Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
costin mih a scris:Nu e nici o suparare.dar ai vazut cum aratau cilindrii sunt poze mai sus.plus ca pistoane si segmenti noi costa vreo 1100-1200 lei plus manopera unde ajungeam?si nu era garantat ca functiona ca inainte.deci orice decizie era un risc asa am hotarat sa schimb motorul dupa ce m au sfatuit alti specialisti printre care si dl Dancuciureanu si un inginer de la un service din Focsani care viseaza motoarele.asta dupa ce au vazut cum aratau cilindrii.
La cei 1200 lei plus manopera se mai adaugau alti bani pt rectificare cilindri,gresesc?asta daca gaseam pe cineva sa o faca
Erorile pe care le am postat nu stiu daca sunt concludente pt ca am folosit un tester chinezesc cu bluetooth si o versiune demo a aplicatiei Car scanner.adica dupa ce am pus totul la punct si am scanat iar imi da aceleasi erori chiar si cu bluetooth oprit Smile
Oricum schimband motorul am rezolvat mare parte din probleme care ma fac sa zicem 90 la suta multumit.
Nu mai scoate pic de fum
Masina trage ca intotdeauna(o am de 7 ani)
Despre consumul de ulei nu ppt zice nimic pt ca am mers doar 20 km si oriccum consuma de cand am luat o sa zic cam 1l la 2000 km(in manualul masinii zice ca consuma 1l la 1000 km)
Ce ma supara ,adica restul de 10 la suta e acel tremurat al motorului la relanti.si eroarea din bord
Inainte sa schimb motorul am mers la tester la service si aparea ceva la senzor detonatie.apoi am vazut ca nu era cuplata mufa ca mesterul care mi a facut "reparatia "nu a cuplat o
O sa fac un test profesional cat de curand si va tin la curent
Poate unii care citesc isi zic ceva de genul de ce se mai chinuie cu o masina de 20 de ani ca masinile synt mai ieftine acum de ce nu isi ia alta.insa fiecare are prioritatile lui

Consumul de 1 litru de ulei la fiecare 2000 km este foarte mare, enorm as zice.
Consumul de 1 litru de ulei la fiecare 1000 km este ceva de neimaginat pentru un motor care circula pe drumurile publice.
Consumul de 0,6 - 1 litru de ulei la 1000 de km, prevazut de producator in manualul utilizatorului, nu trebuie extrapolat.
Acela este un consum teoretic maxim pentru o perioada scurta/limitata, atunci cand fantele segmentilor sunt (aproape) aliniate.
In timpul functionarii motorului segmentii au o miscare de rotatie in jurul pistoanelor daca motorul este in mintile lui. Adica nu a ajuns in situatia ca segmentii sa fie blocati de mizerie.
Skip ads

  • DMSorinel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2020

  • Mesaj Privat
MecaNik mulțumesc de rãspuns! Da am vorbit sa se dea jos și chiuloasa și curãțat tot motorul circuitul de rãcire.. Dar chiar se poate Infundã pompa aia și trebuie schimbata? Ma gândesc sa nu mi o bage pe gat în plus.. Mai ales ca nu e ieftina și nici mașina sa mai investesc în ea
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu la toate pompele de ulei desfac capacul si vad starea pinioanelor si a corpului pompei care este din aluminiu,daca pinioanele au urme de uzura sau corpul pompei are santuri este zgariat este compromisa si trebuie inlocuita.Majoritatea pompelor de ulei in schimb nu mai fac presiune pentru ca este infundata sau restrictionata sita sorbului,trage aer pe la Oring-ul de la imbinarea corpului pompei cu sorbul ori supapa de suprapresiune mai exact tachetul ei face sant in aluminiu in timp si se decalibreaza pierzand presiune mai devreme....aia tine de experienta mecanicului sa vada si sa aprecieze daca mai poate face pompa sau nu.Degeaba se inlocuieste pompa daca sita sorbului de exemplu este plina de depuneri si micsorata suprafata pe unde trece uleiul.
  • tuxi

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Sper sã rezolvi și cu acele 10 procente și sã te bucuri în continuare de mașinã, probabil dacã o sã gãsești un opcom vor fi mai puține erori, poate chiar nici mãcar una. Salutãri și drumuri bune.
Skip ads

  • costin mih

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Salutare din nou si multumesc de raspunsuri.
Am pus testerul si mi a dat erorile acestea:
P0351
P0352
P0353
P0354
Cam atat.sa fie bobina?
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut

la toate erorile arata acelasi lucru



adica fire, bobina , ECU



Imaginile de mai sus le-am pus in ideea ca poate iti sint de folos.

in caz ca nu, ignora te rog, nu am dorit sa poluez topicul.
  • costin mih

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Salut.o sa incerc intai ce e mai simplu sa caut o bobina doar de proba sa o schimb sa vad rezultatul.
Daca e cineva disponibil in focsani sau apropiere sa mi dea o bobina de proba ar fi ideal.dau o bere:)
Multumesc
  • costin mih

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Nimeni?nimic?nimanui nu ii e sete pe caldura asta?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR