Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Day

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2014 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Are 170cp
Skip ads

  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Un motor de rahat..pe finul meu la 2sute si ceva de mii km l-a lasat motorul.I-au "plecat"cuzineții prin motor.Urmeaza sa ia unul din dezmembrari cu 45 de mii..probabil mile..ca motorul e pe o masina din 2010,proveniențã Anglia.Vrea 1000€ pe motor tipul.E hotãrât sãracul sa-l cumpere nu isi bate capul sa-l repare.Eu am noroc ca nu am renuntat la Vectra mea pt.o Insignia si in afarã de pompa de vacuum nu am avut treabã cu motorul.Oricum,m-a tinut 10 ani pompa,masina avand 12 ani.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Ca sã se grupeze toți cuzineți de la paliere și sã nu auzi ca acel motor își schimbã mersul de la o zi la alta și mai ales zgomotul care îl face înseamnã cã a avut mai multe tipuri de mașini înainte de Opel Insignia cred cã a avut numai mașini pe benzinã
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Dimpotrivã ..are o Astra G 1.7dti si 2.0cdti-ul il are pe o Astra J.Imi pare rãu pt el,este genul care merge SUPER frumos cu masina.I-am dat ceva detalii despre problema motorului,acum un an,cand a cumparat masina dar se pare ca nu a aprofundat-o(nr.problema ungerii).Din spusele lui nu a auzit nimic.."metalic".Asta este..deznodãmânt tragic pt buzunarul lui,din pãcate.
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Fosta mea Insignia avea cam 400 de mii de km motorul cand am vandut-o si mergea bine.
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Ionuț Cionanu..a lui avea aprox.200 de mii..cine stie cât in realitate,daca e in 2010 fabricatã.A dat 5500 pe ea si e full..dar cred ca dacã nu face motorul(nr.problema orimgului)o sa recidiveze..motorul cumpãrat e din 2010 de pe o masina din Anglia si are 45 de mii..cred ca mile.Finul meu nu a stiut sa imi zica.
  • GL01ROS

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Am o Insignia din 2012 cu 147.000 km. E riscant sã mai merg cu ea fãrã sã schimb oringul de la pompa de ulei?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ar fi bine ca macar o verificare sa fie facuta si schimbat macar o-ringul respectiv daca nu si pompa de ulei...
Skip ads

  • DDorynetz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2019

  • Mesaj Privat
GL01ROS a scris:Am o Insignia din 2012 cu 147.000 km. E riscant sã mai merg cu ea fãrã sã schimb oringul de la pompa de ulei?

Având in vedere cã schimbarea Oringului presupune demontarea bãii de ulei, ai putea sã-l schimbi la urmãtorul schimb de ulei. Te costã vreo 400ron doar manopera schimbãrii acelui Oring/simering la Frontal. Dacã te duci tu cu uleiul+simering la ei, n-ar trebui sa te coste mai mult deoarece oricum trebuie scos uleiul ...deci, decât sã dai bani cuiva sa-ți schimbe uleiul data viitoare, mai bine împuști 2 iepuri deodatã, înțelegi ce zic?! 🤪🤣
  • GL01ROS

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Mulțumesc.
  • bob.CT

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Bunã seara, sunt nou posesor de insignia country tourer, 195 cp, 4x4.
Înainte sã cumpãr masina, acum o sãptãmânã, am citit acest topic de 3 ori.
Cred cã o întreținere ca la carte eliminã toate problemele acestui motor.
Am o intrebare, am înțeles eu bine cã la acest motor biturbo au mutat DPF ul in spatele motorului?
  • DMihai281

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2018

  • Mesaj Privat
O întreținere ca la carte nu vã ferește de acea problemã. O utilizare ca la carte,da. Dieselul este ptr drumuri in afara orasului. Insignia nu iarta o utilizare preponderent urbanã.
Skip ads

  • Bstanoiu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Corect, e vorba de o UTILIZARE ca la carte.
Aveti cumva idee dacã s-a schimbat poziția dpf-ului la motorul biturbo?
Mulțumesc pt raspuns
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai la monoturbo, DPF-ul e sub turbina...la biturbo...a doua turbina unde sa o bage? Punctul optim era in locul DPF Smile..
  • danmondeo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
O-ringul de la baia de ulei se schimbã cel puțin la 100.000 km sau 2-3 ani de utilizare.
El etanșeazã sorbul din baia de ulei de corpul pompei de ulei.
Toatã problemã acestui oring din cauciuc vine de la țeava de eșapament care trece fix pe sub el și tot incalzindu-l își pierde elasticitatea și nu mai este etanș.
Din aceastã cauzã, atunci când motorul este oprit mai mult timp, ptr cã oringull nu mai este etanș, pompa de ulei se dezamorseazã și dureazã pânã când trage din nou ulei și reface presiunea.
De aceea la pornire apare mesajul de presiune scãzutã la ulei.
Dacã mergeți mult timp așa multe componente rãmân ne unse și se distrug.
Dacã deja se aude zgomot metalic la motor.... poți sã-l arunci.....
  • Ciupry90

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2020

  • Mesaj Privat
O-ringul se uzeazã pt ca e fãcut dintr.un material slab, nu are treaba cu toba! În mod normal trebuie schimbat la aproximativ 3 ani... O tâmpenie de care Opel nu s.a putut ocupa asa cum trebuia...
Cãutați un mecanic bun, specializat în Opel, care a reușit sa gãseascã o alternativa a garniturii... Adicã a reușit sa înlocuiascã piesa originala cu una care nu se mai strica. E unu undeva pe lângã Slatina, mi.a înlocuit garnitura de plastic cu una de aluminiu proiectata chiar de el. Nu are moarte. Face asta de 3 ani, și se pare ca nu e singurul din România. Important sa nu fie prea târziu momentul când se ajunge la schimb...
Pt motorul de insignia, o.ringul e cãlcâiul lui Ahile, dacã scãpãm de problema, mașinã se transforma într.un tanc! Bafta!
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Calcàiul lui Ahile la Insignia 2.0 este filtrul de particule adicã dfp și sistemul de regenerare .motorina injectatã pentru curãțarea filtrului o face cele 4 injectoare de pe chiuloasã în timpul cînd supapele de evacuare sint deschide.despre asta un a vorbit nimeni.intresativa bine de ce nu a pus un injector separat sã puverizrze direct în filtrul
  • RAndrei51

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Ce zici tu se numeste Regenerare prin post injectie si in mod normal e mai eficienta decat sistemul cu al 5-lea injector separat pentru Dpf. Problema cea mare e ca nu folosim masinile asa cum au fost gandite , in speta la drumuri lungi unde dpf-ul se poate regenera frumos.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Daca cineva face o statistica se poate observa ca motoarele care au avut probleme sunt folosite in jungla din Bucuresti cu precadere.
la noi posesorii de Insignia o folosesc cu precadere pentru deplasare la serviciu. dar daca mergi zilnic cu ea din Titan sau Militari pana in centru mai bine mergi cu bicicleta ca masina se uzeaza prematur.
nici in alte orase situatia nu sta prea bine pentru ca nu avem sosele pentru genul asta de masina. si nici bani pentru o intretinere corecta.
Din discutiile de pe forum se observa ca aproape toti cum cumpara masina cum baga nu stiu ce ulei recomandat de un prieten ca sa nu mai zic ca aproape toti "specialistii" recomanda sa bagi un ulei mai gros daca masina are peste 100K (in nicio carte Opel nu scrie asa ceva) si sigur distrugi motorul si turbina.
normal ca daca mergi cu viteza medie de 20Km/h (Average speed) si beneficiezi de "sfaturile si uleiurile de calitate made in romania" se duce motorul.
si inca ceva: zicea un coleg mai sus de o masina din anglia din 2010 cu 45K la bord?
poate 45K pe an. asa mai merge. Statistica oficiala este ca masina diesel in Germania face 40-60k pe an asa ca sa nu ne mai miram ca masina are de fapt 400K.
Revenind la problema cu pompa de ulei am vazut pe net exista o rezolvare si mai buna respectiv prin inlocuirea totala a pompei de ulei cu cea de la Vectra.(sper sa nu gresesc)
  • valentin27

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Buna ziua,ma numesc Valentin si sunt student in franta. Anul trecut am cumparat de aici o insignia 2.0 131kp de la o persoana privatã de undeva de la țarã,cu 215000 km in care 90% a fost extraurban( stãtea la 70km de primul oras mai mare). Acum am 235000 km si pana acum toate schimburile s-au fãcut la reprezentanta (si el si eu) (uleiuri,ambreiaj(1600e),distributie(500e),plãcute discuri,filtre, pompa apã etc.). În iarna primeam can pa cateva zile celebrul mesaj în bord oli pressure low-nivelul uleiului fiind la jumatate. Am completat si de Atunci nu am mai avut acest mesaj. Intrebarea mea pt dvs este:ținând cont cã masina face 90% drumuri urbane(eu in ultimul an fãceam 35km dus 35km intors pe zi doar pe autostrada mergând la facultate plus mersul in vacanta deci tot drumuri lungi,pentru oras luam tramvaiul)este probabil sa am in curând probleme cu fdp(pana acum nu am avut nicodata eroare in bord) cand vin in tara la vara este recomandat sa ii fac o curãțare chimicã? De asemenea,cand voi schimba uleiul sa schimb si acel oring? Am gãsit youtube un tutorial de curãțarea egr-ului, credeti ca ma va ajuta? Va adresez aceste intrebari pentru ca nu stiu daca sa o vand sau sa mai investesc putin in ea.( nu as vrea sa ma lase fdp sau sa am probleme la motor pt ca reparațiile am inteles ca sunt de peste 1000e si deja din cauza ambreiajului am mâncat paste cu apã 2 luni) . Va multumesc anticipat .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR