Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
KZE, vino sambata la intalnire si mai vedem acolo.
Skip ads

  • bashtan

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001 y17tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salutare .am citit intreaga discutie si is cam bagat in ceatza.adica am simptomele asemanatoare celor mai de sus adica nu trage in deal,functioneaza normal in linie dreapta,turbina nu intra decat in a4-a sau a 5-a .ce am facut ?am facut tester(nestiutor nu am cerut codul)si omu mi-a zis ca am o electrovalva de la turbina (stiu ca are 3) dar e ceea din spatele motorului stg jos cum te uiti la el (nu cea afisata de colegul adica aia de linga injectoare).toate astea s-a intamplat in 2010 si de atunci merg asa.acum cateva zile am fost la dezmb in italia si mi-a zis ca(sau poate confirmat ceea ce stiam )ca e piesa respectiva.,apoi acu 2 zile dupa citiri de pagini de forum am reusit sa fac o verificare dupa metoda "agrafa" si un amic opelist mi-a zis ca am codurile 0100 si 0370. tot el mia zis ca 0100 e debitmetrul si 0370 e problema veche.intrebarea e ?dak am probleme cu debitmetrul si masina persista in viteza ca la melodia lui bug mafia -40km/h cum imi dau seama ca am cealalta problema.?cred ca as putea sa fac un schimb cu alt opel dar nu cred ca vrea nimeni sa piarda vremea cu mine (pt schimb)
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Scuze bx3m dar electrovalva care ai aratat-o tu in poza nu comanda turbina ci egr-ul ,cea care comanda turbo este in spatele motorului in partea de jos pe linga calculatorul de injectie! apropo si eu am cam aceeasi problema cu puterea , adica nu mai trage cum tragea ea inainte, nu mai fuge mai mult de 140 ,dar cand am cumparat-o acum 2 ani si ceva lua 160-170. Coduri de erore am 0380 de bujie [am una intrerupta] in rest nu am coduri de eroare .Masina merge foarte bine ,porneste bine cu toate ca porneste in 3 bujii. Ce am observat eu ,citeodata parca trage mai bine mai ales la rece ,dar nu ca inainte. Sa fie debitmetrul, iam scos mufa dar tot asa tragea , poate chiar mai rau.Egr-ul e curatat si map-ul si electrovalva egr ,filtrul de aer e aprope nou [ filtrul are cel mult 1000km],electrovalva turbo inca nu am verific. dar urmeaza.Si totusi parca nu simt turbina ca intra mereu,dar si cand intra pana ajung la 130 mananc o saorma cu de toate Evil or Very Mad . Eu banuiesc debitmetrul dar nu am nici un prieten care sa ma imprumute cu un debitmetru bun. Voi ce spuneti? Am y17dt 2001. Si inca ceva, se incalzeste greu motorul , ieri la 22 grade afara dupa 6km de mers doar s-a ridicat acul la apa putin de tot , nu a ajuns la prima linie,[ o fi garnitura uzata la termostat?].Multumesc!
  • bashtan

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001 y17tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2012

  • Mesaj Privat
eu tot aceleasi simptome le-am avut si la sfaturile unui amic de aici am schimbat debitmetrul si acu merge.
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cum am spus masina merge foarte bine doar ca nu mai trage cum tragea cand am cumparat-o si ma bate un gand sa fac o curatare debitmetrului,dar mie cam frica Embarassed sa nu-l stric .Am 129000km cu ea. Ieri am depistat si termostatul blocat pe deschis si nu se incalzeste motorul, dar inca nu l-am cumparat,urmeaza. La tine tot asa nu tragea bine si dupa ce ai schimbat debitmetrul trage bine? Eu nu sunt sigur ca e debit. dar nu am de unde sa iau unul de proba.
  • bashtan

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001 y17tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2012

  • Mesaj Privat
la mine da .a fost debitmetru.acum trage de parca i-am dat carbuni.se poate curata exista o solutie dar poate gasesti la dezmembrari .poti sa faci o proba ...scoate mufa de la debitmnetru si vezi cum mere dak trage inseamna a ala e de vina.vezi sa scoti doar mufa nu tot debitmetru .
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Revin si eu cu problema de putere, nu ca nu ar avea putere dar am observat ca nu e constanta , adica la rece trage super dar cand se incalzeste bine nu mai trage ca la rece. In oras trage bine ca nu ajunge sa se incalzeasca bine mai ales acum iarna, dar vara daca ies la drum cu ea trage bine un timp si dupa ce se incalzeste parca oboseste si am mai observat ca si la rece nu trage mereu la fel. Am pus testerul pe ea si totul pare ok. bine nu am testato in mers, egr curatat, map curatat, electrovalve curatate si verificate, furtune vaacum verificate, debitmetru schimbat, masoara ok. ce poate fi, stie cineva care s-a mai confruntat cu aceasta problema ce o fi? mentionez ca motorul in rest merge si se comporta perfect. Multumesc si drumuri fara probleme.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am avut si eu demult problema asta...acum e invers trage vizibil mai bine cu motorul cald asa cum e si normal.
Eu zic ca ai doua variante:
1.Incearca s-o scoti la drum lung si fa-i un italian tuning sau mergi cu ea mai turata cu accelerari in plaja de cuplu(evident cu motorul cald)
2.E posibil ca debitmetrul totusi sa fie de vina, de curiozitate ce valori ai obtinut la testare?
Bafta
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La debitmetru 28..29 la 89 grade c. temp. la antigel si 840 ..850 turatia la motor ,in mers nu am testato si debit. e sh. dar si cu celalalt facea la fel .Egr-ul sta la 70...75 parca la relanti si cand accel. 0.Va aratam o poza cu valorile reale dar nu stiu cum sa fac cu opcom-ul ,dau sa inreg. si sa salveze ,merg unde am salvat si nu imi deschide ,ma trimite undeva pe net.
  • bashtan

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001 y17tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2012

  • Mesaj Privat
mad2 max cum e italian tunning ca m-ai facut curios .scz off topic
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Pe un traseu mai liber, o calci in treapta 3 sau 4 depinde de drum, unde acceleresi de la o turatie de 2000rpm pana ajungi la o turatie de 4000 - 4500 rpm, apoi o lasi sa scada din mers, si repeti chestia asta de 2-3, in felul asta mai scapi de depunerile de funingene!
  • no1player09

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu,astra g y17dt.cand e motoru rece,trage ok,dar dupa ce se incalzeste,ba imi da dintr-odata in nas si imi apare "check engine" in bord,si ju mai ajung nici la 90 kmh,ba pierde puterea dupa ce dau a 4 a,si nici nu simt ca intra turbo.am pus-o pe tester si mi-a zis ca e de la sistemul de racire,ca aveam mult ulei in el.am schimbat oringurile de la termoflot,iar acum nu mai baga ulei.dar tot acelasi simptom il am,doar ca apare mai tarziu decat prima data.ce sfaturi imi dati?test pedale : p1125
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Fenomenul cu tras la rece si lesinat la cald l-am avut si eu dar am scapat de el prin remapare. Coincidenta sau nu, asa am rezolvat problema dupa tot felul de teste si para-teste care de care mai ok sau mai neconcludente. ( nu aveam erori )
  • no1player09

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Sincer,am citit despre remapare.si parerile sunt impartite,si pro dar si contra.in prima instanta as vrea sa scap de eroare si apoi sa vad daca mai prezinta aceleasi simptome.daca ma poate ajuta cineva,sau daca a mai patit cineva asta,rog ajutor.sunt din bucuresti,poate e cineva de pe aici care sa ma ajute cu un tester,ceva Sad
  • JohnB

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Poate vorbesc aiurea dar du'te la un service si fa un test de retur la injectoare. Daca "borcanele" se umplu rapid cu motorina inseamna ca injectoarele sunt defecte. Daca sunt bune incearca sa verifici pompa de injectie. Stiu ca e scump dar cred ca de acolo e problema.
Treaba cu remaparea e cat se poate de adevarata, dar mai simplu te poti duce la un parc de dezmembrari si ca ceri un ECU si sa faci o proba, te intelegi cu baietii si daca problema disparea inseamna ca de acolo era problema. Zic asta pt ca un ECU second e mai ieftin decat o remapare.
Daca nu vrei sa faci toate astea iti recomand un service bun, chiar daca pretul pe ora de manopera e mai mare si le spui ca vrei doar o constatare. Nu trebuie sa faci masina la ei, eventual o reprezentanta Opel unde au scule dedicate, si ora de manopera ar fi undeva la 100 de lei.
  • no1player09

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Nu cred ca are legatura cu injectoarele sau cu pompa.azi am mers cu ea,aseara la fel.si daca schimb pe la 2500,nu mai are simptomele astea.daca ma dau la ea mai tare,doar dupa un timp apare martoru in bord.toate astea dupa ce am facut o spalare a instalatiei de racire,in care era ceva ulei.nu ca acum nu as mai avea,e normal,ca nu se spala perfect dintr-odata.si tind sa cred ca toate astea duc la eroarea pe care o am,respectiv p1125.despre care am citit versiunile si nu zice nici una nimic de injectoare sau injectie.o sa o mai pun inca odata pe tester sa vad ce zice si apoi vad despre ce e vorba.la primul,mi s-a spus ca e din cauza uleiului din inst de racire.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
P1125 ? ...am avut si de-aia Smile
La y17dt e un cosmar eroarea asta pentru ca 7 milioane de posibile defectiuni o genereaza.
La mine se manifesta la 130 km/h fix si 3000 ture , instant check engine , intrare limp mode .... si mergea ca naiba pana nu opream pe dreapta si reporneam din nou.

Am verificat electrovalvele EGR si turbina , circuitul de vacum ( imbinari , pompa vacum) , tubulatura turbina , bagat de;s'tele pe la axul ei, EGR curatat, schimbat filtre , verificat debitmetru ....in fine, toate prostiile.

Am inceput colindul pe la service-uri si ba ca nu se alimenteaza suficient , ba ca aerul nu stiu ce ......ca ECU isi face de cap , ca ceva lipituri reci de nu stiu de unde , ca pompa de injectie trage a moarte , ba nu , ca de fapt calculatorul ei ....si in final mi s-a recomandat cu caldura sa-mi schimb turbina. Au mai fost vreo 3-4 diagnoze facute de ,,mecanici,, din care 2 facute cu laptopul pe genunchi si in mers . Era clar mereu 1125 si ....atat ! Era nasol ca eu nu stiam ce vad pe laptopul lor dar mai grav era ca nici ei nu stiau ce vad !
In final , la un service mi s-a curatat senzorul MAP din admisie si nu-mi venea sa cred dupa ce am scos masina, ca-i in stare sa treaca de 130km/h fluierand fara ,,beculete,, prin bord si ca totul e ok.

no1player09 a scris:...la primul,mi s-a spus ca e din cauza uleiului din inst de racire.

...........? ? ? ? ? ?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Verifica mufele la ECU, sa nu aibe oxidari, chiar in capacul mufei etc....
Demonteaza si ECU arunca o privire (vizual) la pini, oxidari, motorina, apa etc. (fara sa umbli in ECU.) scoti mufa cu grija.
Y17DT: motorina in mufa ECU

Problemele aestea au aparut dupa ce ati spalat masina?
Web Page Name

Verifica si senzorul de turatie.
Crankshaft Opel - 870 - 981 Ω

Sunt numai pareri.
  • VSlabu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2020

  • Mesaj Privat
bx3m a scris:Din experienta proprie, si a altora cel mai probabil este din cauza electrovalvei turbo - care se afla in spatele injectoarelor, pe partea cu filtrul de aer, aproximativ in zona debitmetrului, e prinsa cu 2 suruburi in lateral, dureaza 2 minute sa o desfaci; din ea ai sa vezi ca ies 2 furtunase, unul se duce in jos, altul se duce la EGR; ea comanda vacuumul si cand nu functioneaza exact asa se manifesta, asa a facut si la mine. Fa o proba cu alta de la alt motor care merge ok, si ai sa vezi Wink
Bafta !

Eu am schimbat electrovalva, debitmetru, turbina, curãțat EGR, pompa injecție cu tot cu calculator și tot aceleași simptome are (maxim e de 120 km h) ai idee ce poate fi? la testat nu da nimic nici o eroare😓
  • VSlabu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2020

  • Mesaj Privat
dan1980_25 a scris:Mi se intampla un lucru ciudat de ceva timp. Masina parca nu mai are vlaga fara sa mi se aprinda in bord vreun indicator sau ceva de genul.
Azi am fost cu ea la tester unde baiatul de acolo spunea ca nu am stocat nici un cod de eroare deci din punctul lui de vedere totul e ok. Am fost cu el la un drum scurt si spunea ca intr-adevar parca nu are vlaga dar nu stie ce anume poate fi. A scos si mufa de la debitmetru, a mers cu ea scoasa vreo 3km insa masina trage la fel. De urcat urca in ture, insa sub 2000 de ture e ca un magar. Apoi cand intra turbo trage insa nu suficient.
Mi-a verificat si presiunea turbo cu valorile. Valoarea nominala era 100 iar cea reala 98. Poate fi oare vorba de vreun senzor? La accelerare valoarea nominala urca repede spre 60-180-200 in timp ce valoarea nominala creste si ea insa mai greu.
Valorile egr sunt bune...altceva chiar nu stiu ce sa-i mai fac.
Nu cred ca e doar paranoia, pentru ca stiu ca tragea mai bine mai demult.
Chiar mi-ar prinde bine niste pareri ale celor care s-au confruntat cu problema asta sau ale celor care stiu despre ce poate fi vorba.
Masina e astra g, y17dt, 16v.

Cu același problema ma confrunt de 2 ani de zile... Azi am reușit și i am dat de cap,era SENZORUL
VIBROCHEN el merge curãțat sau înlocuit(eu la m luat nou cu 90 de lei) acum prinde mașina 170 km h fãrã probleme și pana acum maxim era 120 km h trasa de par., 🙈
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR