Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • iulia panait

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Buna,baieti. Sint prima data aici pentru ca ma gindesc ca ma puteti ajuta.Am un opel astra g din 2007.Masina noua,fara probleme pana anul acesta. M-am trezit cu un zgomot la compresor ca o tabla care zgarie. Am mers la opel radacini,diagnoza,raspuns compresor ac defect. ok,hai sa il schimbam,am cautat ,am gasit acelasi producator sanden el stock,cumparat apoi surpriza,nu este nou ci reconditionat. cica noi nu se gasesc decit foarte scumpe,asta a costat 1300 lei. nu l-am schimbat la radacini ca era 5400 lei. dupa schimbare,a functionat o zi,masina a stat o zi,si a treia zi baga aer cald adica azi cind au fost 40 grade,si sa scurs din el un lichid verde. mecanicul mi-a schimbat si cureaua lui originala din fabrica,ca cica e prea mica si forteaza. mi sa parut o tampenie,dar el e mecanic stie ce face,nu? ce poate fi,de nu merge si ce sa il intreb pe mecanic cind ma duc cu ea iar luni? multumesc de intelegere si va rog nu radeti de mine,tin f mult la masina,merge super. si evident nu ma pricep de aceea ma gindesc ca ma puteti ajuta. A,si mecanicul mi-a zis ca acel zgomot de metal frecat ar fi de la pompa de injectie. acum nu se mai aude metal care freaca ci un suierat. Oare am facut bine ca l-am schimbat,ca cel original baga aer fara probl,dar trebuia pus ulei,pt ca pierdea,facea o dunga pe capota.
Skip ads

  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
bun venit pe forum, inteleg ca esti fata si suntem bucurosi sa te avem intre noi cu atat mai mult cu cat fetele pe aici sunt putin cam rare.


Lasand la o parte parerea de rau pentru ce ti s-a intamplat,mi se pare ca mecanicul ti-a spus o tampenie cum ca ar fi un zgomot din pompa de injectie, gandesc ca o pompa de injectie daca ar face un zgomot asa cum il descrii, ar fi dusa rau si prin urmare nu ar mai porni. Inteleg ca masina porneste si merge bine, singura problema fiind cea cu aerul conditionat.
Intrebare: Dupa ce ti-a schimbat compresorul, ce s-a intamplat cu cel vechi? A ramas la el?Daca da, cred ca te-a ...fraierit un pic.
doi la mana: pe unde crezi ca a curs acel lichid verde, direct din compresor sau pe la vreo imbinare de conducta? (este o solutie revelatoare pentru a indica eventualele neetanseitati in sistem. cand iese,iese si agentul frigorific iar uneori si uleiul din compresor).

Ca o sugestie, lasa serviceul ala (mai ales mecanicul!) si orienteaza-te spre altul.

Inainte de a pleca spre service, mai asteapta opinii de aici, vei gasi rezolvarea. Sigur!
  • iulia panait

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur m-a pacalit fara nici o jena. Compresorul a ramas la el din pacate,sper sa il mai pot recupera maine. Masina merge impecabil,iar lichidul verde nu stiu de unde a curs,nu se vede urma. Stiu clar ca nu e pompa de injectie. Probl e ca plec in vacanta si nu am aer si nici timp sa umblu pe la mecanici,ca sa nu mai zic de banii dati pe la toti care iti dau sfaturi si nu fac nimic.Masina e noua,ce naiba,are 5 ani!
  • iulia panait

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Buna.Am fost la service si nu mai aveam freon. Un oring era rupt si mi-a pierdut tot freonul. Sper sa nu mai fie probleme. Dar tot mai am acel zgomot ca un rulment fara vaselina. Ai mai auzit pe cineva ? Multumesc
Skip ads

  • avram1987

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2012

  • Mesaj Privat
si cat te-a ajuns toata operatiune cu incarcat freon si schimbat oring-ul?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
probabil in jur de 250 RON... ca vreo 200 e un incarcat... plus manopera pentru oring
Iulia, se pare ca ai schimbat compresorul degeaba.
Substanta aia verzuie nu e ulei, e substanta de contrast, se pune in freon ca sa se vada pe unde are scapari instalatia.
Cum zicea si bunicu, schimba mecanicul.
  • iulia panait

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2012

  • Mesaj Privat
m-a costat exact 80 lei. freonul doar.compresorul l-am schimbat pt ca la diagnoza de la radacini mi-au spus ca e defect. fara sa le spun eu nimic. am cerut sa-mi verifice masina cap-coada si a rezultat compresor ac defect. stiu ca lichidul verde e subst contrast. mi-au aratat pe unde s-a scurs cu lampa uv.
  • sandroidu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Am o probleme similara la masina proprie, Astra G motor Z14XEP, mai exact la cuplarea AC-ului motorul are o mica fluctuatie de turatie si apare un zgomot de rulment uzat. Instalatia de AC raceste foarte bine, doar ca este foarte zgomotoasa atunci cand porneste compresorul.
Daca imi puteti recomanda un specialist priceput sau un atelier, unde sa fac o investigare.
Problema pare sa vina din interiorul compresorului, pentru ca rulmentul ambreiajului pare sa fie OK, zgomotul apare doar la cuplarea compresorului.
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cauta-l pe ldivora. E coleg de forum cu noi.
Fluctuatia de turatie e normala, apare o sarcina suplimentara pe motor, si e nevoie de 1-2 secunde pana cand ECU regleaza turatia de ralanti.
  • AIin

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
@sandroidu te rog sa ne spui si noua care a fost rezolvarea sau care este mai exact problema, ca si eu sunt in aceeasi situatie ca tine, si as vrea sa stiu ce e de facut.
  • FLV

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
@iulia panait: Ce ti s-a intamplat nu e de ras, e chiar de plans. Dupa cum relatezi "mecanicul" a facut o combinatie destul de avantajoasa pentru el. Compresorul tau nu avea nimic, sau cel mult un rulment la fulie dus care se schimba fara probleme si nu e foarte scump. Ti-a pus un compresor second, probabil vai mama lui daca deja scapa freon, pentru care ti-a mai luat si bani; plus ca nu ti-a mai dat compresorul original inapoi (mai scoate si pe ala inca pe atat dupa o reparatie minora). Mai mult de atat, cureau de accesorii care e prea "mica" in realitate era prea buna si pun pariu ca ti-a pus una tot sh. Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat, ti-a luat si banii si mai rau de atat te-a lasat si fara AC mai ales pe caldurile astea.
  • bashtan

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001 y17tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salutare.iulia sar eu sau nu ai recuperat compresorul?dak da inainte sa mai faci vreo interventie la mecanicul lui peste citeste putin forumul,mergi la intalnirile din bucuresti,fa-ti amici adevarati si expunele problema ta acolo,sigur se vor gasi solutii si pt tine.bucurestiul e plin de mecanici care asteapta o ''prada'' ca tine .si cat ai zis ca ai dat pe compresorul lui nea peste-1300 lei? Un sh il iei ci 3-400 LEI.
Skip ads

  • iulia panait

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Buna. Compresorul schimbat nu este sh,merge bine,baga rece fara probleme,a fost de vina doar un oring rupt. Acum nu mai am probleme,iar compesorul era defect pe bune.
  • seven05

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Buna!
@ sandroidu, te rog, impartaseste-ne si noua din experienta ta in ce priveste rezolvarea zgomotului de la instalatia AC. Sunt in aceeasi situatie, dar nu de ff mult timp. ... (asta daca ai rezolvat-o pana acum)
De fapt, te mai rugase cineva mai sus...

In speranta ca vom primi un raspuns,
multumiri anticipate
  • marysecarica

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salut
am incarcat si eu instalatia de aer si surpriza numai porneste compresorul
facut tester 3 erori de presiune verificat presiunea ok dar tot nu porneste
fulgu si martorul motor sunt in bord
problema electrica si am inteles ca este o piesa sub far stg in masca un releu ceva care porneste compresorul ptr ca nu ajunge curent la el
aceste erori imi tot apareau foarte rar si la opel tester nimic cica un scurt care se mai atingea
o perioada de timp nu au mai avut freon 6-8 luni perioata iarna
iarna se cam aprindeau martori
ce sa fie
multumesc
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Verifica mai intai senzorul de presiune a agentului frigorific si prezenta tensiunii in mufa de alimentere a compresorului. Daca senzorul este bun si nu ai curent in mufa atunci ar putea fi de la unitatea de control AC care intradevar se afla sub aripa stanga un partea din fata in zona proiectorului.
  • marysecarica

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2012

  • Mesaj Privat
sal
problema este ca eu nu am fost prezent la masina
mau sunat si au zis ca nu porneste compresorul
presiunea este ok la reverificare ca au fost 3 erori de presiune
si au zis ca nu vine curent la compresor
deci este piesa de sub far stg
se poate repara sau este de unica folosinta
multumesc
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca este bun senzorul de presiune? Pentru ca daca este defect nu ai curent la mufa compresorului. Deci in afara de unitatea de control AC (care este scumpa) ar putea fi acest senzor care costa in jur de 160 RON.
  • marysecarica

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2012

  • Mesaj Privat
pai aici nu stiu ce sa raspund
o sa ma duc zilele astea si intreb si de senzor
ei au zis ca au fost de presiune si sau rezolvat si nu este curent la mufa si ca este de la piesa din stg masca
acum nu stiu daca nu am fost acolo sa vad asta este mai fac un drum si vad ce este
senzorul cum se verifica
si inca ceva ventilatorul care este cu ac nu porneste nici el
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Teoretic senzorul intrerupe alimentarea compresorului la presiune mica (lipsa agent racire) sau la cresterea presiunii peste o anumita valoare, in cazul unei functionari defectuase a instalatiei AC.
Se poate bloca si de aceea ar trebui verificat pentru excluderea banuielii de a fi defect si a scapa poate cu cheltuieli mai mici.
In legatura cu ventilatorul de AC, acesta este comandat tot de acel modul AC (HACM).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR