Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • otonel

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Mi-am cautat la dezmembrari un disc de frana pentru Vectra mea din 92 ca am unul ovalizat si am gasit ceva ce se potriveste la dimensiuni dar are partea cu gaurile din interior pe unde trage aer pentru racire opusa ca pozitie fata de discurile ce le am pe masina, adica la cele de pe masina partea interioara care comunica cu interirul discului este pozitioanata spre planetara iar la cel cumparat de mine este spre roata.
Este vreo problema daca il montez pe masina ca alta diferenta nu are?
Va multumesc de atentia acordata.
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu e nici-o problema.Daca asa au fost concepute.
  • otonel

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Mersi de raspuns cangri.Maine o sa fac operatiunea de schimbare a placutelor de frana care sunt LPR cica un pic mai moi numai bune pentru discurile mele uzate si o sa montez si discul sa vad cum merg franele.
  • otonel

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Nu o mers montat pentru ca era mai mare in diametru cu aprox 2 cm decat cel original, altfel corespunde la dimensiuni.
Maine o sa merg sa-l schimb la dezmembrari.
Skip ads

  • alex_bb

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra c16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
salut fratilor, am si eu un vectra a c16sz si in ultimul timp nu-mi mai ajunge puterea ! si voiam niste sfaturi ... ma gandeam ori sa fac motorul multipunct ( mai exact sa schimb tot motorul inafara de blocul motor ) ori sa iau un motor mai mare (c18xe,c20xe,c20let) ! acum 2 sapt am gasit un motor care m-a pus pe ganduri mai exact un c20let turbo (300 cp) ! va rog datimi si mie idei ceva ! multumesc
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
c20let suna bine
si un SFI ar fi smecher.
  • nicusor_sef89

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2012

  • Mesaj Privat
suna interesant caciu acelasi motor am si eu. acum ca o intrebare caci nu sunt prea avansat in mecanica daca schiumbi motorul cu unu mai puternic trebuiesc faciute alte modificari in afara de faptul ca trebuie aprobat de rar
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca ai frane mai mici e bine sa pui unele care au fost folosite pe aceeasi mtorizare.
Skip ads

  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Pe 1.6 ai tamburi spate, iti trebuie neaparat discuri !
Pe fata posibil discuri mai mari, chiar ventilate + striatii.
La LET mai ales discuri de peste 256 !

Suportii de motor + cutia de viteze + electronica se schimba toate.
O sa vezi daca vei cauta(si pe aici si pe 4tuning la sectiunea opel) ca asta nu e prea rentabila, e muuult de munca.
Mai degraba o vinzi pe asta, pui si banii de dat pe LET si cv si toate cele si iti cumperi direct un LET.
  • alex_bb

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra c16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Pai dak pastrez blocul motor si modific fac 1.6 xe maresc puterea ramane blocul (automat ramane si seria motor) deci nu se implica RAR-ul ca seria ramane pe bloc ... in fine la 101 cai trb doar sa modific franele pe spate ... asta stiam deja ! dasta am cerut sfaturi dak cineva a facut pana acum asa ceva ... la let sunt constient ca trebuiesc multe modificari ! eu cer sa am un cuplu ceva mai mare si nu foarte scump ... ma gandeam ca investitia sa nu depaseasca 1000 euro ... sau ma rog 1000 si ceva ..cam atat am disponibili ! iar ideea cu vandutul si sa iau letul sa sfi ... pana acum o faceam de 1000 de ori ..dar masina are valoare sentimentala ... e a tatalui meu( a fost pana a ramas fara carnet) si o avem de noua din 94' ! deci astept sfaturi dak cineva a facut vreuna din modificarile scrise mai sus ! ms anticipat
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ca sa pui let iti va ramane doar caroseria.in rest toul e diferit.plus test dinamic la rar care costa cat o vectra buna.
il poti face c16se 101 cai.asa pastrezi blocul motor si nu ai probleme la itp.
daca pui c20ne trebuie sa mergi la rar nu stiu costurile dar sar de 1000 ron.ai de schimbat multe3.cutie,jambe,discuri spate,electronica.
de la sfi in sus la fel test dinamic la rar.

cea mai economica varianta e sa il faci c16se.asta daca restul masinii merita.caroseria fara rugina majora si altele.pt c16se ai nevoie de chiulasa,electronica,ecu,instalatie,pompa de benzina si cam atat.discuri pe spate nu e obligatoriu dar poate fi necesar.oricum nu e mare smecherie.ai 4 suruburi pe fiecare parte +conductele de frana+cablu de frana de mana schimbat.ca sa il faci c16se nu ar trebui sa sari de 500 euro.depinde de cat dai pe piese si cata manopera poti face tu.
daca nu mai degraba o vinzi si cumperi una cu c20ne sau altceva.
  • Kiusro

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1994 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Daca mai luati din dezmembrari si nu seamana cu ce aveati initial pe masina, schimbati stanga si dreapta si nu luati numai discul, acolo se poate schimba foarte usor cu fuzeta si etrier complet, este cea mai sigura solutie, dar pregatiti-a din timp cu banii. Eu asa am facut cand am schimbat puntea spate cu discuri, dar pentru ca puntea era intr-o stare mai buna am desfacut de pe cea din schrot tot ce am avut nevoie si a fost 100Eur chiar daca mi-a cerut 150Eur pe punte completa. Le-am lasat lor fierul de 50 eur Smile)
Skip ads

  • denis_09

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Vectra 1992 C16 NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
am o problema baga aer rece pe mijloc iar pe capete baga cald ce poate fi
  • RAMsys

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1993 c16nz2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2009

  • Mesaj Privat
este normal sa bage aer rece pe mijloc...
daca ai buton de recirculare aer ar merge si pe mijloc ...
inchide aerisirea de pe mijloc iarna..

Drumuri bune!
  • 1st_opel

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu pe mijloc ca imi baga aer rece si desi le inchid tot imi baga aer rece.
  • costik_2011

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2013

  • Mesaj Privat
am si eu o problema am un opel vectra a din 92 l-am achizitionat de o luna si jumatate am facut contract de vanzare cumparare si am cazut de comun acord sa circul p numele lui sa nu mai platesc acea taxa enorma insa problema e ca intamplator am spalat motorul si am constatat ca in carte codul motorului e c16nz iar eu p masina am un x16 ce pot sa fac acum? daca ma poate ajuta cineva sunt disperat
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Stergi seria motorului si gata, si la verificare o sa-ti zica ca nu se mai vede seria.
  • costik_2011

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2013

  • Mesaj Privat
si cum fac asta nu se vede ca am sters seria? deci sunt constient ca am luat teapa seria de sasiu e ok dar motorul a fost inlocuit pe masina si acum nu mai e c16nz e x16 SZ sau SE ca nu prea se intelege ce e dupa 16 scris ca e atins cu cheia probabil ca acolo e prinsa borna de la baterie ( borna minus ) mai astept ajutoare pentru ca eu acum nu mai circul cu ea ca imi e teama sa nu dau de alte belele.va multumesc tuturor pt orice sfat
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Va salut . O rugaminte ! Imi poate spune cineva unde se afla mufa de diagnoza la o vectra A din 1995 si daca mufa este OBD2. Multumesc!
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Nu este OBD, este ADLD (parca asta era acronimul).
Deschizi capota si este in dreapta sus.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR