar precizez ca este doar parerea mea personala, nu toti cei ce au aceasta problema vor rezolva-o pe aceeasi cale, pentru ca inca de la inceput am scris ca poate aparea din mai multe motive.
Promit sa scriu legat de rezultatele interventiei de maine pe care oricum o amanasem o saptamana....
Toate cele bune,
Bogdan
  • fibby_1981

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Am avut aceeasi problema in continuare, DAR am fost ieri la cineva sa-mi inverseze cu altul, injectorul de pe cilindrul 3 pe care aveam miss fire si cu toate ca nu a reusit am observat, atunci cand am desfacut capacul de la cablajele injecoarelor, ca la mufa de la injecorul 3 era niste ulei. exista si o garnitura la mufa aceeia, iar in partea superioara uleiul parea putin gelatinos. De unde se poate sa-mi ajunga ulei acolo ?
L-am curatat si deocamdata nu am mai avut probleme.
Astept pareri...
Skip ads

  • fibby_1981

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Dupa interventia descrisa mai sus (curatat urmele de ulei de la cablajul injectoarelor si mai ales mufa injectorului nr 3), va anunt ca ieri 14.04.2013 s-au implinit 3 saptamani de cand problema, care parea sa nu-si mai gaseasca rezolvarea decat prin desfacerea motorului ( supape cel mai probabil ), nu a mai aparut nici macar o data. In tot acest timp masina am exploatat-o la fel ca inainte...

Toate cele bune
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
in acel loc unde descri sunt niste garnituri aia stiu sigur ... ori iti este uzata garnitura sau ciupita sau ceva de genu ori la schimbul de ulei cineva a scapat ulei pe langa capacul de unde se pune ulei si sa prelins alta explicatie nu prea este... numai bine
  • danyyyy

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema dar exista posibilitatea sa fie tot injectoarele daca am gpl ?
Teoretic ele nu functioneaza atunci cand sunt pe gpl
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR