Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Al tau este resoftat+programat in 2008, interesant...
Tie iti trebuie unul FHRS ca sa nu faci resoftare ca oricum nu stii si nu ai cu ce, de programari mai scapi cu opcom.
Mai bine mergi 160km unde iti voi spune eu si pleci cu el montat, softat si programat. Sincer, daca nu stii sa scoti mufele de la ECU mai bine nu te bagi, alta treaba e ca multe din cele de pe net sunt tepe.
La 1100lei cu imo, chip, dar soft? Ce soft nene, pai daca ai soft pentru ce mai bagi pe gat si imo+chip? Cam pute, sincer.
Eu nu am nevoie decat de ECU, doar nu o sa mai stau sa scot coasca volan, poate omul avea doua chei si acum are doar una cu chip, cu cealalta doar va deschide masina. Pierde cheia sau cine stie cum ramane fara ea si se uita la masina...
Skip ads

  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
justysrl a scris:Am sa postez o poza din manualul de reparatii Opel Astra G si Zafira unde am gasit o referire interesanta despre consumul de ulei (am subliniat cu albastru).

Nu te lua dupa manual, aceleasi sperante le aveam si eu ca si tine, insa deja eram disperat si sresat zilnic sa ridic capota sa vad nivelul la ulei + ca dadeam pe ulei o gramada de bani.

Am vazut si ceva tutoriale cu mutatul ECU de pe motor intr-o alta zona mai "racoroasa" sau izolarea lui cu diferite materiale, poate voi incerca si eu asa ceva.
Te chinui degeaba, firele nu-ti vor permite treaba asta, este munca inutila si tot acolo ajungi.

dancuciureanu a scris:
Mai bine mergi 160km unde iti voi spune eu si pleci cu el montat, softat si programat. Sincer, daca nu stii sa scoti mufele de la ECU mai bine nu te bagi, alta treaba e ca multe din cele de pe net sunt tepe.

Banuiesc ca la cristianTM ?
@justysrl cel mai bine sa mergi cu masina acolo, macar stii un lucru ce iei si cum pleci. Legat de ulei, segmentare taica.
La prima infatisare nu pare greu, insa este, fara elevator este munca de munca. Plateste pe cineva care se pricepe la treaba asta si n-ai treaba, dar totusi stai langa el cand face operatiunea + ca suruburile sa fie noi obligatoriu, chiar daca iti spune nenea mecanicul "lasa ca merg si astea".
Daca ai nevoie de suruburi pt biele te pot ajuta, sunt noi sunt sigilate. Cand am facut comanda fara sa stiu ce si cum se lucra cu webcatul de la autonet din greseala am comandat 2 seturi de suruburi (sunt originale), iar produsele pe original nu le accepta la retur, deasemenea uleiuri si antigel.

PS: @dancuciureanu poate ma ajuti si pe mine cu niste informatii daca ai acces la ele legate despre problema ce-am postat-o aici.
Sincer ma gandesc ca problema porneste din Rec.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
rhydin nu ai ghicit
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Pai daca este la 160km ma gândeam ca timisoara zona aia, si sincer este bine de stiut pentru ca am o colega de munca care tocmai si-a luat un H din germania si la fel, banuiesc ca este ecu dar si cim-ul pentru ca nu-i functioneaza claxon, comenzi mai nimic Smile
Skip ads

  • justysrl

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara. Multumesc DanCuciureanu pentru sfaturi, nici nu aveam de gand sa ma bag la resoftari pentru ca nici nu stiu nici nu am cu ce, dar am cu ce sa dau mufele si respectiv ECU-ul jos de pe motor in caz ca voi gasi pe cineva dispus sa incerce o reconditionare. Cum am scris intr-o postare mai veche, am curatat toate mufele cu spray de contacte inclusiv cele de la ECU, fara vreun folos. Astept sa imi spui unde ma va duce acel drum de 160 km. O seara buna.
  • Georgian AG

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
la mutarea ecu-lui ma gandeam si eu, dar am niste semne de intrebare daca ar ajunge cablajul?
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Tipic romanesc. Ala oricum se incalzeste pt ca este ceva electronic. Va chinuiti degeaba cu mutari ssmd ca tot nu rezolvati nimic. Singura rezolvare este repararea lui.
  • justysrl

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara. Bineinteles ca rezolvarea este repararea sau inlocuirea ECU, despre mutarea lui in alt loc era vorba dupa ce il rezolv pentru a incerca sa ii mai prelungesc viata, daca este posibil. Cablajul ar ajunge, dar trebuie repozitionat, cu putina rabdare cred ca se poate. Alti au pus o placa de azbest intre el si soclu ca sa limiteze caldura ce vine de la motor. Intradevar este o piesa electronica si se incalzeste, dar nu mi se pare normal ca dupa 5 minute de trafic, 3 semafoare si 2 km parcursi sa arda sa nu mai poti tine mana pe el (sau poate asa au gandit-o nemtii/americanii, functionarea ECU in parametrii optimi se face doar la temperaturi mari). Oricum era o idee, voi vedea la momentul oportun ce voi face in acesta privinta. DanCuciureanu, te rog sa-mi dai adresa sau nr. de telefon a acelei persoane aflate la 160km sa vad ce este de facut. Multumesc. O seara buna.
Skip ads

  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Dupa reparare,daca este fãcuta cum trebuie nu credca vei mai avea probleme. Repara asta si la ulei. Ca mananca mult pana segmentezi motorul mergi cu cel mai ieftin pt ca n-are rost sa bagi uleiuri scumpe.
Eu pana la segmentare am bagat unu de costa 90 lei 5 litrii
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Oare de ce are ECU aripioare de aluminiu? Nu mai cautati solutii savante, el moare si gata. In anii astia ai schimbat N electronice dar asta sa nu moara? Lasa repozitionarea si alte prostii, cine nu stie viseaza. La WV este sub grila stergatoare inclusiv la Q7 si aia se vrea masina, sta in apa si kaput.
Ai sa ai pm cu persoana la care vei apela.
  • PETRIK

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Suna la nr asta 0744794827 spui ce problema ai.
  • gaby41

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Legat de cablul albastru,justysrl,un coleg a specificat,intr-o alta discutie, ca este ok sa-l ai suspendat,Se pare ca ar fi de la un al doilea senzor de ulei anulat,prin rechemare,tocmai de cei de la Opel la motoarele z16xep Twinport.Si eu am ceva probleme,dar cred ca este bobina.Oricum,prin toate postarile si tutorialele citite,nimeni nu vorbeste de faptul ca cu aceste motoare in 16 valve trebuie mers mai vioi,adica peste 2000 de ture.
Skip ads

  • justysrl

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara. In cele din urma am reusit sa rezolv problemele, sau cel putin o parte din ele. Am reparat ECU, iar inainte de a trimite ECU la reparat masina nu a mai pornit. Dupa ce a venit ECU de la reparat, masina tot nu a pornit, iar testerul nu comunica cu ECU-ul. Dupa cateva vizite pe la diferiti mecanici, am gasit in sfarsit pe cineva care se pricepea la Opel, lucrase intr-o reprezentanta. I-am dus masina la ora 11 si dupa amiaza in acceasi zi a fost reparata, de vina a fost o defectiune la un cablaj. Mai ramansese o singura eroare stocata in ECU care s-a rezolvat cu inlocuirea sondei lambda 2. Masina merge bine acum, nu scoate fum si nici ulei nu pare sa mai consume (am facut si schimbul de ulei), dar nu am facut drumuri lungi cu ea, am doar vreo 500 se km asa local. In februarie o sa fac 2 drumuri mai lungi si apoi ma pot pronunta atat cu ECU cat si cu uleiul. Multumesc tuturor persoanelor de pe forum care m-au ajutat cu sfaturi. O seara buna.
  • adi4882

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2017

  • Mesaj Privat
salut. in caz ca mai ai auto, sau pentru oricine cauta o solutie la problema descrisa de tine.

defect z16xep: da in nas des, nu se accelereaza, nu trage, consuma foarte mult.

rezolvare: schimbat senzor pozitie axa cu came din dezmembrari pe.original, pret 100 ron.
cauza producerii defectului: termocupla ventilatorului de la.radiator defecta. motorul se racea ok in mers, insa odata stationat crestea temperatura, ventilatorul nepornind si senzorul pozitie axa cu came aflandu-se in bloc motor, acesta din urma s e prajeste. schimbat termocupla 30 ron meyle

totusi: termocupla este cali brata sa porneasca ventilatorul cand apa atinge 113 grade celsius...... cam fierbinte.

concluzie: se va repeta defectul.
  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut Justysrl,
Am si eu opel astra G din anul 2006 , cod motor z16xep, 172.000 km,
Eu raman la parearea ca lipsa uleiului este din cauza garniturii de vacum de pe capacul de peste chiulasa si probabil de la garnitura capacului !
Garnitura aceasta se rupe si uleiul ajunge in galeria de admisie aer in motor. Sau daca face presiune de ulei in baie, pot fi segmentii !
Pe langa aceasta garnitura trebuie curata si galeria de admisie aer si verificat jocul din axele clapetelor.
Aceasta garnitura se poate schimba , am avut si eu aceasta problema si am rezolvat-o! Dupa ce am schimbat aceasta garnitura din capacul de peste chiulasa , turatia la relantiu si-a revenit. Sta chiar la 750 de rot/min. Nici noua nu a stat la turatia asta!
  • costel763

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut am acelasi motor cum ai scos senzorul axa cu came nu stiu cum sa l scot ma uit ca broasca la sudurã.
  • costel763

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Cu ai scos senzorul axa cu came am acelasi motor nu stiu cum sa scot senzorul
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR