Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • MFaurar

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
In sfarsit am rezolvat problema,ca orice om m am dus la piese auto sa cer filtru pt astra h diesel de 1,7
Zis si facut,a doua zi masina dezamorsata, fu....ui pe aia de la dezmembrari ca nu i bun paharul,corpul filtru,du te peste ei,ia alt corp,aceiasi poveste ca in final sa aflu ce au facut perversii astia de la piese.
Am comparat vechiul cartus man cu actualul nou,cel nou e mai înalt cu 2,3 milimetri,deci nu se mai fabrica filtrele vechi m am dus cu cel vechi care l am avut si nu se dezamorsa cu el,dar fiind imbacsit nu pornea la sfert si am zis sa fac o treaba ca lumea.
Le am arãtat filtrul vechi man si le am zis,acest model il vreau nu ce mi dati acum,se uita dupa cod si mi zic ca e din stocul vechi nu se mai fabrica,au alt stoc nou care asa se face acum si ca e acelasi lucru,ca mi se pare,în conditiile în care intr o sãptãmânã am luat 4 tipuri de cartuse, am zis ca poate bosh merge ,poate purflux etc...pana nu am comandat pe original pahar cu fiåtru nu am scapat,paharul mi a venit pe purflux stantat,plus filtru cartus,cand am pus paharul nou comandat langa cele 2,3 vechi pe care le luasem de la dezmembrari,inclusiv cel de pe masina,cel nou e cu 3 milimetri mai mare facut special pt filtrele acestea noi de care v am spus ca sunt mai inalte...
Asadar v am spus ca sa stiti
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
MFaurar a scris:In sfarsit am rezolvat problema,ca orice om m am dus la piese auto sa cer filtru pt astra h diesel de 1,7
Zis si facut,a doua zi masina dezamorsata, fu....ui pe aia de la dezmembrari ca nu i bun paharul,corpul filtru,du te peste ei,ia alt corp,aceiasi poveste ca in final sa aflu ce au facut perversii astia de la piese.
Am comparat vechiul cartuș man cu actualul nou,cel nou e mai înalt cu 2,3 milimetri,deci nu se mai fabrica filtrele vechi m am dus cu cel vechi care l am avut si nu se dezamorsa cu el,dar fiind imbacsit nu pornea la sfert si am zis sa fac o treaba ca lumea.
Le am arãtat filtrul vechi man si le am zis,acest model il vreau nu ce mi dati acum,se uita dupa cod si mi zic ca e din stocul vechi nu se mai fabrica,au alt stoc nou care asa se face acum si ca e acelasi lucru,ca mi se pare,în condițiile în care intr o sãptãmânã am luat 4 tipuri de cartușe, am zis ca poate bosh merge ,poate purflux etc...pana nu am comandat pe original pahar cu fiåtru nu am scapat,paharul mi a venit pe purflux stantat,plus filtru cartus,cand am pus paharul nou comandat langa cele 2,3 vechi pe care le luasem de la dezmembrari,inclusiv cel de pe masina,cel nou e cu 3 milimetri mai mare facut special pt filtrele acestea noi de care v am spus ca sunt mai inalte...
Asadar v am spus ca sa știți

Eu folosesc cartus filtrant Delphi la Z17DTL, filtreaza bine si se potriveste de minune, sunt la al doilea si nu mi s-a dezamorsat niciodata. Strans cu cheia dyno la cat scrie in Nm pe capacul negru in partea de sus.
  • MFaurar

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Cand ai pus acest delphi?
Acum cat timp?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Scriu mai jos direct din fisierul in care imi tin istoricul la masina (toate piesele schimbate de mine personal) :

- la 215.500km (ianuarie 2016)- schimb filtru motorina Delphi HDF513
- la 232.000km (noiembrie 2018) -schimb filtru motorina Delphi HDF513 (made in Poland, 43lei)

La momentul cand scriu aici am 238.000km in bord. Nu tin filtrul mai mult de 15.000km (cum este specificat in manual) pentru ca cu motorina asta din RO chiar nu vreau sa ajung cu injectoarele la Buzau pentru curatare ultrasonica inainte de vreme.

L.E:
Initial am vrut sa cumpar filtru Purflux, dar... cand am auzit ca vine din Franta, costa doar 30lei aici in RO si asa cum am vazut elementul filtrant era notabil mai mic ca si inaltime decat ce am avut eu pe masina mi-am zis ca ceva nu e in regula cu el, deci PASS...
Skip ads

  • MFaurar

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Bun,în nov 2018 ai apucat filtru,te sfãtuiesc sã l schimbi acum si garantez ca nu mai gasesti modelul tau de pe masina...va fi tot delfi, dar mai înalt diferit
  • MFaurar

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Bun,în nov 2018 ai apucat filtru,te sfãtuiesc sã l schimbi acum si garantez ca nu mai gasesti modelul tau de pe masina...va fi tot delfi, dar mai înalt diferit
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut, am probleme cu pornirea dimineața, am fost pe la diverși mecanici și pânã acum nicio rezolvare. Am început sã studiez mai atent problema și am ajuns la concluzia cã dacã temperatura ambientalã trece de 18 grade pornește greu și când pornește scoate un fum alb. Dacã temperatura este sub 18 grade pornește ușor, dar doar dacã se aprinde martorul de bujii. Ee aici este treaba cã s-a întâmplat sã fie și 15 grade și sã nu porneascã ușor atâta timp cât nu s-a aprins martorul de bujii. În altã ordine de idei iarna, în condiții de ger pornește perfect. Acum care este treaba, bujiile pornesc doar pânã la o anumitã temperaturã? Dacã da, de ce nu funcționeazã întotdeauna la temperaturi mai mici de exemplu. Și încã ceva, martorul când se aprinde se aprinde pentru mai puțin de o secundã, nu e normal sã stea mai mult aprins? Nu știu, întreb. La testul cu pedalele nici o eroare. Astra h 1.7 dth 74kw.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
MFaurar a scris:Bun,în nov 2018 ai apucat filtru,te sfãtuiesc sã l schimbi acum si garantez ca nu mai gasesti modelul tau de pe masina...va fi tot delfi, dar mai înalt diferit

Am schimbat saptamana trecuta filtrul de motorina pe Astra H 1.7cdti Z17DTH 2004 cu cel Delphi HDF513, se gaseste (si se va gasi in continuare fiind fabricat in Polonia) pe site-urile online de piese auto gen AutoECO sau AutoKarma si s-a potrivit perfect. Zero probleme, asa cum am mai scris.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@marka

Urmareste cu Op-Com presiunea in rampa la pornire. Ar putea fi decalibrata supapa mecanica din capatul rampei comune, nu da erori pe tester. Eu mi-am luat una SH ca sa o schimb preventiv, nici a mea nu-mi place cum porneste: dimineata cu motor rece/sau cu motor cald dupa ceva zeci de minute de la oprire - imi invate cam mult. Deci preventiv o sa o schimb... apoi o sa-i fac un test de retur injectoare, poate ca am un injector defect care nu mai inchide corect.
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Trebuie sã mã uit la presiunea rail pe tester? Dacã da am verificat și stã aproape de 24 mpa. Bine, nu am tester și când am fost la cineva cu tester nu a mai fãcut așa. Pe tester am valorile de mai jos cu motorul cald. Dar totuși de ce când se aprinde martorul bujii pornește bine?

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Pentru ca iti preincalzeste camera de ardere? Pornire mai usoara? Pune contactul de mai multe ori. 1 secunda martori, 1 secunda oprita, faci treaba asta de 3-4 ori si vezi cum porneste la cheia finala. Eu zic sa verifici si egr-ul/clapeta de acceleratie
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am încercat și treaba cu contactul și la fel este dar nu cred are vrun beneficiu dacã pun contactul de mai multe ori atâta timp cât martorul bujii nu este aprins deci nu funcționeazã bujiile. Egr-ul și clapeta curãțate, clapeta chiar sãptãmâna trecutã.
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut colegii
Astra g z17dth nu vrea sã porneascã. Pus pe tester eroare senzor arbore cotit. Schimbat senzorul cu unul nou si tot nu pornește. Am dat jos senzorul și ne-am uitat pe gaura senzorului si se vad parcã ar fi lipsã dinți din acea roatã dințatã. S-a mai întâlnit cineva cu aceastã problemã? Roata dințatã se poate schimba sau trebuie arbore nou?
Orice sfat e bine venit.
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu senzorul de rotatie arbore cotit este un senzor de tip HALL, adica un senzor care da semnal in momentul in care langa el se afla un metal.
Nu cred ca iti lipsesc dinti din acea "roata dintata" este doar pauza dintre doua zone mai inalte ale rotii dintate, zone in care senzorul ar trebui sa dea semnal.
Daca poti pune o poza sa ma lamuresc si eu. Multumesc anticipat.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Poze nu pot,nu-i mașina mea e a unui prieten, el zice cã e pauza intre dinți si pe urma se vad rupți 3 dinti.
Posibil asta sa fie cauza de nu mai pornește?
  • MDumitrescu246

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Im puteti pune si mie o poza cu asa zisa supapa ca numi dau seama unde este si cum arata
  • VDavidValy

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Salut am si eu opel astra h 2004 1.7 disel si imi arata in bord martorul ala o mașinã cu o cheie pe ea si nu imi pornește decât dupã 15 20 de încercãri ce ar putea fi
  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
ECU
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Incearca cu a doua cheie, daca o ai.
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Ori poate masura bateria de pe telecomanda , desi la cativa lei cat ar costa una , as merge direct pe inlocuirea ei.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR