Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pt promptitudine d-l Dan,o sa verific cablajul în prima faza,dar cred ca tb sa pregãtesc banii pt egr,totuși în afara de martor aprins în bord, nu trebuie sa am nici un simptom mai vizibil la mașinã? pt ca în aceasta situație cum merge mașina acum, chiar nu ma deranjeazã,aa era sa uit,când am fost la itp, la gaze a trecut, dar cu "indulgenta",are legãturã cu egr-ul problema asta?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Verifica EGR cu o baterie si aparat de masura sa vezi ce stie potentiometrul dupa care vezi fire.
X18XE, X18XE1, Z20XEV sunt motoare fierte nu gluma, facute prastie de inconstienti = dat in gura la greu, km fara numar.
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Mașina are 290 de mii,am luat o la 225 acum un an jumate, are și carte service, motorul se prezintã f bn, merg cu ulei 5w40 iarna și 5w50 vara,o sa masor egr ul și revin,mulțumesc pt sfaturi.
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Revin,am mãsurat mufa care vine la egr și nu am decât 10 miliamperi la ea, nu conta dacã acceleram sau nu,am tras doua fire de la baterie la egr și când ii dateam impulsuri țãcanea,dacã lãsam firele mai mult mergea motorul urat,dacã iar ii dateam impulsuri mergea bine,dupã mintea mea egr ul este bun , dar nu am curent la mufa.Am vãzut ca e cam complicat cu verificat firele care vin la egr,intra pe sub motor parca, ce pot face în situația asta? Ms
Skip ads

  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
S a rezolvat, am desfãcut cablajul mufei care vine la egr și l am gãsit cu izolația coapta și firele atingeau intre ele, le am izolat și acum s a stins și becul portocaliu în bord , am observat ca am consum la ralanti de 0,8 fata de 1 cât aveam înainte,nu mai am nici o eroare pe mașinã,mulțumesc d-lui Dan încã o data,sãrbãtori fericite tuturor.
  • Matrixu'

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Buna seara.
Din pacate acum cu vremea "calda" de afara, am fost lasat in pana de catre masina mea. Vectra C 2002, 1.8 benzina, motor Z18XE. Pe scurt : nu mai vrea sa porneasca si am in bord indicatorul cu cheia de service. La testare cu OP-COM am urmatoarele erori:
P1525-65 Throttle Control Malfunction
P1550-3A Electronic Throttle Control Engine Stop.
Din cate inteleg eu cautand pe forum, ar fi posibil sa se rezolve cu o curatare aprofundata a clapetei de acceleratie / orificii, etc.
Este posibil ca din aceasta cauza sa fi avut inainte si mici oscilatii de relanti si o usoara tremurare a masini?
Cand pun contactul si vreau sa pornesc "tuseste" scurt ca si cum ar vrea sa o porneasca dar nimic mai mult.
Sa fie si frigul de afara un motiv pentru aceasta problema (-15 grade)?
Daca a mai intalnit cineva aceasta situatie si poate sa ma ajute cu idei.
Am avut Vectra A la care am facut o curatare amanuntita pt ca IAC avea canalul complect infundat. Sa fie si aici de vina mizeria acumulata?
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, în primul rand vreau sa precizez ca m am sictirit de Opel,sunt f dezamãgit, abia ce fãcusem mașina și iar s a f....t,mai exact, de dimineațã ii dau cheie, pornește sfert,ridic capota sa verific uleiul(i am fãcut schimbul asearã) pe motor era zãpadã pt ca a nins viscolit și nu am scut,dupã câteva minute se oprește motorul, dau sa pornesc....canci,pornește dupã ce dau de 50 ori la automat,în secunda doi eram la tester, îmi da eroare P0335 și P0560,dupã ce le a șters a rãmas doar prima(chek engine aprins plus limitare 4500 rpm).Am venit asa pana la București pe ca eram la Alexandria, opresc la Auchan, când am revenit la mașinã dupã aprox o ora mașina pornește bine și totul ok,întrebarea mea este :ce reprezinta eroarea p0 335?dupã simptome eu ma gândesc ca e senzorul ax came bușit,voi ce pãrere aveți,ms pt eventualele rãspunsuri.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu e senzor ax came ............este senzor rotatie arbore cotit
Skip ads

  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Mulțumesc catastefan, îl comand în seara asta, nedumerirea mea este :de ce și a revenit mașina?bn asta momentan, ca poate mâine dim face la fel,offff....
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut,mai vin cu o întrebare,unde este situat acest senzor crankshaft la x18xe? M am uitat pe sub mașinã și nu l am gasit.
  • Matrixu'

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Matrixu' a scris:Buna seara.
Din pacate acum cu vremea "calda" de afara, am fost lasat in pana de catre masina mea. Vectra C 2002, 1.8 benzina, motor Z18XE. Pe scurt : nu mai vrea sa porneasca si am in bord indicatorul cu cheia de service. La testare cu OP-COM am urmatoarele erori:
P1525-65 Throttle Control Malfunction
P1550-3A Electronic Throttle Control Engine Stop.
Din cate inteleg eu cautand pe forum, ar fi posibil sa se rezolve cu o curatare aprofundata a clapetei de acceleratie / orificii, etc.
Este posibil ca din aceasta cauza sa fi avut inainte si mici oscilatii de relanti si o usoara tremurare a masini?
Cand pun contactul si vreau sa pornesc "tuseste" scurt ca si cum ar vrea sa o porneasca dar nimic mai mult.
Sa fie si frigul de afara un motiv pentru aceasta problema (-15 grade)?
Daca a mai intalnit cineva aceasta situatie si poate sa ma ajute cu idei.
Am avut Vectra A la care am facut o curatare amanuntita pt ca IAC avea canalul complect infundat. Sa fie si aici de vina mizeria acumulata?


Problema rezolvata : demontat clapeta de acceleratie, curatare cu Decarburol si apoi putin WD-40 pentru a ajuta axul sa se roteasca mult mai usor. Problema rezolvata. Smile
  • viotrifan

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Cum ai rezolvat problemele de contact la mufa ECU?
Skip ads

  • BApaslaritei

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Salut , ce e de facut la un motor X16XEL daca imi da erorile P014 si P105 ? E posibil sa imi afume bujia 4 de la erorile astea ? Nu stiu daca are legatura dar a inceput sa imi apara dupa ce am scos 2 sigurante mari de langa baterie . Are vreo legatura ?
  • gmd_mihai

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Z1,6XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
VECTRA B 2 2001 1,6 16V,101 CP,74 KW MOTOR - Z16XE
Salutare,ce se intimpla daca leg releul de la pompa de benzina de bobina celuilalt pentru comanda ? Pot circula asa pina fac rost de bani pentru un alt ECU ?
Am facut azi o proba cu ECU distantat de prinderea originala de pe blocul motor dar dupa ce se incinge motorul undeva la 90 de grade si sta un timp oprita,sa zic 10-20 de minute cu capota inchisa,calculatorul preia caldura disipata de motor, se incalzeste si nu o mai pot porni
Nu mai porneste cind este motorul fierbinte,am eroare de releu pompa benzina pe tester.0230,cind functioneaza nu am absolut nici o eroare pe tester.
Creste consumul sau pot exista si alte probleme daca merg cu legatura de pe celalalt releu pina la rezolvare ?
Astept pareri de la cei avizati va rog.
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, hai sa va mai zic si eu de problemele mele care nu se mai termina ,poate rezolv aici ,pt ca la service....numai destepti.De ceva timp,masina porneste ff lung ,de cateva ori s a aprins si chekul in bord , am fost la tester si aveam eroare p0340 camshaft plus limitare la4500 rpm ,l am schimbat ieri ,dar de dimineata tot la fel a pornit (am pus senzor siemens),becul nu s a mai aprins ,momentan.Pe langa pornirea greoaie pe care o am dupa ce stationeaza masina cateva ore ,masina trage binisor dimineata cand e racoare ,cand e f cald afara ma cam rog de ea ,se accelereaza greu fara a se aprinde becul in bord.Chiar nu stiu ce sa i mai fac ,in primavara am schimbat crankshaft,in toamna bobina ,ieri senzor camshaft,sapt trecuta bujiile ,filtrele si uleiul .La ce dr sa ma mai uit ?am uitat sa va zic ca mai imi da si cate un rateu pe decelerare cateodata si se simt mici intreruperi la mers constant.Am vorbit cu n mecanici si am primit tot atatea sfaturi" schimba bobina ,senzorii ,verifica supape ,macar dati mi un indiciu referitor la mersul greoi la cald ,cand e mai racoare afara masina trage aproape normal ,dar rateurile tot apar (nu mereu).Ma gandesc sa schimb iarasi senzorul de arbore ,pt ca ma gandesc ca din cauza lui imi porneste greu si de aici si celelalte probleme,offf m a exasperat masina asta...
  • gmd_mihai

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Z1,6XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Colegule,eu am dus computerul de motor la reparat ca avea probleme la comunicatiile de pe placa electronica si cuple,acum vad ca masina merge bine,sa nu fie si la tine aceeasi problema,de unde esti ?
  • gmd_mihai

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Z1,6XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Aveti in Colentina un baiat care repara calculatoare
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am vb cu cineva sa fac proba cu alt senzor crank si alta bobina ,daca nici atunci nu rezolv o sa duc ecu la reparat,colegul cu ,care am vb azi sa mi dea piesele pt proba a zis ca este senzorul turatie dus ,el a avut aceleasi simptome ca si mine,dupa ce pornea greu mergea in 3 cateva sec si apoi isi revenea si cand i se aprindea si chek ul ,se limita in 4500 .A pus senzor Meat doria parca de 140 lei si acum merge impecabil.Ms gmd pt sfaturi
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Vad ca ai X18XE care nu are probleme cu ECU.
Dupa ce faci proba cu alt senzor, verifica presiunea din rampa injectoarelor.
E posibil sa ai pompa de benzina obosita sau regulatorul de presiune decalibrat.
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Iulian ,eu am si gaz pe ea si face la fel ,daca era de la injectoare /pompa benzina ,trebuia sa mearga prost doar pe benzina , la mine merge la fel de prost si pe gaz,tot un senzor ceva...aa si inca ceva ,am probat acum ceva timp o pompa de benzina bosch de opel 1,6 si nici macar nu a vrut sa porneasca cu ea ,pe baterie e functionala,i am montat inclusiv o supapa de sens pe tur,eu asta banuiam la pornirea grea dimineata.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR