Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Suki

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Am un Opel Insignia Sport 2.0 CDTI de aprox 1luna si astazi venind Dej-Cluj nu stiu ce sa intamplat cu motorul,adica la inceput sa turat pana in 6000 si a ramas acolo iar motoru trepida.L-am oprit lam pornit iar si motorul trepideaza adica sare de la 800 la 900 de rotatii si scoate fum alb excesiv(ca o raba pe vremuri). Vreun sfat ceva? Sad
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@Suki
e posibil sa iti fi cedat turbina Sad si sa iti intre ulei in admisie si de acolo fumul alb Sad,verifica nivelul uleiului pana ajungi la service
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Sa nu fi intrat in regenerare.Si sa fie prea infundat filtrul de particule si sa fie de la asta.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
E gata turbina. Nu ajungi cu diesel-ul la 6.000rpm decat daca arde ulei de motor in amestec 'excesiv' impreeuna cu motorina injectata.

Sper ca ai oprit imediat motorul, in caz contrar sunt sanse mari sa se indoaie bielele si e nasol sa-l mai repari, in sensul ca o sa coste de nu o sa merite.
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca s-a dus turbina.
Verifica si nivelul de ulei pt. ca e posibil sa fi fost crescut daca iti baga motorina in baia de ulei si din acest motiv sa se tureze asa.
  • Suki

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Nivelul uleului era normal ca m-am uitat . Un mecanic a zis ca ii posibil sa se fi dus senzorul de la EGR.
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
asa problema la un autoturism nou!?/ nu cred ca e de la turbina! dute la service! e mai sigur!cand se strica turbina motorul merge puturos rau! nu sare de 90 -100km/h!
  • Suki

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
@ alexhaiducu : mda si eu is socat la o masina noua sa ai asa probleme. In legatura cu ce ai zis tu...masina ii cam puturoasa.Ieri cand am venit cu ea pana asa acasa abia se misca adica is cu pedala de acceleratie apasata maxim si urca pana la 3000 de rotatii.Marti o duc in reprezentanta.
Skip ads

  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
sar putea sa fie turbo.pierzi putere la motor de peste 40/100.daca spui ca uleiu e normal ca nivel,sa nu sa se fi intepenit,da ce ar faceo sa nu se invarta?dar nui exclus nici senzorul egr,fum alb inseamna ca e motorina nearsa,cand se "da pe ulei" e inchis la culoare,poate injectoarele?duo la reprezentanta si te rog spunene si nouo ce a avut.bafta
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@Suki

un cod de eroare( mesaj pe ceasurile de bord) nu ti-a aparut dupa acest incident?
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
totusi daca ne gandim turbo nar prea fi masina scoate fum alb,cand cade turbo baga ulei in admisie asa ca fumu ar fi negru.cred ca e pe injectie.injectia e data prea tarziu de aici fumul alb<motor subavansat>,sau injectoare cu,diuze intepenite motorina nu mai e pulverizata cum ar fi normal si iar apare fumul alb.sa ne spui ce a avut bafta
  • Suki

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
@lucio85 : Nu so aprins nici un martor de bord nimic chiar si eu ma gandeam ca trebuia sa ma atentioneze sa imi zica ceva Shocked , oricum o duc maine la doctor si o sa postez diagnosticul.
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
din ce zici tu acum cred ca a fost ceva legat de senzorul de la pedala de acceleratie, (poate ai fi accelerat-o la blana) si sa fi ramas intepenit si de acolo acea manifestare, sau de ce nu un ,,bug,, in softul masini, in general cand e o problema serioasa iti apare mesaj in bord cu un cod de eroare, oricum te asteptam cu diagnosticul de la service
bafta
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Fiti atenti la indicii (daca sunt cele reale) - turatie 6.000rpm, acolo nu ajungi numai pe motorina.

Eu am ajuns acolo, dar cu un VW Bora cand i-a cedat axul turbinei, am ajuns la 6.000rpm si motorul mergea doar pe ulei ca deja aveam scoasa cheia din contact. Fumul ? ALB si mult, nu mai vedeai nimic in fata sau in spatele masinii, toti s-au oprit ca nu se mai vedea mai nimic in jurul meu pe strada.

Sincer sper sa nu fie si cazul colegului nostru, dar cazul lui cel mai probabil are legatura cu turbina.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
cu siguranta a intrat ulei pe admisie din turbo.
Fenomen identic: vw passat, s-a turat pe rosu, si o groaza de fum alb; rezultatul a fost turbina dusa. Solutie: inlocuit motor sh.
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
totusi ce are?
  • Suki

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Hey, scuze ca nu am postat dar am fost plecat.In legatura cu masina costa o mica avere , adica s-a dus cilindru 2 , o puscat pistonul si se crede ca s-a indoit biela Crying or Very sad azi desfaceau motorul...mda sper ca in maxim 2sapt sa o pot conduce iar Sad
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Masina e luata de noua sau sh ? In prima varianta e grav de tot Shocked , in a doua e Mad socant !

CristianTM.
  • Suki

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Masina ii din 06.2010, am cumparat-o de 2luni din reprezentanta din Germania.Pe langa ca am dat o caruta de bani,acuma m-ai bag cel putin 1000$. Sunt dezamagit maxim,asta este,sper ca pe viitor sa nu mai am probleme cu ea.
  • ciupercarie

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Daca ai luat masina din reprezentanta din germania, ar trebui sa ai garantie cel putin 6 luni. Da un telefon si vorbeste cu nemtii, poate iti scoti banii pe reparatie.

Bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR