Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica in primul rand toate furtunasele de vacum sa nu fie crapate sau fisurate si apoi explica corect ce intelegi prin"turbina mea are momente in care chiraie foarte rau cand o turez in sarcina " ca nu stiu ce vrei sa spui... turbina din cate stiu eu fluiera sau are zgomot metalic in fucntie de problema...
Skip ads

  • Ducati1100

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
zgomot metalic se aude si la mine azi am schimbat uleiul iam bagat kastrol mama gandit ca asta ar fi problema dar nu a dat nici un raspuns
  • Ducati1100

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ducati1100 a scris:zgomot metalic se aude si la mine azi am schimbat uleiul iam bagat kastrol mama gandit ca asta ar fi problema dar nu a dat nici un raspuns

am gasit problema erea din cauza ca se slabisera piulitele ce prindeau evacuarea si tragea aer fals
  • valentinosss

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y 20 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salut am si eu o intrebare,am o vectra b 20 dti din 2001 si nu stiu cum sunt electrovalvele,adik,sunt cu 2 serii si nu stiu fiecare unde se pun
astept raspuns urgent,multumesc
Skip ads

  • jon joni

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, va rog o indrumare daca se poate,am un vectra c 1,8 16v,din august anul trecut si inca cercetez unele probleme, se aprinde in bord destul de des,un martor (cu o cheie si masina),
am facut enspe mii de testere, si tot apare acest martor,unii meseriasi imi spun ca ar fii EGR ,nu stiam ca au si benzinarele asa ceva, daca EGR ar fi una din CAUZE va rog sa-mi
spuneti si mie unde se afla, si care ar fi valorile optime atunci cand lucreaza, multumesc anticipat . Rolling Eyes
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
valentinosss a scris:salut am si eu o intrebare,am o vectra b 20 dti din 2001 si nu stiu cum sunt electrovalvele,adik,sunt cu 2 serii si nu stiu fiecare unde se pun
astept raspuns urgent,multumesc



ce probleme ai la masina de vrei sa schimbi electrovalvele ?
ridica capota la masina ta si vezi ce serii ai tu pe electrovalve de la masina
daca vrei sa le schimbi iei seria de pe ele sau cand faci comanda de piese le spui celor de la magazin unde vine situata , cea pe care vrei sa o schimbi .
iti notezi pe o foaie unde vin fiecare ,dai comanda de piese si cand le montezi pe cele noi te uiti cum au fost montate cele vechi si le schimbi.

inainte sa le schimbi , verifica care este defecta
verifica si furtunele care intra in ele , sa vezi daca sunt bagate bine in electrovalve sau daca nu sunt crapate
sa nu fie de vina furtunasele si sa dai comanda degeapa la electrovalve

daca motorul este y 20 dth ca si la vectra c atunci ai 5 electrovalve , daca nu gresesc ,dar daca vrei ma uit maine la mine si iti spun exact
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
jon joni a scris:Salutare, va rog o indrumare daca se poate,am un vectra c 1,8 16v,din august anul trecut si inca cercetez unele probleme, se aprinde in bord destul de des,un martor (cu o cheie si masina),
am facut enspe mii de testere, si tot apare acest martor,unii meseriasi imi spun ca ar fii EGR ,nu stiam ca au si benzinarele asa ceva, daca EGR ar fi una din CAUZE va rog sa-mi
spuneti si mie unde se afla, si care ar fi valorile optime atunci cand lucreaza, multumesc anticipat . Rolling Eyes


eu am motor pe motorina si am egr , la benzinare nu stiu daca au egr
daca au egr verifica sa vezi daca sunt strinse bine colierele si daca nu ai furtune fisurate sau crapate
trebuie sa te uiti atent pentru ca eu am avut o crapatura mica ca de abia se vedea si tragea aer pe acolo si masina nu mai mergea cum trebuia

intreaba mai bine la cei care au opel vectra b pe benzina , cauta la sectiunea opel vectra b de aici de pe forum , din pagina principala

egr se poate curata
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut, vectra c y20dthnu au 5 electrovalve! Au doar 2 mari si late, una pentru voletii din admisie si una pentru turbo. Legat de colegul in mod sigur are si benzinara lui egr. Ar trebui sa ai eroare p400 daca e vorba de egr. totusi daca ai facut enspemii de testere nu ai nici o eroare?
Skip ads

  • munteanu

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
de alea 2 stiam sigur ca sunt electrovalve, dar alea in care intra furtunasele alea mici si negre nu se numesc tot elecrovalve ?
atunci alea cum se numesc ?
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Aia sunt solenoizii de comanda si nu au nimic electric in ele, doar o membrana ce actioneaza tija respectiva.
  • jon joni

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
oky!multumesc
Confused
  • deleted-21456

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ianc sergiu a scris:Aia sunt solenoizii de comanda si nu au nimic electric in ele, doar o membrana ce actioneaza tija respectiva.


,,Solenoid=bobina"; deci este o electrovalva actionata electric.
Skip ads

  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Da, poate nu m-am exprimat eu cel mai corect dar electrovalva este aia cu 2 furtunase de vacuum intrare si iesire. Intrarea VAC vine furtunasul de la pompa de vacuum iar iesirea OUT merge in capsula vacuumatica sper ca acu e corect. Care capsula comanda ceea ce are rol sa comande. Deci capsula vacuumatica nu are nimic electric in ea doar o membrana si tija de comanda mecanica, ca si la wastegate. Sper ca s-a facut lumina!
  • d.aurel

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
degeaba curatati egr ,priviti ce este dupa egr ,ce parere aveti ?
  • Alex001

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Ducati1100 a scris:
am gasit problema erea din cauza ca se slabisera piulitele ce prindeau evacuarea si tragea aer fals

salut...ai putea te rog sa pui niste poze (sau alti membrii care doresc) cam pe unde sunt acele piulite Embarassed ca si eu am aceleasi probleme Very Happy
la mine se aude ca si un fluier cum au albitrii la fotbal Laughing
sa fie din cauza acelor piulite sau sa am joc la axul de la turbina?(apropo..cand se verifica axul de la turbina?cand este rece sau cand este calda turbina?)
multumesc anticipat
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ieriimi vine nasu n vizita.dai vorba cafele la un moment dat :finule ia ti sculele sa ne uitam la egr un pic.(vectra c,y20dth).am dat jos egr(electromagnetic)si hai sa vedem ce si prin el:
si l am desfacut .
intrebarea mea:asa trebuie sa fie calamina pe sistemul de culisare?
in interiorul electromagnetului sunt 2 lamele metalice ce produc camp magnetic la trecerea curentului erau ruginite pe care le am curatat.
s a curatat totul s a montat pe motor s a iesit la o tura si dupa am baut un sprit.masina se comporta minunat.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Daca vrei ca masina sa se simta mult mai bine , pe linga curatarea EGR-ului fa i si o curatare a admisiei la turbo . De acolo vine mizeria la EGR . Si atunci vei spune ca masina se va simti mult mai bine , va trage cu mult mai bine!
  • Alex001

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
salut...
am o intrebare...tija aceea de la turbo trebuie sa se miste si atunci cand accelerez sau doar la pornire?
mersi
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
admisia si clapetele de admisie precum si celelalte componente au fost curatate dar la mecanismul egr nu am mai avut timp.merci oricum.o seara placuta si drumuri bune.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
BN 04 AMJ a scris:salut...
am o intrebare...tija aceea de la turbo trebuie sa se miste si atunci cand accelerez sau doar la pornire?
mersi


vizibil poti sa vezi doar cand se misca la pornirea masinii. ea se misca si pe masura ce tu mergi cu masina dar asta in mers si nu vei putea vezi (decat daca ai avea o camera video acolo in timp ce mergi cu masina la drum).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR