Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • MFaurar

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Salut
M a lasat alternatorul acum 2 saptamani, nu i bai,din 2 mișcãri gasesc pe olx, alternator ,,nou,,reconditionat 330 lei cu piesa la schimb,ok iau piesa o pun si încãrcare canci...12.6.7,nu i nimic zic,sun omul sa i zic ca nu i bun,omul intelege ,imi da banii si mi zice ca am alta problema pe masina,cumpar altu second hand...asta din prima incarca 14,1,2 13.9 cu consumatori...bucuros plec,dupã fix o sãptãmânã pica si asta,nu i bai zic eu era in garantie ,vorbesc cu bãiatul ii spun ca vreau banii,doar banii ca m am saturat de platit manopera,duc masina la un service autorizat le spun problema si Imi comanda ei piesa,zic eu...e noua?
Da...dar reconditionat...aha ok,ce vreți zic ei,pai nu stiu ce e mai bun ?
Bosch zic ei,bine dar joi am nevoie de masina,asta era marti,pai piesa ajunge joi,pai nu vreau joi,dati comanda altceva,si au dat remy 950 roni 1.6 garantie ,ajunge miercuri piesa,cand pun alternatorul...surprizã, nu încarcã...ca sa inteleg ca regulatorul de pe alternator nu se pupa cu calculatorul mașinii ca nu l recunoaște...Si ca ei nu pot da piesa retur...aha zic eu si cum rezolvãm treaba?
Pai sa faca ceva pe direct ,si de fiecare data sa cupleze si decuplez eu...aha zic eu,deci eu dau 1000 roni pe piesa noua afarã de manopera, piesa nu merge pe masina din vina lor ca nu reconditioneaza corect si mi zici ca nu merge retur?
Pai eu pe cine fut in gura acum?
Hotãrâți va repede...ca incep cu voi...Pai voi auziti ce aberatii spuneti?
Pai cum naiba are garantie 1 an jumate cand tu nu poti face retur pe loc?
Pai ca vezi doamne isi fac renume aiurea dc fac retur,nu i nimic zic eu,eu va fac reclama si lor si vouã,numai ca primul pumn în dinți il ia patronul vostru dc nu faceti retur acum pe loc...
Deci cam asa sta treaba cu alternatoare astra h...a mai patit careva asa?
Am dat comanda de altul second...Si sa ma orienteze catre un hitaki zic ei...
Skip ads

  • MFaurar

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Masina mea,stil,astra h 1.7 diesel de 59 kw
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
alternator hitaki (cum ii spui tu)... nu mai prinzi asa ceva original-nou-nevandut decat pe eBay si doar intr-una din zilele tale norocoase. Laughing Sunt la mare cautare. Altfel, ca sa-ti reconditionezi alternatorul tau cu punte hitaki si releu hitaki originale aici in RO treci de 3.500lei doar comandand cele doua piese pe original.

O a doua optiune ar fi sa duci alternatorul la electrician, sa puna punte mobiletron si releu cargo si sa te tii cat mai serios de ce iti zice electricianul, adica : nu dai curent la nimeni cu motorul pornit, nu folosesti o baterie rea ca-ti va arde alternatorul, nu mergi cu clima pornita prin oras pe drumuri scurte, ca sa concluzionez... nu muncesti alternatorul care e cu piese china ca pe unul cu piese japan ca nu te va duce 2 ani!

Si ar mai fi o a treia optiune, destul de serioasa: vinzi masina tocmai datorita problemei asteia cu alternatorul, care e prezenta la toate alternatoarele astea de pe motorul diesel de ISUZU. Cumparatorul te va intelege, ca nu e de neinteles aceasta realitate curenta, caci e pe bune.

L.E:
Poti sa uiti de alternator BOSCH, e doar un alternator Isuzu reconditionat de catre BOSCH cu componente aftermarket (selectate de ei, dar nu produse de catre BOSCH ci de catre terti). NU va tine ca un alternator original de Astra H, never-ever!

Poti cauta un releu regulator mai de calitate, deci nu chiar china gen cargo, mobiletron si sa-l iei de pe eBay, dar punte redresoare care sa faca ce facea puntea redresoare hitaki NU vei gasi. Unii au mers pana acolo incat au bagat diode BOSCH in puntea de diode originala hitaki sau intr-o punte china... insa CHIAR DACA diodele erau de pe o punte redresoare originala BOSCH de 120A... tot s-au ars dupa 1 an de zile.

Asadar, cam singura optiune ce-ti ramane... sau, cel putin asa procedez eu: protejezi maxim alternatorul reconditionat (asta include cat mai putini consumatori porniti dimineata cand merg bujiile pe post-incalzire, mai ales pe vreme de iarna, iar vara fara A/C pe distante scurte). Si asa te va tine o reparatie cativa ani (cati?... asta depinde intr-un fel de constienta ta, dar intr-un final mai depinde si de calitatea pieselor din PRC care au inlocuit piesele originale in alternatorul hitaki).
  • MFaurar

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Pe epiesa. Ro avem alternator hitachi la 2200 roni redus la 1500...
Am gãsit si second hitaki...
Skip ads

  • Swerige

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:
nu dai curent la nimeni cu motorul pornit
nu mergi cu clima pornita prin oras pe drumuri scurte

Salutare!
Poti detalia cele 2 aspecte, te rog?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pe chestiunea cu folosirea climei prin oras pe distante mici : electricianul mi-a spus ca consumul de curent cu A/C-ul pornit si masina condusa prin oras in aglomeratie este mai mare decat incarcarea alternatorului si asta va duce la descarcarea bateriei. La alternatoarele astea Hitachi reconditionate cu piese made in PRC daca pui o baterie descarcata pe masina iti cedeaza puntea redresoare.

Pe chestiunea cu datul de curent la o alta masina cu motorul pornit: electricianul mi-a spus ca se pot arde una sau mai multe diode in puntea redresoare. Asta ultima am patit-o eu personal, am ajuns cu alternatorul la reconditionat si acolo am primit ,,pretioasele sfaturi,, cu privire la alternatoarele astea de pe motorul de ISUZU 1.7.
  • MFaurar

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Ținând cont ca am mers cu masina pe baterie 50 km,si a stat in service 3 zile unde au dat 3,4 chei pe zi sa verifice încãrcarea...pt ca v am spus am avut bafta sa pun alternator nou reconditionat si sa nu încarce,ecu masinii nerecunoscand regulatorul alternatorului...azi am pus alternator second unde încãrcarea a fost treptat si a stagnat la 13.83,84,86,în cele 6 minute de mers,mecanicii au zis ca încãrcarea e ok,ținând cont ca bateria nu mai luase curent in aceste zile,....E ok încãrcarea lui?
Sau e pe duca...
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Omori bateria. Bateria auto nu este facuta sa functioneze descarcata. Dupa o descarcare accidentala se pune obligatoriu pe redresor. Altfel ii scurtezi durata de viata. O sa constati asta la iarna. Sau iarna urmatoare.
Skip ads

  • MFaurar

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Bateria e in garantie,si iei au dat ok ca incarca bine alternatorul...
  • MFaurar

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Deci încãrcarea de 13,85 e ok sau nu?
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Nu. Incarcarea trebuie sa fie 14,2 V +/- 0,2V.
Cat ti-au dat garantie la baterie, un an sau doi? Probabil atat va tine.
  • MFaurar

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
2 ani
Skip ads

  • MFaurar

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Pai si ce marca de alternator nou sa iau Ca m am saturat sa cumpãr si sa nu meargã...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Citeste si ce este in link-urile de aici, macar sa-ti faci o parere despre alternatorul HITACHI de pe masina ta si ca sa vezi cum a incercat fiecare sa rezolve chestiunea in cauza :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=107924
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1780946
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1784216

A mai postat userul @chupachabra pe forum ceva despre un alternator de KIA care pare ca se potriveste in locul celui HITACHI, aici : https://www.clubopel.com/vie...p=1965320#1965320

Altcineva a postat pe forum despre alternatoarele HUCO, care sunt o subdivizie a HITACHI si care par a fi o alegere buna, site-ul lor e www.hueco.com si-ti descarci de acolo catalogul, eventual cauti si cine vinde asa ceva pe RO si la ce pret.
  • MFaurar

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Cele Hitachi sunt o calitate premium, este ok și de 100, 110 s au pus pe masini cu încãlzire în scaune "cel puțin așa stiu eu" incarcare; când este rece 14.1 -14.2 la cald 13.6- 13.8 cu AC treapta 4 in jur de 13.6-7 când iei viraj la maxim 12.8-13.2......calculatorul da impuls alternatorului sa încarce cât are nevoie, daia când este rece încarcã cel mai mult.

Pareri si pareri
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Pe chestiunea cu folosirea climei prin oras pe distante mici : electricianul mi-a spus ca consumul de curent cu A/C-ul pornit si masina condusa prin oras in aglomeratie este mai mare decat incarcarea alternatorului si asta va duce la descarcarea bateriei.
Pe chestiunea cu datul de curent la o alta masina cu motorul pornit

1. Eu stiu ca atunci cand motorul este pornit se consuma din curentul produs de alternator. Daca se produc in jur de 100 A. Dar A/C pornit ce consumatori are? Unul sau doua ventilatoare..nu ma pricep, cati amperi sa consume?
2. Si cum e recomandat sa dam curent la o alta masina? Cu motorul oprit?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu ma pricep nici eu, pot doar sa spun ca nu stiu mai mult decat stie electricianul de la care am primit ,,cele 10 porunci,, privind chestiunea asta cu alternatorul de Isuzu 1.7 cu care, in necunostinta de cauza, am dat curent la alta masina. O fi bine, o fi rau... sau o fi de rau, chiar nu pot sa spun. Am ales sa fac ce zice popa (electricianul, in acest caz).
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Stiu ca am alta motorizare (1.9) dar mie cand mi-a murit alternatorul am preferat sa il "reconditionez" pe cel original. S-a schimbat fulie, releu, punte si rulmenti. A ramas doar miezul si carcasa si m-a costat 1000 de lei cu manopera cu tot.
PS: imi place garantia de 1.6 ani, nici o problema in afara faptului ca se loveste de legea garantiei(sunt curios cum justifica cei de la sh 6 luni...)
PPS: eu propun sa asculti ce scriu si cei de mai sus, schimbi punte releu etc si desigur o data pe an schimbi semeringul vietii la alternator
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR