Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • octavian2008

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2008 Z1.4XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut!
Am o problema cu tija de reglare a clapetelor de admisie .Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi, cum as putea sa o schimb sau sa o repar .Una din ele s-a rupt (la primul injector) si merge foarte intrerupt motorul.Pana mi-am dat seama ce are am fost la 3 service-uri fara nici o rezolvare.Pana la urma mi-a dat in cap sa ma uit sub husa de la injectoare si am vazut ca e rupt un bolt de la o clapeta.Nici celelalte nu sunt in regula, mai au un pic si se rup si ele, ca vibreaza si se misca in continuu .Si pe deasupra scoate un zumzait de parca ar fi diesel. Am cautat tija la magazinele de piese auto dar nu ogaseste nimeni in imaginile motorului si cica se comanda impreuna cu galeria de admisie si e foarte scumpa!
Daca a mai avut cineva problema asta sa imi spuna si mie cum a gasit rezolvarea!
Am uitat sa specific E UN OPEL ASTRA G FABRICATIE 2008
Multumesc!



Skip ads

  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu,la mine am pus pentru moment niste suruburi,paletii nu se gasesc vin cu tot cu galeria de admisie ! deci nu ai sanse sa gasesti sa-i cumperi.....pe forum drept rezolvare s-a gasit demontarea galeriei de admisie si confectionarea sistemului din nu stiu ce material,dancuciureanu stie mai bine.
Eu o sa incerc sa le repar fara demontarea galeriei,o sa incerc sa pun in locul lor niste suruburi ( care se gasesc pe placile calculatoarelor:placa video etc)






Parte cu filet o voi poliza pentru ca e prea lunga si va intra in paletul rupt,cealalta parte cu filet va intra tija in ea si sus o sa-i pun si un surubel pentru o mai buna sustinere
  • octavian2008

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2008 Z1.4XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am fost azi pe la dezmembrarile astea auto dar nu am gasit masini modelul nostru.Sunt numai modelul mai vechi.

Si tie iti merge intrerupt motorul cand mergi cu el constant fara sa accelerezi sau sa decelerezi?

Oare cat costa galeria de admisie cu tot ansamblul asta?Ca si carpeala asta cu suruburi nu cred ca o sa tina mult!

Ma gandeam sa improvizez si sa fac eu o tija din aia dintr-o banda de cupru subtire si sa o gauresc ,dar mai problematic e cum voi prinde clapetele ca la mine toate sunt uzate la bolturile alea.Mai au o chemare si s-au dus!PRIMUL BOLT DE LA PRIMA CLAPETA S-A RUPT! Sad

Ce-i drept e ca am si bagat kilometri cu ea , am deja 158 000 km si abia in septembrie face 4 ani.Dar cert este ca nu trebuia sa se strice Smile)
O seara faina!
  • octavian2008

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2008 Z1.4XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Celelate gauri de pe tija s-au olarit si scoate un zgomot de zici ca e diesel. Sper sa pot sa le fac sa nu mai joace in halul asta!
Skip ads

  • octavian2008

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2008 Z1.4XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2008

  • Mesaj Privat
vallyyy a scris:Aceeasi problema o am si eu,la mine am pus pentru moment niste suruburi,paletii nu se gasesc vin cu tot cu galeria de admisie ! deci nu ai sanse sa gasesti sa-i cumperi.....pe forum drept rezolvare s-a gasit demontarea galeriei de admisie si confectionarea sistemului din nu stiu ce material,dancuciureanu stie mai bine.
Eu o sa incerc sa le repar fara demontarea galeriei,o sa incerc sa pun in locul lor niste suruburi ( care se gasesc pe placile calculatoarelor:placa video etc)






Parte cu filet o voi poliza pentru ca e prea lunga si va intra in paletul rupt,cealalta parte cu filet va intra tija in ea si sus o sa-i pun si un surubel pentru o mai buna sustinere





Buna ideea cu suruburile astea !
Sper sa pot sa le fixez fara sa dau galeria jos.Cred ca o sa fie foarte greu sa fac lucrul asta ca nu prea ai pozitie acolo sa te desfasori s, sa dai si gaura in palet.
Am inteles de la un prieten care are BMW ca si el a avut aceeasi proiblema la motorul lui si a schimbat doar parghia aia ca a gasit-o la dezmembrari!


Multumesc mult pentru sfaturi!
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Galeria de admisie e foarte scumpa,nu o s-o gasesti in dezmembrari pentru ca 1.4 twinport e un motor destul de rar,nu sunt aduse masini cu motoarele astea pentru dezmembrat,probabil peste vreo 5 ani vom gasi mai multe H-uri in dezmembrari cu motorul asta,eu am mai am doar un palet bun,in rest la toate sunt rupte,dar am pus suruburi si-si fac treaba,nu am intreruperi sau chestii de genul.
De tinut sunt cert ca o sa tina avand in vedere faptul ca o sa le lipesc cu un lipici gen picatura si apoi gandes-te ca o sa vina prins si de tija cu surubul,deci de plecat nu are unde sa mai plece......nu stiu cat ai inteles din explicatii,una e sa explici alta e sa vezi cu ochii tai,curand sper sa rezolv si eu problema ca ma dispera zgomotul si vezi ca daca ai 154 000km nu ar fi rau sa asculti mai bine si distributia aia poate tacane si aia
  • octavian2008

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2008 Z1.4XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Nu zangane lantul deloc! Tot zgomotul e de la tija!
Daca tin fixa tija , motorul merge foarte frumos, nu se aude nici un zgomot!
O zi buna!
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am rezolvat cu succes problema exact cu prinderile date jos de pe 2 placi video antice.O sa revin peste cateva zile si cu un filmulet,nu mai au pic de joc,masina chiar merge mai bine la porniri (inainte aveam 2 paleti legati cu sarma de fostul proprietar si cred ca nu-si faceau treaba cum trebuie) si de rupt nu mai au sanse

1 Poza cu prinderea montata pe placa video


2 Prinderea desfiletata de pe placa


3 Am folosit cablaj de test (gasiti la orice magazin de electronice) ,am taiat putin din el si l-am gaurit cu cel mai mic burghiu, am infiletat prinderea in el si cu putin cyanofix( un lipici foarte bun,mai bun si decat picatura)


4 Un surub pe masura care o sa vina in cap si o piulita mica pe el


5 Am explicat in poza cum vine,desigur prinderea am infiletat-o si lipit cu cyanofix in palet,apoi am infiletat surubul si piulita astfel incat sa tina tija twinport fix



Nu stiu cat o sa se inteleaga sper sa se inteleaga mai bine din filmare,a durat vreo 2-3 ore operatiunea(demontat furtune,corp clapeta si scos rampa cu injectoare - am asteptat pana s-a uscat cum trebuie acolo zona si am reparat 3 paleti, unul inca e ok,am facut cam 70 de km de la reparatie si totul e ok,o sa mai scriu in timp impresii
Skip ads

  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am revenit si cu filmarea.....s-au facut vreo 400 de km de la reparatie si totul este ok


  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
vally, paletul in care este prins surubul este pentru test sau se pune cu totu' ? se infileteaza cu tot cu palet sau doar surubelul de la placa video cu piulita si al doilea surubel care tine tija, nu prea am inteles. scuze
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Se pune cu totul.......mai pe romaneste paletul (poza 1 - punctul rosu) este de fel gaurit,daca nu este, ii faci o gaura cu un cui..........iei prinderea din poza 2 si o aplici pe palet prin infiletare si cu superglue(cyanofix sau orice alt lipici puternic), apoi pui tija twinport peste prindere si infiletezi surubul si piulita cat mai jos sa tina tija fixa.
Sunt ca in prima zi si la ora actuala,asa ca recomand metoda,treaba este viabila si desigur in caz de nevoie vreodata permite demontarea tijei twinport fara probleme. Sper ca acum ai inteles,sa ai spor !




  • cristi_n

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Va salut!
Cu totii avem aproximativ acelasi gen de probleme. La mine s-a rupt asa cum arata desenul, am 155.000 de km. Intregul ansamblu cu galerie costa, nou-nout, DOAR 8180 de lei.
Mai bine un motor second decat ansamblul nou, nu?
Ce as dori sa stiu este urmatorul lucru, va rog:
acea clapeta(tablita) poate fi extrasa si inlocuita sau mai bine gaurita in centru si adaugat ceva ce ar putea-o substitui?



Va multumesc.
Skip ads

  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
S-o extragi de tot nu cred ca-i faci bine galeriei,implicit mersului motorului,la mine acum dupa un an si ceva inca e la fel ca in filmare,inca tine,incearca s-o repari,ca de inlocuit nu ai ce
  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
DA! se poate extrage si gaurita in mijloc ! In mijloc pui un surubel si in cap o piulita cu frana la rotire .........succes! eu asa am facut la toate 4 ( aproximativ jumatate de zi, timp de lucru )
  • IonutN

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Ar fi bine ca pe surubul care culiseza pe tija sa puneti o bucsa ,ca in timp sa nu se macine de la filet sau de la hexagonul surubului.
O seara buna
  • cristi_n

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara! vallyyy, AXE81, IonutN, va multumesc mult pentru sfaturi. O saptamana cu spor si succese!
  • mdascalu

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2007 z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Am reusit si eu azi sa fac aceeasi operatie la opelul astra g 1,4 al unui coleg, foarte buna varianta, multumesc frumos.
P.S. Daca scoateti rampa de injectoare, asa cum "nu am avut ce face" si am facut eu, infundati cu ceva gaurile injectoarelor. Eu am ajuns pana la supapele de admisie de pe cilindrul 1, dand galeria jos (calculator, toate mufele etc) ca sa scot surubelul de la placa video. Norocul mare e ca, dupa demontarea galeriei, se ajunge usor la talerele supapelor de admisie.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
mdascalu a scris:Salut,
Am reusit si eu azi sa fac aceeasi operatie la opelul astra g 1,4 al unui coleg, foarte buna varianta, multumesc frumos.
P.S. Daca scoateti rampa de injectoare, asa cum "nu am avut ce face" si am facut eu, infundati cu ceva gaurile injectoarelor. Eu am ajuns pana la supapele de admisie de pe cilindrul 1, dand galeria jos (calculator, toate mufele etc) ca sa scot surubelul de la placa video. Norocul mare e ca, dupa demontarea galeriei, se ajunge usor la talerele supapelor de admisie.


Am uitat si eu sa mentionez,am acoperit gaurile de unde intra injectoarele cu servetele umede ca sa nu patesc treburi de genul asta.
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 349
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
se pare ca e boala lor, si la mine a aparut problema (140 000 km), deocamdata doar la prima prindere a tijei (cea din stanga, cum te uiti la motor), nu s-a rupt dar are un joc destul de evident, scoate si un zgomot usor, la celelalte 3 prinderi nu sunt probleme pe moment.
un coleg de servici cu acelasi motor, km cam tot pe acolo, are aceeasi problema, dar mult mai grav, zornaie ca dracu si i-a aparut si martor in bord, de fapt dupa ce-am vazut la el dracovenia m-am dus imediat si m-am uitat si la motorul meu.
as vrea sa o repar acum, pana nu se agraveaza si se rupe de tot.
am citit tutorialul dar parca nu m-as incumeta singur, sa nu fac vreo trasnaie.
cine ma poate ajuta, contra cost bineinteles?
sau daca stie cineva service sau mecanic care ar face reparatia in bune conditii.
  • stely

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2008

  • Mesaj Privat
sal am descoperit si eu ca lipseste ultima siguranta de la tija si cam zornaie la ralanti destul de tare zici ca e dizel daca tin de tija nu se mai aude trebuie sa rezolv neaparat problema sa nu sara si celelante sigurante cred ca e defect de fabricatie vad ca au patit-o multi ma refer ca e facut prost sistemul si deobicei cu prima siguranta cam care ar fi mai buna metoda cu lipici bun si cu surub de la placa video sau cu surub bagat pe dedesupt si prins cu piulita autoblocanta mersi frumos pt tutorial baieti o sa va anunt cum am facut poate fac si niste poze
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR