Ai uitat parola?


  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,742
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
simbiott a scris:Salut!

S-a intamplat o intamplare. Mergeam prin oras cu clima pornita iar la un moment dat am oprit clima si a scos un sunet ca si cum s-ar fi rupt ceva si scotea un sunet ca de vibratie, masina vibra usor si ea. Am oprit motoru, am pornit-o, nu se mai auzea nimic, am vrut sa pornesc iar clima, scoate acelasi sunet, doar ca nu mai e atat de puternic si aceeasi vibratie usoara. Cand opresc clima, se mai aude ~30 de sec. apoi se opreste. Curios e faptul ca in meniul ascuns Coolant temp arata 93 de grade cu motorul pornit iar in secunda cand luam contactul arata 70, puneam imediat contactul fara sa pornesc motorul arata iar 93, ultima valuare. Ce Dumnezeu poate fi? Nu mai pornesc clima pana la un service, dar pana ajung acolo, cu clima oprita, poate dauna motorului? Sa nu il raceasca cum trebuie?


E normal sa arate 70 grade cand iei contactul, asa "face" toate.
Legat de zgomot, cel mai probabil rulmentii compesorului sunt pa!
  • Bogdan_RD

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z20LER din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Vad ca nu a mai scris nimeni aici din 2015, dar totusi o sa incerc si eu, poate ma puteti ajuta.
Bineinteles am probleme cu clima. Astra H 2004, 2.0 Turbo.

Initial am crezut ca n-am freon. Am fost sa bag freon, iar cel de acolo mi-a zis ca e stricat compresorul.
Am fost la un service specializat, unde am reparat compresorul, care se pare ca avea un surub rup si nu-l invartea ambreiajul(asta mi-a zis tipul de la service).

Mi-a conectat compresorul direct la baterie, prin doua fire, ca sa vad ca merge. Intr-adevar baga aer rece. Fericire pe capul meu.
Apoi mi-a zis ca daca nu-l conecteaza direct de la baterie, el nu porneste. Mi-a zis ca ar putea sa fie o problema la fire.

Am fost de acolo la alt service, sa vad poate-i dau de cap. Acolo am aflat ca mufa la care se conecteaza compresorul, are curent in ea, dar are doar 6 volti. (asta dupa ce-mi spusese ca tre' sa schimb termocupla, ca d-aia nu porneste. Alta 100 de lei aruncata pe geam). Pana la urma mi-a zis c-ar putea fi vreun releu, dar ca mai bine s-o punem pe tester.

Am ajuns apoi si la un tester, unde mi-a aparut urmatoarea eroare: tensiune mica circuit reglare cursa bobina compresor
Imi puteti spune daca stiti, despre ce e vorba?

Tipul cu testerul mi-a zis ca e de la compresor, ca nu e buna bobina, dar daca n-ar fi buna bobina, nu ar trebui sa nu bage aer rece deloc?
Sincer nu stiu unde sa ma mai duc si pe cine sa intreb. Am dat pana acum 400 de lei in stanga si in dreapta dar tot nu am AC.

Multumesc anticipat.

PS. Masina mea e neagra. Aveti mila :-<
  • jE

  • Mesaje scrise: 9,596
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z18XE din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
cauta-l pe Laurentiu (ldivora aici, pe forum) poate are timp sa arunce o privire.
  • rabusanu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Corsa din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jun 2012

  • Garaj Mesaj Privat
AM un opel astra h din 2004....1.7 ,,,,am probleme cu clima.,,,,am ars doua compresoare la mana a doua....merg cam 2 zile si dup aia gata/... fum ies din ele...dar ce am observat...cand decuplez clima...compresorul ...mai ramane cuplat...dupa cateva minute....il decupleaza......primu care l`am pus..a tinut 10 minute..si al doilea..a mers cateva zile....acum vreau sa pun unu nou...toti au zis...sa pun nou...are cineva o idee ...ce poate sa fie...sa nu pun nou..nu vreau sa ard unu nou....
  • z16xep

  • Mesaje scrise: 257
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra z17dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jun 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Parerea mea este sa vezi intai ce e la instalatia electrica de nu iti decupleaza decat dupa cateva minute, apoi sa treci la partea mecanica a lucrurilor.
  • Bogdancnt

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut cu respect. Sunt nou pe forum si m-am lovit si eu de o problema cu Opel-ul meu din 2004 1,7 DTH. Am plecat in concediu si am parcurs 1500 de km. Toate bune si frumoase , clima mergea fara probleme. La intoarcere , clima nu a mai vrut sa porneasca. Tot atunci am constatat ca nici pilotul automat nu mai functioneaza. Dupa aproximativ 2 saptamani de la revenirea din concediu ma pune cineva si spal masina si pleaca si instalatia de climatizare si pilotul automat. la vreo 5 zile pauza , nu au mai mers si nu merg nici acum. La diagnoza singurul cod de defect este P1532-02 - tensiune mica circuit senzor temperatura vaporizator. Am mers la mai multe service-uri dar nimeni nu stie ce ar putea fi , ba ca e una , ba ca e alta ba ca trebuie sa schimb senzorul de pe vaporizator si ma costa vreo 1200 lei , dar nimic concret. Toata instalatia a fost verificata si porneste din tech 2 prin cresterea tensiunii la compresor . La pilotul automat nu da nici o eroare , toate comenzile arata ca se transmit , dar nimic. Tensiunea la compresor este de aproximativ 6 v si daca ii dau minus pe direct porneste. A patit cineva asa ceva sau are vreo idee? Va multumesc!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,942
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
eroarea iti zice ca computerul masinii nu citeste senzorul de temperatura de pe vaporizator.
ori e senzorul busit (si trebuie cel mai probabil schimbat) ori e cablajul intrerupt pe undeva (si va trebui sa vezi exact unde este intrerupt).
  • Bogdancnt

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Chestia cu senzorul de pe vaporizator sa zicem ca am inteles-o , dar nu inteleg ce legatura este intre clima si pilotul automat(cand au picat , au picat amandoua odata si cand si-au revenit tot impreuna si-au revenit) . Cablajul intrerupt de la ce sa fie ? De la ECU sau de la panoul de climatizare?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,942
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Cablajul e intrerupt intre computerul care citeste acel senzor si senzor.
Pe unde circula acel cablaj e alta treaba...
  • Bogdancnt

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am inteles acum . Multumesc mult! O sa incerc sa schimb senzorul sa vedem .
  • Bogdancnt

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa vreo 2 luni in care nu au functionat nici clima si nici pilotul automat , azi de dimineata , cand sa plec de la servici , constat ca a inceput sa functioneze clima (s-a cuplat singura , ieri cand am venit la munca clima nu era cuplata din meniul panoului de comanda a climatizarii ). Ajung la asfalt si incerc sa cuplez pilotul automat si acesta porneste. Deci este vreo legatura intre clima si pilotul automat? Acum sa vedem cat timp functioneaza. Data trecuta au functionat vreo 5 zile.
  • Bogdancnt

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Inevitabilul s-a produs. Dupa 2 zile in care mi-au mers atat clima cat si pilotul , au au picat iar. Ce legatura sa fie intre ele de pica impreuna?
  • Bogdan_RD

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z20LER din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am reusit sa repar problema cu AC-ul la sfarsitul verii. Era un fir intrerupt pe traseu.

Vreau doar sa va las aici un site, http://reparatiiacauto.ro/ de care sa va feriti.

Am fost la ei cu comperasorul meu care credeam ca e stricat. Tipul de acolo mi-a zis ca dureaza pana-l da jos, ca tre sa lase masina sa se raceasca o ora. Asta se intampla la ora 9. Am lasat masina acolo si am plecat acasa, asteptand sa ma sune mesterul. M-a sunat undeva pe la 12, deci a lucrat foarte repede. Mi-a zis ca era ok compresorul doar ca avea rupt un surub de la ambreiaj si ca nu baga aer rece decat daca e conectat direct de la baterie. Si mi-a facut demonstratie live. Idiotul putea sa mi-l arda, pentru ca din ce am inteles ulterior, nu e ok sa-l legi direct de la baterie.

Am ajuns intr-un final in alt service, nu-i dau numele pentru ca nu vrea sa credeti ca fac reclama ascunsa. Acolo am intrebat, de curiozitate, daca tipul meu de compresor, e unul cu ambreiaj. Surpriza, nu e cu ambreiaj. Deci mesterul de la site-ul mai sus mentionat, mi-a dat 250 de lei, ca sa-mi arate un surub, pe care l-a aruncat in fata mea. Ca sa scape de dovezi.

Deci jigodia nenorocita, nu a dat compresorul jos de pe masina. L-a conectat la baterie, sperand sa mearga. A vazut ca e ok si m-a luat de prost. Ceea ce am si fost, ca n-am luat nici o factura nici un bon pe reparatie.

Salutare si s-auzim de bine.
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 754
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare! Ma confrunt cu o problema la masina mea. De cateva zile am remarcat ca nu mai pleaca compresorul si nici ventilatorul de pe radiator. Aeroterma functioneaza, este bifat "AC On" , dar nu pleaca compresorul. Am incercat sa pornesc compresorul pe direct si a pornit, dar 2-3 minute cat l-am tinut pornit nu a bagat rece in masina si in continoare nu pleca ventilatorul de pe radiator. Ce pot face sa rezolv problema? Astept un raspuns!
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 754
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu daca a fost o coincidenta sau nu, dar am bagat freon si acum porneste compresorul AC. Aseara aveam presiunea in instalatie 125kpa, iar astazi dupa umplerea cu freon am un pic peste 800kpa. Problema este ca desi porneste compresorul, nu baga rece deloc, iar electroventilatorul nu porneste. Electroventilatorul am reusit sa il pornesc fara probleme din op-com, dar altfel nu pleaca.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,942
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Compresorul nu porneste daca nu ai o presiune minima in instalatie... Deci are...
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 754
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Acum are, dar tot nu baga rece si nu pleaca electroventilatorul de la radiatorul climei. Ambele conducte de la compresor sunt calde
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 754
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Cred ca s-a speriat electroventilatorul si a pornit in aceasta dimineata. Pur si simplu stateam la semafor si am zis sa apas pe butonul auto si in scurt timp simt aer rece. Apas din nou pe auto sa opresc clima, dau drumu la ventilator pe manual si vine iar aer rece. Cand am ajuns la destinatie am verificat si electroventilatorul si mergea fara probleme.
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z16XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Opel Astra H motor Z16XEP nu functioneaza clima, mai exact nu cupleaza compresorul.
La masina s-au facut urmatoarele operatiuni:
- schimbat compresor cu unul Valeo (nou);
- schimbat filtrul dezumidificator din radiator;
- verificat etanseitate instalatie;
- incarcat 450 gr freon si 15 ml ulei;
- verificat sigurantele nr. 4 si 14 din portbagaj; si siguranta 32 din compartimentul motor;
Mecanicul nu si-a dat seama de ce nu cupleaza compresorul si astept maine sa se faca o diagnoza.
Are cineva o recomandare? Ce ar mai trebui verificat ?
Multumesc.
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z16XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Am fost astazi la mecanic si am aflat ca modelul de compresor care il aveam pe masina era Delphi cod WD, compresor care era mereu cuplat cand functiona motorul, pornirea si oprirea climei efectundu-se printr-o supapa (asa am inteles eu). Modelul montat acum (Valeo) este de tipul cu ambreiaj la care cuplarea si decuplarea se face electromagnetic.
In consecinta trebuia modificata instalatgia electrica, montat un releu si rescris softul de la calculatorul de clima, toata operatia asta imi mai scotea din buzunar inca 500 lei si am zis PAS.
In consecinta am lasat masina in service cu promisiunea ca maine imi vor monta un alt compresor EXACT ca cel de pe masina, fara a mai fi nevoit sa fac modificari si instalatii electrice suplimentare.
TO BE CONTINUED ...

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata