Mar 07 Dec, 2021 7:57 pm
Eu pot intelege situatii in care incerci, incerci, incerci si ai impresia ca nimeni nu vrea sa te ajute. Tocmai din acest motiv si eu, incerc sa ajut, atat cat pot, total dezinteresat.
Tot din acest motiv, evit discutiile in privat si prefer ca tot ce scriem, sa fie aici, public, pentru ca tot mai multi sa avem acces la informatii si discutii.
Ei bine, tot asa de bine, trebuie sa intelegem si faptul ca, uneori, pentru persoanele care incearca sa ajute, devine oarecum frustrant sau plictisitor, sa observe ca degeaba si-au rapit din timpul lor pentru a furniza (public) o informatie, pentru ca aceasta nu este citita/folosita.
Pentru a rezuma, pentru acest model de aparat:
- eu spuneam ca nu am acces la o baza de date si deci, folosesc metoda "old school" contact direct cu aparatul (dat jos, citit, aflat cod, montat), dar eu nu o fac pe bani, ci doar pentru prieteni/amici;
- un alt coleg spunea ca poate rezolva problema, dar la fel, sa ajunga aparatul la el;
- treaba cu "solutia este online", este oferita de un alt coleg si se referea la un site specializat (a lasat si adresa acelui site) si un pret , deci NU pe acest forum.
P.S. Acestea fiind spuse, nici eu si sunt sigur ca nici colegul @bibu16v, nu ne dam nici "rotunzi" si nici nu facem nici filosofii ieftine. Pur si simplu, aceasta este situatia si da, din pacate, in situatia aceasta si pentru acest model de aparat, atat putem face, sa furnizam informatia pe care o detinem (si care exista deja pe aici).
P.P.S. La (oricare) reprezentanta, cu actele masinii si ale proprietarului, din cate stiu eu, ar trebui sa (îi) furnizeze (proprietarului) codurile de securitate, destul de rapid, pentru ca au baze de date. Nu vad legatura cu "sunatul din service".