Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Freighter

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am doar 5000 km de la remap, nimic notabil în afara de permanentul zâmbet tâmp de pe fata mea.....
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Regenerari mai rare, consum mai mic..., nu "papã" ulei...
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Ma enervati la culme Smile)))
Pt ca ma ispititi!
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Stii cum e, merg incet, revizii la zi, masina luata de mine fara samsari sau alte chestii de gen, cu istoric, revizii doar pe reprezentanta etc si ma trezesc cu clapeta in capul pistonului, si voi cu remap dus la extrem veniti cu detalii de gen. Macar de-as fi avut remap la 200 CP cand a plecat clapeta aia, ziceam "uite bai nene, d'asta a plecat".
Dar e frustrant sa fii in situatia mea.
Ma rog, a trecut, ce a fost a fost si acum ma cam mananca talpa (sper ca nu si buzunarul) Smile
Skip ads

  • CretzuV

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH160HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Freighter , tu unde ai fãcut remap ? Ai și un dyno fãcut dupã remapare ?
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Regenerari mai rare, consum mai mic..., nu "papã" ulei...


Ce consum aveai inainte si cat este acum?
  • Freighter

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2014

  • Mesaj Privat
La maiandrei, la dyno nu am ajuns încã, iar de consum nu pot fi obiectiv, sunt încã în perioada în care ma bucur de senzațiile pe care ți le oferã indiferent de treapta și nu conduc economic deloc. Când mi-o trece revin cu cifre. Smile
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Eu sunt extrem de multumit in urma remaparii de catre inginerul Dragos de la CompleteChip. Este o senzatie incredibila dupa remapare. Sper sa scada si consumul (normal , abia c am facut remapaea, nu va scadea dar ma voi potoli). Deci recomand cu toata increderea.Dyno stand nou , iti arata cat ai avut inainte si cat a reusit dupa. Toate cele bune.
Skip ads

  • CretzuV

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH160HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2010

  • Mesaj Privat
@David, mie Dragos mi-a spus ca nu poate scoate mai mult de 185 din A20DTH-ul meu, o fi pentru ca e o diferenta de ani (2009 a mea, fata de 2013 a ta ) ?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Doar 15 CP...!
Nu prea se merita...
Ce fel de remap este?
Cumva ...chip...?
  • CretzuV

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH160HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Sincer nu stiu, nu ma prea pricep la asa ceva, de aceea pun intrebari ori de cate ori am ocazia. Banuiesc ca tot rescriere ECU.

Asa m-am gandit si eu, ca nu merita , de aceea am renuntat la a da 300 euro degeaba. Totusi dupa cum arata Dyno-ul lui David se poate mai mult...
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
300 euro doar pt remap?
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu ti-au spus daca este rescriere sau nu?
Eu unul nu as investi suma asta doar pentru 15CP, cu ei sau fara este aproape acelasi lucru...
  • CretzuV

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH160HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2010

  • Mesaj Privat
@baxt - 300euro dyno inainte si dupa + resoftare.

@gyzmo M-am uitat acum in mesaj si asta e termenul pe care il foloseste : Resoftare.
Pentru 15 cai nici gand. Multumesc de sfaturi !
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
CretzuV a scris:@David, mie Dragos mi-a spus ca nu poate scoate mai mult de 185 din A20DTH-ul meu, o fi pentru ca e o diferenta de ani (2009 a mea, fata de 2013 a ta ) ?

Cred ca tine de mai multi factori:bujii,cutie. Mai multe detalii iti poate da Dragos.
@gyzmo: este resoftare, nu cip.
  • djmax

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut, stiti cumva pin Cluj unde asi putea face remapare ? E cineva din Cluj care a facut ?
Merci.
  • djmax

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2012

  • Mesaj Privat
... chiar nimeni Smile
  • tudor-dragos91

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2014 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Salutare domnilor, am citit tot topicul, dar din pãcate nu sunt foarte lãmurit cu privire la anumite detalii. Spre exemplu, poate sa îmi spunã cineva, pentru o Insignia 2014, motorul A20DTE 140 cp, cutie F40 (reiese din VIN) pânã la ce putere/cuplu se poate ridica, astfel încât sã nu intervinã prea multã sarcinã/tensiune/uzura pe anumite componente ale motorului și sã ii scadã din durata de viațã? Nu vreau decât sã mai câștig ceva putere, care sã mã ajute in depãșiri, dacã se poate ridica la 165 cp, cat ar avea varianta A20DTH aș fi mulțumit.
  • tudor-dragos91

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2014 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Salutare domnilor, am citit tot topicul, dar din pãcate nu sunt foarte lãmurit cu privire la anumite detalii. Spre exemplu, poate sa îmi spunã cineva, pentru o Insignia 2014, motorul A20DTE 140 cp, cutie F40 (reiese din VIN) pânã la ce putere/cuplu se poate ridica, astfel încât sã nu intervinã prea multã sarcinã/tensiune/uzura pe anumite componente ale motorului și sã ii scadã din durata de viațã? Nu vreau decât sã mai câștig ceva putere, care sã mã ajute in depãșiri, dacã se poate ridica la 165 cp, cat ar avea varianta A20DTH aș fi mulțumit.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR