Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
inlocuirea oringului este imperios necesara.
in RO costa vreo 100 euro cu manopera cu tot la reprezentanta Opel.
eu zic sa schimbi piesa maine. nu mai pierde timp ca strici motorul.nu mai astepta sa schimbi uleiul ca altfel o sa platesti un motor (2000 euro). daca ai avut mesaj de presiune scazuta esti la limita de supravietuire a motorului. posibil sa te lase oricand.
apoi cu DPF-ul se mai rezolva prin mers pe autostrada cu turatie ridicata (3000 ture viteza 4 nu 6 ca ramai fara carnet)
EGR-ul se curata foarte usor dar daca nu ai erori nu este problema inca.
normal ca ajuta curatarea dar oringul este problema ta cea mai mare.
Skip ads

  • valentin27

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc mult!
  • calin13

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2015

  • Mesaj Privat
DMihai281 a scris:O întretinere ca la carte nu vã fereste de acea problemã. O utilizare ca la carte,da. Dieselul este ptr drumuri in afara orasului. Insignia nu iarta o utilizare preponderent urbanã.

Da da 100% adevãrat !
Dupã 5 ani si 150 mii km subscriu la aceasta concluzie!
  • calin13

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2015

  • Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:Fosta mea Insignia avea cam 400 de mii de km motorul cand am vandut-o si mergea bine.

Daca nu sunt indiscret cu cât ai dat-o ?
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu e secret. Am dat-o cu 5000. Nu am tinut la pret ca sa nu astept, ca o gasisem pe asta noua la reprezentanta si nu am vrut sa o scap.
  • deleted-140318

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Salut colegi. Schimbat oring acum 1 luna dupã ce mi s-a aprins martorul cu low oil pressure. Acum 2 zile, la rece, dupã o staționare de câteva zile, o pornesc și surpriza: același martor aprins timp de 2.
I-am mai dat azi o cheie și surpriza: a apãrut iar...Dupã ce am oprit imediat motorul s-a auzit un tiuit continuu, timp de vreo 5-6 secunde, urmat de un "pufãit", ceva de genul cã și cum ai scoate un furtun cu aer comprimat, timp de 1 secunda...aer cu presiune ieșind din dintr-un furtun. Scuze de exprimare, nu știu cum sã explic altfel. Nu știu dacã are vreo legãturã cu mesajul low oil pressure, dar pânã azi nu am auzit-o sã facã așa. Mâine am programare la service-ul unde am schimbat oringul.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
de curiozitate de unde ai luat oringul si la ce service ai facut schimbarea?
daca nu ai facut treaba la o reprezentanta Opel sa nu te mai intrebi ce si cum.
La reprezentanta costa sub 100 euro piesa si manopera.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
A montat cineva vibrochenul de pe 1.9 cdti pe Insignia 2.0 cdti am auzit ca se potrivesc ,dar vreau sa fiu sigur ,Insignia mea face pe interesanta inainte sa sar cu cheile pe ea sa stiu cu ce incep cu demontat motor ?sau cu 2 litri de benzina ?
Skip ads

  • deleted-140318

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2020

  • Mesaj Privat
iulius a scris:de curiozitate de unde ai luat oringul si la ce service ai facut schimbarea?
daca nu ai facut treaba la o reprezentanta Opel sa nu te mai intrebi ce si cum.
La reprezentanta costa sub 100 euro piesa si manopera.


Oringul l-am luat pe original de la service-ul care mi-a facut și montajul. Service-ul este din Galați. Manopera a fost 450 Ron. Cu tot cu filtru, ulei, oring m-am ajuns 670 lei. La reprezentanta Opel Galati îmi cereau 1300 Ron...
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Auuuu ce reprezentanta este aia?
la GTT in Bucuresti acum un an si ceva am dat sub 500 lei cu tot cu piesa. si pe ambalajul in care a venit scria GM.cred ca il am si acum prin cutia milei din garaj.
  • deleted-140318

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Am schimbat și senzorul de presiune ulei și degeaba, tot mi se aprinde low oil pressure, doar la prima cheie dupã ce a staționat cel puțin 1 zi. Am verificat și presiunea, e in parametri: la cald, la relanti 1.6 bari...turat la 3000 ajunge la 5 bari. Nu fluctueazã. Dacã erau cuzineții, vibrochenul uzat sau daca scapã pe la oring...nu ar fi trebuit sã fluctueze? Sau valorile sã nu fie in parametri?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
eroarea a fost anulata din sistem sau nu ?
daca nu ai sters eroarea cred ca apare mereu pentru ca este o eroare critica..
Skip ads

  • deleted-140318

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Eroarea nu a fost ștearsã pentru cã nu apare nici o eroare pe tester. Presiunea joasa la ulei nu știu dacã a apãrut la cineva pe tester dacã e problema mecanica.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pai atunci cine citeste eroarea asta si de ce se afisseaza?
Nu vezi aici probleama?
ori circitul de masurare este defect ori este afisata de atatea ori pana se sterge cumva.
asta presupunand ca ai totul in regula la presiunea reala din motor.
  • deleted-140318

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Nu știu ce sã zic. Eroarea low oil pressure apare pe calculatorul de bord. Pe tester nu apare nimic. Presiunea a fost luata corect, la service.
  • G.B.

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2016 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
oraca.adrian a scris:
iulius a scris:de curiozitate de unde ai luat oringul si la ce service ai facut schimbarea?
daca nu ai facut treaba la o reprezentanta Opel sa nu te mai intrebi ce si cum.
La reprezentanta costa sub 100 euro piesa si manopera.


Oringul l-am luat pe original de la service-ul care mi-a facut si montajul. Service-ul este din Galati. Manopera a fost 450 Ron. Cu tot cu filtru, ulei, oring m-am ajuns 670 lei. La reprezentanta Opel Galati îmi cereau 1300 Ron...


O-ring schimbat la Radacini Motors Galati (printre cele mai ieftine oferte, reale) cu 1400 RON, operatiune efectuata in Noiembrie 2018.
Pe langa inlocuirea O-ring-ului mai sunt si alte oferatiuni conexe, cum ar fi, demontarea cutiei de viteze, demontare planetara, schimb ulei motor, completare ulei transmisie ....
Insumand, pretul real este mai mare de 1300 RON. Ca si contra exemplu, la Casa Auto Iasi oferta a fost de 2311.19 RON

Dovada o gasiti ca atasament.

Toate cele bune!


  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pai si daca baietii vor neaparat sa scoata cutia de viteze caseta de directie si stopurile spate eu trebuie sa platesc tot ce le taie lor prin cap?Inlocuirea oring-ului la un service care demonteaza baia de ulei fara sa gaureasca carcase de ambreiaj sau cine stie ce mai distrug este intre 500 si 700 lei maxim ,musai verificat sita din sorb sa nu fie infundata cu silicon de la diferite etansari facute de amatori cum ar fi capace tacheti etc sau depuneri de funingine cu ulei ....cam atat mai ramane dupa inlocuirea uleiului si filtrului la timp.
Daca au atata tupeu sa ia manopera pentru o operatiune cosiderata usoara spre foarte usoara ca se demonteaza o baie de ulei si un sorb .... ,un filtru de 35 lei si ulei 5 litri cat castiga un om care merge o luna la munca zi de zi nu mai e nimic de spus .....aia cu nu e cine cere e cine da nu-mi prea place,dar pentru ca nu suport escrocii da se poate discuta cu o autoritate a statului despre cum s-au facut asemenea calcule avand in vedere suma uriasa poate invata si baietii cum e cu facturarile astea.
Apropos nu vad nici un degresant acolo, nu de alta da cred ca e prea ieftin la 5.00 lei si strica imaginea de firma serioasa a service-ului.
  • gigiore

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2014

  • Mesaj Privat
G.B. a scris:
oraca.adrian a scris:
iulius a scris:de curiozitate de unde ai luat oringul si la ce service ai facut schimbarea?
daca nu ai facut treaba la o reprezentanta Opel sa nu te mai intrebi ce si cum.
La reprezentanta costa sub 100 euro piesa si manopera.


Oringul l-am luat pe original de la service-ul care mi-a facut si montajul. Service-ul este din Galati. Manopera a fost 450 Ron. Cu tot cu filtru, ulei, oring m-am ajuns 670 lei. La reprezentanta Opel Galati îmi cereau 1300 Ron...


O-ring schimbat la Radacini Motors Galati (printre cele mai ieftine oferte, reale) cu 1400 RON, operatiune efectuata in Noiembrie 2018.
Pe langa inlocuirea O-ring-ului mai sunt si alte oferatiuni conexe, cum ar fi, demontarea cutiei de viteze, demontare planetara, schimb ulei motor, completare ulei transmisie ....
Insumand, pretul real este mai mare de 1300 RON. Ca si contra exemplu, la Casa Auto Iasi oferta a fost de 2311.19 RON

Dovada o gasiti ca atasament.

Toate cele bune!



E misto sa iei manopera pentru schimbat ulei 200 de RON, dar nu poti sa-i propui clientului un ulei mai ok ca mizeria aia GM. Reprezentantele curului.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
How to replace Vauxhall Insignia oil pickup gasket, Insignia Low oil pressure warning fix.
http://www.youtube.com/watch?v=k7z5tGjfa9M
asta este pe youtube printre altele. ca sa vorbim pe concret nu pe povesti.
aici se vede cum se face aceasta operatiune.
Omul asta face treaba undeva pe strada nu ii trebuie sercice nu trebuie sa demonteze toata masina
asa ca daca voi platiti si roata de rezerva si alte chestii treaba voastra.
nu vad de ce sa desfaci toata masina ca sa faci un lucru relativ simplu.
  • LZamfir

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2020

  • Mesaj Privat
La unele modele de insignia nu sau fãcut gauri de vizitare la cutia de viteze pt.a avea acces la șuruburile de la Baia de ulei și trebuie demontata cutia de viteze .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR