Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • TAlexandru707

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Sincer , da iau motorina de la.cineva cu 3,5 lei dar iau de ani de zile de la persoana respectiva.... Doar asta sa fie de la motorina sa facã în halul asta?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fa și o diagnoza și spune ce erori ai.
  • MChelu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Salut .Am un opel astra h 200817 cdti km 203 000 i -am facut schimbul de ulei cu gm 10w40 .La relanti se tureaza pana la 4000 ture dar in mers merge foarte bine si se tureaza la maxim de ce? Mentionez ca nu se aprinde nici un martor in bord!
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
(presupunand ca ai vrut sa spui ca "pe loc" nu la "relanti") Intrebarea ar fi, de ce merge bine masina?
Skip ads

  • MChelu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Da pe loc.Iar in viteza 1. 2 .3. se tureaza si trece peste 4000 foarte bine trage.Are ceva sau nu?
  • AChirita662

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Salut, am un opel astra h 1.7 cdti, 140.000 km, problema a apãrut în mers.. am pornit.. a mers bine in jur de 10 minute, dupã care dintr.o datã nu se mai tura mai mult de 1.800 turații, am lasat.o acasã, a doua zi am incercat sã o turez (pe liber) și nu mai trece de 1.500 turații, cand ajunge acul la 1.500 turații se aprinde becul de la baterie si mașinã cu cheie clipind, doar in momentul acela( nu rãmân aprinse) la test de petale nu.mi aratã nimic, am 'curãțat' ECU și mufele din jurul lui (deși ele erau intacte) Dar nimic.., S.a mai lovit cineva de problema asta?
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Alternatorul incarca ?
Asta ar fi prima verificare, daca zici ca ti se aprinde becul la baterie.
  • AChirita662

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Da, încarcã alternatorul, bateria e bunã.. sã fie oare o problemã la turbinã.. Am observat când pornesc motorul, îmi scoate pe eșapament o apã neagrã. (Înainte de problemã nu scotea nimic)
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Ce cod motor ai exact si din ce an este masina? (pentru a sti exact despre ce vorbim, ECU ... etc.)
Ce inseamna "Da, incarca alternatorul"? Cu ce si cum ai masurat incarcarea? Masurarea s-a facut la relanti sau cand se manifesta problema? Ce valori au rezultat?
La firul (cablul) de masa s-a uitat cineva?
  • AChirita662

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Motor Z17DTH 2005, sincer n-am mãsurat cu nimic, m-am uitat în meniu ascuns și acolo am vazut cã încarcã 14.2/14.1, dar trecând peste asta, Acum 2 ore am fost la un mecanic și mi-a pus diagnoza, S-a uitat la TOT și totul e în regulã, în afarã de eroarea: P0335 (Crankshaft Position Sensor A Circuit) Mi-a zis sã schimb senzorul de pozitie vibrochen, L-am comandat (150 lei) vineri sau sâmbãtã îl schimb, ce pãrere aveți?
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Este posibil sa fie acel senzor. Cumpara senzor original, cele after market am auzit ca fac probleme.
Verifica incarcarea DIRECT pe bornele bateriei (NU in meniul ascuns, NU pe bornele cablurilor), asa o sa iti dai seama daca ai si o eventuala cadere de tensiune pe cabluri, contacte imperfecte sau sertizari defecte.
  • AChirita662

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Salut, am schimbat acel senzor și s-a rezolvat problema, o sigurã chestie mã îngrijoreazã, când am scos senzorul era plin de piliturã si ruginã, foarte puțin ulei pe el.. mecanicu a zis 'Așa face el cã e magnet' Dar pe cine am întrebat, toți au zis cã nu e în regulã și cã trebuia sã fie doar ulei pe el.
Skip ads

  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Nu sunt probleme, stai liniștit. Sa îți faci probleme atunci când schimbi uleiul, și gãsești span în el, ori pulitura fina.Sa nu uitam de filtru, sa fie atent inspectat, nu aruncat rapid la tomberon.
  • Padelin228

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2020

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema la un opel astra G 1.7dti masina nu mai urca in turatii mai mult de 1.100 1.200 turatii . Motorul trepideaza si scoate fum in spatele motorului si pe teava de esapament . Un fum gri spre alb . Dar pe la teava iiese fum la greu mult de tot in schimb in spatele motorului iese putin. Multumesc
  • LMusteata

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2021

  • Mesaj Privat
va salut!
am si eu aceeasi problema cu un Opel Astra H 2005 1,7cdti , cand mi se aprinde in bord martorul cu cheia si masina in timpul mersului acceleratia ramane constanta. E cat se poate de jenant atunci cand te angajezi intr-o depasire si nu mai pot accelera trebuie sa franez si sa ma repliez in coloana , renuntand la depasire. Imi puteti spune daca ati rezolvat problema si ce ato gasit defect? Am schimbat 5 service-uri ai nimeni nu poate sa imi spuna nimic .
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Cele 5 service-uri, au incercat sa ghiceasca problema cu globul de cristal sau cu ghiocul? Sau cumva au reusit sa puna un tester/diagnoza? Daca da, atunci ce coduri de eroare au rezultat si cam ce parametri au urmarit (presiuni, temperaturi, cantitati)?
Eu as fi tentat sa spun ca ceva se intampla cu presiunea de supraalimentare, dar ar fi doar o presupunere.
P.S. Ce inseamna "nimeni nu poate sa imi spuna nimic"? Ma gandesc ca ceva tot au spus, ca doar nu sunt muti.
  • LMusteata

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2021

  • Mesaj Privat
Nu sunt muti , doar ca nu pe apare niciun cod de eroare. Problema este ca acel martor ( masina si cheia) nu se aprinde la un nr exact de km - poti merge 25 km fara sa se aprinda acel martor si pe urmatorul interval de 10 km sa se aprinda de 3 ori.
  • LMusteata

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2021

  • Mesaj Privat
este aceeasi problema pe care o expunea dl Ghera prin 2016 ( pe prima pagina a acestui topic) .
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Posibil P0234 - electrovalva turbo, furtunase vacum.
  • LMusteata

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2021

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspuns! am revin la service zilele astea , sa pun testerul si pe parcursul a 30-40km poate va aparea vreo eroare cand are sa apara martoril in bird.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR