Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Numerotarea cilindrilor se face incepand de la distributie.
Skip ads

  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Da, aveti dreptate. SCUZE, vechile obiceiuri de la alta marca auto.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Flatzu a scris:Stii cumva valorile sa le masor le pini, egr, senzorul acela maf sau map ce e pe traseul filtru aer pana in clapeta, clapeta sa o masor, eu am curatat clapeta, poate ar fi ramas ceva mizerie mica pe langa ea.. sau cum as putea sa le verific? Mulțumesc frumos

Senzorul care se aflã pe traseul dintre filtrul de aer și clapetã, este senzorul IAT și eroarea P0068 nu se referã la aceasta. Senzorul MAP este pe galerie . Dacã aceste 2 eroari nu erau înainte de reparație și au apãrut dupã, trebuie verificat toate mufele și furtunasele de aer / vacuum, posibil sã fi uitat/ rupt ceva sau sa conectat greșit
  • Flatzu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Mariustintea o sa verific, eu am desfacut galeria de admisie si apoi am siliconato la etansari, nu aveam aceste probleme inainte. Furtunele si mufele o sa le verific, dar dupa lungimea lor nu pare sa fi montat ceva gresit, bag o oglinda sa ma uit..
Skip ads

  • Flatzu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Am verificat toate mufele, furtunele si bobina nu prezinta semne de ciupire. Nu am gasit aparatul de masura.. pe acea diagnoza mica senzorul map arata 14.5 cu motorul pornit, am scos si mufele si verificat de oxidanti si nimic.. erorile si simptomele sunt la fel..
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
in imginile pe care le-am postat eu, la ambele erori, la cauze posibile apare si "mechanical fault"...

avind in vedere ce lucari ai facut la motor poate e de lua in seama si asta.

mecanica eu sint spre zero, poate cineva cu experienta...
  • Flatzu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Pe partea mecanica nu cred ca ar fi, dupa ce am montat tot motorul si distributie, am pus cheia pe vibrochen sa vad daca invarte motorul, axe came si tot, totul parea normal ca si inainte.. ce as mai putea sa verific la acel cilindru ? bobina se poate masura cu multimetru? Senzorul map il voi masura sambata
Sunt total in ceata.. 🙄
  • Flatzu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Am comandat bobina noua si o astept pe marti, poate scap de eroarea pe cilindrul 4.
Am dat jos senzorul map si l-am testat ca in video acesta :
http://www.youtube.com/watc...amp;feature=share

Am facut testul cu multimetru si cu surubelnita in gaura deasupra si nu se schimba nimic, am doar valorile din pozele de mai jos

Skip ads

  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ce se verifica in acel video postat, este senzorul poziție clapetã accelerație , ce verificați dumneavoastrã este MAP-ul, deci nu puteți avea valorile acelea.
Dacã nici dupã ce schimbați bobina, nu se rezolvã nimic, atunci urmãtorul lucru pe care îl mai puteți face este sã schimbați injectorul de pe cilindru 4,cu injectorul de pe cilindru 3. Dacã eroarea se mutã pe cilindru 3 atunci ați gãsit problema, dacã rãmâne pe cilindru 4 , atunci se complicã treaba și singura explicație ar fi cã este o problemã mecanicã.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
https://www.google.com/url?s...id=1590791430740.
In legãturã cu eroarea p0068, eu totuși cred cã ceva nu este montat bine și motorul trage aer fals.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Mai fa o incercare, scoate bobina si pune banda izolier pe "tzatza" (fisa), am mai intalnit cazuri cu fisa care scapa curent , cu toate ca nu se vede cu ochiul liber sa fie ciupita.
In legatura cu p0068, sigur trage aer fals.
Doar o parere.
  • Flatzu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Am curatat cu spray de frana senzorul MAP. L-am montat inapoi si a pornit foarte frumos si statea la relantiu bine pana sa ating acceleratia, apoi a luat-o razna iar. Atasez video pe youtube cu datele pe "live" din diagnoza asta mica. Din ce vad senzorul MAP si IAT nu raspund la acceleratie, nu isi schimba valoarea decat putin dar nu tot timpul.. nu stiu care este senzorul de la clapeta din aceasta diagnoza, si sa vad daca functioneaza dupa valoarea indicata in diagnoza.. daca stie cineva sa citeasca acele date il rog sa ma ajute Sad multumesc frumos
http://www.youtube.com/watc...amp;feature=share
Skip ads

  • Flatzu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
O sa incerc faza cu banda izolier pe fisa, marti imi ajunge cea noua completa, sper sa rezolv si acea eroare.. mulțumesc frumos de informație
  • Flatzu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Am pus banda pe fisa 4 si tot asa e eroare pe acel cilindru. Am pus o alta galerie de admisie si la fel am eroare si merge prost.. senzorul MAP arata mereu 14.6, senzorul IAT arata valori de 95 F⁰ in mers, iar clapeta de acceleratie in mers TP (%) 86.. La relantiu arata valori mici clapeta, si daca o turez mai tare pe liber, arata putin peste 30 %. Ce ma sfatuiti sa fac? Dl Dan va rog mult o parere Sad
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
vezi daca te ajuta cu ceva ce e mai jos (5 si 6 sint pentru acelasi tabel)

  • Flatzu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Salut gabimilo1, m-a mancat masina asta de nervi, nu stiu sa masor valorile din tabelele date de tine Sad La injector am probat pe 12 v si functioneaza, la fel si mufa injectorului am masurat si indica 12 v si un pic. Am schimbat cu injectorul din stanga si nici o schimbare cu P0304. Am comandat acum senzorul MAP si IAT, le pun noi. Sper sa remediez cu astea doua si cu bobina noua la bujii. Mulțumesc de ajutor, daca nu rezolv cu piesele noi te rog sa fii rabdator sa ma indrumi in urmatorii pașiSad mulțumesc frumos inca odata
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Flatzu a scris:Am curatat cu spray de frana senzorul MAP. L-am montat inapoi si a pornit foarte frumos si statea la relantiu bine pana sa ating acceleratia, apoi a luat-o razna iar. Atasez video pe youtube cu datele pe "live" din diagnoza asta mica. Din ce vad senzorul MAP si IAT nu raspund la acceleratie, nu isi schimba valoarea decat putin dar nu tot timpul.. nu stiu care este senzorul de la clapeta din aceasta diagnoza, si sa vad daca functioneaza dupa valoarea indicata in diagnoza.. daca stie cineva sa citeasca acele date il rog sa ma ajute Sad multumesc frumos
http://www.youtube.com/watc...amp;feature=share

Blindeaza egr-ul si fa o proba https://tafmet.pl/english/eg...902553470116.html
Normal ca merge frumos la ralanti,in regimul de ralanti egr-ul este inactiv!Cand accelerezi se deschide si ramane probabil,partial deschis, din doua motive:uzura mare sau murdar.Parerea mea ca nu ai alte probleme,daca erau si alte probleme,din aprindere sau distributie/supape etc nu ar fi mers/pornit niciodata corect in 4 cilindrii.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
referitor la ceea ce am postat eu:

prima imagine se taduce asa (primul rind al tabelului)

coloana 1) terminale (pinii) 1 si 2
coloana 2) care au culorile alb si negru (1-alb si 2-negru)
coloana 3) cu conectorul de la injector decuplat
coloana 4) fara conditie(aici as face masuratoarea fara contact pus, nu conteaza insa deoarece este decuplat injectorul)
coloana 5) 13 ohmi (intre pinii 1 si 2)
coloana 6) se citesc notele de sub tabel.

Deci trebuie verificat daca dupa ce scoti mufa injectorului 4 poti masura 13 ohmi intre piciorusul 1 si 2 al lui (care au culorile alb respectiv negru) (nota 8 de sub tabel indica ca este test la componenta si nu pe cablaj). Urmatorul rind al tabelului este test pe cablaj, masurare de tensiune (asa scrie la nota 9 de sub tabel). si asa mai departe.

inteleg ca ai mutat injectorul si a ramas eroarea, deci injectorul pare bun.

totusi cablajul nu este verificat, deci cred ca ar trebui sa faci acele masuratori.

eu ti-am scris aici pentru ca ma gindeam sa-ti ocupi timpul (glumesc) pina iti vin piesele comandate.

totusi ma gindesc ca daca inainte de a demonta motorul nu ai avut defectul si acum da ceva nu ai montat bine.

incearca si ce a zis colegul @hotaran.

daca ai nelamuriri te ajut fara probleme cu masuratori (nu stiu insa nici eu prea multe, de exemplu la diagnoza opcom sau altele sint spre zero)
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Flatzu a scris:Salutare tututor, am desfacut motorul, o sa duc sa fac planul la chiulasa. Pun o poza cu kit ul de distributie si toate garniturile dar si o poza cu garnitura capac si pinioanele distributiei. Nu stiu daca sa raman cu pinionele vechi, ca cele din kit ul nou nu cred ca sunt asa calitative.. astept o indrumare daca poate careva.. mi-ar trebui o pasta de blocaj? Si care ar fi ok? Iar pt suruburile noi la chiulasa trebuie o pasta ceva? Va multumesc frumos

Hmmm... in imaginea de aici apare ca blindata iesirea din valva egr...poate a blindat-o altcineva si cand ai refacut montajul nu ai mai folosit blindul?interesanta problema...am incercuit cu rosu unde ar fi trebuit sa fie comunicarea spre galeria de admisie! din poze,se pare ca egr-ul inainte de demontare nu era functional!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La el gazele pleaca din egr prin teava la admisie .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR