Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
gabimilo1 a scris:eu ti-am zis (inca din postarea din 10 februarie) dar tu Batman, Batman...

glumesc, e masina, timpul, banii si alegerea ta.

ma bucur ca ai rezolvat si mai ales ca ai postat si cum.

sanatate!



corect! ai avut dreptate..., eu nici numai BATMAN BATMAN, ai spus-o foarte bine! recunosc cand altcineva are dreptate, dar imi placea sa cred ca o rezolv mai usor... Wink
multumesc mult!
Skip ads

  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
gabimilo1 a scris:la p1550 scrie asta in programul asta dar nu stiu ce e aia ETS, caut si eu pe net.



la p1525



ps - am cautat, pare sa fie legat de clapeta de acceleratie, contacte imperfecte sau lipituri reci, era un post in care cineva arata cum a facut o reparatie insa era de la una pe motorina, insa principiul probabil e cam la fel.

https://www.google.com/url?s...CFQAAAAAdAAAAABAR

pps - e posibil ca daca iti rezolvi erorile care tin de clapeta si pedala de acceleratie (cele care apar in pozele tale) sa se rezolve si aprinderea intermitenta ESP, desi am citit ca asta tine mai mult de starea placutelor de frina si ABS.



Multumesc frumos pentru raspuns încã nu am rezolvat, doar am sters erorile si a cum doar in mers se aprinde ESP-ul dupã 60-70km/h si pot urca pânã la 130-140 km/h, alternând ca uneori se gâtuie si chiar cu pedala la maxim nu se accelereazã... ma intreb daca poate fi de la niste roti puse de curând cu gume de varã bine in carne dar de prin 2005... se poate sa fie si tot la fel uneori mi se pare ca frâna nu tine cum art trebui chiar daca calc pedala si nici ABS-ul nu intra la o frânare brusca... multumesc anticipat daca gãsim câteva indicatii...
P.s.: un prieten imi sugereazã cã poate fi debitmeteul de aer de vinã ...
Multumesc anticipat de raspuns, stima.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
nu cred ca e de la roti in sine (cauciucuri), masinile nu sint asa sensibile la chestiile astea, adica schimb cauciucurile si pac! martori prin bord.

daca persista erorile (1525, 1550) as incerca sa le rezolv dupa cum zice procedura aceea din autodata, adica verificat temeinic continuitate fire (in mod normal se zice ca orice da mai mare de 1 ohm pe aparat trebuie interpretat ca si contact imperfect) si cautat ETS -ul ala - probabil placuta electronica de la clapeta de acceleratie, sincer as inlocui-o cu una de proba, nu cred ca nu gasesti prin vreun parc de dezmembrari cu proba si retur daca nu e buna.

deci, erorile au ramas?
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, erorile s-au sters nu mai ramane nimic aprins in bord, cu excepția esp-ului care face intermitent...o sa incerc sa dau clapeta de accelerație jos si sa incerc sa vad ce e pe acolo... poate fi ceva legat de la debitmetrul de aer...? Multumesc pentru rãspunsuri...
Skip ads

  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
nu stiu sa-ti spun nimic despre debitmetru (ceea ce postez este din ceea ce citesc, nu din experienta, nu ma ocup cu depanare auto, lucrez intr-o multinationala), poti incerca daca vrei, macar mai elimini o cauza de pe lista.

cred ca la clapeta nu-i strica o inspectie (eventual curatire) daca ajungi la ea.

pentru ESP si ABS mai verifica odata cablurile/mufele, se pare ca sint des probleme de aici (oxidare mai ales), nu stiu daca are senzor la unghiul de volan - daca da poate sa faca de acolo, pe la directie (bucsi, ce mai e pe acolo, mai ales daca ai schimbat /umblat pe acolo pe la bielete, capete de bara sau ce o mai fi...

am scris aici ceea ce am inteles (nu stiu daca este si corect tehnic).

poate alti colegi mai cu experienta pe mecanica mai ales mai intervin.
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, dragilor vreau sa va multumesc in primul rand vreau sa va multumesc ca sunteti aici si ca m- ați îndrumat unde si ce sa caut in legatura cu problemele întâlnite.
Am sa va mai spun ca azi am rezolvat problema Esp-ului care se aprindea in bord intermitent si anume am schimbat roțile am incercat cu unele de proba pe 17, pe fațã, pe spate ale mele pe 16 și am observat ca nici dupã 60-80 km/h si nici dupã 120-140 km/h nu s-a mai aprins intermitent, tind sa cred ca anvelopele de pe roțile mele pe 16 care au dot 2005 dar sunt bune in carne erau problema, o sa caut sa pun altele daca pot noi, dar bine ca am probat cu celelalte pe 17 și nu mai are eroarea in bord. Asa e cand cumperi roti cu anvelope chiar daca sunt nu bune in carne conteaza si anul de fabricatie... învãțãtura de minte...
Vã mulțumesc si va doresc drumuri bune!
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, am revenit si va spun ca am schimbat anvelopele pe 16 cele de pe fațã care erau bune in carne erau aceleași dimensiune 205/55/16 dar alte modele ambele Michelin dar unul când le- am schimbat era 2001 fabricatie 34/01 Si al doilea era 2005,acum am pus de la un prieten ceva care le folosise el 2017 un continental 195/55/16 Si merge mașina ca inainte... sper ca din experienta mea sa vada si ceilalti si sa fie atenti cu ce echipeaza mașina, conteaza si gumele chiar daca ai carne si sunt vechi nu merita, mai bine noi... drumuri bune.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In timp cauciucul se intareste, cele de iarna ajung ca cele de vara, iar cele vara sunt patina curata.
Conteaza mult anul si cum au fost depozitate, in "pom" dar in beci sau garaj, nu in pod claie peste gramada la copt.
De vazut si indicele de viteza ca in oras mai merge o saracie dar afara tremura toata masina.
Deasemenea conteaza sa fie acelasi profil si carne, perechi mai merge dar de preferat toate identice si le mai schimbi sezonul urmator fata cu spate.
Skip ads

  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
corect! foarte bine spus!
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, revin cu o intrebare știți cumva daca fac dintr-o Zafira o rulota, tãiatã partea cu motorul Si finisa in partea din fata, pusã pe lonjeroane sudate si sa vina in fațã prinse în v cu sistem de frânare cu tot ce trebuie, oare o pot omologa? Pot întâmpina dificultãți în a inmatricula ca remorcã sau rulota? Stiti cumva da sa merge sau ce trebuie facut sa meargã in cazul in care ar merge... Multumesc.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
cred ca se poate face omologare individuala, trebuie sa respecte niste norme pe electric si pe trenul de rulare, noi omologam pe vremuri diverse carosari individual dar din cite stiu costa mult atunci.

nu stiu daca nu iesi mai ieftin cu o rulota gata facuta si e mai bine din toate punctele de vedere.

dar vezi ce mai zic si altii.
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am înțeles, multumesc.
Skip ads

  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am înțeles, multumesc.
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salutare, scuze daca va deranjez dar vreau sa va intreb daca ati pus cumva auxiliar pe un CDR VDO 500 cd-player-ul cu care vine masina...daca da cum ati facut si daca ma puteti directiona la acel baiat , service... multumesc anticipat, stima! si drumuri bune!
  • ViorelX

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Am patit-o si eu ieri. Am plecat intr-o plimbare scurta de 8km, dupa 3 luni de cand n-am mai pornit masina. Ultimii 5km au fost pe drum de tara, cu viteza redusa. Temperatura a fost in general de 90grade, dar cu putin inainte de oprire, a ajuns la 100, cum niciodata nu mi s-a mai intamplat. Am oprit si dupa 2-3 min a tasnit apa fiarta si aburi de la termostat. Acasa am constatat ca a plesnit racordul de plastic al termostatului.
De acolo m-am intors acasa seara, dupa ce motorul era rece. Tot drumul am fost atent la temperatura, dar pana am ajuns acasa, doar a depasit putin 90 grade. Fix cand am ajuns in parcare a tasnit un jet de aburi.
Am banuit ca nu mai merge ventilatorul. Da, asa e.
Radiatorul e fierbinte.
Azi am luat OP-COM-ul sa fac teste. Nu da nici o eroare. N-am vazut nicaieri in program vreo referire la ventilator.
M-am uitat sa vad unde e termocuplul radiatorului, despre care se vorbeste aici. Nici pomeneala. Motorul ventilatorului are un cablu cu 3 fire conectate intr-un manunchi mai mare.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
masina este cu aer conditionat sau fara? (ai doua ventilatoare sau unul?}
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La z16xe pe termostat este un cot mic de plastic care pica des, ori facut metalic ori cumperi termostat nou.
  • ViorelX

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Masina este fara aer conditionat si am un singur ventilator.
Da, are un cot de plastic care s-a gaurit de la aburi si deocamdata i-am sudat gaura cu o tija de fier incins.
Ma gandeam si eu ca as putea sa fac unul metalic, dar daca fabricantul l-a facut intentionat din plastic ca sa cedeze el primul si nu altceva? Cum ar fi sa explodeze blocul motor?
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
verifica siguranta F4 din tabloul de la motor




  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare dragilor, știți cumva daca cineva a mai fãcut sau daca se poate sa pui o cutie de viteze manualã in sase trepte pe o zafira z18xe 125cp?
Dacã se potriveste si ce model, dupã ce mașina...
Deoarece in treapta a cincea la 120km pe ora, se duce in trei mii de rotații, multumesc anticipat!
Dacã sunt pe aici persoane care au facut lucrul asta, rog sa imi spuna, sunt interesat...Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR