Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • alexflr

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Am un Opel Astra G Coupe, 1.8, 16v, an 2002, tip motor z18xe care nu mai doreste sa porneasca... sa va povestesc cum mi s-a intamplat.
I-am schimbat distributia (curea, pompa apa, rola intinzatoare, role ghidaj), ulei, antigel, toate filtrele, flanse amortizor fata, apoi cand am plecat de la service spre casa (am mers aproximativ 2 km) mi s-a oprit motorul in mers...fara nici un fel de zgomot. Am incercat sa o pornesc si nu am reusit...am observat atunci ca nu urca acul care indica temperatura de racire a motorului, martorul care indica esp-ul sta aprins si pornesc ambele ventilatoare chiar si dupa ce scot cheia din contact ele continua sa functioneaza aproximativ 5-10 minute si se opresc. Am chemat mecanicul care mi-a facut revizia si distributia, am verificat distributia si nu a sarit de la punct, este ok in schimb am observat ca senzorul de pozitie ax cu came s-a scurt-circuitat (cablul fiind imbatranit, probabil cand a pus capacul la distributie la loc l-a strivit si firele au facut contact intre ele). Crezand ca doar asta este problema am cumparat si inlocuit senzorul pozitie ax came cu unul original, acelasi cod de pe senzorul vechi dar tot nu vrea sa porneasca apoi am tractat masina in service unde am mai verificat impreuna cu alti mecanici distributia si nu era sarita de la punct. Un electrician a verificat toate sigurantele din masina si compartimentul motor, am incercat sa ii facem o diagnosticare cu OPCOM si nu vrea sa comunice cu ecu... Electricianul mi-a spus ca este ecu de vina si sa il trimit la reparat.
Am trimis ecu la reparat si a2a zi l-am primit inapoi si mi-a spus ca este bun numai ca nu a putut verifica si procesorul lui. M-am intors inapoi la electrician, l-a montat pe masina, a verificat toata instalatia (cablurile, releele, sigurantele din nou) si mi-a spus ca nu da niste semnale + sau - pe cativa pini. A discutat cu cel la care a fost ecu la reparat si au ajuns la concluzia ca ar putea fi procesorul din ecu, drept urmare aceste trebuie inlocuit...
Ar putea fi si alte cauze sau cum pot fi sigur 100% ca este ecu de vina?
Pentru ca nu as vrea sa cumpar alt ecu si tot sa nu functioneaze...
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
incearca sa pui un ECU de proba.. cauta un coleg pe forum...
  • alexflr

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2012

  • Mesaj Privat
La asta m-am gandit si eu, dar nu stiu cine este dispus sa ma ajute in acest fel...mai ales ca sunt nou pe acest forum si probabil nu prezint incredere. Dar daca totusi sunt doritori, codul calculatorului este 09 158 670 / 5WK9 153, daca doreste cineva sa ma lase sa probez calculatorul lui pe masina mea chiar si contra cost va rog sa imi trimiteti mesaj sau sa postati in acest topic. Masina mea se afla in zona vitan. Multumesc!
  • Wizard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2008 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur ai ECU defect...altceva nu poate fi de vina daca zici ca ai verificat tot.
Skip ads

  • alexflr

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am comandat ecu+imobilizator+chip. Va tin la curent. Multumesc
  • alexflr

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am inlocuit ecu+imobilizator+chip si masina a pornit! Numai ca din pacate nu cred ca functioneaza in parametri normali, pentru ca se aude foarte urat la ralanti si vibreaza toata masina...calculatorul este acelasi cod ca cel care era pe masina dar cred ca trebuie resoftat pentru ca in opcom imi vede z18xe1 in loc de z18xe, nu poate fi diagnosticat decat daca selectez z14xe, daca ii dau pe z18xe imi spune ceva de genul unable to decode..in loc de 2002 imi zice ca e din 2001...cel de la care l-am cumparat mi-a recomandat o persoana care cred ca este coleg cu noi pe acest forum, am vorbit cu el si pana la urma am sa ma programez la el pentru constatare/resoftare, sper sa imi rezolv problema...ca m-am saturat Sad
  • alexflr

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata! Am ajuns la dl. Marius Andrei (maiandrei) ieri si problema s-a rezolvat tot ieri. Nu am mai intalnit pana acum un om atat de profesionist, serios si atent.
  • dyass

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 zx18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ma bukur k ai rez prob,eu eram dispus s t ajut am vectra b alba d akolo si nu vrea sa mai porneaska,au inlocuit k alt ecu au verifikat dar nu vrea,dak stie cnv va rog mult nush ce sa.i mai fak,masina numai ruleaza din martie sunt disperat orice sfat e d ajutor ms mult
Skip ads

  • AudiA38L

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2006 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut!
dyas pentru inceput incearca sa faci o diagnosticare cu OpCom sau OpelScanner pentru a vedea ce coduri de eroare ai, posteaza-le pe forum si astfel poti primii mai multe sfaturi.
Numai bine!
  • dyass

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 zx18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2008

  • Mesaj Privat
masina e la service la maiandrei au incerkat multe variante nush dc nu vrea pornerte 2 sec si da eroare d immo comunikare w intrerupta sau nu rasp ecu.nush dak sunt ok firele ok sau ce are.poate aveti sugestii.ms sal
  • boradarius

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1999 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2011

  • Mesaj Privat
eu am patit sa mi se desfaca cheia si sa pierd cipul din ea...uita-te sa nu ai si tu aceiasi problema
  • Action

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua confrati opelisti,
Doresc sa va intreb daca este vreun meserias cu adevarat in Ploiesti? Sunt asa contrariat pentru ca la capitolul service as alege 110% sa merg la maiandrei dar nu pot ajunge cu masina la Bucuresti. Masina este o Zafira 1.8 Z18XE (fara EGR) 125 cp.
Ca simptome, porneste, dar oscileaza foarte urat la ralanti, intre 400 de ture, aproape moare motorul si 1500. Nu are putere deloc motorul. Daca apas pedala de acceleratie, se accelereaza foarte foarte greu si se duce pana la 4000 de ture brusc. Distributia este ok, la punct perfect, Inainte de defect am avut eroarea P0170 reprezentand amestec necorespunzator.
Am nevoie de cineva priceput sau un service pe care l-ati recomanda unu frate patit.
Multumesc si astept un sfat.
Drumuri fara evenimente va doresc!
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
ia verifica tu sau meseriasu tau presiune pe rampa de injectoare,parca trebuie sa fie 3-3,5 bari,cu motoru mergand,daca ai presiune mai mica schimba filtru de benzina si daca tot nu ai presiune schimbi si pompa de benzina din rezervor
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi fa o diagnoza completa.. sa urmaresti parametri.. daca se poate si in mers..
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
presiunea pe rampa de injectoare(benzina)nu cred ca se poate vedea pe tester
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Marius Napcori- il gasesti pe forum. E un baiat ok.
Probabil e senzorul de turatie arbore cotit.
  • andreutzu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara.Am si eu un opel astra g 1.8 16v bertone si de cateva zile nu-mi mai porneste.Inainte cu o saptamana cand trebuia sa pornesc masina de fiecare data imi pornea la a 5-a sau chiar a 8-a cheie , mai bine zis pornea foarte greu .A venit un mecanic acasa a pus calculatorul pe masina si a spus ca e senzorul A . Am scghimbat senzorul dar degeaba, masina nu a pornit.Cineva mi-a spus ca e bobina si am sghimbat-o dar la fel nu a pornit. In bord nu am aprins nici un martor.Stie cineva ce poate avea, pentru ca sincer nu vreau sa mai schimb lucruri aiurea asa cum am facut deja?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
si tu lai crezut?
auzi-----senzor A------!
benzina ai in rezervor?
  • andreutzu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2015

  • Mesaj Privat
da am si benzina. fiind mecanic normal ca l-am crezut.si sunt in italia de aia zic de senzorul A
  • andreutzu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2015

  • Mesaj Privat
nustiu cum se cheama .cred ca e senzorul de la arborele cotit.A si tot mecanicul mia spus azi ca poate fi ceva de la centralina .Poate fi asta?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR