Ai uitat parola?


  • chiorbeq

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Problema ta este lipsa sau presiune prea mare debitata de turbina.Cauze sunt multiple,dar cel mai bine e sai faci un test de drum cu OPCOM-ul,are in blocul de valori doua pozitii ,,presiune actuala,, si ,,presiune turbina,, la 3000 de ture in treapta 3 cele doua valori trebuie sa fie aproximativ egale,ai grija sa schimbi vitezele de ,,jos,, asta inseamna mers subturat,ca mai apoi in treapta a3a sa fi cu pedala la fund pina atingi 3000 de ture.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,469
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Azi a venit electrovalva. Am schimbat-o impreuna cu filtrul de aer. In test, pana la 160 km/h nu a mai aprins check engine asa ca problema e rezolvata. Acum stau si ma gandesc la faptul ca prima idee a mecanicului a fost sa schimbe pompa de injectie. Rolling Eyes
  • silviu1987

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
salut! taicamiu are un audi A 6 si tot asa patea ca si tine. mai mult de 130 nu lua cu pedala la fund si tragea foarte greu si in depasiri.e turbosuflanta ! a schimbat-o si merge 210 Smile
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,469
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Nu ai inteles. La mine era eroare generata de deteriorarea unei electrovalve de pe circuitul de vacum. In 4 zile a intrat de 4 ori ecu in avarie. Cum am schimbat electovalva cu pricina cum nu mai intra protectia. Turbosuflanta nu avea cum sa se repare singura.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Italia
  • Masina: Zafira Tourer b16dth din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
@bandi ma bucur pentru tine . acum urmez eu sa fac rost de o valva. am eliminat tot si a mai ramas electrovalva . am sa va tin la curent daca rezolv ceva.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,469
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Ai si tu aceeasi eroare? Ca sa iti raspund la o intrebare mai veche, are legatura cu wastgate-ul pentru ca electovalva o comanda. La mine, fiind pus wastgate-ul pe direct (era actionat direct de vacum) baga turbo prea mult. Este posibil sa se intample acelasi fenomen daca electovalva este deschisa la maxim si lasa vacumul sa comande ca si cum ar fi pe direct.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Italia
  • Masina: Zafira Tourer b16dth din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
la mine valva nealimentata lasa aerul sa treaca prin ea si doar daca o izbesc putin mai intrerupe trecerea aerului. test facut cu gura
  • dany_m2v

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra C16NZ din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
madboy a scris:am o banuiala ca e de la un furtun pentru ca la viteza cand am 3000 si schimb are asa un pik de demaraj apoi moare si merge normal nush cum sa explic . Embarassed sau se poate sa fie de la intercooler (de la radiatorul ala micutz ) ca la mine e fisurat si se vede ca da putin ulei pe acolo, e bine ? ce sa fac sa il lipesc ? dar eu orcum caut fisuri in furtune crec sa le schimb pe toate pun noi cu tot cu coliere

Apropo cum se ia presiunea la ulei? ca st curios sa stiu o fii si din cauza asta
probabilitate de 80-90% sa fie de la intercooler dak zici ca radiatorul e dus....am patit-o la Renault Megane 2.0 CDI.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,469
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
@dany_m2v
Ai vazut data mesajului? Este 18 iunie 2007. Cred ca de atunci a reusit sa gaseasca rezolvarea chiar daca nu mai apare aici.
Tot asa a inceput si a mea: fluctuatii de putere. Problema reala si rezolvarea reiese din topic.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,262
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum Z19DTH 190CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Si la mine am patit sa intre de 2 ori in limp mode. Pe Op-com am aflat ca-mi baga prea multa presiune turbo- Boost presure negative deviation.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
tonytm a scris:Si la mine am patit sa intre de 2 ori in limp mode. Pe Op-com am aflat ca-mi baga prea multa presiune turbo- Boost presure negative deviation.

la negativ deviation ai pierdere de presiune.nu confunda cu positive deviation !
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,262
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum Z19DTH 190CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Nu o confund. M-am documentat si negative deviation e over boost + ca am vazut pe op-com cum presiunea bagata e mai mare decat cea ceruta. Acum, ori e senzorul defect ori chiar turbina baga mai mult decat calculatorul cere.
  • madboy

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
adi3636 a scris:
roadrunner79 a scris:a mea trage binisor, insa cred ca e loc de mai bine.
pe unde zici ca se afla senzorul asta, ca localizare? se poate curata ceva la el?


demontezi electroventilul de comanda a egr (sub conducta de admisie aer, imediat dupa debitmetru) si ai acces la map sensor (tubulara de 10)



asta e senzorul?
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Italia
  • Masina: Zafira Tourer b16dth din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
nu e asta. ce vezi tu acolo de mi se pare ca e pompa de injectie. am sa ti pun eu o poza dar mare atentie la curatare. trebuie lasat mult la muiat daca vrei intradevar sa iasa curat si sa simti ceva. Nu este vorba numai de curatat orificiul ala din varf. gaura este mult mai adanca iar la baza este o depunere destul de urata.

daca maresti poza unde se vede scris cu rosu pe fond alb

  • madboy

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
ok
ms mult corbu. dar cu ce solutie sa curat?
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Italia
  • Masina: Zafira Tourer b16dth din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
cu alcool izopropilic si daca ai la indemana spray pentru debitmetre. lesi la murat vreo 2 ore dupa care daca ai mana fina bagi un ac pe orificiul respectiv dar ff usor si sa nu atingi fundul gaurii , doar sa razi de pe peretii interiori mizeria;) Al meu era curat la exterior dar cand am facut operatia am murdarit 2 servetele de calamina din aia. mult succes!
  • madboy

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
am curata senzorul
era plin de ulei. ca imi da ulei pe la garnitura de la capac:DD:DVery Happy si parca trage un pik mai bn. vreau sa curat si debitmetrul cu un spray special poate isi mai revine
  • leutzu

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Astra G y17dt...
Sal si eu am problema asta cu '130km/h maxim' si vin cu 2 raspunsuri:
1-Un furtun de la vacuum crapat => trage aer pe acolo si de aici i se trage(chestie intalnita la 2 prieteni)
2-eu am fost la "maiandrei", are TECH 2 pentru diagnoza, unde mie mia aratat o eroare la "senzorul turatie motor", care e dus, explicandumi ca din cauza asta motorul la viteze mari intra intr-un fel de "safe mode", daca ma intelegeti si unul nou bun costa 390 RON, pe care o sa il schimb in curand si revin cu pareri...Bine inteles ca atunci o sa curat si EGR-ul care cred ca nu a fost dat niciodata jos de pe masina si SIGUR are si el o parte din vina.
Legat de infundarea EGR: nu mai schimbati cu dieselul in 2000-2200 de ture cum faceam eu odata pentru ca in timp chiar se infunda si pot aparea si alte probleme. Si o data pe luna macar forjati-l un pic sa se mai desfunde Smile
Sigur este un topic despre asta cu desfundarea EGR pe undeva--CAND//CUM
In rest Drumuri Bune! tuturor.
  • rapper

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
prietene.....uita-te la furtunasele de la turbina Smile....aceeasi chetie am patit eu cu pompa de injectie...nu mai vroia sa traga de la 120km/h....m-am dus inaoi la servis si erau niste furtunase de la turbina Smile....acum masina merge cu 170 Razz

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata