Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
deci in concluzie eu am 1.9 cdti 150 cp si nu mai stiu ce sa cred oricum pe rampa sunt 2 senzori adica in ambele capete ale rampei si pina la urma codul de defect p0002-52 control presiune rail la care sensor se refera mai este un cod defect b3596-00 care zice sa nu il ei in seama ?
a mai gast cineva asa ceva si care ar fi rezolvarea?daca se poate pareri din experienta sau cunoastere ca nu ma pun sa demolez masina dupa cum bate vintul si nici bani nu prea am de experimente .scuze pentru cei care se dau cu parerea si multumiri celor care vor sa ajute cu sfaturi bune si probate.
Skip ads

  • alexpuma

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare, cand este frig afara adica sub 3 grade porneste foarte bine dar ca are o oscilatie la relanti, am facut un test cu opcomu si imi da asa p1191-03 Presiune Rail - Scazuta, din cate am inteles eu este senzoru de presiune de pe rampa comuna.

Cum as putea sal verific sau un sfat ce sa fac, faza e ca face numai cand e sub 3 grade si la prima cheie dimineata vro 10 sec.
Mai am o problema in mers intre 1700 si 2000 ture daca nu o accelerez tare face niste hopuri (zguduie motoru) daca o accelerez mai tare nu mai face, poate sa fie de la senzoru asta, tin sa mentionez ca trage masina nu scoate fum, numai daca ii dau tare intra intr-un fel de avarie nu se mai accelereaza pana la 2000 de ture dupa ce trece de 2000 trage iar bn dar pana in 2000 zici ca am 30cp daca opresc motoru si pornesc iar merge ok in parametri ok, ma gandeam ca poate sa fie de la senzor.

acum am sters eroare si nu mai da nimic acum sa vedem daca mai da zilele astea.
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nu cred sa gasesti raspuns aici cum nici eu nu gasesc desi la mine arata alt cod dar tot presiune rail scazuta si la mine porneste foarte bine cind este rece motorul iar dupa ce se incalzeste porneste foarte greu ,parerea mea este ca nu suntem inca pregatiti sa deslusim mistere asa adinci sau nu suntem inca pregatiti sa ajutam la rezolvarea lor ,am si eu ceva vechime pe aici inca nu am primit un sfat bun desi am dat citeva chiar si personal in limita cunastintelor mele.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@CHIRIAC
La tine e de vina regulatorul de presiune de pe rampa.
Skip ads

  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
posibil dar pe rampa sunt 2 senzori si un sistem ciudat cu o piulita mare intre rampa si senzor si risc mare de distrugere si mai cred ca presiunea din rampa va face belele la demontare ,de asta intreb si eu care o fi din ele si daca a dat cineva jos cum a procedat ca nu prea mai am incredere in meseriasi ,mi-a ajuns.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
In stanga rampei e senzorul de presiune, iar in dreapta e regulatorul.
Daca motorul e oprit, in rampa nu e presiune mare, totusi ar fi bine sa lasi pe cineva care se pricepe sa inlocuiasca regulatorul.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
CHIRIAC a scris: presiune rail scazuta si la mine porneste foarte bine cind este rece motorul iar dupa ce se incalzeste porneste foarte greu .
Faptul ca porneste bine la rece si sunt probleme la pornirea la cald,nu cred ca problema e la regulatorul de presiune,cred ca problema este la injectoare,mai precis la supapele de retur.Manifestarea acestei probleme depinde de temperatura carburantului,implicit de viscozitatea acestuia.Verificarea debitului de retur e simpla si pentru un amator cu un pic de experienta... Viitorul apropiat va confirma daca am avut sau nu dreptate...!
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
multam de sfat asta banuiesc si eu si am sa fac testul de retur pe injectoare simbata si am sa scriu ce rezultat am gasit.
Skip ads

  • Mielu24

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut.
Am un Astra h 1,3 si de doua zile nu reusesc sa-l mai pornesc.Dau la cheie ,invarte,porneste scurt (1 secunda)si apoi moare.
Daca ati patit rog dati-mi sugestii.
Multumesc.
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, am aglia 2001, si imi porneste cam greu masina, am verificat presiunea in rampa si e cam mica, dar dupa ceva timp creste, adica e normala, am observat inca ca imi picura benzina la acea supapa de la regulator, mentionez ca nu am acel capacel, de fapt nici nu stiu daca a avut vreodata sau e normal sa aiba, intrebarea e, se poate pune un capacel sa nu mai pierd benzina pe acolo?nu pierd foarte multa dar picura foarte putin, si daca da, de la ce as putea lua un capacel, am mai citit pe forum si s-a discutat ca se poate pune capacel de la valva de la roata, dar e prea mic acel capacel, nu se potriveste. Astept un raspuns, ms!
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salutare din nou, va vad ca nimeni nu a vrut sa ma ajute asa ca mi-am luat singur problema in piept. Am cumparat un ventil pt janta de la roata si l-am introdus in capul regulatorului, bineinteles inainte de asta am desfundat complet ventilul vechi (sa-mi iasa aer sau benzina prin orificiu). Am postat asta in sperantza ca mai are vreodata cineva problema asta, si decat sa schimbe toata rampa, e mai simplu asa, ca din cate am inteles acel ventil nu e separat ci vine cu totul.
  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Buna colegi iubitori Opel.
Va rog sa va dati cu parerea si in problema mea poate imi veniti de ajutor.
Am o Meriva 2005 cu motor 1.7 CDTI cu sistem de injectie DENSO.
Problema este ca se opreste motorul la relanti dupa vreo 10 secunde si in mers doar daca o turez. (daca merg mai subturat nu se opreste).
Eroarile citite sunt :
P1190 - Ventil de reglaj presiune rampã - blocat
(0A) - Nu este prezent

P0562 - Tensiune sistem prea micã
(02) - Nu este prezent

U2108 - CAN-bus - nu este comunicare spre ABS/TC
(00) - Nu este prezent

P1219 - Diagnosticare sistem de inalta presiune - perturbatã
(00) - Nu este prezent
Mentionez ca presiunea in rampa este de doua ori mai mare decat cea prestabilita.
Daca scot mufa de la regulatorul de presiune de pe pompa nu se mai opreste la relanti.
La fel si daca scot mufa de pe senzorul de presiune de pe rampa comuna.

Ce pareri aveti si voi?
Skip ads

  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu stie nimeni ?
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
amândouã trebuie înlocuite prin eliminare ,simptomele sunt identice la amândouã
  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am inlocuit regulatorul de presiune de pe pompa de injectie.
Tot asa face.
Ramane sa incerc si cu sensorulde presiune de pe rampa.
Voi ce credeti ?
PS. Daca e cineva interesat de un regulator de presiune de pe pompa DESO pentru 1.7 CDTI sa ma contacteze ca il am la vanzare.
Multumesc.
  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Stie cineva un cod de pe senzorul de presiune rampa la Opel Meriva 1.7 CDTI?
Cum poate fi demontat acest senzor? Este foarte inaccesibil.
  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema.
Uhhh.
A terbuit doar resetata pompa de inalte, adica recalibrarea acesteia cu valorile regulatorului.
Cica pompa pierde setarile din cand in cand.
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Shocked si cum ai facut treaba asta? poti fi mai explicit?
  • astigelu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am o intrebare si o rugaminte, cine ma poate lamuri, am senzorul de presiune la un 1,3 cdti din 2005 dar nu e nici un cablu legat la el, nu gasesc de unde vine cablul si nu stiu nici care e rolul acestui senzor, din ce am vazut ajuta la pornire, al meu porneste usor si la rece si la cald, doar ca are un consum exagerat, ma gandesc ca poate fi si faptul ca nu e legat senzorul, nu reusesc sa ii gasesc mufa cu cablul respectiv, masina am cumparat-o de ceva vreme si acum am descoperit ca nu e bagata mufa la senzor. Daca aveti cumva poze de unde vine cablul care intra in senzor sa incerc sa il gasesc. Am fost la service si nu a gasit nici mecanicul, i-a facut si o diagnoza si a sters ceva eroare legata de senzor dar tot fara cablu a ramas. Va multumesc.
  • alin3ll

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut.am un oprl astra g 2.0 dti.nu a mai vrut sa porneasca.am pus diagnoza...cod eroare 1630.am dat pompa jos, si de la service am primit urmatorul diagnostic:panou comanda defect, regulator presiune defect si ganituri.credeti ca aceste defecte ar putea fi cauza pentru care nu porneste?precizez ca nu a pornit nici cu spray sau cel care a incercat nu a stiut sa o porneasca cu spray..rog rasp!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR