Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Vita_Fresh

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Braila
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2014

  • Mesaj Privat
1.7 CDTI-cand am luat masina,in drum spre casa abia se ridica,timid,undeva sub 80 la viteze de 120+km/h.
Am schimbat termostatul si acum se ridica la un 85-87 condus mixt la temperaturile care au fost zilele trecute. O singura data a ajuns la 90 si a depasit chiar un pic,atunci cand eram intr-o mare coada pe centura Bucuresti si afara erau vreo 12-13 grade. Am avut pana de curand un alt diesel de la PSA si ala se incalzea relativ repede si cel mai important nu oscila odata ajuns la 90 de grade,chiar daca erau temperaturi cu -.
Conculzia e "asa face toate" din gama Isuzu-Fiat.
Skip ads

  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
eu sunt in curs de a face o incalzire suplimentara cu ajutorul unui incalzitor cu bujii luat de pe un renault megane. Cu ajutorul userilor de aici sper sa si reusesc sa-l fac functional Smile La mine se incepe sa bage adiere de caldura cam in 3-4 km dar acum nu e asa frig afara, din cauza asta dau bataie sa fac incalzitorul
  • Vita_Fresh

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Braila
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Eu unul astept cu interes finalizarea proiectului. Mult succes!
  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Furtunul de tur in radiatorul de habitaclu este cel care iese din corpul termostatului, nu? furtunul acela este cam scurt si situat sub filtrul de motorina si nu stiu daca reusesc sa pun incalzitorul acolo, stie cineva mai exista vrun furtun de tur unde as putea pune acest incalzitor?

Skip ads

  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
multumesc Vita_Fresh !

  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Unde gasesc o schema cu furtunele de apa? Nu-mi dau seama care este turul la calorifer, furtunul de sus sau cel de jos.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ionutzzz poti lua legatura cu colegul care a avut montat asa ceva. Poate te ajuta cu sfaturi. Ca sa iti dai seama care e turul o lasi un pic sa se incalzeasca, dai drumul la ventilatie si vezi care furtun e mai cald. Ala e turul.

Iti pun linkul.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=123449
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Vreau sa imi montez si eu un astfel de incalzitor dar nu vreau sa fie controlat manual. Se poate o schita pentru modulul de comanda ?
Sau e mai simpla abordarea cu un termistor legat la un potentiometru si un releu de comanda ? Ma gandesc ca ar fi mai simplu un astfel de montaj. Totusi nu stiu cum as putea lega acest termistor, poate pe exterioriul incalzitorului iar calibrarea la temperatura dorita de deconectare sa o fac dintr-un potentiometru.
Skip ads

  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
eu sunt in curs de a face asa ceva cu un pic si un senzor de temperatura care o sa decupleze la 60 grade incalzitorul. Montajul se poate face, mai greu este cu pozitionatul incalzitorului, unde il punem ca este spatiul foarte stramt, inca nu am reusit sa fac o configuratie care sa includa acest sistem de incalzire, trebuie sa caut niste furtunase si sa-l pun pe turul de la calculatorul de habitaclu
  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
pardon, caloriferul de habitaclu Smile
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu deja l-am montat (doar fizic) pe al meu pe turul spre calorifer (mi s-a spart furtunul si l-am schimbat cu altul nou pe original 235lei pe care l-am sectionat) urmeaza sa mai cumpar piesele necesare si sa le montez in PCB-ul care-l am deja (este un modul electronic de sine statator conceput de colegul @Visse).

  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
se pare ca la vectra este mai mult spatiu iar furtunul de tur este destul de lunga, la H turul vine exact sub filtrul de motorina si este mult mai scurt, incalzitorul meu este de megane si este putin mai mare fata de al tau care-i de Ford din cate imi dau seama.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Afirmatia ta o iau ca pe o scuza, daca ai vazut in poze furtunul meu are o imbinare (de-aia si costa atât), mai exact furtunul subtire duce in socul automat al pompei de injectie care are rol de a scoate pompa de injectie din avans automat/relanti accelerat atunci cand apa motor ajunge la 60 grade C. Faptul ca am prelungit futunul cu incalzitorul de Ford Focus (diesel, model 2001) a facut ca imbinarea ce duce in socul pompei de injectie sa fie oarecum torsionata ceea ce nu e chiar un lucru bun la folosirea pe termen lung (nu am putut sa fac poze ca e prea aglomerat acolo, totusi ma bazez pe faptul ca furtunul e nou si deci este inca suficient de elastic, nu copt). Si sa nu cumva sa ai presiune prea mare in circuitul de racire motor ca automat iti sar furtunele de pe incalzitor din cleme... Dar hai sa fiu eu un fel de beta-tester care deruleaza un program pilot pe tema incalzirii motorului de Isuzu EURO 2. Oricum, motorul ISUZU EURO2 (cu injectie indirecta) se incalzeste mai repede si da caldura mai repede decat cel ISUZU EURO 3/EURO4, cine nu crede il invit la un test pe masina mea.

Faptul ca ai un furtun de tur spre calorifer care este scurt e de bine (în opinia mea) pentru ca poti oricând sa-l inbini cu un alt furtun cu o bucla orizontala cu care sa vii apoi in turul de calorifer, exact asa e si la Ford Focus de pe care am luat incalzitorul meu. Am inclusiv furtunul de pe Focus care merge in calorifer, dar nu pot sa-l folosesc (la mine nu mai e loc sa-l prelungesc in niciun fel, plus ca e nevoie de un furtun care sa aiba mufa aia speciala ,plug-n-play, de intrare in calorifer, cea din plastic alb).
  • Vita_Fresh

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Braila
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Foarte frumos! Sustin si eu afirmatia lui @ahappyuser,avand in trecut si un E2 cat si un E3 Isuzu si primul se incalzea mai repede.Sa nu mai zic de actualul la care iti creste barba pana se incalzeste.
Si eu am inceput sa caut un incalzitor,am gasit ceva de Laguna2 pana acum,urmeaza sa vad cum fac cu alimentarea si programarea heater-ului.
Show goes on!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu am alternator de 100A pe masina mea (am motor cu A/C) si am cautat in mod express un incalzitor cu bujii de pe o masina cu motor diesel si alternator tot de 100A. Si ce sa vezi, cel de pe Focus diesel cu 3 bujii in apa model [2000-2004] este exact asa. Cel de Renault cu 4 bujii este, daca nu ma insel, pentru alternator de Laguna diesel de 120A.

Nu intentionez sa leg toate cele 3 bujii, o sa fac o proba cu 2 bujii si montajul electronic pe care-l am. Daca duce si 3 bujii, o cuplez si pe a treia, dar deocamdata prefer sa o iau sistematic, deci 2 bujii maxim, cu martor luminos in bord sa vad cand cupleaza (am tras un fir special pentru asta si se va lumina becul CHECK ENGINE, hehe... Smile ) si bujiile vor fi pornite una cate una. Montajul monitorizeaza tensiunea de incarcare, DIN PACATE dupa ce ti s-a ars releul Hitachi original si puntea redresoare HITACHI originala piesele astea de rahat din comert marca Mobiletron/Cargo/Dai-Nai/ nu mai asigura o incarcare eficienta in sarcina la turatii motor mici (ex. la relanti). Asadar, o sa alimentez doar 2 bujii, oricum montajul electric al colegului @Visse e suficient de destept sa citeasca cat iti incarca alternatorul si acesta porneste fiecare bujie pe rand atunci cand consumul total permite acest lucru.

O sa fac si un tutorial, cand totul va fi gata si o sa pot face ceva teste.
  • Vita_Fresh

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Braila
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Am inteles. O sa caut si eu de ceva de Ford in cazul asta si eu avand tot alternator de 100,cu punte noua pusa acum 3 saptamani Smile
Daca as lua legatura cu colegul @Visse mi-ar putea rezolva si pe mine de instalatia electrica?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Da, cu siguranta. Doar ca a fost suspendat... Mr. Green

Defapt, nu e singurul coleg aflat in aceiasi situatie, care daca s-a pus contra a fost tras ,,pe dreapta,, Dar poti sa dai un pm colegilor de judet care-l cunosc foarte bine si o sa-ti dea un numar de telefon. Eventual poti sa-l contactezi pe PM pe colegul @gabiopel care a avut pe motor exact acest sistem electronic si incalzitorul de Laguna cu 4 bujii, si el iti poate da numarul de telefon al lui @visse. Personal nu stiu sa mai fie cineva aici pe forum care sa fi implementat o astfel de ideie, si sa iti dea inclusiv solutia cum il legi in circuitul de apa de la Astra G. Wink

Citeste pe topic vre-o 15-20 pagini in urma si ai sa vezi, chiar si eu am avut ceva intrebari la un moment dat.
  • Vita_Fresh

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Braila
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Ok. Multumesc de informatii.
Reusesc eu cumva sa iau legatura cu el. Numa' sa ma vad eu cu incalzitorul in brate.
  • claudiu_giuclea

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2006 1.6 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Verificati concentratia lichidului de racire sa fie 50% apa si 50% antigel concentrat in functie de cere producatorul G12 sau G11 iar daca nu se schimba nimic urmatorul pas este termostatul. La un astra g cu motor de 1.8 din 1998 am avut problema termostatului. La temperaturi de -20C` abia mai baga caldura in masina . Fara palton cam dardaiai de frig . Cu stima iubitori de opel
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 357
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Eu am simtit ca am probleme la termostat si a bagat mizerie in toata instalatia dupa ce nu imi mai da apa pe furtunul subtire inainte de termostat si care se duce in vasul de expansiune , foarte ciudat . Am atins 90 de grade dupa o jumatate de ora de turat si 80 de grade in 15-20 de minute iar futunul care duce spre radiatorul cel mare era cald. Urmeaza sa schimb termostatul si daca si cel vechi merge ai tai garnitura - o porcarie numai la opeluri am vazut asa ceva.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR