Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • neludorcu

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2013

  • Mesaj Privat
am si eu un opel astra y20dth si cred ca la temperaturi joase la acest motor acul se ridica mai greu si ce e ciudat ca pe temperaturi joase acul urca si coboara daca mergi prin oras. daca la cineva e altfel va rog sa-mi spuneti.
Skip ads

  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
asa face si masina mea de cand am luat-o (este a 6-a iarna). Eu nu mai bag toate in seama dar probabil o sa fie multi care sa spuna ca trebuie schimbat termostatul ca normal este ca acul sa stea la 85 grade indiferent de temperatura de afara, etc... Din punctul meu de vedere periculos este cand temperatura depaseste 100 grade nu cand fluctueaza acul intre 60 si 80 grade.
Asculta si parerile altora si trage singur concluzia Wink
  • neludorcu

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2013

  • Mesaj Privat
ai perfecta dreptate si eu o am de 5 ani de zile si totdeauna a mers asa iar eu am controlota in permanenta si am tinuto cum o fost mai bine am facut cu ea 175 mii km si nu am avut nici o problema cu racirea!sunt doar superstitii care te face confuz!
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
daca in primele 5 minute de cand pornesti motorul se incalzeste furtunul care iese din termostat catre radiator, atunci ai o problema cu termostatul.
Skip ads

  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
dupa schimbarea termostatului, apa se mentine intre 87-90 grade , temp exterioara 2 grade ( drum scurt (5 km ) prin oras
Inainte nici cu slujbe nu ajungeam la 80.
Astept temperaturi scazute sa vad la cat va sta apa, banui ca tot acolo.
La Zamfira 1.9 CDTI
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
tot acolo o sa stea! la 87-90
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
liberlamare a scris:dupa schimbarea termostatului, apa se mentine intre 87-90 grade , temp exterioara 2 grade ( drum scurt (5 km ) prin oras
Inainte nici cu slujbe nu ajungeam la 80.
Astept temperaturi scazute sa vad la cat va sta apa, banui ca tot acolo.
La Zamfira 1.9 CDTI


Zici ca nu ajungeai la 80 de grade; dar vara cum era? Ce te-a facut sa schimbi termostatul, adica ce te deranja?
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
nu stiu vara, ca nu m-a interesat
m-a deranja ca nu baga destula caldura si o baga tarziu. Ca sa ajunga apa la 72 de grade trebuia sa bantui bine de tot prin oras, iar eu fac drumuri maxime de 10 km, in medie de 5-7 km pana sa ma opresc.
Cu termostatul nou e alta viata, se incalzeste aproape la fel de repede ca H-ul.
Cred ca o temperatura intre 55-65 grade cauzeaza si un consum mai mare, iar eu aveam 11.5 spre 12 l/ 100 km in oras, aproape cat consum cu H-ul.
Skip ads

  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
am schimbat si eu termostatul la G 2.0 diesel. alta viata. motorul merge in parametrii. caldura baga de te da afara din masina, cum ziceau niste colegi pe aici, te frige daca pui mana la grila. apa sta la 90 si nu coboara sau urca ori ce ai face. eu am luat vernet de la calorstat, este frantuzesc. spre deosebire de cel original care il aveam pe masina de cand a iesit din fabrica (2001), acesta nou are discul termotatului care provoaca acel sant in carcasa putin indoit pe margini, lucru care il face sa etanseze mai bine pe carcasa si sa nu provoace incaodata acel sant, cel putin eu asa sper.
  • cristian.sladariu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Intradevar, daca apa nu sta in parametrii optimi atunci termostatul ori e blocat pe deschis ori daca mai functioneaza nu mai inchide bine. Oricum este un circuit mic de recirculare dar daca si termostatul nu inchide bine iti iei adio de la beneficiile unui motor ce lucreaza la 90 grade.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ieri mi-am luat si eu un corp incalzire auxiliar cu bujii CGP(Cooland Glow Plugs) de pe un Ford Focus diesel din 2000, are 3 bujii (3x250W) si vreau sa-l pun pe circuitul mic de racire al motorului :



O sa revin aici cu impresii dupa ce-l adaptez pe motorul meu.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut
Faina treaba
Ai si partea electronica?
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu, din pacate nu o mai aveau la vanzare.

Va trebui facuta una, dar va fi un montaj electric simplu.
  • Zafiru'

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2011

  • Mesaj Privat
un corp incalzire (aproape ca cel din foto) am si eu pe un Renault Trafic si este foarte bun .
  • popescugrigore

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2013

  • Mesaj Privat
ai putea sa ai doua probleme eu zic mai grele ,daca iti baga caldura si nu prea este de vina in primul rand termostatul,dar daca iti urca apa la 90 in afara localitatilor atunci sar putea sa ai probleme si cu radiatorul de racire.Poti sa incerci sa schimbi termostatul ,pentru ca sa stii ca prima data apa circula pe circuitul mic la opel si in general la masinile straine si numai dupa ce ajunge la 90 deschide si circuitul mare de racire,eu am circulat cu termostatul blocat toata iarna si habar nu am avut pana a venit primavara si atrebuit sa umblu la el.In legatura cu incalzirea mai grea ,in problema asta sunt doua lucruri unul tot termostatul care nu lucra calumea si al doilea radiatorul de racire ,daca ai radiator mare automat si apa se incalzeste mai greu dar nu are voie sa ajunga la 90, pentru ca automat pornesc termocuplele
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
la 90 functioneaza in mod normal orice motor. pentru ca la 100 deja da in fierbere. la y20dth termostatul deschide de la 92 de grade si complet la 107 grade.
  • popescugrigore

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2013

  • Mesaj Privat
da ai dreptate dar eu vorbesc de vectra b motorizare 2000 sau isuzu sau 1,7 ohc ,care la 92 pleaca termocuplele,iar la 100 iti iei adio eu sunt patit si din rusinea mea sunt si in breasla,90 este temperatura care iti indica?la vetra nu scrie 90,la tester mia aratat undeva la 85 temperatura motorului pe sonda,la 90 trebuie sa ai caldura in habitaclu sa simti ca te arde
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
acele din cate am vazut eu sunt decalate la mai toate modelele. cel mai bine indica un tester.
  • popescugrigore

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2013

  • Mesaj Privat
pai asta incercam sa explica ca la tester ai programul de verificare a acuratetii a aparatelor dar acuma no fiecare intelege ce vrea ,in general acul de la apa trebuie sa stea peste temperatura unde indica 80 dar nu prea mult ca inseamna ca racirea se face in proportie de 60,70 % si atunci vara se ridica la 90 inspre suta
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
popescugrigore a scris:da ai dreptate dar eu vorbesc de vectra b motorizare 2000 sau isuzu sau 1,7 ohc ,care la 92 pleaca termocuplele,iar la 100 iti iei adio eu sunt patit si din rusinea mea sunt si in breasla,90 este temperatura care iti indica?la vetra nu scrie 90,la tester mia aratat undeva la 85 temperatura motorului pe sonda,la 90 trebuie sa ai caldura in habitaclu sa simti ca te arde

La Vectra cu isuzu sau 1.7ohc termostatul deschide la 85 grade C si termocuplele pleaca la 100/105/110. Eu am dus-o la 110 de cateva ori si nu mi-am luat adio, depinde cat de bine etanseaza capacul vasului de expansiune, ce antigel si in ce proportie folosesti, ce garnitura de chiuloasa ai (metalica, pe original), cat de bine e stransa chiuloasa, cat de atent esti la ceasul de temperatura (pentru ca la motorul asta trebuie sa stai cu ochiii pe el), etc.

Tot la 90grade functioneaza optim si motorul de Isuzu 1.7TD, la fel ca orice alt motor diesel.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR