Ai uitat parola?


  • dimucosmin

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra z16XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Detin un astra h, benzina, 77 kw, motor z16xep..... in cartea masinii, care este in italiana, tara de unde am cumparat masina, scrie ca trebuie sa schimb distributia la 150 000 km sau la 10 ani. masina mea este din 2004 si am 113 000 km. inca nu am schimbat distributia, fiind convins de ceea ce am citit in carte, insa acum, in urma discutiei cu mai multi nu stiu ce sa mai cred. toti mi-au spus ca sunt nebun ca inca nu am schimbat-o.... voi ce ma sfatuiti? raspunde-ti-mi va rog si mie care stiti sigur.
va multumesc
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
asa e cum scrie in carte!in romania santem luati la misto ca sa mergem mai des in service ca sa aibe si aia de acolo pe cine sa fraiereasca! daca faci reviziile la timp si cu produse de calitate ,respecta ce spune producatorul!
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am luat un astra g din 2004 acum 2 ani cu 118.000 km la bord Z16XEP la fel mi s-a recomandat sa schimb distributia nu pentru ca ar fi trebuit schimbat ci pentru ca asa se face cu o masina sh cu distributia pe curea sa fii sigur sa nu ai surprize.Dupa ce am schimbat-o am vazut ca un intinzator era dus si cureaua batea in carcasa cand mergeam subturat ,dupa schimbarea sunetul nu se mai auzea.
Eu zic sa schimbi distributia si cureaua de accesorii sa nu ai batai de cap.Eu am schimbat si pompa de apa dar aia a fost asa ca sa imi i-au de-o grija.
Nu tin cu service-urile dar e mai bine sa previi reparatii inutile.Nu te gandi numai la km pe care ii are masina daca si aia or fi adevarati, curelele imbatranesc si din cauza timpului , diferentelor de temperatura etc.
  • dimucosmin

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra z16XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
mersi! asa am gandit si eu de romanii nostri. insa parca tot nu sunt sigur pentru ca toti au zis ca trebuie sa o schimb. cei care aveti z16xep, cum ati procedat?
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Eu unul asa am procedat cum am scris mai sus.
  • dimucosmin

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra z16XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
alexx, eu am luat masina din 2008, direct de la proprietar din italia si masina nu avea nici 40 000 de km, care sunt sigur ca erau reali.
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
dimucosmin a scris:mersi! asa am gandit si eu de romanii nostri. insa parca tot nu sunt sigur pentru ca toti au zis ca trebuie sa o schimb. cei care aveti z16xep, cum ati procedat?


schimbi numai daca nu ai siguranta km reali de la bord si a caietului de revizii!
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
alexhaiducu imi zici si mie cum poti fi sigur ca ai km aia la bord , iar cand vine vorba de caiet de revizii ,nu cred ca ar fi o problema sa "faci" unul care sa fie ok , am vorbit cu foarte multi ingineri de la service-uri mai mari sau mai mici care imi sunt prieteni toti mi-au zis ca la o masina sh nu ai cum sa fii sigur 100% ca masina are km reali .Poate pana la 113.000 ca in cazul de mai sus au scris in caiet dupa aia nu s-a mai scris sau caietul se poate si ala falsifica , la tester nu ai cum sa stii daca are km reali.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
dimucosmin a scris:alexx, eu am luat masina din 2008, direct de la proprietar din italia si masina nu avea nici 40 000 de km, care sunt sigur ca erau reali.

Nu am vazut acest post al tau in cazul asta daca ai masina de atatia ani e discutabil din primul tau post intelesesem ca ai luat masina acu' la 113.00 km.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,471
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
113k / 8 ani = 14k/an cam putin si dubios. Daca era un roman mai credeam ca noi nu avem strazi, autostrazi si bani de benzina.
Cum nu e o caruta de bani mai bine o schimbi si dormi linistit sau pornesti fara grija la drum. La o masina second obligatoriu se schimba distributia daca e pe curea si evident ulei, filtre, bujii, antigel, lichid de frana. Cum cea mai stresanta problema este distributia asta e prima, a doua uleiul neaparat, restul pot sa mai astepte putin.
  • dimucosmin

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra z16XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
dan, eu am masina din 2008, de la 40 mii km. Erau reali
  • aalex691

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z16XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
dimucosmin a scris:mersi! asa am gandit si eu de romanii nostri. insa parca tot nu sunt sigur pentru ca toti au zis ca trebuie sa o schimb. cei care aveti z16xep, cum ati procedat?

Eu am luat-o in 2010, din germania, la 137.500 si am schimbat-o cand am ajuns in tara. Recomand, ca sa stai fara griji!
Si mai este si un furtun dintre vasul de expansiune si radiator din ce imi amintesc(vine de la vasul de expansiune, printre baterie si "capacul cu twinport" si ajunge "paralel" cu radiatorul), care da semne de imbatranire si el pe la varsta asta. Cel putin la mine asa a fost, iar cand am cautat detalii pe net am vazut ca nu sunt singurul.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,690
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer b16dth din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
ciudata faza cu furtunul a mea are 210.000 si nu am avut probleme cu furtunul! am sa fiu pe faza......!
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
E vorba de furtunul care intra in clapeta de acceleratie?
  • aalex691

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z16XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Din ce imi amintesc, acesta este furtunul :
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am inteles sunt diferite traseele fata de astra g ms oricum.
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
cam mult zgomot pentru nimic.colega SCHINDA clar distributia,chiar daca are km real,cea ce e mai greu de crezut ca in occident si la "paine" se duc cu masina,esti relativ aproape de 150.ooo si scapi de o grija.fa si un schinb de ulei si nu mai ai dubi.spor la treaba si drumuri bune
  • dimucosmin

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra z16XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Ok, cred ca o sa o schimb, dar mai intai trebuie sa scap de problema cu clima. nu imi mergea, am schimbat compresorul cu unul second, fara ambreiaj si cu setarile necesare pentru asta, a mers clima 2-3 zile super si de azi iar nu mai merge Sad . voi nu aveti sau nu ati avut problema cu clima? pe mine ma omoara problema asta ca mai am si masina neagra, si anul trecut l-am facut tot fara clima.
  • dimucosmin

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra z16XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
aalex691 a scris:Din ce imi amintesc, acesta este furtunul :



mersi mult. o sa verific si furtunul acesta
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
dimucosmin a scris:Ok, cred ca o sa o schimb, dar mai intai trebuie sa scap de problema cu clima. nu imi mergea, am schimbat compresorul cu unul second, fara ambreiaj si cu setarile necesare pentru asta, a mers clima 2-3 zile super si de azi iar nu mai merge Sad . voi nu aveti sau nu ati avut problema cu clima? pe mine ma omoara problema asta ca mai am si masina neagra, si anul trecut l-am facut tot fara clima.

Ce probleme aveai la clima de ai schimbat compresorul?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata