Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
IAlexandru388 a scris:
florin-c a scris:Scuze ca invii un topic mai vechi, dar pt mine, ca nou posesor si poate pt altii e "utila" informatia. Tot vedeam pe forum ca pretul e pana in 600lei si am vrut sa vad la un service Opel. O sa mai caut si info daca se poate face ceva, de inlocuit cu alta piesa compatibila, ca sa nu mai existe problema. Dar, sunt nou aici, mai sap. Smile
Dat mail cat costa inlocuire oring si daca se recupereaza uleiul abia schimbat.
Raspuns:
La Di Bas ai prețuri mici și calitate de reprezentanțã.

Stimate Client,

Permiteti-mi ca in cele ce urmeaza sa incerc a va pune la dispozitie toate informatiile cerute.



Oring Opel - 100 lei, stoc

Manopera- 1336 lei

Se poate reutiliza uleiul existent.





Costurile comunicate sunt valabile 1 luna de la data informarii. Ulterior pot interveni modificari.Costurile comunicate includ tva.





Cu stima,



imagine Teodora Jelescu

Salut ...
EDS -Opel auto București
Cost estimativ -600 roni-Oring+Manoperã ...

Un pic de reclama cu ricoseu ,buna si asta pana la urma.
Skip ads

  • subdread

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Merci, am sunat la ei, problema este ca dureaza pana o bag in service...
  • subdread

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Va rog sa nu faceti ca mine, si anume sa cititi forumul si va panicati.
Acum 2 zile mi-a aparut vestita eroare in bord - low oil pressure , stop engine si dupa ce am citit de motoare moarte, inlocuite, reconditionate :
PANICA !
ORING!
ARBORE COTIT MORT
CUZINETI papa
Ma gandesc totusi sa verific ulei , ce sa vezi, avea lipsa cam 600-800ml .
Completez , nu mai am eroare...in aceleasi conditii ( dimineata la rece ) .

Asa ca, nu faceti ca mine...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Colegu fii sigur ca majoritatea nu facem ca tine, asta pentru ca mesajul apare dupa mult timp de functionare cu ulei din ce in ce mai putin,ala nu dispare in cateva secunde asa ca unele componente deja au fost incinse bine si urmarile se vad tot in timp.
Patania ta seamana cu bancu ...merge unu la doctor ,domn' doctor dimineata cand beau cafeaua ma ia o durere in ochiu stang de nu mai stiu de mine ce am? scoate lingurita din ceasca si te-ai vindecat,vine raspunsu.
Tie ti-a trecut glontu pe la ureche sa zicem asa,nu te bucura prea mult pentru ca oricum trebuie sa-ti pui intrebarea unde e uleiul care lipseste....oricum intre a schimba un amarat de Oring si a repara un motor care consuma ulei ce poate fi turbina,segmentii,simeringuri supape eu as prefera prima situatie asta daca nu se pierde pe undeva.
Skip ads

  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 699
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Eu ma indoiesc ca lipsa de presiune vine la 800 ml de ulei in minus . Trebuie sa lipseasca mult mai mult , astfel incat sorbul sa traga aer.
@subdread nu ma intelege gresit ,ca nu iti vreau raul .

Edit
Pe mine ma duce cu gandul la faptul ca ai oringul dus deci cat timp motorul e oprit conducta aia de ulei se goleste , uleiul scurgandu-se in baie . Daca ai pus ulei , nivelul s-a mai ridicat si ajunge mai repede la pompa de ulei .


Ultima modificare facuta de Marius Popescu la Vin 23 Oct, 2020 12:25 pm
  • subdread

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2020

  • Mesaj Privat
O ring-ul oricum il schimb, asta e clar. Pentru siguranta mea. Dar dupa ce am citit cu arbori cotiti schimbati, cuzineti, motoarele inlocuite , pare mai decent la mine.

Tinand cont ca masina a stat destul mult, revizia trebuie facuta , motorul are 225k si nu e vreo elita in diesel-urile moderne, e ok.
Motorul se aude cum trebuie sa se auda , fara zgomote metalice, fara tacanit , este un sunet "rotund" , prin urmare nu da semne de uzura / stricaciuni.
Urmeaza sa schimb ulei / filtre si vad dupa cum se comporta .
  • subdread

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Marius Popescu a scris:Eu ma indoiesc ca lipsa de presiune vine la 800 ml de ulei in minus . Trebuie sa lipseasca mult mai mult , astfel incat sorbul sa traga aer.
@subdread nu ma intelege gresit ,ca nu iti vreau raul .


Doamne fereste, stiu ca nu vrei Smile Oricum o monitorizez , si am pus cam 6-700ml .
La cum se aude motorul ( da, am facut comparatia sunetului cu alte motoare 2.0 CDTI ) , pare sanatos tun .
Din ce am citit au fost cazuri in care calitatea uleiului a dat eroarea, si cum n-am facut revizia inca( masina am luat-o recent) , d-abia astept s-o fac.
In aceleasi conditii a pornit fara eroare de 3 ori la rece pana acum. Vad in zilele urmatoare daca mai primesc eroarea, mai ales dupa ce fac si revizia.
O ring-ul oricum il schimb.
  • subdread

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Am facut schimbul de ulei si filtre, am pus Mobil 1 5w30 dexos 2.
Eroarea nu am mai primit-o, motorul parca este altul... se aude muuult mai bine iar vibratiile au scazut .
Parca e alta masina( am luat-o de curand, probabil ca avea ulei GM) .
Skip ads

  • Mylux

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Daca nu ai verificat si oringul ai cam facut schimburile degeaba sincer,da rapid jos baia de ulei si inlocuieste oringul altfel iti garantez ca vei avea parte de surprize neplacute in viitorul apropiat,mai ales ca ai avut si mesajul cu “oil presure low” , iti recomanda acest lucru unul “patit”.
  • IulianSb

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia OPC 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Trebuie data neaparat planetara jos ca sa dai baia de ulei jos?
  • Mylux

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Da,altfel nu ai cum sa dai jos baia de ulei.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Planetara jos si invartit de motor pana vine volanta cu fanta de acces in dreptul celor doua suruburi acoperite de carcasa cutiei,nu va luati dupa 'specialisti' sa gauriti carcase si alte minunatii.
Skip ads

  • Mylux

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Corect si bine punctat @mecaNIK .
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Planetara jos si invartit de motor pana vine volanta cu fanta de acces in dreptul celor doua suruburi acoperite de carcasa cutiei,nu va luati dupa 'specialisti' sa gauriti carcase si alte minunatii.


si la cele cu AF40 (cutie automata Aisin) cum se procedeaza, are locasuri sau si pe aceea trebuie sa o dai jos (ma gandesc ca va curge ulei pe la locasul planetarei)...
  • marianradoi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Problema este de la oringul dintre pompa de ulei si teava,eu am avut aceeasi problema si am rexolvat-o,un simplu oring care costa 65 lei ,dar trebuie sa dai baia de ulei jos,este putin fe mu.ca ,dar merita
  • bebitzu78

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Olt
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salutare. Detin o Zafira cu motor A 20 DT. Inainte de sarbatori am facut un drum de aprox 200 de km, am oprit masina, iar dimineata nu a mai pornit, in sensul ca motorul se invartea dar nu dadea nici un semn ca ar vrea sa porneasca. Am dus-o la un mecanic, in prima faza a gasit pana de la pinionul axului cu came rupta si distributia sarita de la punct. A desfacut si capacul axelor cu came iar tachetii hidraulici de pe evacuare erau toti rupti. A desfacut si chiulasa si a zis ca cel putin doua supape sunt indoite, vizibile cu ochiul liber, se vedeau si urme de lovire pe pistoanele 1 si 4. Am hotarat sa schimbam toate supapele atat pe admisie cat si pe evacuare, am schimbat fulia cu una din dezmembrari insa masina nu a pornit decat trasa. Mecanicul zice ca pe pistoanele 2,3 si 4 nu este compresie deoarece nu ajunge ulei suficient la tacheti pentru a fi amorsati si nu se deschid supapele, insa pe conducta care vine la turbina a verificat si vine ulei. A dat baia de ulei jos si a verificat oringul de la pompa de ulei care pare in regula, nu era intarit fiind schimbat in urma cu doi ani. A verificat cuzinetii si nu sunt afectati, nu au urme de uzura. Mecanicul zice ca ar trebui sa schimbam pompa de ulei insa eu nu sunt convins ca aceasta este defecta, din moment ce nu am avut vreun mesaj de presiune scazuta ulei sau bec aprins. Se poate verifica cumva pompa de ulei? Mecanicul a demontat-o, a curatat-o si a.introdus sorbul intr-un vas cu ulei invartind pompa la mana, am vazut ca aceasta trage ulei insa nu cred ca este relevant. Nu as vrea sa dau totusi banii degeaba pe pompa ,fiind destul de scumpa.
  • ITuzhanyi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2021

  • Mesaj Privat
Bunã prietenii am și yo o întrebare știe cineva unde este senzor de presiune ulei la Opel zafira tourner motor a20dt. Mulțumesc
  • TheWanderer

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am un Insignia 2.0 4x4 benzina din 2009( motor A20NHT). Mi-a dat Low Oil Pressure am tras pe dreapta si a disparut eroarea, ca urmare am zis sa continuii si am mai mers inca max 1km si eroarea a reaparut. Am tras pe dreapta, am oprit motorul si cand sa il repornesc, nu mai porneste. Credeti ca e dus motorul sau poate fi altceva ?

P.S. Am verificat nivelul uleiului si e la a doua linie pe joja.

Mersi de raspunsuri.
  • vvede

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil s-a gripat si va trebui desfacut motorul. Pregateste-te de un set motor cel putin.
Pentru toti: Daca vedeti martori rosii OPRITI-VA si chemati o platforma pentru a ajunge la service - de preferat de marca
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Pregateste vreo 2000 de euro.
asa se intampla cand cumperi masina ieftina.din 2009.
Tebuie sa refaci tot motorul.
si inca ceva
acum dupa ce faci motorul schimba si setul de ambreiaj daca nu este schimbat ca sigur te lasa la iarna. inca 1000 de euro.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR