Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • deco2xavi

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salut, am un opel astra h din 2005 177000 km 1700 cdti 74kw am o problema la motor am vazut ca imi scade uleiu din baie turbina am reconditionato de 2 luni si am verificat nu scoate ulei problema e alta de la capacul de culbutori este un furtumas care vine legat de furtunul care intra in turbosuflanta am desfacut furtunasul am pornit motorul si am vazut ca pe acolo imi arunca ulei rog pe cineva poate ma indruma sa fac ceva mii frica ca ajunge uleiu in turbina si ea la rindul ei il baga in intercooler va rog daca puteti sa ma ajutati
Skip ads

  • yuli_63
  • Suspendat
  • 30 mesaje
  • din 29 Apr 2014
  • Astra 2005 1,7 CDTI Z17DTH
  • Giurgiu
  • yuli_63

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005 1,7 CDTI Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut.Sunt posesor de astra h 1,7 cdti 101cp caravan.Drumu parcurs dela zalau la giurgiu ma multumit f mult am scos un 5,3 dar in orash lasa de dorit 9 sau chiar 10%dc? ori eu nu stiu sa conduc un diesel ori are ceva masina chiar daca numi arata nici un senzor def. Tot lafel consuma in orash si la cei ce au o masina identica pe acest forum? Multumesc
  • yuli_63
  • Suspendat
  • 30 mesaje
  • din 29 Apr 2014
  • Astra 2005 1,7 CDTI Z17DTH
  • Giurgiu
  • yuli_63

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005 1,7 CDTI Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut. care aveti? Opel astra 1,7 cdti 101 cp caravan 2005 ce motorina folositisi de la ce statie peco,am auzit ca sar consuma mai repede o anumita calitae (la pret ma refer)de motorina
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Din pacate cam asta e consumul, eu la 1,9 scot un 6% tras de par extra-urban, dar in oras e teroare, 10-11%. Banuiesc mici probleme, dar nu am timp, si nici vreun service bun unde lucrez acum. Am incercat sa-i fac o diagnoza, si mi-a spus ca am un cod de eroare de la o bujie, si atat, culmea a vrut si 50 lei.
Skip ads

  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
consumurile extraurbane sunt ok...deci masinile voastre nu cred sa aiba probleme ; urban...e un subiect prea delicat..depinde de drumuri...scurte/ lungi, timp in trafic, bara la bara, schimbat turatie ( rpm ) , anticipat traficul, starea si uzul masinii, motorina, accelerare progresiva sau " talpa in gat"....etc...un consum normal la 1.7 101 cp ar fi de 7-8 % urban, la mers normal, schimbat 2500-2700 rpm, schimbat treapta 4 la 60km/h, folosit frana de motor corespunzator si drumuri mai lungi...
  • dami_alex

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 Z17 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2013

  • Mesaj Privat
ce coduri de motor sunt facute de isuzu?
si din ce ani?
ce parere aveti despre un chiptuning eco?
ar avea vreun efect la consum sau sunt doar mituri?
merci
  • dj_geoh

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Guys, daca vreti putere, luati-va BMW seria 7, insa daca vreti masina de familie Opel Astra H este demential. Motorul de 1.7 CDTi la 101 Hp merge foarte bine. Eu am unul din 2005, singura problema alternatorul reparat de doua ori in 4 luni. La 180.000 de Km merge beton. Stabilitate buna, trage bine, urca bine in turatii, idea e sa merge-ti cu motorul mai turat( peste 2500 de turatii), arderea e mult mai buna si se curate supape, injectoare etc. Incercati sa alimentati cat mai mult de la Rompetrol sau OMV si nu o sa aveti probleme, trust me. Consum real mixt 6%, viteaza maxima testata personal 205 Km/h pe bord, 197 Km/h pe GPS ( la viteza asta arata consum instant 13 % - eu zic ca e super ok ). So, va las sa va ganditi ce preferati, family sau nebunia cailor Smile))))
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
pika1460 a scris:am si eu o intrebare, care sunt diferentele constructive intre z17dtl si z17dth?
la dth turbina geometrie variabila , soft, volanta masa dubla
Skip ads

  • PIon

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Deci 17 dtl nu are volanta cu masa dubla?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu.
  • PIon

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Superrrrr...de aia am 250 mii km si nu am probleme vu volanta,iar altii deja au schimbat la 100...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cu injectoarele cum stai ? Tzacane vreunul ? Smile
Skip ads

  • PIon

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Nu tzacane nimic,toarce ca o pisica,toti se mira...
  • BBebi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2020

  • Mesaj Privat
yangzi a scris:Motoarele diesel opel de 1,7:
17DR 1700cmc 8v 44kw / 4600 (60 CP) 105Nm / 2400 - 2600
17DT (TC4EE1) 1686cmc 8v 60kw / 4400 (82 CP) 168Nm / 2400
X17D 1686cmc 8v 44kw / 4400 (60 CP) 112Nm / 2650
X17DT (TC4EE1) 1686cmc 8v 60kw / 4400 (82 CP) 168Nm / 2400
X17DTL 1700cmc 8v 50kw / 4500 (68 CP) 132Nm / 2400
Y17DT 1686cmc 16v 55kw / 4400 (75 CP) 165Nm / 1800 - 3000
Y17DTL 1686cmc 16v 48kw / 4400 (66 CP) 130Nm / 2000 - 3000
Z17DT 1686cmc 16v 55kw / 4400 (75 CP) 165Nm / 1800 - 2800
Z17DTH 1686cmc 16v 74kw / 4400 (101 CP) 240Nm / 2300
Z17DTL 1686cmc 16v 59kw / 4400 (80 CP) 170Nm / 1800 - 2800
Z17DTR 1686cmc 16v 92kw / 4000 (125 CP) 280Nm / 2300

  • BBebi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Z17DTL 168 cmc 16 v 59 kw am masina dar 170 Nm-1800-2000 ce inseamna si ca model este buna? multumesc
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Are si Opel motoare diesel de conceptie proprie ,un 1.7 aspirat si un turbo diesel la fel de lesinat,un mare plus foarte silentioase la vremea lor,dupa cum aratau pareau derivate direct din motorul de 1.6 pe benzina care in varianta injectie monopunct de 75 cp batea la cur ambele dieseluri si aproape sa se compare si consumul cel putin in extraurban. Motoarele de 2.0 di dti dth mari greoaie putere doar pe hartie,si ele la fel silentioase cand mai erau inca in mintile lor de aia la 1.7 au luat de la ISUZU si 1.9 si 2.0 de la FIAT .
1.7 ISUZU daca nu puneau inginerii pompa de ulei pe la mijlocu motorului si piulita aia buclucasa de la roata dintata de pe pompa de ulei probabil toate Opelurile ar fi ajuns la fiare vechi cu motorul pornit, cei care au avut noroc de mecanici sa stie sa blocheze roata aia si altii mai norocosi care au manarit si pompa cu sorb cu tot or sa aiba un motor pe vecie.
Generatiile mai noi probleme cu senzori,actuatoare,injectoare,fire intra motorina iese ulei ...etc. Alternatoru e petarda cand se arde puntea de diode si fac luminile ca alea de brad de craciun cand se termina carbunii ca intra ulei de la pompa de vacuum ,cand se strica pompa si tot asa aici au dat-o in bara....in concluzie sunt si alte marci care au inteles demult unde tre sa stea pompa de ulei ce trebuie sa faca un alternator si unde sa puna o pompa de vacuum sa nu faca numai belele asa ca avem de unde alege.Opel diesel indiferent de varianta o masina conceputa pentru prosperitatea mecanicilor care stiu ceva meserie .
P.S. Prima masina in familie Opel Kapitan model 1967 ,la prima intalnire cu troleibuzu au reparat aia de la ITB doua zile la firele de contact....alte vremuri,alti ingineri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR