Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • RVoica

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Problema e ca îmi creste temperatura peste 95 în max 5km dar și scade și dupã iar creste în câteva minute și tot asa dar nu baga cãldurã deloc
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Du-te la un mecanic priceput,sau la un service,pentru ca:
-Se vede ca nu intelegi cum functioneaza sistemul
-Nu ne-ai raspuns la intrebarile noastre,puse cu scopul de a depista noi care e problema.
-Ne dai foarte putine date...noi am scris muuult mai mult decat tine.
Concluzie: nu vei putea rezolva singur(a) problema,deci...cum ai dori sa te ajutam?
Din ce oras esti? trece in profil...poate ai acolo colegi de forum amabili,care sa te ajute,dar numai vazand masina.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, ce presiune trebuie sa tina busonul de la radiator an 2000 an fabricatie? 1,2 sau 1,4? Daca dau drumul pe la busonul de jos al rezervorului se goleste toata instalatia? Cat intra inapoi? Ca sa stiu cat prepar. Am uitat si nu mai gasesc informatiile corecte. Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1.4 bar
Merge pe acolosi se scurge cam tot, intra cam 5.5 l
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Comand busonul, imi vine buson de vas. Corect codul pe program, in poza arata buson dar tot buson vine. Unde sa comand? Avem vreun cod gm corect? Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi aici cod piesa https://opel.7zap.com/en/car/h00/f/0/
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
2 47 05 149 9208633 CAP, RADIATOR (NLS.- FÃRÃ O PARTE DE ÎNlocuire)

https://opel.7zap.com/en/car/h00/f/0/1-1/#2
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In 2001 ala era, pozitia 2.
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am comandat la o alta firma sa vedem ce aduc, le am specificat ca nu buson de vas ci buson cu supapa de 1,4 ca la matiz
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Tot de vas au adus, 4 firme mari din Romania, in program zice ca este buson de radiator, in cutie este buson de vas, am gasit doar pe original cu 196 lei (dar nu se stie daca nu aduc la fel). O sa iau unul de la dezmembrari pana vad ce si cum. Ramane o problema totusi sa aflam de unde si cum procuram ceva ieftin si bun.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am radiatorul schimbat, este Nissens, vine cu supapa de 1,1 si din start vad ca am pus o pe cea veche de 1,4. Am pus busonul cateva minute in otet, curatat, pus la loc, porneste ventilatorul, sa vedem pe parcurs. Solutia este fie sh bun fie tranzitia catre vasul de expansiune (nu stiu exact ce implica). Radiator sau buson nu se gaseste, busoane de 1,4 sunt doar cateva pe la alte masini dar nu cunosc dimensiunile daca se pupa.

exista un tester de busoane de presiune dar la noi cred ca nu
http://www.youtube.com/watch?v=-mRlDUp7-nQ
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Busonul (supapa acestuia) se defecteaza extrem de rar, sigur problema este de acolo ?
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu mai retin exact cand dar pe radiatorul vechi am patit la fel (acelasi buson), atunci s a spart un furtun. Am zis ca s a spart de la vechime dar acum parca nu am pe cine sa dau vina. Termostatul lucreaza bine, destul de nou, ventilatorul deschide la timp, radiator nou, caldura baga, apa nu a urcat niciodata. Nici nu prea am ce sa citesc pe afara pt ca problema este rara si masinile care au sistemul la fel. Nici pe la prietenii rusi n am gasit nimic. Mai caut un service care au in dotare testerul sa elimin dilema. Altceva nu mi vine in minte.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Buson nou : Nissens si GM ( nu exista buson ca piesa de schimb, au vandut masina si la revedere, va descurcati) nu livreaza cu buson de 1,4.
Nissens vine pe radiator cu 1,1 bari.
Buson de 1,4 bari doar sa se potriveasca de la o alta masina dar nu am gasit deocamdata.
Am un radiator polonez comandat, sambata ma duc sa vad ce buson are.

Singura sansa dezmembrari dar si acolo se livreaza in general cu radiator.
Totusi un buson sh cu aceeasi vechime poate sa produca o surpriza oricand.
Caut in continuare un service care are trusa de test pt buson, elimina suspiciunea colierului slabit sau a altei cauze.

Intre timp am vb cu Pl500 si am montat busonul Nissens de 1,1 bar ( busonul de 1,1 bari se gaseste pe toate drumurile si este comun la majoritatea masinilor) ( nu este mare diferenta dar nu stiu exact ce anume se schimba)
Nu am avut ocazia sa merg decat vreo 100 km.
La prima impresie este ca nu explodeaza,
mici diferente in presiune,
parca un pic mai tari (cand apesi pe furtun),
parca ajunge nai greu la temperatura si porneste mai tarziu ventilatorul desi pe ceas nu arata,
parca e mai stabila temperatura,
nu pot sa spun prea multe.
Vad in timp si revin.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu am citit tot ce ai scris pe aceasta pagina, dar tot n-am inteles care e de fapt problema la masina ta.In ultima postare, spui lucruri care ma baga si mai mult in ceata:
"mici diferente in presiune,
parca un pic mai tari (cand apesi pe furtun),
parca ajunge nai greu la temperatura si porneste mai tarziu ventilatorul desi pe ceas nu arata,
parca e mai stabila temperatura, "
Furtunurile sunt mai tari la presiune mai mare (1.4).La 1.1 presiunea e mai mica.
Temperatura nu e determinata de presiune, ci invers.Nu vad cum sa fie "mai stabila" temperatura si sa ajumga mai greu la temperatura, datorita busonului de 1.1
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
vorbim despre aceeasi zi cu aceeasi temperatura exterioara
1) -cu buson de 1,4 ( calibrare incerta ca altfel nu mai imi bateam capul, cu toate ca din cate am citit exista o legatura inversa si intre presiunea si temperatura, poate nu am citit eu sau nu am inteles eu bine) : cand apas pe furtun degetul intra cam un cm
-ajunge mai repede la temperatura iar la 90 si o idee porneste ventilatorul
- temperatura oscileaza foarte mult in functie de treapta de caldura si viteza (ar implica si termostatul dar iese din discutie, este nou
2) cu buson de 1,1 nou degetul abia intra juma de cm
temperatura este stabila si nu implica oscilatii
ventilatorul porneste f greu si la ceva mai mult de 90 si o idee
toatea acestea in lipsa unor masuratori cu aparate sunt apa de ploaie

Sper ca acum m am facut inteles, multumesc
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Concluzie: bușonul de 1,1 funcționeazã cã soluție provizorie.
Nu asigurã temperatura necesarã și automat creste consumul.
Soluția este verificarea bușonului cu trusa, înlocuirea lui de la dezmembrari sau comandat pe original, cu chiu cu vai am gãsit, 175 lei. Toate cele bune!
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Temperatura din instalatie nu depinde de presiune (la presurizare mai mare - va creste doar temperatura de
fierbere), daca lichidul de racire nu ajunge sau nu este mentinut la temperatura optima, de vina e termostatul.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Sunt de aceeasi parare. Smile
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Corect.
Acum intrebarea mea este: busonul asigura presiunea in tot circuitul permanent sau numai in partea de dupa termostat?

Nelamurirea este: de ce cu busonul vechi temperatura este mai mare si ajunge mai repede la 92 grade?

Fazele termostatului defect sunt blocat inchis si excludem la mine si blocat deschis care la fel excludem, mai exista si juma deschis? Sa fie blocat cu o bucata de silicon sau alte minunatii?

Tot termostatul sa fie de vina?
85 lei nu este o mare gaura dar cred ca l schimb degeaba


Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR