- NATS
- **
- 203 mesaje
- din 02 Mai 2006
- Vectra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
NATS
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
cred ca sandumbogdan a explicat bine...
diferenta dintre aer conditionat si clima consta in interfata cu utilizatorul si cateva servomotoare. In utilizare, diferenta consta in faptul ca la Climatronic (sau Clima automata, sau Electronic Climate Control) iti poti alege temperatura din habitaclu, de restul ocupandu-se sistemul.
diferenta dintre aer conditionat si clima consta in interfata cu utilizatorul si cateva servomotoare. In utilizare, diferenta consta in faptul ca la Climatronic (sau Clima automata, sau Electronic Climate Control) iti poti alege temperatura din habitaclu, de restul ocupandu-se sistemul.
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,536 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,536
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
La clima baga rece pana te congelezi...daca nu o opresti...la climatromic..iti setezi, de exemplu 22 grade in masina si atat iti mentine..d'aia ii mai zice si automata...se porneste si opreste singura functie de temp din habitaclu...am inteles ca cea automata are niste functii care permit incalzirea habitaclului si fara motor pornit, in functie de cum o programezi...un fel de siroco mai evoluat
- Eddie
- ***
- 509 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 509
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 713 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 713
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Clima este de fapt doar aer conditionat cu functia AUTO. Asta e toata smecheria. Daca vrei 17 grade in masina climatronicul stie sa tina 17 grade automat. Aerul condtitionat doar baga rece pana il opresti pe cand clima mentine temperatura. Eu unul consider clima inutila atata vreme cat daca folosesti AUTO pentru a face X grade in masina timp de cateva minute baga de te duci direct la dentist cu masina
Eu unul va recomand acest sistem de climatizare (bineinteles in gluma):http://www.220.ro/stuff/arta_climatizarii_auto.htm
Eu unul va recomand acest sistem de climatizare (bineinteles in gluma):http://www.220.ro/stuff/arta_climatizarii_auto.htm
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Intr-o exprimare mai tehnica, climatronicul este un sistem de climatizare termostatat. Ideea e ca exista 1 (sau 2 termostate cu 2 "splittere" la cea cu 2 zone sau 4 la masini pentru razboinicii luminii si pedofili de 1,60 inaltime). Avantajele sunt certe la clima pt. cei ce apreciaza genul asta de comfort, si nu tb. s-o dai pe "auto", poti f. bine sa o dai cat iti place de tare aeroterma, si ea va debita aer cu puterea setata de tine pana ajunge la temperatura fixata in prealabil.
robby
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: ploiesti
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- styx
- **
- 276 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Vectra 1994 C20NE
styx
- Mesaje scrise: 276
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Vinti
- ***
- 886 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Bucuresti
Vinti
- Mesaje scrise: 886
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
hai sa luam cazul lui robby
Si vrei sa zicem 21 de grade in habitaclu. Cum reactioneaza climatronicul ? Cred ca iti pe treapa maxima de viteza a ventilatorului si temperatura cea mai scazuta posibila (cam acelasi drac ca la ac).
robby a scris:trebuie amintit si faptul ca la A/C temperatura aerului care intra in habitaclu este de numai 3 grade celsius. imagineaza-ti va vii de afara unde's 40 de grade si dai drumul la aer...boala curata.
Si vrei sa zicem 21 de grade in habitaclu. Cum reactioneaza climatronicul ? Cred ca iti pe treapa maxima de viteza a ventilatorului si temperatura cea mai scazuta posibila (cam acelasi drac ca la ac).
- eu
- ***
- 713 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 713
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Asa am zis si eu dar trebuie sa recunosc ca m-am inselat
Diferenta consta in faptul ca la climatronic dureaza doar cateva secunde intensitatea maxima iar apoi se pastreaza temperatura constanta fara a se simti cum si pe unde baga aer.
La aerul conditionat e cam nasol ca trebuie setat mereu si baga mereu aer rece puternic.
Diferenta consta in faptul ca la climatronic dureaza doar cateva secunde intensitatea maxima iar apoi se pastreaza temperatura constanta fara a se simti cum si pe unde baga aer.
La aerul conditionat e cam nasol ca trebuie setat mereu si baga mereu aer rece puternic.
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Dupa ce a ajuns la temperatura de referinta e clar, climatronicul e superior ac-ului, dar pana atunci cred ca se comporta ca un ac normal.
Vis-a-vis de consum (combustibil) e si nu e legenda urbana (climatronicul opreste compresoul imediat ce nu mai e nevoie de el, pe cand la ac il opresti dupa ce te ia cu frig, dar climatronicul combina aerul rece cu aer cald deci s-ar putea ca, compresorul sa functioneze o perioada mai indelunga pana ajunge la temp. de ref.). Totul depinde de logica unit. de comanda (scopul proiectarii: racire rapida- te imbolnavesti, racire sanatoasa - timp indenlungat si consum pe masura, probabil e ceva intre).
Vis-a-vis de consum (combustibil) e si nu e legenda urbana (climatronicul opreste compresoul imediat ce nu mai e nevoie de el, pe cand la ac il opresti dupa ce te ia cu frig, dar climatronicul combina aerul rece cu aer cald deci s-ar putea ca, compresorul sa functioneze o perioada mai indelunga pana ajunge la temp. de ref.). Totul depinde de logica unit. de comanda (scopul proiectarii: racire rapida- te imbolnavesti, racire sanatoasa - timp indenlungat si consum pe masura, probabil e ceva intre).
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
discutand cu un coleg, proprietar de peugeot 307..si fiind privat de climatronic pe propriile masini v-as intreba urmatoarele legate de functionarea climatronicului:
- sar peste prezentare, motorase care deschid clapetele de aer sau cum s-o numi, termostat etc...ci ma refer la faptul daca atunci cand comanzi climatronic ca optiune, pe langa controlul digital se instaleaza si un sistem suplimentar care imbunatateste racirea/incalzirea. (tot am luat astraul, sa nu regret ca nu am dat cei 300e in plus . Mai exact tipul cu 307 sustine ca avand climatronic masina lui baga caldura prin sistemul de aerisire imediat, fara sa mai astepte sa se incalzeasca apa. Nu il contrazic dar cum nu are vreun sistem Webasto pe masina mi se pare cam ciudat..Singura varianta la care ma gandesc incalzirea pe sistem strict electric (cum e optiunea de la New Corsa....mai ales ca nici nu am auzit ca AC-urile auto sa fie echipate cu pompa de caldura....dar ma rog..de-aia postez aici
- sar peste prezentare, motorase care deschid clapetele de aer sau cum s-o numi, termostat etc...ci ma refer la faptul daca atunci cand comanzi climatronic ca optiune, pe langa controlul digital se instaleaza si un sistem suplimentar care imbunatateste racirea/incalzirea. (tot am luat astraul, sa nu regret ca nu am dat cei 300e in plus . Mai exact tipul cu 307 sustine ca avand climatronic masina lui baga caldura prin sistemul de aerisire imediat, fara sa mai astepte sa se incalzeasca apa. Nu il contrazic dar cum nu are vreun sistem Webasto pe masina mi se pare cam ciudat..Singura varianta la care ma gandesc incalzirea pe sistem strict electric (cum e optiunea de la New Corsa....mai ales ca nici nu am auzit ca AC-urile auto sa fie echipate cu pompa de caldura....dar ma rog..de-aia postez aici