Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • wass

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1995 x16szl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salut, am un astra h 2005 twinport 1,6b, masina mergea perfect, din toate punctele de vedere, pana ieri, cand dupa vreo jum ora de condus, a inceput turometrul sa oscileze intre 1000 rot pana la 2000 rot, continuu, in relantiu, si ramane turata peste 1200, am oprit motorul sa vad car ear fi cauza si la repornire a inceput sa troncane in motor, un zgomot de metal, ca si cum ar fi ceva rupt, sau un surub prin motor, so aprins si check engine, , ce ar putea fi?momentan nus in tara, deci problema e destul de mare fiind in strainatate,, orice sfat e bine venit Rolling Eyes
Skip ads

  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,716
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cam greu sa-ti dai seama pana nu-i faci o diagnoza - incearca metoda agrafei si vezi ce cod de eroare iti da ( cred ca merge si la 1.6 twinport metoda)
  • wass

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1995 x16szl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am facut testul agrafa si im da cod eroare 30400 si 30000 adica P0304Fault Cylinder E-Misfire Detected (CYL4) si P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
  • wass

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1995 x16szl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2012

  • Mesaj Privat
exista posibilitatea de a se fi rupt vreo bujie in motor, si de la aia sa vina zgomotul?
inclusiv eroarea la cilindrul 4 de la bujia respectiva?
Skip ads

  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica bujiile chiar schimbale sa fii sigur ca ai eliminat o problema...daca ai posibilitatea fa si un test de compresie! bobina de inductie o verifici dupa! numai bine
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Urata problema, mai ales daca esti in afara tarii, unde te vor usca de bani probabil! Din simptome nu ai aceeasi aprindere pe toti cilindrii, si da rateuri! Verifica toate bujiile, schimba-le si incearca iar! Nu cumva sa fortezi motorul! Dupa ce vezi treaba cu bujiile, si esti sigur si de injectoare, ramane compresia, unde e grav, deoarece trebuie demontat tot motorul! Parerea mea e ca daca sunt probleme de compresie, mai bine cauti alt motor, deoarece rar un motor cu probleme de compresie, a mers bine in continuare!
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Bujia nu se rupe fara sa umbli la ea deci ar cam fi ultima varianta asta.
A 2 a varianta ar fi distributia sarita dar putin probabil deoarece ar fi trebuit sa ai missfire pe toti cilindri , si sigur nu ar fi trecut neobservat zgomotul supapelor care loves pistoanele.
Parerea mea este ca s-a rupt vreo supapa pe cilindru respectiv , de aici si zgomotul metalic.
Fa un test de compresie si o sa te lamuresti iar daca pe cilindru 4 nu ai compresie sau e slaba ar trebui sa te gandesti la varianta sugerata de mine.Motorul merge neregulat incercand sa compenseze nefunctionarea cilindrului 4 de aici si variatiile de turatie compresie scapata in admisie inapoi etc.
Alta varianta ar fi vreun boltz slab pe biela.
In orice caz daca compresia este slaba pe un cilindru trebuie desfacut motorul.
Daca este doar o supapa costurile reparatiei nu sunt prea mari undeva la 500 RON (supapa vreo 150 RON restul manopera Smile)) ) dar in mod sigura in strainatate te usuca la bani
Nu mai porni motorul.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,716
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
In principiu cred ca daca sarea distributia cu un dinte primea eroare senzor axe cu came cod P0340
Skip ads

  • wass

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1995 x16szl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2012

  • Mesaj Privat
cum pot afla singur daca a sarit vreun dinte la distributie?
  • Al3xandru22

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2011

  • Mesaj Privat
salut. eroarea ta am avut-o si eu. de vina a fost bobina la mine. verifica mai intai bujiile, daca sunt mai vechi poti sa le si schimbi apoi ar fi bobina. nu te gandi atat de departe gen dinte la distributie sau alte nebunii pana nu verifici ce ti-am zis.
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Verifica functionalitatea bobinei.... Mergi la un mecanic si spune-i ca vrei sa afli daca functioneaza corect bobina si el te va ajuta...
Daca vrei o poti face si tu....

Scoti bobina , scoti o bujiile, le bagi in bobina scoasa(lasi mufa care intra in bobina conectata), faci "punte" intre filetul unei bujii si blocul motor, dai scurt la automat, daca ai scanteie bujia aia merge si te muti la urmatoarea. Daca ajungi la o bujie care nu functioneaza o schimbi cu una deja verificata care e buna si incerci din nou sa vezi daca merge, daca da scanteie e bujia, daca nu e de vina bobina....

Bobina(eu asta cred ca este de vina) poti gasi si la dezmembrari la cca. 200-300 ron sau noua incepana cu cca. 600-650 ron

Succes!
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
@Al3xandru22 Eroarea iti indica missfire iar asta inseamna aprindere ratata + zgomot metalic in motor=o combinatie nu tocmai fericita. Dar atentie xep-urile astea mai au un zdranganit de la tija de la twinport care seama cu zgomotul produs de niste monede. (zgomot de diesel).
Skip ads

  • Al3xandru22

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2011

  • Mesaj Privat
@XEP aceleasi simptome si eroare le-am avut si eu. misfirre/aprindere ratata - aprinderea nu incepe de la bobina? poate sa fie si bujia dar slabe sanse. la z16xep se stie ca exista probleme cu bobinele. multor posesori de astra h cu motorul acesta le pica bobina.
  • wass

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1995 x16szl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2012

  • Mesaj Privat
da am scos bobina si bujiile si bujia nr 4 prima din dreapta cilindrul 4, avea capul indoit, deci nu mai avea spatiul ala de cativa milimetri,,si intradevar se auzea un zdranganit ca de monede, teama mea e sa nu fie ceva in motor, care a indoit capul la bujie, sambata ajunge un mecanic sa se uite, sper sa fie ok
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Verfica presiunea in rampa de injectie.
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Daca este indoita bujia, ai ceva in motor care o loveste, nu mai merge cu masina pana cand nu desfaci motorul sa vezi ce e acolo
  • wass

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1995 x16szl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2012

  • Mesaj Privat
deci a venit azi mecanicul, a verificat compresia , e ok, a verificat absolut tot la motor, nici o defectiune in motor la cilindru sau ceva,, inclusiv bobina verificata si e ok, singurul lucru afectat o fost bujia, am schimbato azi dimineata, am pornit motorul merge perfect fara nici un zgomot, azi merg cu ea la servici, si o sa vad cum se manifesta pe drum, revin cu noutati, sper sa fie bune,
  • mar.auto

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
salut,.. o sa iti spun o treaba ce mi sa intamplat mie acum ani de zile cand aveam binenteles dacia, si anume m-am apucat si am dat jos carburatorul cu intentia de al curata, in momentul cand l-am montat la loc am observat lipsa unei seibi de la cele doua piulite de prindere si am zis ca nu a avut, am pornit motorul frumos si surpriza "poc poc poc in motor, in concluzie saiba mea ajunsese in motor prin galeria de admisie. Pornirea motorului a lovit-o atat de tare incat a tocat-o marunt si a dat-o afara prin galeria de evacuare in timpul acesta a lovit si bujia pe care a spart-o. Deci la tine "doctorul" care ti-a schimbat ultima data filtrul de aer "a uitat foarfeca in pacient" . bine ca nu a uitat ceva mai mare ! ca sa vezi atunci bucati de piston ce gaseai . Daca esti curios sa vezi urmele de pe piston , desfa bujia , da pistonul sus si uita-te cu o lanterna.
  • wass

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1995 x16szl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2012

  • Mesaj Privat
da am verificat pistonul e ok, am pus bujia e ok, dar ramane turat, prin urmare am mers la reprezentanta opel, sa desluseasca ei problema, dupa verificari sa constata ca e bobina, maine urmeaza sa o aduca si is programat so schimbe, sper sa fie ultimul lucru defect la problema asta
  • wass

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1995 x16szl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2012

  • Mesaj Privat
deci sau rezolvat toate problemele mai putin una, a fost intradevar bobina de inductie, 392 euro cu manopera cu tot , la reprezentanta opel buga in belgia, dar marea dezvaluire sa facut doar pe urma, o fisura in capacul colector la pompa de vacuum, de vreo 3 cm lung si 2-3 mm larg, e din aluminiu, raspunsul la service a fost, trebuyie inlocuit tot corpul pompa vacuum deoarece piesa respectiva nu se vinbde separat, 925 euro plus tva, lucru care nul voi face la service, urmeaza sa desfac aceea parte si so sudeze cineva, din fericire am muncitori care sudeaza la mine la firma, si sper sa se descurce so sudeze, in acest caz am remediat problema,am sa adaug si poze in timpul lucrarii
aceasta este partea fisurata, unde se infileteaza un soclu ptr cablu de vacum la pompa de frana, poza nu e prea clara dar numa telefonul o intrat in spatiul ala sa pozeze Very Happy :SI INCA O NOUTATE:fiind la reprezentanta,miau facut o programare pe 6 august, la ei, deoarece este o campanie, ceva legat de modulul cim, si trebuie schimbat, fara nici un cost, ceva defect de fabrica mior explicat, motiv ptr care se defecteaza acest CIM,deci un lucru bun, nu costa nimik, amabilitate din partea lor sami zica
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR