Ai uitat parola?


  • Savescu Ciprian

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Am observat o reducere a nivelului de antigel în vasul de expansiune, dar fără a sesiza nici o scurgere pe la conductele de la motor.

Stiți de unde poate să provină ?
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Se mai evapora cu timpul..., dar in cantitatzi mici. Verifica saptamanal.
  • Savescu Ciprian

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,729
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Savescu Ciprian a scris:Am observat o reducere a nivelului de antigel în vasul de expansiune, dar fără a sesiza nici o scurgere pe la conductele de la motor.

Stiți de unde poate să provină ?

*
Daca ai noroc, de la un colier prost strans sau un cauciuc care e pe cale sa se sparga...
In cazuri extreme de la pompa de apa (boala tipic Opel...) sau garnitura de chiulasa...
Alege Laughing
  • hoinarel

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Poate fi si sub presurile de la sofer sau sub cele din locul din dreapta soferului.
Eu asa am pătit si erau vinovate oringurile de la calorifer, se scurgea antigel pe acolo, dar le-am ßnlocuit si am rezolvat problema.
  • welcea

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra z17dtl din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,
Am un Opel Astra G 1.7 CDTI. A mers de cand l-am luat bine acum am vazut ca dispare apa din vasul de antigel. Am fost la mecanic a desfacut termoflotul , m-am uitat daca baga apa in baia de ulei si nu baga, ulei pe peretii vasului de antigel nu este, fum alb nu scoate cand pornesc motorul, pentru ca in acest caz chiuloasa e fisurata, nu se incalzeste motorul.
Mecanicul a zis ca e normal sa mai dispara apa din vas pentru ca se evapora fiindca motorul lucreaza sub presiune, dar la mine dispare cam la 300 KM cate 200 g de lichid , lucru care pana acum nu se intampla?
Puteti sa ma lamuriti si pe mine ce se intampla?
  • hoinarel

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Te-ai uitat ce am scris eu mai sus?
Uita-te si sub presuri, la sofer si pasager fata, da cu mana si vezi daca-ti ramane ceva dulceag pe degete.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,469
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
mie mi se pare o tampenie ce spun unii:"se evapora". pe unde daca e un circuit etans...?

cand va "dispare' antigelul, intai verificati sub presuri.
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 515
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Y17DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
poate pierde antigel si daca nu a strans bine capacul galben de la vasul de expansiune, sau pe la radiatorul de racire (busonul de evacuare antigel, sau poate chiar sa aiba radiatorul de racire un por).
  • pstnmarian

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra y17dti din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Daca nu se vede nicaieri nici o urma nici o pata atunci ar putea fi oringurile de la injectoare.La motorul 1,7 dti daca se uzeaza oringurile de la injectoare se pierde antigel adica se consuma,se arde.Problema este ca trebuie desfacuta chiuloasa.
  • DLori

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Z22SE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
hoinarel a scris:Poate fi si sub presurile de la sofer sau sub cele din locul din dreapta soferului.
Eu asa am p�tit si erau vinovate oringurile de la calorifer, se scurgea antigel pe acolo, dar le-am ßnlocuit si am rezolvat problema.


Exact asta am patit si eu.Cel mai prost sistem de prindere al unui radiator plin de lichid fierbinte.
Eu am dat jos radiatorul si am sudat tuburi de aluminiu.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata