Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Trist... Te poti duce la ei sa faci scandal dar nu știu daca rezolvi ceva, eu plecam dupa faza cu manometrul si bobarnacele ,totusi repara injectoare nu fac covrigi.Sunt niste baieti pricepuți la Buzau care repara injectoare bosch, daca cauți un pic pe forum ii gãsești.
Skip ads

  • wel
  • *
  • 17 mesaje
  • din 21 Mai 2010
  • Astra 2006 z17dth
  • Bucuresti
  • wel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am auzit si eu de cei de la Buzau dar din lipsa de timp, am optat catre cei din Bucuresti fiind mai aproape.O sa merg iar la service-ul cu pricina sa vad ce o sa rezolv pe cale amiabila.Poate le calibreaza sa iasa toate 4 la aceleasi cote sa merge motorul cat de cat bine. Acum nici nu stiu in ce conditii ar trebui sa scoata fum negru ,banuiesc daca ar fi un injector suspect. Pana acu n-am vazut fum la mine ,poate in demaraj puternic am remarcat fum normal ca la orice diesel. Sper sa-mi rezolve injectoarele de data asta si sa nu mai mai pacaleasca sa le mai dau bani in plus sau in cel mai rau caz sa o iau cu forasul si sa le trimit tot la Buzau. Multumesc hmalex87 pentru sustinere !
  • AVasile939

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2022

  • Mesaj Privat
salut am si eu o dilema cum imi dau seama care injector e dus la un test pe retur
cele care se umplu mai rapid sau cel care se umple mai greu ..?

  • IclaudiuPopescu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2022

  • Mesaj Privat
Salut am și eu un opel astra g 1.7 cdti 80hp de la un timp îmi face probleme la pornirea la cald ce poate sa fie dimineața la prima cheie porneste la sfert dupã ce merg cu ia și creste la 90 apa învârte mai mult pana porneste dacã o las sa se rãceascã porneste mai ușor am schimbat senzorul vibrochen senzorul de pe axul cu came leam pus noi ce ar putea altceva sa fie o pãrere va rog !
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,468
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Parerea mea este sa "citesti" erorile.
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
AVasile939 a scris:salut am si eu o dilema cum imi dau seama care injector e dus la un test pe retur
cele care se umplu mai rapid sau cel care se umple mai greu ..?

E vechi mesajul,dar pentru cei care mai trec pe aici...
Toate injectoarele,indiferent de marca si serie,permit o cantitate mare pe retur,asa ca sa dau un exemplu,intre 10ml si 60ml ....deci important este sa fie o cantitate cit mai mica,si pe cit posibil cantitatile sa fie egalate intre injectoare.
Facind un test de retur,si obtinind niste cantitati sa zicem bune,asta nu inseamna ca injectorul este bine,este importanta si injectia in aceeasi masura.

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Interesant este faptul ca ECU monitorizeaza (prin senzor de turatie vibrochen si senzor turatie camshaft) in cat timp ajunge pistonul jos de la momentul exploziei ce a avut loc in camera de ardere si ajusteaza permanent injectia, pentru ca motorul sa mearga echilibrat. Eu personal am ajuns la concluzia ca testul de retur injectoare nu este 100% concludent, cine are bani sa plateasca o testare de injectoare common-rail (TOATE PATRU INJECTOARELE de pe motor) pe un banc autorizat sa o faca, iar abia pe urma dupa montarea lor sa mai observe daca exista ceva anomalii in functionarea motorului.

Ar fi fost poate interesant ca ECU sa stie cand s-a inchis injectorul common-rail (printr-un senzor-ceva) pentru un control chiar mai bun al functionarii motorului, fara a mai exista posibilitatea ca injectorul sa picure si sa existe sansa ca in timp sa se topeasca pistoanele acolo unde injectorul nu mai inchide complet.
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Eu vad foarte des pe forumurile romanesti ca toata lumea isi verifica cu masina de diagnoza cum lucreaza fiecare piston(cilindru) injector,si ca unora le da -,012....+1,02...etc valorile sint asa ca exemplu.
Valorile astea,sint relationate nu numai cu cantitatea de combustibil injectata,depind si de uzura cilindrului,de compresia lui...in fine,sper sa se inteleaga ca ma doare capul de citi termeni exista.
Am vazut de multe ori aceeasi greseala si la mecanicii mei,puturosi ce sa zic,citesc cu masina de diagnoza,si imi scoate doar injectorul care da diferit de celelalte.
Apoi,cind le zic ca injectorul este in parametrii,fac testul de compresie pe fiecare cilindru,si uneori au dreptate,dar tot de atitea ori nu au.Totul este relativ in opinia mea cu aceste teste.
Nu vreau sa exagerez,testul in sine este bun,ajuta,dar nu este suficient,e nevoie de toate cele trei teste,adica,citirea pe OBD,testul de compresie,si verificarea injectoarelor.
Nu stiu daca ECU stie sa faca astfel de teste,nici macar bancurile de probe nu stiu asa ceva,doar pe Carbon Zapp si pe Stardex am intilnit testul respectiv,fiind cele mai noi si mai actualizate in ziua de azi,pe cele Bosch nu am nimic de genul.
In orice caz,face fiecare ce poate cu ce are la indemina,pentru ca la preturile la care se ridica unele masinarii,mai bine iti cumperi bicicleta.
Doar daca iti fabrici singur bancul de probe reusesti sa intelegi cum functioneaza,si de ce unele injectoare dau bine intrun banc si rau in altele,si prin deductie la final intelegi de ce niciun test nu este sigur 100% nici pe masina de diagnoza nici pe bancul de probe.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR