Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu e rulment (verificat la EDS si Augsburg). Da, creste in intensitate ca zgomot cu viteza, insa pusa pe liber nu se mai aude. Automat cred ca vine de la cutie. Tempomat nu am...am citit ca s-ar potrivi cutiile. Diferenta ar fi ca a mea, in a cincea la 100 km/h, sa zicem ar avea 2800 RPM (CA IDEE, nu stiu real) iar cu cealalta ar avea undeva la 2550 RPM(cea de pe Vectra are rapoartele mai lungi la a patra si a cincea). Singura mea nelamurire este daca ar mai merge butonul sport cu noua cutie. In fine, cred ca o sa merg cu ea pana crapa si atunci voi sti sigur de unde era buba.
Skip ads

  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Daca crapa , mai bagi + 10mil pe un kit de ambreaj... merita ?
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
A, da? asa rau se poate intampla? cu cine am mai vorbit, tot asa zicea. Lasa, schimba-i uleiul si mergi asa pana pica ceva. Macar atunci stii sigur daca era cutia sau era altceva de fapt.
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Azi dimineata, mergand in stilul melcului impins, am observat ca dupa ce schimb in a doua, daca urc foarte foarte incet in ture, la un moment dat se aude un clanc si incepe huruiala. Am calcat-o apoi, a treia, a patra, am pus-o pe liber...niciun sunet. Am revenit iar in a patra, iar huruiala. In a treia pe liber, nimic, inapoi in treapta la fel, huruiala. Unii zic ca ar putea fi rulmentul de presiune, dar am inteles ca se aude doar cand e calcat ambreiajul, in schimb la mine cum am calcat ambreiajul, cum se face liniste. Eu ma tot gandesc ca e un rulment/pinion din cutie, probabil deplasat.
Skip ads

  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Deci..dupa cateva zile si in total patru mecanici diferiti, printre care unul ce a reparat masini 30 de ani si un sef de service (inginer mecanic), e cutia. Cei doi mentionati mi-au explicat una alta, in concluzie, schimba cutia decat sa o repari. Ai un rulment problema care cine stie ce a mai spart pe acolo si nu se merita sa o repari mai ales ca intai va trebui sa schimbi toti rulmentii. Acum, ce as vrea sa stiu. Cutia am inteles ca este destul de comuna, am vazut pe opel-infos.de ca apare si la Astra de 1.6 dar si Vectra C de 1.6 / 1.8...chiar daca e acelasi model (CR) sau cel lung (WR) cu raport final 3.94, are importanta ce fel de ambreiaj/timonerie am? sunand la cateva firme de dezmembrari m-au intrebat: ce fel de ambreiaj aveti? hidraulic sau pe cablu? altii: ce timonerie aveti, pe tija sau cablu? am inteles ca am ambreiaj hidraulic si timonerie pe tija...asta e o intrebare generala, sau de necunoscatori sau chiar difera la motorizarile pe benzina? adica e posibil sa ma fi intrebat din reflex, ca na, poate la alte marci conteaza, sau Astra/ Vectra in functie de motorizare au si ambreiaj/timonerie diferita? sa le specific cand sun ce tipuri am eu? Multumesc anticipat de raspunsuri!
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Tu ar trebui sa ai rulment hidraulic si timonerie pe doua cabluri. Ai te intreaba asta ca sa iti vanda o cutie ce are ambreiaj hidraulic si timmonerie pe cablu, nu conteaza Ful, doar sa fie de benzina Very Happy
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Crezi ca are vreo importanta daca cutia e de Anglia? ca ma gandesc ca la aia se schimba invers, nu? de la dreapta la stanga.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
E la fel.
Skip ads

  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Thread-ul se poate inchide! problema a fost rezolvata (subtitlul discutiei). Cine este interesat de o cutie F17+CR pentru piese (inca functioneaza, nu stiu cat timp), imi poate trimite un PM. Ne intelegem...Smile.
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@oryps Sunetul din film se auzea si la tine? Tot F17+CR.

  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu...adica nu era asa persistent...se auzea ca un plastic tarat pe asfalt...dar nu foarte puternic...la tine nici nu aud prea bine pentru ca ai si turbo care suiera si se confunda (daca nu mi se pare).
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu e turbo, motorul meu e aspirat. Acela e sunetul. Face exact ca si o turbina, mai degraba electrica. Se verifica greu nivelul uleiului din cutie? Mie imi pierde pe la simeringul de la planetara din dreapta, de vreo 2 ani cred.
Skip ads

  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu se verifica greu, pur si simplu se desface un filet pe sub si poti baga un betisor de plastic mai lung...ideal al fi sa nu aiba pilitura...si cat mai limpede. Daca e sa ai nevoie de piese pentru ea, imi spui, si ti-o dau. Ne intelegem ca nu am ce face cu ea, o tin degeaba in casa. La mine nu se aude suierat de genul ala...ai modificat evacuarea sau filtru de aer?
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Suieratul a cresct de ieri pana azi in intensitate si daca o fortez mai tare sare din viteze. Deci a cazut aproape de tot. Am verificat si uleiul, e ok, dar cutia e praf. O sa ii rog sa o desfaca maine, sa vad cat e de afectata si daca mia merita reparata sau trebuie cumparata alta.
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
A, pai daca iti sare si din viteze da, e clar. Daca o desfaci si ai ce schimba, ma anunti, ne intalnim undeva si mergem la service si cu a mea sa o desfaca si daca are ce iti trebuie...acum na, tu stii mai bine, eu nu am de ce sa te fortez cu nimic.
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am schimbat cutia cu totul, oricum eu sunt din Cluj-Napoca si era cam dificil cu piesele.
Daca invart axul cutiei cu mana se simte un rulment gripat sau spart, se invarte sacadat, parca ar avea pietre intre pinioane. O sa o desfac totusi sa vad ce e defect si daca se mai poate repara. Totusi, slabe sanse la cat span avea uleiul si suruburile magnetice de control.
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Cat te-a costat cutia? sa ii schimbi si asteia uleiul de cand ai montat-o. Cu ocazia asta, poti sa vezi si in ce stare este discul de ambreiaj.
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cutia a fost 200 de euro. Am schimbat uleiul si ambreiajul original, care dupa 145.000 km era destul de uzat. Cutia cred ca s-a defectat pentru ca am mers fara vreo 3-400 ml de ulei. L-am pierdut pe la simeringul planetarei din dreapta.
  • bcosmin2000

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2007 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2008

  • Mesaj Privat
lcf_156 a scris:Am dus masina la ei, au dat jos cutia si s-a confirmat ceea ce deja au presupus. Au facut comanda la piese, le-au montat si am pus cutia la loc. Odata cu acesta operatie am schimbat si ambreiajul+ volanta pentru ca erau duse(volanta deja facea cam urat).eu am dat 2000ron demontat/montat, piese cutie, reparat cutie,schimb ambreiaj + ulei cutie.

salut am aceeasi chestie la cutie , nu tia zis ce componente au fost stricate in cutie?
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Opel Vectra C Z18XER 2007, probabil cutie F17 WR (treptele 4 si 5 mai lungi), timonerie pe cabluri, ambreiaj hidraulic . Am o nedumerire, poate cei care au cutia asta îmi poate spune. Schimbãtorul este ok, întra bine în viteze, doar ca se aude un zgomot destul de pronunțat în ansamblul timoneriei care face legãtura dintre cabluri și cutia de viteza, probabil axul acela care decupleaza rulmentul de presiune.Cu motorul oprit, dacã schimb vitezele, se aude un zdranganit destul de urât în zona aia. Uleiul l-am schimbat, am pus GM rosu original. ÃŽn mers este ok, nici un zgomot suspect, ambreiajul nu patineazã etc. Mulțumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR