Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Popescu Valentin a scris:Salut dragi colegi,

la mine a sosit momentul, cand trebuie sa ii fac revizia la draga mea, Laura Smile (asa am alintat eu micul meu trocarici, Astra H 1.7 cdti Z17DTL fara Fap)

Am insa nevoie de ajutorul vostru. La capitotul de filte, imi este totul clar. am cumparat filtru aer+filtru ulei+filtru combustibil, noi si de origine GM. Voi schimba si busonul de scurgere de la baia de ulei, asa just in case.


Problemele apar la ulei. Masinuta are 130.000 km si a primit numai Castrol Edge Titanium 5W30, pana acuma. Am eu pata pusa, sa ii pun 5W40, de acuma in colo, pt a avea o ungere mai buna vara.

Nu stiu insa ce ulei sa ii cumpar. Ar fi 2 variante. Rog ajutorul vostru in a alege una

Varianta 1: Castrol EDGE TITANIUM FST 5W-40 5 Liter
http://www.ebay.de/itm/like...amp;ul_noapp=true
Mecanicul meu ma tot bate la cap, ca degeaba este dexos si acreditat GM, cica acestu ulei este pt VW cu pompe diuze..... Sad

Varianta 2: Castrol Magnatec Diesel 5W-40 DPF 5L
http://www.duw-tuner.de/oel...dICFYU_GwodWXwAGg

Pot sa bag ulei pt DPF, daca masina mea nu are filtru de particule?

Nu vreau sa bag uleiul dexos 5w30 original GM. Vreau Castrol neaparat

Multumesc pt ajutor, sunt inca nou in lumea Opel, but I luv my Astra Smile

Raspuns NU!
Uleiul pentru motoare cu DPF (adica cel pe care l ai expus mai sus)are particularitati diferite si nu unge la fel de bine un motor fara DPF. Iti recomand sa pui ulei Motul 5W40 Xcess, dar daca daca vrei neaparat Castrol, nu-i bai!.
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Sunt curios daca un ulei pt motor cu dpf unge bine un motor cu dpf anulat Smile) .
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Eu am anulat DPF ul la masina mea acum 6 ani de zile. De atunci , la sfaturile mai multor mecanici, i am pus doar ulei 5W 40 pentru motoare fara DPF si merge ok. La ultimele 2 schimburi am pus Motul 5W40 xcess , care mi se pare mai bun decat Castrol sau GM(motorul e mai silentios)
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
In principiu un ulei pentru motoare cu DPF este mai rezistent la temperaturile ridicate din timpul regenerarilor. In plus, este scump fata de cel standard.
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Aha. Eu am pus mereu gm dexos 2 5w30. Poate incerc si eu alt fel cu timpul . Vedem . Mersi.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca masina ta are DPF...
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
A avut pana anul trecut in ianuarie...cei care l-au dat jos mi-au zis sa continui cu acelasi ulei
  • danytm90

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2017

  • Mesaj Privat
buna forumisti. am si eu un opel astra h 1.7 cdti z17dth si am avut probleme cu termostatul. l-am schimbat iar acum temperatura la apa ajunge si la 100-105 grade. tin sa mentionez ca precedentul cand era functional incepea sa faca circuitul la 85-86 de grade si baga caldura, pe cand cel noi ajunge apa la 90-95 de grade si nu baga caldura de loc. astept niste idei...sugestii
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Posibil sa ai aer in instalatie.
  • LNita552

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o problema la un opel astra H din 2010 motor 1.7 ecoflex, oxcileaza la relantiu de la ce poate sa fie,i.am schimbat si senzorul de turatie si la fel face. Multumesc
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
S-a mai discutat, folositi lupa si spor la cautat!
  • danytm90

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2017

  • Mesaj Privat
svasile a scris:Posibil sa ai aer in instalatie.

si cum as putea face aerisirea? sau si-o face el automat?
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
deschizi busonul la antigel, lasi masina la relanti sa se infierbante, sa deschida termostatul , si pui sa vina caldura maxim - ventilatia la 1, caldura la maxim. astepti asa si vezi daca iti vine caldura. daca nu vine, e infundat pe vreo undeva.
  • danytm90

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2017

  • Mesaj Privat
multumesc am sa incerc, dar e normal sa creasca temperatura peste 100 de grade in mers in timpul acceleratiei? ca la precedentul temperatura era constanta pana in 86 de grade, sau probabil e din cauza aerului din instalatie?
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
nu e normal. depinde si ce termostat ai pus tu. normal e la 89 grade sa deschida termostatul. temperatura motorul optima este de 90 grade. acum , daca ajunge prin absurd odata de 2 ori la 100 nu e grav, dar daca e constant , e o problema
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca are aer in instalatie creste mai mult decat este normal.
  • danytm90

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2017

  • Mesaj Privat
am pornit masina si pe la 50 de grade incepe sa imi urce apa in vasul de expansiune...din nou...m-am uitat sa vad daca sunt calde furtunele de la radiator iar cel ce duce la termostat e rece, pe cand celalalt e cald, la fel si apa ce urca in vas ...oare sa fie garnitura de chiuloasa? ca fum alb nu scoate, nivelul de ulei e ok iar in vasul de expaniune nu e ulei... Sad
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
De cat timp ai schimbat termostatul?Mai ai putina rabdare ca se aeriseste singura.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
trebuie sa astepti sa deschida termostatul. circuitul e infundat cumva. desfa busonul, lasa sa curga cat curge, completezi apoi.
  • PMaria

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Bunã seara! Am o întrebare mi sa aprins martorul nivel ulei scãzut galben am completat am mai fãcut 50 km și sã aprins iar am pus 1,5 litri ulei și Abia de vede pe joja menționez cã de apropia schimbul de ulei . Oare undei uleiul din motor? Nu am pierderi vizibile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR