Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Florenthyn

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Bujiile sunt noi si le-am schimbat degeaba pt ca erau bune si alea. Martorul se aprinde si se stinge odata cu ceilalti martori. Nu imi ramane nici unul aprins.EGR curatat.. era plin de calamina. Inainte sa-l curat imi pornea si se oprea motorul si nu mai pornea dupa aceea,dupa ce am curatat a pornit dar la a doua cheie si nu s-a mai oprit motorul.
Skip ads

  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pai pana la urma mai sta aprins sau nu check engine? Masina trage sau nu ? sunt in ceata
  • Florenthyn

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Da se aprinde si cand se aprinde nu trage,dar nu inteleg dc porneste greu.....
  • Florenthyn

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am schimbat furtunul de vacuum si acum masina trage normal, nu se mai aprinde nici un martor. Sper ca avea treaba si cu pornirea.Multumesc!
Skip ads

  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
N-are treaba cu pornirea!
  • Florenthyn

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Da am observat de dimineata ca nu are treaba cu pornirea. Nu stiu ce ar putea fi. Porneste la a doua cheie si cand porneste scoate un fum alb si dupaia nu mai scoate.. Ce crezi ca e? Multumesc!
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salut.Am vazut ca te-a mai sfatuit cineva sa verifici bujiile incandescente!Aceste se verifica cu un bec,sau aparat de masura(dupa posibilitati).Atentie mare daca le scoti,ca se pot rupe in chiuloasa!Daca ai toate bujiile bune,eliminam cauza.Apoi incearca furtunasele de retur de la injectoare.Daca trage aer,se dezamorseaza si d'aia ai pornire greoaie.Sunt mai multe variante.Aceste 2 sunt cele mai des intalnite.Daca nici asa nu da roade,ne anunti.Drumuri bune!
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Acum am vazut ca ai inlocuit bujiile.Tipurile acestea de motoare au o mare problema cu soft-ul ECU ptr bujiile incandescente.Nu da comanda releului de bujii cand trebuie.Asa ca multi prefera sa puna bujiile pe direct.Adica cand simt ei ca e frig afara,au un buton,il tin apasat cateva sec si dau cheie.Eu ca sa nu fac ''tiganii'',am pus o rezistenta de 1,7k pe un fir de la senzorul de temperatura lichid racire(cel de vine pe suport termostat) si imi cupleaza fb bujiile!Si eu pateam cam acelasi lucru ca tine din cauza ca nu imi cuplau bujiile,cu toate ca ele erau bune.Stima
Skip ads

  • Florenthyn

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Azi mi-a pornit bine masina,dar nu stiu cum o sa porneasca la -15-20 de grade. Releul meu de la bujii atarna acolo langa baterie,bine e legat la mai multe fire,dar e normal sa atarne asa liber? Multumesc. Va salut cu multa stima si respect!
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salut.Ma bucur ca ti-a pornit bine!Nu e normal sa atarne asa.Are locul lui special in aceea cutie in care se afla si relee.Oricum,ca atarna,nu este o problema,doar sa fuctioneze.Asta e problema.
  • daniel88

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2011

  • Mesaj Privat
am si eu o problema si o nelamurire pt cine vrea sa ma faca sa inteleg.As vrea sa anulez electrovalva de la turbo adica sa scot furtunasul de vacum din electrovalva si sa-l bag direct in pompa de vacum si sa astup capatul de la electovalva cu un dop,ce parere aveti?eu am avut un renault clio diesel si nu avea nicio electovalva la turbo practic tija de la turbo era trasa tot de un furtunel care facea vacum prin intercooler.daca ma puteti ajuta in situatia asta v fi recunoscator.
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Am facut si eu cum ai vrea sa faci tu acum,dar asta numai pentru cativa kilometri.Ideea este ca merge si asa turbina,doar ca tot timpul ea va fi actionata!Nu stiu exact ce efecte adverse are,dar oricum nu e bine sa mergi cu ea pe direct.Altfel,inginerii de la GM nu mai puneau acea supapa acolo.Eu nu inteleg de ce vrei tu sa faci schimbarea asta?!?!Daca ai supapa stricata,cauta aici pe forum,sau la dezmembrari,te asigur ca o gasesti la maxim un milion de lei.Stima si drumuri bune!
Skip ads

  • daniel88

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2011

  • Mesaj Privat
as vrea sa fie pe diirect k asa cum am spus in mesajul anterior am avut un clio diesel sin u avea nicio electrovalva si tragea de rupea soseaua si daia ma gandesc k numai face servici si pierde presiunea k atunci cand reduc viteza si apoi accelerez sta putin pe ganduri si pe urma face presiune turbo si zbarnie si ma gandeam dak o pun direct pe pompa vacum k atunci cand scade turatia se regleaza si tija de la turbo apoi cand accelerez sa faca acelasi lucru,practic vreau sa numai am pierederi de turatie.Cu toate ca nu am nicio eroare in bord.multumesc oricum.salut
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
ai de ales ... schimbi acum doar supapa sau dupa modificare, turbina Smile
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Lag-ul acela de acceleratie,te asigur ca nu e de la acea supapa(proprie experienta).Eu la fel am lag si in acceleratie si in pedala!Motorul de clio este DCI,acesta este DTI,este alt principiu de functionare.Daca vrei sa scapi de lag,fa-i o remapare si ai sa ramai uimit!Drumuri bune!
  • ffflorin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2012

  • Mesaj Privat
buna am o problema mai veche la un opel vectra anul1999, (1995/74kw, x20dth) anul trecut ,dimineata ,pornea normal apoi se oprea si la a doua incercare pornea destul de greoi si scotea fum negru. am fost la mecanic si a schimbat furtunasele de pe retur dar problema nu a disparut decat dupa 2 saptamani dar fara alta interventie. nu am mai avut aceasta problema pana acum 2 saptamani cand a inceput sa faca din nou acelasi lucru.astazi am ridicat capota si am constatat ca atunci cand o pornesti se simte un fluierat usor la una din supapele da vacum(cea din sanga langa filtru de aer). a doua problema :daca merg 3KM si opresc motoru si scot si iau contactul se aude un fluierat ca si cum ar ramane mergand turbina sau ventilatorul de la clima.CE POATE FI? LA BORD NU IMI APARE NIMIC.
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
In cazul tau nu stiu ce sa zic!Nu prea pare a fi o problema de dezamorsare.Daca zici ca auzi un fluierat da-te jos,si vezi daca merge vreun electroventilator.Problema cu pornitul greoi dupa putin timp de la pornire,poate sa fie in felul urmator:releu bujii care nu cupleaza decat prima data la pornire(asa am avut eu)apoi uteai sa o opresti si sa o pornesti imediat si nu mai cupla.Asta pana se incalzea lichidul de racire!Apoi pornea excelent si fara bujii.Am scris mai sus cum am rezolvat cu releul de bujii.De cat timp ai masina?Ce becuri se aprind in bord cand ui contactul?Stima!
  • georgecezar21

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1999 X20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Florenthyn a scris:pai asta cu pornitul. Porneste mai greu dupa 10-12 ore si scoate un fum alb cand porneste. Si treaba cu martorul ala.



Ai rezolvat problema pana la urma? aceleasi simptome le am si eu. Tu ce ai gasit pana la urma, de la ce era?
  • Boemul

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2021

  • Mesaj Privat
Salutare!
Mai aveti cumva electrovalva? Cred ca am si eu problema asta. E posibil sa fie de la ea. Masina merge fara probleme dar nu dezvolta putere. Turbo merge insa pe instalatie nu adie nici un vant. E ca si cum n-ar fi. Nu are presiune deloc. AM gasit spart furtunul ala gros de vacum car intra sub masca de plastic de deasupra motorului. L-am inlocuit insa fara nici un rezultat. Nu am habar de la ce poate fi. Pe undeva pierde/prinde aer fals. Sau nu se deschide vreo clapeta ceva. Ca eroare imi da pe calculator doar eroarea la clapeta de acceleratie.
  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Ai observat ca la aceasta discutie n-a mai dat nimeni nici un semn vreme de 9 ani?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR