Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • andreei1993

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olanda
  • Masina: Astra 2006 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Salut prieteni
Am un opel astra h 1.9 101cp 74 kw
Problemã e in felul urmator
1. La prima cheie pornește foarte greu
Cand pun contactul se aude cum ar împinge motorinã din rezervor undeva la 20 secunde
Este normal?
2. Cand masina este la relantiu sunt ocscilari cam 1 , 2 min
3. Alternatorul la pornire este de 12 ,2 V
Cand dau cheie scade de multe ori sub 10 V
La relantiu alternatorul încarcã 13,4 maxim doar cu radioul pornit !
Cod eroare 161450 testerul la pedale
Mulțumesc
Skip ads

  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Verifica bateria si alternatorul, ai probleme cu incarcarea.
O baterie sanatoasa trebuie sa aibe aprox. 12,7 V. Alternatorul ar trebui sa incarce la 14,0 - 14,4 V. Dupa ce repari alternatorul sa pui obligatoriu bateria la incarcat pe redresor, poate o mai recuperezi.
E posibil dupa reparatie sa se rezolve si problemele 1 si 2.
  • andreei1993

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olanda
  • Masina: Astra 2006 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Ok multumesc frumos pentru ajutor
  • andreei1993

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olanda
  • Masina: Astra 2006 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Salut am am verificat bateria cu multimetru 12 ,5 V
Am pus-o pe redresor sa incercat cam in 40 min
La fel am fost multimetrul 12,6 V
Cred ca problema vine de la regulator presiune deoarece am niște oscilații ca 1 ,2 min care regulator ar fi problema ?
As dori denumirile la cei trei senzori , sunt 2 senzori pe rampã si unul pe pompã
Mulțumesc
Skip ads

  • andreei1993

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olanda
  • Masina: Astra 2006 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Salut am am verificat bateria cu multimetru 12 ,5 V
Am pus-o pe redresor sa incercat cam in 40 min
La fel am fost multimetrul 12,6 V
Cred ca problema vine de la regulator presiune deoarece am niște oscilații ca 1 ,2 min care regulator ar fi problema ?
As dori denumirile la cei trei senzori , sunt 2 senzori pe rampã si unul pe pompã
Mulțumesc
  • FLV90

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Salut. De ceva timp mã confrunt cu o problema la opelul meu h , diesel de 150 cai. De prin luna septembrie a inceput sã îmi facã probleme în mers in sensul cã se oprea.. fluctuații la relanti, consum de 1.2-2.0 la relanti uneori nu mai vroia sa porneasca deloc. Am fost cu ea în nenumãrate rânduri la tester.. absolut nimic .. acum câteva zile s a oprit din nou în mers și a apãrut mașinã cheița + limp mode și eroarea p0090. Am vãzut cã mai scrisese un coleg despre eroarea asta , care dintre cele 3 regulatoare de presiune se face responsabil pentru eroarea? Mã poate sfãtui cineva? Țin sã precizez cã am
egr/dpf off.. cã poate unii s ar duce cu gândul la ele.Mersii!
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Nu am schimbat nici pânã azi acest regulator de presiune și nici nu am fost la cineva care se pricepe, dar întrebarea este urmãtoarea, aceastã fluctuație a turometrului afecteazã și puterea motorului?
Adicã motorul pierde din putere și trebuie sã accelerezi puternic pentru a urca o rampã?
Dacã debimetrul nu funcționeazã corect, motorul nu mai are putere?
Mulțumesc anticipat pentru rãspunsuri!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Legat de fluctuatia la turatia motorului este posibil sa fie din acel regulator, se poate vedea facand diagnoza cu motorul pornit cand face acele fluctuatii.
Puterea motorului este clar afectata dar depinde cat de mare este fluctuatia in mers...
Legat de debitmetru, da daca nu functioneaza corect, motorul intra in Limp Mode si asta inseamna o limitare a puterii si aprinderea martorului motor. Se pot vedea si parametrii debitmetrului tot la diagnoza.
schimba senzorul de presiune de pe rampa comuna in prima faza, (poti incerca si cu unul second sau de imprumut daca ai de la cine sa iei) si vezi daca mai face...
Skip ads

  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos!
Sã înțeleg cã acest regulator de presiune , se mai numește și "senzorul de presiune de pe rampa comuna"!
Am înțeles cã este destul de scump, sã vãd de unde cumpãr unul!
Am schimbat electrovalva de la clapeta de admisie, așa mi-a spus un mecanic, parcã trage mai bine (așa pare), dar fluctuațiile turometrului au rãmas!
Sã vãd ce fac, unde bag banii!
Numai bine tuturor!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
exact, se numeste si cum ai scris tu. iti recomand sa cumperi unul exact ca cel care il ai pe masina, sunt unele aftermarket care nu functioneaza corect sau timp indelungat si e pacat sa pierzi timp si bani degeaba...
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Pentru partea auto:
Regulatorul - element de executie (comandat sau autocomandat);
Senzor - element care transforma o marime neelectrica (presiune, temperatura, deplasare, etc.), intr-o marime electrica, ce poate fi masurata si folosita intr-un sistem.

"Regulatorul de presiune" (in fapt la aceste motoare este regulator de debit), nu se poate numi si "senzor de presiune"!

Mare atentie la ceea ce vrei sa schimbi, ca sa stii ce comanzi!
Regulatorul de debit se afla pe pompa de inalta presiune, pe circuitul de joasa presiune, deci de intrare in pompa, (si cam este stiut ca fiind responsabil de aceste fluctuatii).
Senzorul de presiune rampa comuna, se afla pe rampa comuna, deci pe circuitul de inalta presiune, simte presiunea din rampa si transmite catre ECU, valoarea acestei presiuni.
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos pentru ajutor!
Am fost la "OPEL SCANER" și îl înlocuiesc ei!
Decât sã cumpãr ceva de care nu știu, mai bine intreb!
Dureazã ceva, costã 700 lei și aștept sã vedem cum se comportã!
Voi reveni cu comentarii dupã montare!
Numai bine tuturor!
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
De comportat, se va comporta bine, ideea este cat timp se va comporta bine.
Variantele de a prelungi acest comportament "ok", in mare (cele pe care le stiu eu), sunt doua:
- inlocuirea regulatorului cu acel regulator updatat (model nou);
- folosirea unui filtru de carburant in conformitate cu cerintele producatorului sistemului de injectie. Gunoaiele de filtre precum "M..n" si altele, (pe care le folosesc si eu Smile ), nu vor retine niciodata particulele mai mari de 2 sau 3 microni, asa cum este cerinta producatorului, ci undeva de pe la 8 microni in sus. (se cunosc marcile care corespund, dar eu nu dau nume)

Nu ar strica sa intrebi si de schimbarea filtrului de motorina, cu unul corespunzator din acest punct de vedere.

P.S. Cand se schimba filtrul de motorina, paharul trebuie spalat, pentru indepartarea impuritatilor care raman in urma ridicarii cartusului filtrant contaminat.
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Ok!
O sa am în vedere aceastã treabã, dar ce marcã de filtru este mai bun?
De când am mașina, numai "MAN" am pus!
Ce recomandați?
Numai bine tuturor!
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Cum spuneam, eu nu fac recomandari si nu dau mãrci (chiar nu am de gand sa fac reclama nimanui), dar informatie este foarte multa, fiecare se poate documenta.
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Ok!
Da, așa este, informația existã și chiar foarte multã, dar dacã stai sã analizezi fiecare produs in parte, nu alegi niciunul!
Eu cum am spus, folosesc doar " MAN", de vreo 15 ani, fac revizie la timp și orice sunet dubios care apare, caut imediat sã-l remediez, indiferent cât costã!
Numai bine tuturor!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu de fiecare data când caut filtru Man de motorina pentru Z17DTH îl au deja pe stoc, însa cumva ma tot simt obligat sa iau filtru de motorina Delphi HDF513 care vine pe comanda in 2-3zile. Smile Smile Smile

Dar asta in mod evident nu rezolva problema generata de un regulator presiune defect, asadar poate ca ar trebui sa te duci la cineva care ,,stie bine pe Opel,, si poate sa rezolve problema in mod eficient si la bani corecti. Aveti in Bucuresti pe cineva care repara preponderent Opel, poate ar ajuta sa dai un drum pâna la ei cu masina ta.
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Sincer sã fiu, niciodatã nu am cautat altceva, dar cât de curând trebuie sã fac revizia și am sã caut de curiozitate alte produse, cum a spus colegul "DELPHI", sã vãd cât costã!
Am deviat de la subiect, dar mã bucur cã nu sunt singurul care își face griji pentru mașina lui.
Numai bine tuturor!
  • pangu66

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 19cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salutare colegi,
Se da un astra h 1.9 120 cp DT, dupa terminarea regenerarii, masina cu cheita aprinsa si limitata in 2000 de ture.
In urma cu cateva zile am avut oscilatii ale turometrului si a motorului mai mari decat de obicei.
Am oprit masina, am facut testul cu pedale si am urmatoarele erori:0002-75 si 0002-56.Dupa repornire mergea accelerata dar cu martor aprins in bord. Senzorul de pe rampa sau de pe pompa? Ce o fii?
Multumesc.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut



dupa parerea mea este asta



Dupa ultimele doua cifre din codul de eroare se pare ca este blocata pe deschis.

Mai asteapta si alte pareri.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR