- cristi_bv
- **
- 346 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- ionutxxx
- OP
- 206 mesaje
- din 17 Jun 2009
- Brasov
ionutxxx
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ionutxxx
- OP
- 206 mesaje
- din 17 Jun 2009
- Brasov
ionutxxx
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Fa alta miscare, te asiguri ca valva este inchisa prin demontare sau dupa mers motor 'curat' si scoate mufa, circuli si daca nu mai tremura mister rezolvat. Varianta 2 e sa intri cu tester pe ea, daca ramine blocata deschis iar mister rezolvat. Daca la curatare prin impulsuri ramine teapana uneori iar valva e de vina.
Inteles?
Adica prinzi motorul ca merge bine si scoti mufa, mergi asa si daca nu mai face figuri la semafor e clar.
Valvele daca au sanse si daca stii sa le cureti le cam scoti, daca nu alta noua si curatata anual sau depinde de consum ulei, km facuti etc.
Potentiometrul din EGR la Z14/16XE si softul din ECU este cam permisiv, deci pot tremura motoarele si cod P0300 si sa nu apara codurile de EGR
Inteles?
Adica prinzi motorul ca merge bine si scoti mufa, mergi asa si daca nu mai face figuri la semafor e clar.
Valvele daca au sanse si daca stii sa le cureti le cam scoti, daca nu alta noua si curatata anual sau depinde de consum ulei, km facuti etc.
Potentiometrul din EGR la Z14/16XE si softul din ECU este cam permisiv, deci pot tremura motoarele si cod P0300 si sa nu apara codurile de EGR
- ionutxxx
- OP
- 206 mesaje
- din 17 Jun 2009
- Brasov
ionutxxx
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ionutxxx
- OP
- 206 mesaje
- din 17 Jun 2009
- Brasov
ionutxxx
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
cipry
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2008
- Mesaj Privat
la mine inca persista problema.trepideaza in mers sau la relanti,nu trage bine,cateodata isi da drumul si merge bine,dar in reprize scurte.clapeta de acceleratie curatata ,valva egr curatata si verificata,bujii noi (recomandate de producator) .am dat jos ECU sa vad daca nu sunt ceva lipituri reci..si degeaba ,tehnologie smd pe cablaj ceramic.tranzistorii de putere i-am masurat si sunt ok,altceva nu prea mai am ce verifica la el.ar mai ramane sa probez cu o alta bobina de inductie...dar n-am de unde.in afara de bobina ce ar mai putea sa fie? eroarea e tot aceeasi P0300 si P0301 .
- ionutxxx
- OP
- 206 mesaje
- din 17 Jun 2009
- Brasov
ionutxxx
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
cipry
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2008
- Mesaj Privat
- ionutxxx
- OP
- 206 mesaje
- din 17 Jun 2009
- Brasov
ionutxxx
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ionutxxx
- OP
- 206 mesaje
- din 17 Jun 2009
- Brasov
ionutxxx
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
cipry
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2008
- Mesaj Privat
salutare,pana la urama am rezolvat problema cu o curatare de injectoare cu ultrasunete.motorul merge foarte bine ,trage mai bine ca inainte,nu mai trepideaza deloc,dar de atunci a aparut alta problema si anume ,porneste cam greu insensul ca tin cheia la demaror cam 3-4 secunde ,inainte nici macar o secunda nu o tineam.o sa verific partea electrica la care s-a umblat in urmatoarele zile.
- ionutxxx
- OP
- 206 mesaje
- din 17 Jun 2009
- Brasov
ionutxxx
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
dannyp
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2009
- Mesaj Privat
- ionutxxx
- OP
- 206 mesaje
- din 17 Jun 2009
- Brasov
ionutxxx
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
Sincer nici eu nu stiu de la ce, am schimbat bobina de inductie , am zis ca de la aia e , nu era de la ea, am.curatat egr clapeta de acceleratie, curatat injectie si a disparut eroarea, culmea e ca toata lumea dadea vina pe bobina si intr-o zi faceam un.pic de raliu cu ea cand a crapat bobina noua ) culmea e ca am pus bobina veche inapoi si nu am.probleme
- cotocgeorge
- **
- 76 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Vectra 2001 Z16XE
- Bistrita-Nasaud
cotocgeorge
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salut. Am si eu probleme la o vectra b z16xe, motorul merge in 3 pistoane. Cilindrul 3 nu functioneaza, am curatat EGR, corp clapeta acceleratie, schimbat bujii, insa tot in 3 pistoane merge. Bujia nr 3 functioneaza, am scos blocul de aprindere si are scanteie, la fel si celelalte iar faptul ca bujia se umezeste cu benzina ma duce cu gandul ca si injectorul functioneaza. Astept sfaturi. MULTUMESC!
bog2005
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2014
- Mesaj Privat
salut ! hai sa va povestesc ce mi s a intamplat ! exact ca ionut deodata masina a inceput sa mi mearga in 3 pistoane , la toba se auzea ca o mitraliera,intreruperi de putere , dupa 3000 de ture clipea martorul noxe (elicopterul ala ) si consuma de rupea. am curatat egr, clapeta, schimbat bobina cu una de proba ,bujii,ce sa mai zic ... ma luase disperarea . am facut compresia in doua service uri . aveam 15 si in al doilea 16 pe fiecare cilindru la masina cu peste 200k ! cheltuiala si umblatura maxima .lipsa scanteie pe cilindrul doi si rateuri pe toti nu scapam. p0300 p0302.am schimbat bujii si sonda lambda . in fine . acu cateva zile eram cu un mecanic si tocmai imi spunea ca ecu e de vina altul ca s supapele,altull culbutorii blocati . ma gandeam de unde sa iau vreo 1000 de ron , cand a parcat langa mine un baiat cu un z16xe si l am rugat sa mi dea putin bobina sa mai incerc odata sa fiu sigur ca nu i bobina . mi a zis baiatul respectiv ca are o bobina noua , ca a avut o probl la masina si a cumparat o degeaba . cand l am intrebat ce probl a avut surpriza ! exact ce aveam si eu missing fire pe 2 si multiple missing fire .evident ca l am intrebat ce a facut . dupa ce mi a zis ca a schimbat ecu bobina curatat verificat egr clapeta si o luna doua de disperare (ca in cazul meu )s a dus intr un service iasi si i a desfacut capac culbutori si i a dat cu un spray din abundenta , a rotit putin motorul si iar din abundenta cu spray(ceva pt calamina nu stiu exact ) .l a trimis respectivul mecanic sa si tureze masina cateva zeci de km si masina merge perfect de 3 ani !eu foarte sceptic , la insistentele unui prieten cu care eram ,am zis la cati bani am dat, 25 de ron aiurea is un mizilic, m a dus si am cumparat un aditiv benzina(nestiind ce spray a folosit) pt curatare supape si injectoare de la liquid moly (sper ca asa se scrie ) si m am dus pe bucium in iasi si am turat sanatos masina . in primii km mergea de parca avea benzina de 90 de abia plecam de pe loc . dupa vreo 20 de km am oprit o si am pornit o din nou si masina mergea perfect si la fel merge si astazi dupa 3 zile , a doua zi s a stins si becul de noxe, teava de esapament(in disperare schimbasem si sonda lambda dar degeaba cu vreo 2 sapt inainte ) curata .la fel merge si astazi dupa 3 zile .acum o sa va mai spun si dupa cateva zile eventual o luna doua .cert este ca masina nu a mai mers asa de cateva luni . am pus additivul peste 15 litri de benzina aprox dar pe respectivul tub scriaca se pune cu pana n 60 de litri in rezervor . m am gandit sa fie mai concentrat .sper sa ajute vreun disperat cum am fost si eu de o cheltuiala inutila . la asta serveste forumul !mecanicul respectiv i a zis ca se intampla asta din cauza mersului subturat si preponderent prin oras
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
bog2005
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2014
- Mesaj Privat