Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • PALsv

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Buna, sunt membru nou si va rog sa ma ajutati cu un raspuns.
Am un Opel corsa din 95, motor de 1.2i, cu 170.000 km la bord, masina am luat-o anul trecut (adusa din Germania) si nu mi a facut asemenea probleme grave; are un pic cu rugina, dar nu mi fac probleme, ca, caroseria spre deosebire de logan e tripla de groasa.
Problema grava e m am luat dupa tata si am pus aditiv in motor (aditiv fantoma), cand motorul era cald, si nici 30 de metri nu am mers ca mi s a aprins becul de la ulei, cand am desfacut capacul de la motor, am vazut ca era un fel de gel, am schimbat uleiul si filtru (la filtru am gasit cum s a curatat mizerie, un fel de pasla) si am pornit, dar tot sta becul aprins, chiar daca motorul porneste. Am mers 200 de metri cu becul aprins si se aude un zgomot ciudat la motor, presupun ca pompa de ulei e infundata. Aveti habar asa n mare despre ce i vorba?
Va multumesc anticipat !
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
te-ai scos...
daca aditivul ala a ingrosat uleiul, ai sanse mari sa se fi infundat o seama de treburi pe acolo. Deci, iti raman cam doua variante:
- desfaci motorul si vezi ce e de reparat la el
- cauti alt motor prin dezmembrari. Complet, cu chiulasa si alte alea....
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
In mare...maglavaisul ala a infundat sobul la pompa ulei..si ai pornit motorul fara ungere...ca si cum nu ar fi avut ulei...Daca au inceput sa apara zgomote ciudatye...posibil sa se fi dus pe **** si alte chestii.
  • PALsv

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2012

  • Mesaj Privat
deci pe interior s a pus un fel de strat fin, care se duce greu, uleiul cand l am schimbat nu era ingrosat, deci a curs, am schimbat filtru de ulei si uleiul... faza e ca nu s au auzit zgomote f ciudate, ca nu am tinut mult motoru pornit
intrebarea i... daca scot filtru de ulei si curat sita aia, oare va functiona? ca o pompa de ulei e cam 500 lei din cate am vazut pe net
P.S. dupa patania asta, in viata mea nu mai vreau sa aud de aditivi pentru mototr, mai bine pun un ulei mai bun !
Skip ads

  • PALsv

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2012

  • Mesaj Privat
gata, am rezolvat (de fapt mecanicu)
pe baia de ulei s-a depus un fel de pasla si a infundat sorbul si nu mai circula uleiul, am (mecanicu de fapt) curatat f bine baia de ulei, sorbu, am verificat daca motorul nu i afectat si "Bubulina" mea i gata :X am avut mare noroc
P.S. in schimb cam miroase a benzina-diluant, cred ca inca are un pic de porcarie din aia
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Mergi si tu 1000km si apoi schimba uleiul.
Data viitoare sa-ti fie invatare de minte sa pui toate prostiile in motor.
  • PALsv

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2012

  • Mesaj Privat
sa stii ca asa am sa fac
o seara frumoasa
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
cred eu ca aditivu ala al tau a deranjat mizeria aia adunata de ani si ani,deaia sa infundat sorbu.mecanicu ala a dat de curiozitate un capa de la palier si unu de la maneton sa vada carei treaba cu,cuzineti?daca ai uzuri in motor sa sti ca exista aditivi"bazati"da nui recomand pe cei cu teflon ci pe cei pe baza de ceramica.bafta
Skip ads

  • PALsv

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2012

  • Mesaj Privat
pai prima data s a uitat la cuzineti, sa vada daca motoru mai este bun sau nu... dar cica spune mecanicu, ca am avut noroc

sa stii ca ai dreptate, cu mizeria aia de ani de zile adunata plus ca, cutia de ulei era ruginita tare si avea poxipol pe interior, ca sa acopere mici fisuri, a pus ala care a adus masina din germania... si cand s a curatat a trebuit sa cumpar alta, ca erau prea multi pori si scapa ulei.
  • dumiter

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2011

  • Mesaj Privat
pot sa jur ca nu ai citit instructiunile scrise pe aditivul ala(de obicei se baga un anumit gramaj la litru de ulei)!totusi de ce ai pus aditiv in ulei?consuma ulei?
  • PALsv

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2012

  • Mesaj Privat
da, consuma ceva ulei... si nah, tata a zis ca o sa curete motorul de impuritati si intradevar asa a fost, dar faza ca era sa l curete de tot
pe cutie nu scria mai nimica, era produsa sa daewo motors, si am mers la reprezentanta si au spus ca nu i a lor, e a unei firme fantoma, ca prea multe informatii nu erau scrise... nici tata nu a pus n viata lui aditivi la masina si nici nu o sa puna
  • PALsv

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2012

  • Mesaj Privat
baia de ulei*
am vrut sa spun mai sus
Skip ads

  • dumiter

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2011

  • Mesaj Privat
cred ca nici tu nu o sa mai pui in graba, si totusi daca o sa pui informeazate inainte ca nu te costa bani.......cum se pune, cat se pune, un aditiv de care a mai auzit lumea etc.........!
  • PALsv

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2012

  • Mesaj Privat
asa-i...
am cautat pe google si am descoperit ca nici cei originali nu s prea indicati ! asa ca mai bine cumpar un ulei de motor mai scump, ca mai bine ies
  • flory25

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2012

  • Mesaj Privat
buna ziua, am facut si eu o belea...am vrut sa schimb uleiul si inainte de a l schimba am zis ca ar fi bine sa pun o solutie de curatare a motorului, flacon de 300ml de la liqui moly, am pus dupa 2 min am inceput sa aud un zgomot metalic in motor si s a aprins lampa la ulei, am oprit motorul desfacut ...dat drumul la ulei schimbat filtrul, schimbat uleiul,lampa tot aprinsa sta si motorul nu are ungere.
Am desfacut din nou locasul filtrului de ulei si am vazut ca uleiul il ridica din baia de ulei dar orificiul care duce mai departe uleiul filtrat (cel din mijloc adica interiorul filtrului)se pare ca este infundat (probabil) pt ca nu pare sa duca mai departe ulei si am incercat sa suflu cu aer comprimat dar nimic.
ceva idei...!? a mai patit cineva?
sa ma apuc si eu sa mi caut motor pe la dezmembrari!? se poate verifica daca este infundat si daca dau capacul la motor jos...? sau numai prin baia de ulei?
multumesc anticipat pt raspunsuri!
  • PALsv

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2012

  • Mesaj Privat
eu iti zic ce am facut eu... am mers la un mecanic (inginer mecanic iesit la pensie) mi a dat cutia de ulei jos, mi a desfundat filtrul ala (sorbul) din cutia de ulei, ca era infundat ff tare si mi a verificat daca motorul nu i afectat. Cu 200 lei am iesit tot. Am avut mare noroc ca nu era afectat motorul.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Z10/12XE Z10/12/14XEP au o boala de a face depuneri gen nisip in motor, cauze schimb ulei la 30k, ulei slab, condens.
La tine acum e infundat cel putin sorbul din baie, deci baia jos si la curatat cu ea, nu circula DELOC ! Am avut caz la o schimbare distributie, curatat ca erau balauri in motor nu alta, nici dupa 15km blocat ax came de s-a invartit pinionul ca nu are pana. Iar desfacut si scos alti balauri din sorb, de unde mai ieseau nu stiu. In corpul filtrului ce nu era...supape gripate de jeg si resturi de filtru.
Ceva de genul asta :

Mai am una si nu o gasesc acum dar sigur e si pe forum cu sorb plin de 'nisip', depuneri zgrunturoase
Singurele metode de a scapa mai ieftin (nu demontezi prea mult) e sa cureti cat poti capac culbutori si sus la chiulasa, baie si sorb, corp filtru ulei, mers cu ulei de curatare. Exista ulei de curatare botezat high mileage sau clean.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cautam altceva si uite discutie cu poze https://www.clubopel.com/vie...5197&start=40
  • flory25

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2012

  • Mesaj Privat
am reusit sa dau baia jos....si spre uimirea mea totul era curat si frumos fara depuneri, am dat din nou corpul filtrului jos si am curatat, si bineanteles capacul culbutori, acolo (atasez si foto) m am cam speriat de ce am vazut, am spalat si curatat frumos, si am suflat cu aer comprimat prin orificiul de ungere a lantului de distributie spre filtru am crezut eu, pt ca acolo era problema dinspre filtru nu pleca mai departe uleiul filtrat. am pus totul la loc, ulei nou, filtru nou si....totul functioneaza perfect , nici zgomotul metalic nu mai este si nici lampa ulei nu mai este aprinsa. multumesc mult pt. informatii, mi au facut munca mai usoarasi mai rapida!
PS. nu cred ca voi mai folosi solutie de spalare motor deacum inainte!!! Embarassed
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Iti scade nivelul de antigel ? Dupa spuma pare sa fie garnitura distributie distrusa.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR