Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • quicky13

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
stiu ca mihai repara calculatoarele,are o camera undeva in spate la kauffland colentina.
Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
La el am trimis, sper sã aflu un rãspuns sãptãmâna care vine.
  • kata1986

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2006 y
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2013

  • Mesaj Privat
o ia greu la rece,am o motorizare 1.9 cdti 150 cai ,imi apare o spirala in bord la rece si porneste f greu doar la rece cu mult fum alb(nu ajunge curent la bujii chiar dk toate is bune inclusiv releul si firele care duc la iele (,pe tester imi da regulator presiune defect P0191(presiune prea mica,presiune rail la relanti 270 bari) ,pompa de motorina am schimbato in vara si injectoarele(corelatia actuala e la doua cu -2 la 1 cu 0 si la 1 cu +2.9) returul e perfect egal la toate...am schimbat si releu si buji chiar dk erau bune bateria mi pe duca de la atata dat la automat chiar daca e luat de 9 luni,si cu alta noua porneste f greu..help me
  • zistok

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Mures
  • Masina: Combo 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am avut si eu probleme cu regulatorul de presiune la motor 1.3 cdti.
A avut diferite simptome, ex. pornea greu la cald, dupa pornea greu la rece pina intr-o zi nu a mai pornit deloc, imi aparea si masinuta cu cheita in bord dupa care nu mai mergea rotund motorul, nu trecea de 3000 de ture !

Rezolvare : Pentru a nu schiba regulatorul , ca e vreo 800 lei , se poate
incerca , sa se desfaca de pe rampa comuna si verificat daca nu a prins mizerie in cele patru gaurele ( suflat cu aer )!
Verificati si de preferat schimbati orengul cel verde de pe regulator !

Atentie acel oreng e special si rezista la 3000 bari !

Acest oring il gasiti numai la servisuri sau la magazine, daca cereti set oring pentru Mertan ( poate merge si de la alta masina, nu stiu ) !
Un set cu 4 orenguri circa 40 - 50 lei ! Numai unul se potriveste cel mai mic si verde !

Eu asa am rezolvat problema si merge masina fara probleme !
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Aveati si turatia la relanti marita?
  • zistok

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Mures
  • Masina: Combo 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu , cu turatian la relanti ( cind aparea, clipea martorul cu masinuta si cheie ) parca nu mergea rotund motorul si fluctua , nu foarte mult !
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Foarte bunã ideea cu o-ring-ul verde! Oare câți zeci de mii de kilometri ține?
  • zistok

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Mures
  • Masina: Combo 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Normal ar trebui sa tina destul de mult eu am aproximativ 220 k si s-a vazut ca nu era umblat la suruburi , acum probabil
cele Om tin mai mult de cit una pusa ulterior !

Cum m-am descurcat eu poate la altii sa nu mearga !
Oricum am cumparat si eu un regulator sh de pe net ( cu aceeasi cod ce scrie pe ea 0 281 002 584 ) si am crezut ca am rezolvat problema,
dar tot la acel oreng am ajuns sa il schimb! Dupa parerea mea senzorul acela ( regulatorul de presiune ) nu se strica asa usor, numai daca face scurt, cumva sau prinde mizerie !

Oricum ,fara regulator nu porneste masina , nu ajunge motorina in rampa comuna si implicit la injectoare !
In prima faza cind nu pornea , un mecanic a spus , ca simptoma e, ca si cum as avea injectoare defete !
Skip ads

  • valyvis100

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 1,9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Poti sa dai mai multe detalii despre oringuri. Ce set sa comand la magazin?
  • zistok

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Mures
  • Masina: Combo 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu mai tin minte coduri de piesa, dar , poti demonta regulatorul de presiune ( e vorba de doua suruburi ), si mergi cu e la un
servis si ii rogi sa iti caute un oring de presiune ( e verde ) la marimea potrivita, eu am cumparat un set de Mercedes ( nu mai stiu cod si nici ce model )!

Apropo cind desfaci sau il pui la loc ( regulatorul pe rampa comuna ) acolo, ai o garnitura de tabla, vezi sa nu iti cada jos , ca vei cauta cu mina si cu simturile, pina dai de ea , daca nu cumva ( caz fericit ) iti cade jos pe pamint !

La desfacut : inti defaci mufa , "tija" galbena impingi in sus cu o surubelnita aprox. 1 mm si tragi in sus , atentie sa nu il rupi.
la cele doua suruburi iti trebuie o cheie ( sau cap ) T 30 .

Sper ca, ti-a fost de ajutor cele scrise de mine !
  • valyvis100

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 1,9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Stii de ce te intreb, deoarece pe langa vectra mai am un A classe la care am schimbat regulatorul.
Am regulatorul acasa. Bineinteles ca toti s-au repezit la injectoare, nu iti mai spun ce am patit cu riscul demontarii lor.
Daca stiam asta dinainte scapam mai ieftin.
Oricum multumesc.
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
daca desfaci regulatorul scapa presiunea din rampa si trebuie amorsat ceva sau nu are presiune in rampa sa bubuie ceva ?
Skip ads

  • zistok

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Mures
  • Masina: Combo 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu , desfaci regulatorul , cum am scris mai sus ! Cel putin la 1.3 Cdti
Regulatorul defapt e un senzor , care regleaza presiunea combustibilului in rampa comuna !
Logic , se desface si se pune la loc cu motorul oprit ! Rolling Eyes
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am intrebat in idea ca in rampa este o presiune mare si senzorul citeste presiunea direct in rampa adica daca dai senzorul jos scapa presiunea dar acum am vazut ca pe rampa sunt 2 senzori acum care din ele o fi nasol ,la diagnoza nu zice nimic concret..
  • zistok

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Mures
  • Masina: Combo 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
daca stai cu fata spre masina, spre motor 1.3 vezi rampa ( dupa ce dai jos capacul de la motor ) ,iar in capatul din dreapta
este regulatorul de presiune ! Desfaci mufa ( ai grija sa nu o rupi ) si dupa desfaci cele doua suruburi care il fixeaza !
Cu grija, ca nu ai prea mult loc de carcasa metalica in care , e infipt filtru de motorina !
Cind demontezi si montezi , ai grija la garnitura metalica , sa nu iti cada dupa motor....( eu asa am patit )!
In varful regulatorului se mai aduna pilitura , probabil virful e magnetizat ! Il cureti ,suflii si orificiile , verifici orengul verde
sa nu fie deteriorat si sa stea la locul ei....! La montare ar fi bine sa pui garnitura metalica , fix cum l-ai luat jos !
Sa strangi bine cele doua suruburi ( acum nu sa le rupi ) sa etanseze bine !
Spor la treaba !
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Din ce stiu regulatorul de presiune se afla pe pompa de motorina.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,478
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Stii gresit. La cdti se afla pe rampa de inalta presiune. Indiferent ca e motor 1.3, 1.7 sau 1.9.
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
de fapt, cea de pe rampa se numeste supapa presiune iar cel de pe pompa se numeste regulator debit. pentru niciunul nu apar erori. cand nu porneste bine la cald este de vina supapa, iar cand nu porneste la rece este de vina regulatorul. cam astea sunt diferentele.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Regulator debit sau regulator presiune se afla montat pe pompa de inalta presiune.
  • zistok

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Mures
  • Masina: Combo 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
ciotic a scris:de fapt, cea de pe rampa se numeste supapa presiune iar cel de pe pompa se numeste regulator debit. pentru niciunul nu apar erori. cand nu porneste bine la cald este de vina supapa, iar cand nu porneste la rece este de vina regulatorul. cam astea sunt diferentele.



Foarte corect !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR