Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • mihailionut

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Desi este postul vechi postez aici problema mea, am schimbat casetofonul model 4022D luat din China cu camera marsarier, totul este in regula cu functiile mai putin memorarea setarilor dupa ce scot cheia.



Am atasat poze, problema este ca vechiul casetofon AM cu mufa 12 pini a fost montat de mine, fara aceasta problema. Din masuratorile mele pe mufa masinii, + constrant nu este cel rosu mijloc din imagine ci din stanga, albastru/alb, am constatat asta dupa ce am dat contact este singurul care ofera valoare constanta 10.70V (12.4 ohmi fara contact), iar cel rosu mijloc 11.8v (valori aleatorii in ohmi). Deci treaba este ca firul rosu , cel de langa - , de la iesire din mufa auto, nu ofera acel + de care spune toata lumea. Cum sa le montez sa mentina setarile? Mulțumesc anticipat!
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Daca Chinezaria respecta standardul mufelor ISO, atunci:
- pe firul Negru ai GND (masa) permanent;
- pe firul Galben trebuie sa ai + 12V permanent;
- pe firul Rosu trebuie sa iti vina + 12V cand pui contactul;
- firul Albastru il izolezi, nu il legi (doar daca ai amplificator sau antena automata, il legi pentru a porni aceste anexe).

Daca in configuratia de mai sus persista problema, inversezi firul Rosu cu firul Galben si invers.
Bafta!

P.S. nu mai masura tensiuni cu aparatul pe ohmi, mi-e mila de acel aparat.
  • mihailionut

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut Sebage,
Este multimetru automat, am masurat cu multimetrului unui vecin mecanic si eu cu lampa separat, am zis poate nu imi arata multimetrul meu. Problema este ca eu nu am + continuu dupa ce scot cheia din contact iar singurul + cu cheia in contact (banuim ca cel de contact) este pinul 6 (cel rosu) din imagine. Ce este ciudat, am setat egalizatorul pe classic si nu l-a sters, iar dupa ce pornesc din nou radioul, dupa ce am scos cheia din contact imi porneste radioul de la ultimul post care il aveam. Am pus de la + brichetei (cred ca este continuu, nu l-am.masurat) si tot nu retine frecventele. Foarte ciudat, inca nu am o rezolvare, iar cel cu inversare am incercat in fel si chip, nu functioneazã. Multumesc oricum pentru sugestii!
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Nu ai ce sa incerci "in fel si chip". Aceste chinezarii, ca si majoritatea HU cu mufe ISO, functioneaza asa cum ti-am scris mai sus ... si numai asa!
Probabil in incercarile tale, ai reusit sa arzi siguranta F34 de 20A, din habitaclu.
Verifici acea siguranta, sau o schimbi direct si ar trebui sa iti apara +12V continuu pe celalalt fir rosu din aceeasi mufa (nu cel pe care tii lampa in ultima poza ci firul rosu de langa cel maro).
Pui aici o poza cu eticheta chinezariei, ca sa iti spunem exact unde vine firul rosu si unde vine firul galben (de la chinezarie), pentru ca tind sa cred ca vor fi invers de cum ti-am scris eu mai sus.
Skip ads

  • mihailionut

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Am verificat toate sigurantele, este poosibil sa nu am siguranta la pozitia 34, o sa verific si am sa incerc varianta ta.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Da, este asa cum ti-am scris mai sus.
- pe firul Negru ai GND (masa) permanent;
- pe firul Galben trebuie sa ai + 12V permanent;
- pe firul Rosu trebuie sa iti vina + 12V cand pui contactul;
Te asiguri ca F34 (20A) exista si este buna, faci conexiunile cum am mai scris si totul va fi ok!
  • mihailionut

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Sper sa fie asa, am sa verific maine si te anunt, multumesc inca o data! ✌️
  • mihailionut

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Revin cu rezolvarea, colegul sebage avea dreptate, intre timp am facut si ceva scurtcircuit, recomand sa lucrati cu borna + scoasa la partea electrica. Desi siguranta vizual arata ok, nu era, asta m-a indus din start in eroare. In cazul meu am inversat rosu cu galben si este ok acum. Spor si multumesc inca o data colegulu! 🙂👍
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Bine ca ai rezolvat, asta conteaza! Si ramane si scris, poate mai ajuta si pe altcineva.
Sa fim sanatosi!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR