Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P1630 e tot de la calculator.
Ai verificat firele de la calculator pana la valva de avans ?
Pare ca tot va trebui sa dai pompa jos.
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am verificat, bineinteles. Chiar le-am tras varnis termocontractibil nou pe fiecare.
Am confectionat un mic radiator din aluminiu pe care vreau sa il atasez pe tranzistor. Incerc sa il lipesc cu pasta alba de procesor, in ideea unei disipari termice mai bune.
  • bobeleac

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu am avut la pompa psg 16 ,cea cu 2 mufe eroarea p1634 si era de la senzorul de turatie ,panglica ,din pompa,era defect ,citea aiurea !Masina mea pornea mai greu si scotea un fum de puteai rezema bicicleta pe el !
Alt simptom era ca la pornire acul de la turometru fluctua usor,iar consumul era infernal ,dupa schimbarea senzorului sta fix acum acul de la turometru iar consumul a revenit la normal !
Nu stiu cum sa verifici acest tip de senzor,decat dupa alta pompa care stii sigur ca merge ,pentru a nu il schimba degeaba .Eu am incercat sa gasesc nou pentru pompa psg 16,din pacate nu exista decat pentru psg 5!
Incearca sa iei legatura cu dl Rolland pentru a te indruma in diagnoza corecta !
Am inteles de la un baiat care repara pompe de injectie ca acest senzor ,goniometric se decalibreza,citeste eronat dupa un anumit timp ,ani de functionare !
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc Bobeleac, am vazut ca se gasesc senzori. Am gasit deja sa cumpar, dar deocamdata am recositorit cele 4 contacte ale sale. Am verificat toate lipiturile facute.
Am probat electrovalvele si cu baterie de 12 v inseriata cu bec si au continuitate iar la multimetru cea de sus are 0,9 iar cea de avans 1,0-1,1
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Azi dimineata am terminat totul de remontat si cablat.
Amorsasem masina cu o zi inainte. Am avut placuta surpriza sa vad ca si interventia de schimbare a oringului de pe fata pompei, cel care tine tablita triunghiulara a dat rezultate.
Din cate stiu este si un tutorial de schimbare a acestui oring pacatos. Cu riscul de a fi considerat zgarie branza va spun ca oringul acesta se potriveste perfect tot de la filtrul de ulei. Este exact ce trebuie ca si diametru, grosime si rezistenta la ulei si motorina.
De aceasta data profitand de separarea calculatorului de pompa am mai termoizolat cu varnish inca o data cablurile electrovalvei de avans.
Toate bune, pana la montajul senzorului de turatie...aici m-am cacait atat de mult, incat l-am nimerit exact, dar stiti cum? exact pe pozitia anterioara arderii tranzistorului original.
De ce spun?
Pt ca masina are exact acelasi mers, aceasi valoare la ralanti, aceasi mica "lentoare" in accelerare. Dar dupa un 2600 prinde viata....asa o stiam in ultima perioada.
Cei drept la primul montaj am asezat senzorul mai bine in sensul in care acceleratia era mai prompta, cursiva si consumul la ralanti oscila intre 0,5-0,6
Acum abia cand se incalzeste bine de tot are 0,6
Una peste alta, ma bucur ca m-am incapatanat sa nu dau jos tranzistorul lipit cu atata truda si sa recositoresc lipiturile...
Am deja 50 km facuti astazi. Sper la cat mai multi
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Aseara am ajuns cu masina acasa in limp mode. Tragea in suturi. Am demontat senzorul de pe galeria de admisie si l-am spalat cu putin diluant si sparay de frane.
Azi dimineata am montât totul la loc, dar masina nu mai porneste.....astept diagnoza. Oricum cred ca imi cumpar un OP-Com caci m-am saturat sa tot stau dupa cineva sa imi faca o diagnoza rapida
In alta ordine de idei - se potrete vreo minune din asta gen OBD 2 care sa o imperechez cu tableta? Macar coduriel de eroare sa le dea....
Oricum tare sunt curios unde este buba....mare minune daca nu o fi senzorul de turatii din pompa. Eu pe ala il suspectez
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Diagnoza a relevat P 1630 pompa de injectie. O voi desface din nou si voi verifica tranzistorul cu pricina.
Daca este ars, sunt curios ce a dus la arderea acestuia. Eroare de pistonas blocat nu am avut. O fi de vina faptul ca nu am cositorit tranzistorul pe placa si l-am lipit cu pasta termoconductoare? Disiparea termica sa fie insuficienta si astfel acesta sa fi crapat inainte de vreme?
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Vã salut!

P1630 la o VP44 015, probabil calculator bușit. Mã puteți îndruma cãtre reparație (în zona Sucevei / Iașiului). Eventual trimit calculatorul și prin curier.

Mulțumesc anticipat!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Misule asta il fac eu.
Mariano poti sigur ca de aco este buba.
  • crysti_

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu o problema cu un vp44 de 6 cilindri de pe audi 2.5 tdi. Stiu ca nu este Opel dar ne confruntam cu aceasi pompa si aceleasi probleme. Pompa mea merge bine, fara erori, doar ca la anumite perioade de timp se dezamorseaza si porneste f greu.Pe tur nu am aer deloc cand e dezamorsata.Am verificat f bine turul si returul,filtrul de motorina cu supapa aferenta,am pus supapa de sens pe tur/retur si tot degeaba.Am acesta probelma la cateva luni vara si ceva mai des iarna.Ma gandesc sa schimb garniturile in pompa, dar inainte poate imi dati ceva sfaturi .Va multumesc .
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fa un test de presiune pe circuitul de motorina si ai sa vezi daca pierde pe la garniturile de la pompa.
  • crysti_

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Mersi mult de raspuns.Trebuie sa fac testul la o presiune mai mare cu pompa de benzina. Am deja pe tur pompita de cauciuc si nu pare sa se vada vreo pierdere.
Skip ads

  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Verifica garnitura de la filtru de motorina. Am patit-o si s-a dezamorsat odata, bine la opel....
  • crysti_

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut, am revenit dupa ce am facut testul de presiune la pompa. Dupa cateva minute,a inceput sa umezeasca cu motorina pe sub partea electronica.Mai exact, sub partea electronica, mai exita un corp care la randul sau este prins cu suruburi de corpul pompei.Pe la acea imbinare apare pierderea de motorina.Se gaseste separat acea garnitura, sau trebuie cumparat tot setul?Se schimba greu garnitura,se poate face fara demotarea pompei de pe masina?La Audi este suficient loc deasupra pompei.Astept niste sfaturi, va multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Garnitura nu o gasesti separat.
Trebuie sa iei tot kiyul de garnituri.
Cred ca se pot schimba fara sa dai pompa jos.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
crysti_ a scris:Salut, am revenit dupa ce am facut testul de presiune la pompa. Dupa cateva minute,a inceput sa umezeasca cu motorina pe sub partea electronica.Mai exact, sub partea electronica, mai exita un corp care la randul sau este prins cu suruburi de corpul pompei.Pe la acea imbinare apare pierderea de motorina.Se gaseste separat acea garnitura, sau trebuie cumparat tot setul?Se schimba greu garnitura,se poate face fara demotarea pompei de pe masina?La Audi este suficient loc deasupra pompei.Astept niste sfaturi, va multumesc.


Daca nu ai rezolvat inca problema - poti sa o faci foarte simplu cu garnitura filtrului de ulei. Este testata personal si tine de minune- vreau sa iti spun ca ma oftic maxim ca nu am facut treaba asta mai din timp. Garantat iti spun ca etanseizeaza capacul perfect.
Daca esti din Bucuresti pot ajuta eu la montaj.
  • DCostin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Salutare. Am și eu o problema la un bmw e46 320d 136 cp. Mașina nu porneste. Am fãcut o diagnoza, imi dãdea electronica de pe pompa de injecție defecta. Am demontat electronica, am dus-o la Cluj.. A reparat-o..bun. Am venit acasã.. Montez electronica, șterg erori.. mașina tot nu porneste. Pe tester îmi da "solenoid valve injection rate" am inlocuit ambele valve de pe pompa. Aceeași eroare.. Mașina nu porneste. Ma poate ajuta cineva? Multumesc
  • paco2202

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Mariano, ai descoperit ce cauzeaza arderea acelui tranzistor. Am acceasi problema.Sunt deja la al 4-lea tranzistor. Tipul care a tot reparat (carpit) pompa (cod015)nu mai stie ce sa ii faca. A cam schimbat tot prin pompa aia.Deja mi-am pierdut rabdarea si cu el si cu masina, de doi ani tot repar pompa aia si tine o luna doua si apoi iarasi se arde. Iti multumesc pentru raspuns.
  • FlorianFeierN

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Salutãri tuturor,
Deși problema mea nu este la un opel,am observat ca discutia este despre pompele de injectie vp44,pompa pe care o am si eu montatã pe un mitsubishi canter de 3.0.
Masina pornește si merge rotund in relanti ,fãrã fum alb etc,dar nu pot tura,daca apas accelerația se tureaza maxim pana la 1000 rot/min si se balbaie,cand las accelerația,revine la relanti si merge frumos
Am verificat alimentarea cu motorina,egr-ul ,si pedala de acceleratie electronica,dar rezultatul este aceelasi.Astept ajutorul vostru,daca e pompa sau altceva.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
paco2202 a scris:Mariano, ai descoperit ce cauzeaza arderea acelui tranzistor. Am acceasi problema.Sunt deja la al 4-lea tranzistor. Tipul care a tot reparat (carpit) pompa (cod015)nu mai stie ce sa ii faca. A cam schimbat tot prin pompa aia.Deja mi-am pierdut rabdarea si cu el si cu masina, de doi ani tot repar pompa aia si tine o luna doua si apoi iarasi se arde. Iti multumesc pentru raspuns.


Se arde pt ca lucrarea nu e bine facut!
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR