Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Busonul de verificare sau de umplere are in capat un magnet care atrage pilitura.
Skip ads

  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
chiar si la masinuta mea care este din '91, exista acest magnet?
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o Astra G din 1998 cu c/v automata (nu a fost un moft sau altceva ci pur si simplu altfel nu poate fi condusa de persoanele cu handicap, are comenzile manuale). A fost adusa prin mai din Germania, cu 80.000 km. Eu am luat-o de vreo saptamana si mi s-a zis k e bine sa-i fac o revizie (schimbat ulei la motor, cutie, transmisie si distributie, etc.) Voi ce zice-ti, mai ales k am auzit k unii au preturi de 600-1200 lei doar la filtru de ulei pt. c/v

astept pareri si pe mail la : imo2209@yahoo.com

Merci,
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai auzit fals. in 10 mil te incadrezi cam cu toate treburile. deci stai relax

@....... da si tu ai magnet. gandeste-te ca si dacia 1310 are magnet. asa ca stai linistit.
Skip ads

  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
magnet!?
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
da da...e magnetic busonul si aduna toate bull-shiturile de prin cutie Very Happy
  • Mentos

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Si ar putea sa-mi spuna si mie cineva unde este capacul de complectat uleiul din cutie la un astra g y17dt. Sau sa faca i poza Razz
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am doar astra f. vezi ca poate si tu ai un capacel alb...unde intra tija in cutia de viteze..pe acolo pe aproape, ala il iei jos si desfaci surubul si completezi la nivel. sper ca asa sa fie si la astra G
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
vreau sa iau niste ulei de completare pentru cutia masini din semnatura
tot citind am vazut ba dexro, ba 80w90 etc, asa ca va rog sa-mi spuneti de care sa iau
  • calinbont

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu am am completat cu ulei de cutie GM cod nou 1940182. L-am cumparat de la reprezentanta Opel cu 35 lei.
Iti recomand sa faci la fel sa nu amesteci uleiurile.
La cutia F23 care vine cu motoarele Y20DTH nu se poate scoate uleiul casa il poti schimba. Eu cel putin nu am gasit nici un buson pe unde sa-l scot. Nu are nici baie de ulei. Are doar buson de nivel si unu de completare.
Am si eu o rugaminte daca o sa faci operatiunea aceasta. Fa o cate o fotografie la cele doua busoane, partea care intra in cutie. Ale mele nu erau magnetice, dar parca lipsea ceva de la ele.
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Uleiul de cutie se introduce pe la joja de nivel, cat despre evacuarea uleiului uzat orice cutie trebuie sa aiba un buson, sau mai bine zis surub. La Astra mea (Astra G, motor X16SZR pe benzina) surubul/busonul de evacuare al uleiului din cutie este chiar sub motor. Iti recomand sa mergi la un service autorizat (de exemplu Radacini Motors-Drumul Taberei) sa-ti verifice si eventual sa-ti schimbe uleiul. Atentie mare la ce tip de ulei folositi, nu e vorba de dextron II sau III. Folositi doar ulei de origine GM care are un cod pentru fiecare tip de cutie.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ca idee vreau doar sa-l verific, am cumparat ulei mol 80w90, iar daca va fi nevoie voi completa, iar daca il voi schimba am ajuns la concluzia ca 75w90 care e sintetic se preteaza foarte bine
daca pot (nu gasesc cablul de la tel) o sa incerc sa fac si un tutorial cu poze
Skip ads

  • calinbont

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pentru verificarea nivelului de ulei la cutia F23, trebuie dat scutul jos (tot scutul nu doar capacul scutului). Busonul de verificare este in dreapta cutiei (inspre podul pedalier). Se desface cu un imbus de 8. Bagi degetul si daca ajungi la ulei ii ok. Daca uleiul nu e la nivelul busonului, atunci trebuie completat pe sus.
Pentru asta se da jos bateria, se desface polita de plastic pe care sta bateria (trei suriburi de 13) si mai trebuie desfacut un surub cu un torx de 20 ca strange suportul celor 2 pompe sau regulatoare de vacuum si doar asa o sa poti sa scoti polita.
Se deface busonul de la cutie (imbus de 8 ) si cu o palnie se copleteaza cu ulei pana curge pe la busonul de nivel.
Mai jos e fotografia cu busonul de umplere.


  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
calinbont a scris:Pentru verificarea nivelului de ulei la cutia F23, umplere.



exact ce vroiam sa aud, dar ce se intampla daca il completez pe la busonul de verificare a nivelului, cel de pe lateral?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai oameni iar ati inceput cu uleiul 1940182.
Cititi asta https://www.clubopel.com/vie...mp;highlight=ulei
La cutie de Y20DTH eu stiu ca este 90 540 998.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca fotografiile sunt edificatoare, cu mentiunea ca 19 40 182 inlocuieste 19 40 764.



  • calinbont

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:exact ce vroiam sa aud, dar ce se intampla daca il completez pe la busonul de verificare a nivelului, cel de pe lateral?


Nu se intampla nimic, doar ca va fi dificil sa torni uleiul in cutie.
  • mascatu

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Rog forumistii, ce simptome prezinta masina c-a sa schimbi uleiul la cutie? Rolling Eyes La o ASTRA G y1,7DTI. O am de cca 2 ani, SH si nu am umblat la uleiul cutiei dar ,sincer, nici probl nu am avut cu cutia sau in acest sens. Multumesc si astept sfaturi.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11150
La cutiile de viteze Opel (exclus F12) uleiul spun ei ca nu se schimba. Sfatul meu este totusi sa fie inlocuit la 3-4 anu sau 100,000km. Periodic se va verifica nivel si daca curge pe undeva (cutia trebuie sa fie perfect uscata). Pierderi apar pe la simering planetare sau sus la cautator.
Pinioanele la Opel sunt prelucrate prin aschiere deci teoretic suprafetele de contact sunt perfecte. Problema este in schimb aparitia de span din dinti (de obicei pinion marsarier=ciriiala ca lumea se grabeste) sau de la sincroane.
Cutia F12 (preluata de la Suzuki Wagon R) de pe Agila este singura la care chiar Opel scrie clar ca la 30,000km se schimba uleiul dupa care nu (de preferinta la intervale de 100,000km). Pinioanele si axele sunt turnate si suprafetele de contact nu sunt perfecte, de aici provine modificare culoare ulei (cutia se rodeaza de fapt).
  • mascatu

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
m-ai pus pe ganduri cu uleiul asta. treb sa ma bag sub ea si sa o inspectez bine sa vad daca am scapari. de carait in marsarier...........am mai carait-o, am vazut eu pe forum , cam pe unde treb sa ma uit, dar sa vedem daca nimeresc Laughing Pana la urma treb schimbat, nu? Mersi ptr sfat.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR