Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Astra g sau h de 80cp nu se poate bate cu un motor mai mare si mai puternic ca cel de la Seat =1.9 tdi / 110 cp indiferent de volanta. Cat despre utilizarea francezului vad in poza ca a plecat cu dieselul sa-si ia un cofraj de oua de la Supeco sau de la magazinul din colt, nu putea fi prea departe destinatia Razz
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,659
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Astra G sau Astra H (dupa cum vezi eu prefer sa le scriu cu litere mari pentru ca sunt masini bune, care tin cu casa) ambele cu motorul de 80cp se pot bate 1:1 cu un motor VAG citez ,,mai mare si mai puternic ca cel de la Seat =1.9 tdi / 110 cp,, daca de la norma EURO4 pentru care motorizarile astea de Opel au fost ,,castrate de putere,, le cobori la norma EURO3 printr-o remapare la 105cp respectiv 109cp. Si sa vedem apoi care masina are demaraj mai bun si la care rezista volanta mai mult.
  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Nu era vorba de o intrecere sau de raliul dieselurior, ci de ambreiaj , mult mai solicitat la Seat, dar fiecare cu ce-l doare...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,659
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pe mine personal ma doare doar de ce tine de dezvoltarea mea personala, nimic mai mult... nimic mai putin... Si-acum as vrea sa te lamuresc privind problema ta cu Opel si motorul de ISUZU 1.7cdti 2005, plus tot ce-a mai rezultat din experienta ta personala de a-l avea in posesie... Nu sunt un GURU, doar ca strict din punctul meu de vedere experienta asta negativa ce-ai avut-o cu Opel-ul respectiv a fost legata ,,direct,, de "karma ta personala". Nimic mai mult... insa asta a dus la toate experientele negative pe care le-ai experimentat fara sa inveti nimic din situatie, sau cumva sa te raportezi la actiunile tale din trecut (ca sa schimbi ceva in prezent). Acum, ca doar ai schimbat marca... consider ca nu ai rezolvat mare lucru daca nu ti-ai schimbat si gândirea... modul de-a privi viata prin prisma a ceea ce-ai realizat (a.k.a partea plina a paharului) versus ce nu ai reusit sa obtii (a.k.a partea goala a paharului). Iti propun deci sa-ti reconciliezi modul de observatie,,, direct prin prisma reusitelor personale,, (astea conteaza mai mult) si-o sa ai o atitudine mai pozitiva despre viata si tot ce are ea la pachet (sotia, copii, familia extinsa, casa, masina, computer-ul /laptop-ul, telefonul personal etc.. orice alte realizari personale care iti imbogatesc viata in acest moment) vs. nemultumirile personale (acumulate, sau doar de moment).
Skip ads

  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Imi pare rau, nu pot sa privesc numai jumatatea plina, ar insemna sa ma mint singur, nu cred in asa ceva.
In plus, revenind la masini, am avut permanent inca una care nu mi-a facut absolut nici o problema si niciodata nu am ramas in drum cu ea mergand in aceleasi conditii ca si cu Astra 1.7 In ultimii ani, afara de consumabile sau maruntisuri tip deschidere electrica hayon, aproape ca am uitat sa repar ceva la ea.
Fiabilitatea are legatura cu proiectarea si executia masinii, karma intervine mai putin Smile
Hai sa zicem ca am avut noroc ca nu mi s-a intamplat ceva mult mai rau cu prima versiune de Astra H 1.7 DTH care s-a dovedit o nereusita totala, cand nu se defecteaza ECU, se defecteaza supapa din rampa, sau turbina, sau volanta/ambreiajul. Cand toate sunt rezovate pica alternatorul. Toate astea, care nu sunt maruntisuri, pica pana in 200 000 km in conditiile in care dieselurile ar trebui sa-si termine rodajul nu "viata" la km astia.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
In afara de ecu si alternator restul tin de exploatare... tu crezi ca neamtul face revizie la 10-15000km? La naiba, nici eu nu fac la 10 000 ci la 15-20k de doua ori pe an si masina merge bine mersi cu ulei dexos 2 5w30. Iti arat cartea service, pana in 2008 a avut 3 revizii in 150k km... Urmeaza distributia, a atins vreo 75000 km deja
  • Dario

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2011 Z17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Opinii pro si contra, unii fani/utilizatori opel datorita costurilor de intretinere mult mai mici si de ce nu consumului, altii doar gica_contra motivand ca opel este "masina saracului", probleme, bla, bla. In fine, fara sa intru in detalii, de mai bine de 20 de ani "calaresc" doar masina saracului cu motorizari diesel, inceput cu Astra G pana la vreo 450 k rulati (super multumit de masinuta asta, cod motor Y20DTH), pentru scurt timp Antara si de peste 2 ani adus din Germania personal un/o Astra H cu de toate (Cosmo, cod motor A17DTR). Discutand strict de modelul H de la Astra pe threadul colegului cu H-ul de 101 CP, va spun fara pic de ironie ca sunt foarte multumit de noua mororizare diesel.
Concluzie, dieselul de la Opel este masina utilizatorului care depaseste 35 de mii de km/an dar in acelasi timp si a utilizatorului care stie sa exploateze si intretine o astfel de masina. Parerea mea!
Drumuri bune, dragi colegi!
  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
N-ai cum sa "discuti strict de modelul H de la Astra pe threadul colegului cu H-ul de 101 CP" pentru ca tu ai alt motor A17DTR (se punea si pe Astra J) cu cel putin urmatoarele imbunatatiri, unele care confirma nereusitele modelului din 2005 si aprecierile tip "gica-contra":
- EURO 5
- soft modificat pentru alternator -incarcare
- ECU DENSO
- supapa de injectie DENSO fara supapa defectuoasa rebut Bosch
Asa ca ai multe motive sa fii multumit, o problema majora va ramane totusi ambreiajul+volanta.
Skip ads

  • Dario

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2011 Z17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2011

  • Mesaj Privat
@eltecharch, am incercat o scurta introducere cu o concluzie de final. Ca esti sau nu de acord cu mine, conteaza in general pe mana cui ajunge o masina si implicit modul de exploatare si intretinere, de aici si eventuale probleme. Sunt inginer mecanic, sa zicem ca as avea ceva habar, dar accept neconditionat sfaturile si interventiile profesionistilor in domeniu . Multam pt interventia ta, sunt lucruri pe care le stiam. Sa auzim si de bine! Smile
  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Ok, cu precizarea ca in loc de rampa de injectie am scris din greseala supapa.. si m-am repetat.
Dar cred ca o stiai si pe asta, era pentru restul care nu stiu ce au pe masina Smile
Drumuri bune fara probleme tehnice !
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,659
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
eltecharch a scris:N-ai cum sa "discuti strict de modelul H de la Astra pe threadul colegului cu H-ul de 101 CP" pentru ca tu ai alt motor A17DTR (se punea si pe Astra J) cu cel putin urmatoarele imbunatatiri, unele care confirma nereusitele modelului din 2005 si aprecierile tip "gica-contra":
- EURO 5
- soft modificat pentru alternator -incarcare
- ECU DENSO
- supapa de injectie DENSO fara supapa defectuoasa rebut Bosch
Asa ca ai multe motive sa fii multumit, o problema majora va ramane totusi ambreiajul+volanta.

Eu personal m-am ferit ca de dracu' de motorizarile 1.7cdti cu ECU Denso si sistem de injectie Denso. Aveam bani inclusiv de Astra H EURO 5 cu motor ISUZU, dar m-am gandit ca pentru mine nu e o ideie buna pe termen lung. In fine, sistemul de injectie Denso e slab in opinia mea pentru ca folosind motorina asta proasta din România si fara posibilitatea de a folosi ulei 2T in amestec cu motorina(cum merg eu) sistemul de injectie Denso nu va tine la fel de mult ca sistemul de injectie BOSCH. Si nici nu se pot reconditiona injectoarele Denso, ca la BOSCH. Insa exista si un minus... intotdeauna sistemul de injectie BOSCH a fost mai zgomotos, incepand cu pompele BOSCH VE, injectia mecanica BOSCH pusa pe motor diesel cu injectie indirecta si asa mai departe. Apropo, am avut placerea sa vad cum arata un ECU Denso de Astra H gaurit de rugina, si a fost senzatie (la ECU BOSCH de pe Astra H n-ai sa vezi asa ceva). E ,,perfect pozitionat,, ECU la Astra H ca sa se intample exact asta. Si faptul ca e EURO5 deja complica lucrurile (filtru de particule, regenerari ce nu trebuiesc ratate, drumuri preponderent inafara caci pentru asta a fost gandit, s.a.). De EURO6 ce sa mai vorbesc... deja are pe evacuare sonde lambda ca la benzinare. Asa ca pentru mine EURO 4 fara filtru de particule este ultimul motor diesel, urmatoarea masina va fi pe benzina si fara filtru de particule (deci clar un motor fara injectie directa de benzina).

L.E:
In ceea ce privesc reparatiile la masina... eu le fac singur acasa si din punctul meu de vedere singurele chestiuni care imi pun probleme sunt volanta/ambreiajul/placa de presiune/rulmentul de presiune si caseta de directie. In rest... consider ca orice operatiune se poate face acasa in regie proprie si am facut destule (la unele am si gresit... , doar nu se va mai intampla a doua oara acolo unde initial am gresit).
  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
- Din pacate Euro 4 nu e o solutie pe termen lung, iar sondele lambda si restul sistemelor de reducere / autoverificare a noxelor sunt foarte importante pentru mediu.
- Motorina buna se gaseste si in Romania, de mult, cel mai bine a mers la mea motorina OMV/Petrom n-am avut absolut nici o problema de injectoare sau zgomot excesiv cu motorinele astea.
- Daca se fac eforturi de reducere a poluarii scotand sulful din motorine si benzine, nu mi se pare normal sa amestecam combustibilul ca la motoarele 2T cu uleiul redescoperit acum. Mai ales ca exista epuratoare de gaze si ulei (unii folosesc in plus si oil catch tank) care sa opreasca eventualul ulei sa intre la admisie. Ai noroc ca nu ai EU5 si catalizatorul inca o duce si pe asta, desi vechimea o sa-si spuna la un moment dat cuvantul.
- ECU EDC 16 Bosch se defecteaza inainte sa apuce sa rugineasca, asta ca pozitionarea nu prea incalzeste pe nimeni.
- Da, alegerea unei masini pe benzina bune e mult mai indicata, la mine consumul mediu e sub cel al Astrei, mers combinat urban greu 1/3, 1/3 mers combinat drumuri "romanesti" (munte si ses + Bucuresti) + 1/3 autostrada. Pun numai MaxxMotion 100 plus sau Petrom Extra 99, prefer benzinele fara sulf pentru reducerea noxelor mai ales. Ocazional aditivez cu OxiCat.
Skip ads

  • Swerige

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Va salut! Pe Astra H 1.7cdti motor Z17DTH detinuta de mine cum pot afla daca dotarea ECU/sistem de injectie este Denso/Bosch?
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
z17dtl, z17dth - bosch 2004-2007, z17dtj/z17dtr - denso 2008-2012
Daca desfaci carenajul din dreapta in fata rotii scrie pe el Smile
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Sau si mai simplu, te uiti pe injectoare. Daca apare bosch totul este bosch Very Happy
  • stolniceanulucian

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2009 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eltecharch a scris:Acum vreo doua luni am renuntat la modelul Astra H 2005 1.7 cdti 101 cp dupa aproape 11 ani de utilizare
Avand in vedere ca toate cele 5 defectiuni te pot lasa la propriu in drum, m-am lecuit de marca Opel si de multdoritul diesel cu care ti-e frica sa pornesti la drum, se pare ca nici modelele mult mai noi J, K, iNSIGNIA nu fac exceptie.
Acum am doua masini pe benzina, destul de sportive si fiabile, care se comporta la fel de bine in oras ca si pe serpentine, usor si ieftin de intretinut. Dieselul l-as recomanda pentru utilitare de marfa si pentru distante lungi si plate Razz
MODEL: Astra H 2005
MOTOR: 1.7 cdti 101 cp


Eu cred ca mitul cu masina care tine 300 000 de km fara probleme este mort demult.
Asta era valabil poate la dieselurile aspirate de 1,7 sau 1.9 care aveau 65-70 de cai putere maxim.

Dieselurile moderne au egr, injectoare sensibile, volante cu masa dubla, turbina, intercooler, filtre de particule etc etc etc
Daca mai pui si problemele electrice atunci este destul de previzibila treaba.

La masinile dupa 2000 eu cred ca pragul critic de uzura este 200 000 de km sau 10 ani.

O masina mai veche de 10 ani sau cu mai mult de 200 000 de km are sanse foarte mari sa aiba defecte scumpe de reparat, mai ales daca nu stii sa repari ceva cu mana ta.
  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Proasta proiectare a componentelor nu tine de sensibilitatea pieselor ci de prostia si lacomia producatorului.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR