Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Injectoarele le-ai verificat ?
Skip ads

  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salut,nu am verificat injectoarele...
in tot acest timp masina am avut-o la un service unde lucreaza un electronist-electrician-testerist bun din Focsani,dar de abia azi a avut timp sa resofteze calculatorul, si apoi dupa cateva verificari pe tester a taiat firul de masa de la valava(regulatorul)de pe rampa comuna si aproape de mufa mica de la calc si a pus un fir si masina a pornit intr-un final...
dar inca nu e rezolvata complet deoarece in treapta 1 de viteza se duce pana aproape de 5500rotatii, in a 2 a pana la 3000de rotatii apoi da in nas si daca o scot pe liber se opreste motorul si se aprinde in bord masinuta cu cheita, daca o las in viteza nu se opreste motorul dar scade viteza nu se mai accelereaza si in final se opreste, apoi dau cheia inapoi o retesc si porneste, in a 3 a merge pana pe la 2600 rotatii dupa care aceeasi poveste ca si la a 2 a la 3000rot, la a 4 a merge pana aproape de 2200 dupa care aceeasi poveste ca la celelalte, a 5 a si a 6 a nu am iesit din oras sa vad pana la cat merg...
electricianul care a facut-o sa porneasca zice ca tot de la cablaje sa fie problema...dar cred ca de acum nu mai tine de asta...
daca vi s-a intamplat sau v-ati confruntat cu asa ceva poate puteti spune ce sa fac , o idee, sugestie, banuiala, orice...sunt binevenite.
maine pun op-com-ul meu sa vad ce eroare ii da, electricianul dupa ce am fost la el zice ca tot aceeasi eroare ii da, dar le-a sters si am plecat si a facut altele, maine vad care sunt...si va spun...
o seara buna!
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salut, revin cu erorile care apar pe tester op-com si anume le-am sters dar tot apar pe rand una cate una :
P0002-75 cod necunoscut
P0002-5B circuit ventil combustibil - nu este in domeniu
P0090-0A interval/performanta circ. electroventil de reglare a pres. in injectie (deviatie pozitiva)
va rog daca stiti semnificatia acestor coduri de eroare sa imi spuneti sau daca ati avut ati intalnit aceasta problema si stiti rezolvarea,trebuie inlocuita vreo piesa sau altceva?
inca o intrebare, tot cu testerul asta op-com imi da la filtrul de particule saturatie 108% credeti ca ar putea fi din cauza lui toate aceste erori sau probleme?
va multumesc anticipat!
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salut, tin sa multumesc lui big_electro61 care mi-a trimis o lista cu raspunsul la erorile mele si care m-a determinat sa caut problema in firele circuitului electric de la calc masinii pana la motor la mufa de la regulatorul de pe rampa comuna, asa ca dupa cum am precizat pana sa am problema asta masina a fost atinsa in partea dreapta farul si bara si aripa dreapta putin.
se pare ca din aceasta cauza cablul cu mufa mica de la calc masinii s-a impins spre fulia motorului care rotindu-se a ros copexul pe care erau bagate firele si alte cateva fire printre care si cele doua de la regulatorul de pe rampa comuna, astfel aparand toate acele probleme, mersul in suturi, oprirea in mers, care a culminat cu nepornirea in nici un fel, dupa ce am izolat firele si dupa m-am asigurat ca e bine si la fel in acel loc, imi tot ramaneau 3 coduri de eroare care apareau si anume :
P0002-75 cod necunoscut
P0002-5B circuit ventil combustibil-nu este in domeniu
P0090-0A interval/performanta circ.electroventil de reglare a pres.in injectie (deviatie pozitiva)
si mergea dar in regim de avarie a-1-a 5000rot/min, a-2a 3000,a-3-a 2400,a-4-a 2200,...dupa care dadea in nas si se oprea motorul apoi pornea si mergea,
la indemnul electricianului cu care am tinut legatura telefonic am schimbat si regulatorul de pe rampa comuna si apoi am sters erorile cu op-com-ul, si masina a inceput sa mearga si sa se tureze in fiecare viteza fara a se mai opri motorul cum facea mai inainte si erorile au disparut.
multe multumiri lui big_electro61 si electricianului care m-au indrumat si m-au sustinut
acum dupa cateva drumuri mai lungi mai am o problemuta, si anume nu mai apare martorul de eroare in bord cel galben cu motorul si eliciile, apare doar pe display-ul mic din stanga celui mare de kilometraj doar masina cu cheita si cand pun op-com-ul spune :
P0002-52 control presiune rail nu este in domeniu
am sters-o si aceasta eroare nu a mai aparut,
si cea de a-2-a care persista este :

am curatat egr-ul am mers turata intr-a 3-a cu 3500rot, am desfundat si filtrul de particule care imi aparea 108% acum apare 13%,

dar masina cu cheita ramane la fel si eroarea : B0225-06 circuit motor clapa recirculare - defect
daca incerc sa o sterg nu dispare, ce piesa sau altceva ar mai putea fi?
va multumesc anticipat pentru raspunsuri!
Skip ads

  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
eroarea : B0225-06 circuit motor clapa recirculare - defect
apare pe op-com cand selectez pe op-com caroserie si apoi ECC(CLIMA ELECTRONICA)
poate fi o piesa defecta la motor sau se refera la clapeta de recirculare din bord de la recircularea aerului in habitaclu?


  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ai PM...
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
multumesc mult big_electro61!
inca o data problema rezolvata!
stima si drumuri bune!
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:Ai PM...

salut,este posibil ca din cauza ca au fost firele de la regulator agatate de fulia motorului, ca acesta sa se fi prajit si a trebuit sa il schimb, sau mai pot face ceva cu el sa isi revina?
pe rampa comuna cineva spune ca este o sita care se poate curata si ca masina sa aiba un mers mai bun? multumesc anticipat de raspuns.
Skip ads

  • MGyorgy

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu un opel astra h 1.3 cdti
Am schimbat pompa de injecție si tot nu porneste nu am nici o eroare sau cod de eroare
Vreau sã schimb regulatorul de presiune
A mai avut cineva asa problema?
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
buna ziua, am o intrebare pentru personele care cunosc bine sistemul de injectie common rail de la motorele pe motorina, am o corsa 1.3 motor z13dt, (un motor cu batai de cap) vreau sa cumpar un regulator de presiune pe de rampa comuna dar pretul este imens pentru mine adica undeva la 800-900 lei con piesa: 0281002584 (adevarat nu ai bani nu polua, mergi pe jos,..corect este) dar tot am cautat pe net variante mai eftine si am gasit un regulator indentic forma mraime mai putin terminatia codului piesei in sine..codul este: 0 281 002 500 am mai observat ca ambele regulatoare au scris pe ele acelasi cod..terminatie...nu stiu ce este: CR/DRV FK/10S banuesc ca este codul pompei,..nu ma pricep de la ce vine, dar stiu ca pretul este la jumate adica 450-500 lei ambele pe bosch. Stiu ca regulatorul regleaza presiunea in rampa ..dar ce nu stiu daca regulatorul trebuie sa corescunda cu codul de la injectore (posibil am zis o perla) cred ca trebuie sa corespunda cu pomba cat baga si debitul sa deschida injectoarele (poate sa fie din nou o pera..doar intuesc).
  • BCiprian560

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2017

  • Mesaj Privat
salut prieteni sunt nou si as vrea sa imi spun parerea in legatura cu un senzor MAP si domnul de acolo a spus ca are senzorul si vine a doua zi .apoi lam intrebat ce productie e senzorul? apoi el mia spus ca FACET o firma italiana etc... as vrea sa stiu daca merita sa ma duc cu FACET sau alte marci ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Spune-i sa-si bage FACET-ul undeva.
Cumpara BOSCH sau marca pe care o ai acum pe masina.
Skip ads

  • BCiprian560

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2017

  • Mesaj Privat
ok mersi pentru raspuns.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salutare, am vazut ca incet incet mi se duce si mie regulatorul de presiune. Oscileaza tot mai des la relantiv, a facut si o figura ca s-a oprit in mers, si mers sacadat de vreo 2x. Motorul meu este A17 DTR, Opel astra H (ultima generatie de astra H, prima pe care s-a pus A, 125 CP. Mentionez ca inca pe OP Com nu imi da nici o eroare. NU stiti am un singur regulator pe tipul asta de motor? De care sa imi iau? Cam cat costa? Multumesc.
  • MontesJr

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Am avut ceva probleme cu valva asta SCV(regulator de presiune), nu am asteptat sa imi faca probleme mari. Doar relantiul nu era stabil in 50% din cazuri. Am cuparat de pe Ebay un regulator Denso de 47 Lire. Cand am facut revizia, am schimbat si regulatorul de presiune. Nu stiu daca e doar de la regulator, sau de la faptul ca am pus un ulei mai bun in masina(Shell HelixUltra 5w30Dexos2, ultima oara am pus GM), dar masina merge mult mai liniar si parca e si mai silentios motorul. Nu am avut probleme cu masina sa se opreasca in mers, dar nu cred ca mai aveam mult. Valva era identica cu cea care a fost pe masina. Alte simptome ar mai fi fost ca, acum, iarna imi cam tremura cand o porneam pe frig vreo 10-20 sec, nu mergea foarte rotund.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu n-am auzit pe nimeni sa inlocuiasca un bec functional,gandindu-se ca oricum se va arde in viitor...! Posibil ca efectul Placebo,sa existe si in aceasta speta!
  • MontesJr

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Nu cred ca ai citit bine postul de mai sus. Mai citeste odata si osa vezi ca scrie ca relantiul nu era stabil, decat uneori si iarna facea si mai rau cand e frig afara. Postarea ta nu are nici un aport de informatii si este degeaba.
  • NSandor

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu un Corsa C 1.3CDTI din 2004.
Cand ii dau talpa (ex. depasire, urcat deal), cade-n nas si-mi apare masinuta cu cheie pe bord. La inceput doar clipea una martorul respectiv in jur de 3000 rpm, dar accelera mai departe fara probleme.
Testerul mi-a dat presiune common rail scazuta, iar cealalta eroare, eroare comunicare tempomat.
Daca poate cineva sa ma ajute, ca am fost deja la cativa mecanici, dar n-am reusit sa rezolv problema.
In primul rand mi-am cumparat o rampa cu senzor si regulator presiune de la dezmembrari, le-am schimbat, dar nu a dat rezultat.
Crezand ca poate totusi n-am eu norocul acela sa pun piesa defecta in locul celei defecte, m-am dus la un service de sisteme de injectie, unde af verificat returul injectoarelor, era ok, pasul urmator, verificarea presiunii de la pompa din rezervor, iarasi ok, imi schimba o ringul de la regulatorul de presiune, facem o tura de proba, problema nerezolvata, schimba regulatorul de presiune cu una functionala care il folosesc ei pt. probe, tot aceeasi poveste, deci si regulatorul exclus dintre posibilele defectiuni.
Singura cauza posibila din punctul lor de vedere ar fi pompa de inalta presiune, pe care ori imi cumpar una noua pt o groaza de bani, ori mi-o repara ei pt o alta groaza de bani (700-800 lei minim). Aceasta rezolvare am exclus-o pe moment din cauza bugetului... oare chiar asta ar fi rezolvarea? Baiatul mecanic de la respectivul service de injectie mi-a spus sa incerc sa torn in rezervor la alimentare ulei 2t in proportie de 1% si s-ar putea sa-mi rezolve temporar problema. Oare e posibil sa tina smecheria?
Cine poate, va rog sa ma ajutati cu niste idei.

Multumesc anticipat si va doresc o groaza de km fara incidente si defectiuni! Smile Smile Smile
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
vezi mufe regulator, vezi mufa senzor presiune, cablaje, de unde esti? daca din iasi iti dau un regulator de proba care merge
  • NSandor

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2018

  • Mesaj Privat
cu mufe n-am probleme, testat cu doua regulatoare in afara de cea proprie, tot acelasi rezultat, cu cablaje nu cred sa fie probleme, fiindca la relanti si turatii mici nu am probleme, in teapta 1a pot so turez linistit la maxim, ca nu-mi face probleme.
oare chiar se poate sa fie de la pompa de inalta presiune?
la coborirea in panta, accelerand un pic mai lent, pot s-o turez si la turatii mai mari, ca nu-mi cade-n nas.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR