tefy2007
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Maramures
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2008
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
tefy2007
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Maramures
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2008
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
La Agila de 1,0 L idle speed rpm 880 +/- 100 not adjustable
La Agila de 1,2 L idle speed rpm 820 +/- 120 not adjustable
Eu nu stiu care motor e la tine, dar din cate observi relantiul tau se apropie de adevar mai mult cu benzina de la OMW. Din ce am mai spicuit si eu pe aiurea, chiar daca e vorba poate de alte marci, principiile la ECU nu difera prea mult. Undeva gasisem ca schimbarea benzinei, ECU o vede imediat si initial va trebui sa parcurga un numar de km pana invata noile valori. Cifra octanica teoretic este aceeasi, insa de ce sa nu luam in considerare si dictonul: "Afara vopsit gardul inauntru leopardul". Mai ales ca traim in Romania unde "Merge oricum". Banu sa iasa, in rest ne doare in cot de consumator. Asta in eventualitatea ca motorul tau nu mai are si alte probleme pe care urmeaza sa le descoperi.
La Agila de 1,2 L idle speed rpm 820 +/- 120 not adjustable
Eu nu stiu care motor e la tine, dar din cate observi relantiul tau se apropie de adevar mai mult cu benzina de la OMW. Din ce am mai spicuit si eu pe aiurea, chiar daca e vorba poate de alte marci, principiile la ECU nu difera prea mult. Undeva gasisem ca schimbarea benzinei, ECU o vede imediat si initial va trebui sa parcurga un numar de km pana invata noile valori. Cifra octanica teoretic este aceeasi, insa de ce sa nu luam in considerare si dictonul: "Afara vopsit gardul inauntru leopardul". Mai ales ca traim in Romania unde "Merge oricum". Banu sa iasa, in rest ne doare in cot de consumator. Asta in eventualitatea ca motorul tau nu mai are si alte probleme pe care urmeaza sa le descoperi.
- cristina1211
- **
- 113 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Agila 2001 z12xe
- Buzau
cristina1211
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cristina1211
- **
- 113 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Agila 2001 z12xe
- Buzau
cristina1211
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
Cum se scoate mufa de la debitmetru?Inainte de debitmetru sau dupa ?Poate i-mi aratati care se scoate.Eu am incercat sa scot un racord flexibil imediat dupa debitmetru si care intra in throttle cu o flansa de plastic si 2 piulite tubulare si nu am reusit dupa ce am slabit colierul cu toate ca am tras de el dinspre debitmetru spre body.
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cristina1211
- **
- 113 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Agila 2001 z12xe
- Buzau
cristina1211
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
Eu gandeam ca e mufa ceva de gen instalatii (parte mecanica), dar e cuplajul electric. Multumesc am inteles.Dupa curatare egr +body, am dat cheia pe treapta a doua, am lasat mai bine de un minut si apoi am pornit motorul , lasat la relanti pana a cuplat termostatul pe la 92 grade. Asta ca sa invete ECU. Mai trebuia facut ceva?
valy76
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Vaslui
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
Domnul DAN,am si eu o intrebare ,de ce imi tremura motorul la relanti ,am tot urmarit discutiile de pe forum si nu pre ii dau de cap.Am o agila de 1.2 16v z12xe,am curatat throttle, valva egr este noua, am curatat mufele cu sprey,verificat tensiunea de incarcare a alternatorului 14.4 cu farurile stinse la relanti ,14,4 cu faza lunga tot la relanti ,am zis ca dupa simtome ar fi regulatorul de tensiune sau vreo dioda ceva,dar chiar nui dau de cap.Multumesc.
valy76
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Vaslui
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
Domnul DAN,am si eu o intrebare ,de ce imi tremura motorul la relanti ,am tot urmarit discutiile de pe forum si nu pre ii dau de cap.Am o agila de 1.2 16v z12xe,am curatat throttle, valva egr este noua, am curatat mufele cu sprey,verificat tensiunea de incarcare a alternatorului 14.4 cu farurile stinse la relanti ,14,4 cu faza lunga tot la relanti ,am zis ca dupa simtome ar fi regulatorul de tensiune sau vreo dioda ceva,dar chiar nui dau de cap.Am uitat sa va spun ca daca scot mufa la debitmetru se tureaza mai tare undeva spre 1000 1200 de turatii.Multumesc.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
valy76
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Vaslui
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
Domnul Dan am sa incerc si varianta asta cu bobina sa verific admisia,poate reusesc sa schimb,de proba cu cineva debitmetreu ,dar ce vreau sa va spun ,am un prieten care are un opel corsa ,cu acelasi motor de 1,2 si asa face si a lui.cu suporti la motor nu sunt probleme, nu sunt rupti ,cu debitmetru e normal sa se tureze asa tare cind scoti mufa?La admisie e ceva anume la care sa ma uit sau sa verific?
valy76
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Vaslui
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
Domnul Dan am sa incerc si varianta asta cu bobina sa verific admisia,poate reusesc sa schimb,de proba cu cineva debitmetreu ,dar ce vreau sa va spun ,am un prieten care are un opel corsa ,cu acelasi motor de 1,2 si asa face si a lui.cu suporti la motor nu sunt probleme, nu sunt rupti ,cu debitmetru e normal sa se tureze asa tare cind scoti mufa?La admisie e ceva anume la care sa ma uit sau sa verific?Relantiul e normal acul sta acolo la locul lui ,dar are niste ascilatii mici si lumina in plafoniera sau la ceas scade.
- raoul271972
- **
- 181 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Agila 2001 z12xe
- Brasov
raoul271972
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
Raspun si eu acum printr-o intrebare: oare ce o fi? Constat ca la pornire ralantiul este OK, dupa ce soscul inceteaza, insa dupa cativa km. facuti, la revenirea din viteza se intampla urmatorul fenomen: acul turometrului cade undeva la mai putin de 500 rot., dupa care urca rapid pana la 1000-1100 si dupa aceea se stabilizeaza la 750 rot (+/_); sa intampla la fiecare scoatere din viteza, mai obsev ceva, oarecum oftopic dar care cred ca are legatura cu aceeasi problema- la fiecare schimbare intr-o viteza superioara, acul turometrului are un usort salt dupa momentul in care nu mai accelerez, dupa care revine.. Puteti sa ma ajutati in identificarea problemei?
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Problema se manifesta doar vizual pe turometru sau si audibil, adica sesizati la ureche fluctuatiile de turatie!? In opinia mea, trebuie sa verificati de la filtru aer, MAF si throttle. Se insista la modulul throttle (exista topic pe aceasta tema). Nu mai vorbesc ca trebuie si un tester sa vedeti parametrii.
- raoul271972
- **
- 181 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Agila 2001 z12xe
- Brasov
raoul271972
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
Stimate Domn Petre, din diagnoza reiese ca MAF functioneaza perfect, deci iese cu siguranta din discutie, iar throttle l-am curatat (in topicul Throttle Body Agila) am pus acum o luna si pozele cu throttle curatat, dar aici am mici dubii, fiindca nu m-am bagat la partea electronica fiindu-mi frica).
- raoul271972
- **
- 181 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Agila 2001 z12xe
- Brasov
raoul271972
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
- ionascu florin
- **
- 61 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Agila 2001 z12xe
- Vaslui
ionascu florin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Vaslui
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
raoul271972 fa o proba cu mufa scoasa de la MAF si daca tot face figuri pune alt throttle (intalniri Brasov) sau curata electronica dar cu mare grija adica citeste topicul.
Da, daca scoti mufa de la debitmetru sta putin mai turata dar merge bine, treaba proasta e ca va consuma mult si nu trebuie sa mergi mult asa ca afumi lambda si catalizator.
Da, daca scoti mufa de la debitmetru sta putin mai turata dar merge bine, treaba proasta e ca va consuma mult si nu trebuie sa mergi mult asa ca afumi lambda si catalizator.