Ai vazut numerele pe delco? 1 de acolo il legi la cilindrul de langa distributie ....
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
synapse a scris:colegu' ..si eu am tot x16sz.vezi ca de unde ies ele din delco,sunt numerotate.uita-te bine in lateralul delco-ului ca sunt scrise cifrele.pistonul 1 este cel din fata de langa radiator.banuiesc (,) ca ai incurcat fisa 3 cu 4.bafta
Ai vazut numerele pe delco? 1 de acolo il legi la cilindrul de langa distributie ....
r@du
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
liliachiu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 1994 z5752
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2013
- Mesaj Privat
- BVasile912
- *
- 29 mesaje
- din 19 Aug 2018
- Vectra 1993
- Alba
BVasile912
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2018
- Mesaj Privat
tonytm a scris:Ciudat. Daca mergea pana i-ai scos fisele si dupa nu.
Ori s-a stricat ceva intre timp, ori nu le-ai pus bine. Cam 90% sunt sigur ca tot nu le-ai nimerit.
va salut opel iști,. Am pãțit și eu la fel dar nu cu fsele, am întra la un peco, am oprit motorul am alimentat, am urcat la volan sa pornesc și sa plec, ce sa mai pornesc. Am chemat un prieten și m-a tractat acasã în fata la bloc. Am ridicat capota sa vedem care este problema, am verificat scânteia de la toate bujiile, aveau. Am dat jos capac de la carburator am turnat vreo 20 de ml de pe benzina în carburator, am dat cheie și a dat sa porneascã la sfert de cheie, bun. Am scos furtunul de alimentare și returul și le-am bãgat într-o plosca de plastic de 5 litri și am dat la cheie, benzina ioc, ce sa fie? Bun, pun contactul și ascult bazaitul pompei din rezervor, nimic. Rabatez scaunul deasupra rezervorului și desfac pompa, îl leg pe direct la baterie, bâzâie da nu se învârte,, este blocat, îl ciocnesc cu partea de absorbție de bordura trotuarului, apoi sa vezi ce mizerie a ieșit. Dupã repetare acestei manevre de ciocnire de bordura îl pun pe direct la baterie și minune pompa se învârte, bun. Am montat la loc și pornirea la sfert decheie, sa rezolvat problema parțial. Dupã câteva drumuri pãțescc la fel, îl scot îl curat și merge iar. Am comandat o pompa noua și când l-am primit îl scot din pachet avea un filtru foarte fin ce se atașeazã la pompa, asa mi-am dat seama de ce nu mai venea benzina, a cãzut filtrul în rezervor și întra mizeria la pompita și îl bloca, am scos filtrul din rezervor, am bãgat pompa noua cu filtrul montat și de atunci nu mai am probleme, pompa veche este încã bunã și o țin de rezerva, ms pentru timpul acordat postului meu și va doresc bafta și drumuri bune.
Ori s-a stricat ceva intre timp, ori nu le-ai pus bine. Cam 90% sunt sigur ca tot nu le-ai nimerit.